💎 دوره آموزش بازاریابی تلفنی

سلام به همه همراهان و دوستان لاین استور

دوره آموزش بازاریابی تلفنی

مشخصات دوره
Referrrence URL: https://linestore.ir/

درس

  1. بخش های کلیدی گفت و گو در فروش تلفنی

    در بازاریابی تلفنی بدون لهجه صحبت کنید.
  2. تعریف فروش

    اگر ندانید فروش یعنی چه شما در هیچ بیزینسی موفق نخواهید بود.
  3. روانشناسی خرید

    مطمئناً همه شما این حس را تجربه کرده اید، زمانی که حال خوشی ندارید به مغازه ای بروید و جنسی را که شاید نیازی هم به آن ندارید خریداری کنید.
  4. کمک به مشتری برای تصمیم گیری برای خرید محصول

    مشتری هیچگاه بر مبنای آگاهی از ویژگی‌های محصول آن را خریداری نمی کند
  5. اهمیت تسلط روی محصول، ارائه ارزش و فروش آن به عنوان مزیت به مشتری

    مصرف کنندگان همواره با مجموعه ای از پیشنهادهای بازاریابی از طرف ارائه دهندگان محصولات و خدمات روبه‌رو هستند ...
  6. شناخت مشتری

    دانش مشتری یعنی اطلاعات شما از مشتریان!
  7. فرق فروشنده حرفه ای با آماتور

    فرق فروشنده حرفه ای با آماتور و مروری بر ویژگی های یک فروشنده تلفنی موفق
  8. مهمترین نقاط قوت روش فروشندگی تلفنی

    این درس درباره مهمترین نقاط قوت روش فروشندگی تلفنی است ...
  9. انگیزه ها و نیازهای مشتری برای خرید

    دانستن انگیزه خرید در مشتری ها می تواند به فروشنده ها کمک کند که براحتی نیاز مشتری ها را شناخته و مطابق خواسته مشتری ها محصول یا خدماتشان را معرفی نمایند.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

مدرسان