💎 دوره آموزش نمایندگی پنل ممبر و فالور لاین استور

سلام به همه همراهان و دوستان لاین استور

پادکست دوره آموزش نمایندگی پنل ممبر و فالور لاین استور؛ بشنوید :

مشخصات دوره
این دوره دارای پشتیبانی اختصاصی و گارانتی بازگشت وجه یک ساله می باشد
Referrrence URL: http://social.linestore.ir/login

درس

    1. معرفی پنل ویژه نماینده

    1. چگونه متوجه فیشینگ بودن موضوع شویم؟

    1. نکات ویژه ساخت کانال

      گروه های تبادل گروه هایی هستند که ادمین ها در آن وجود دارند.
    2. آموزش کانال داری حرفه ای

      تلاش کنید، تلاش کنید، تلاش کنید و به صورت مداوم حتی با تعداد کمی فالوئر پیگیر باشید!
    1. نکات بسیار مهم ربات اینستاگرام

    1. نکات ساخت ربات مخصوص نماینده ها

  1. استراتژی های مهم درمورد مدیریت فوق العاده - برایان ترسی

  2. ایده های کلیدی در بحث مدیریت

  3. نکات مهم درمورد مدیریت زمان

    کم رنگ ترین قلم ها از قوی ترین حافظه ها ماندگار ترند.
    1. از کجا متوجه شویم کانال ما قفل شده

  4. معرفی تبلیغات اسپانسری ویژه نمایندگان لاین استور

  5. ریسلر یا ریبرند چیست؟

  6. سفارش سایت برای نماینده

  7. انتخاب دامنه اختصاصی باید چگونه باشد؟

  8. نکات مدیر مجموعه با نمایندگان لاین استور

    برنامه ریزی داشته باشید
    1. اطلاعیه ها و اخبار در پنل چگونه تکمیل شود؟

    2. تعرفه زیر نماینده چیست؟

    3. چگونه نماینده جذب کنم؟

    4. آیا فالور هوشمند که نیاز به پسورد دارد برای پیج مشکلی ایجاد نمی کند؟

    5. آیا داخل پنل میتوانم محصولات خودم را بفروشم؟

    6. چگونه مشتری را شگفت زده کنیم ؟

    7. آیا میتوانم شماره مشتریانم را به صورت اجباری وارد کانال کند؟

    8. آیا بازدید کننده واقعی سایت می تواند قدرت سفارش دهی داشته باشد یا خیر؟

    9. در نوت کلیکی و نوتیفیکیشن بر اساس استان در روز ظرفیت نهایی برای یک کانال چقدر است؟

    10. آیا میشود پنل در قالب یک اپ در بیاد و کاربران با نصب اپ به پنل دسترسی داشته باشند ؟

    11. هنوز به کارم مسلط نشدم ، به نظر شما برای پیجم فالوور بخرم؟

    12. چرا عملیات افزایش موجودی با خطا مواجه شده ؟

    13. پاورقی چیست ؟

    14. ورود اختصاصی فعال باشد یا غیرفعال؟

    15. قیمت گذاری سرویس های نوتیفیکیشن چگونه تنظیم می شود؟

    16. فالور گیری به روش پاپ آپ اینستاگرام چیست؟

    17. قیمت های ممبرگیری اختیاری چگونه است؟

    18. چرا سفارش فالوور هدفمند در ربات نیست؟

    19. آیا سفارش ها قابل کنسلی هستند؟

    20. آیا سایز لوگو قابل تغییر است؟

    21. مشتری ام از دست رفته چکاری انجام دهم؟

    22. من یک محصول و فلان هزار تومان پول دارم آیا هزینه کنم نتیجه خواهد داشت؟

    23. فالور اختیاری اینستاگرام چیست؟

    24. به چه صورت مشاهده کنم چه کسانی هم اکنون از ربات من استفاده می کنند؟

    25. بهترین روش برای جذب مشتری بنظر شما چیست؟

    26. چرا یکسری از افراد را نمیتوانم در گروه تلگرام خودم دعوت کنم؟

    27. با یه کا ممبر چقدر میتوانم مشتری بگیرم؟

    28. آیا وقتی کاربر به نماینده تبدیل میشود به زیر دست مستقیم شما اضافه میشود؟

    29. درخواست مشاوره کاربران برای چه کسی ارسال و چه کسی با کاربران ارتباط میگیرند؟

    30. اگر بخواهیم به یک نفر پنل نمایندگی بفروشیم چقدر باید برای شما واریزی داشته باشم؟

    31. آیا در زمان ادد ممبر کانال نباید هیچ پستی منتشر شود؟

    32. تنظیمات حساب نمایندگی و منو تنظیمات درگاه پرداخت

    33. تنظیمات قیمت تعرفه ها و کد سرویس ها

    34. صفحه سرویس های مدیریتی و مشاوره چیست؟

    35. لینک گزارش عمومی به سامانه چیست؟

    36. ورود اختصاصی چیست؟

  9. امتحان پایان دوره نمایندگی پنل ممبر و فالور لاین استور

    بهترین موارد را آموخته اید. حال به سوالات پاسخ دهید.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

مدرسان