جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشیبررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

24 اردیبهشت 1399
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

فهرست مطالب

Toggle
  • بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت اول ؛ بشنوید :
      • تعطیلی اکثر همایش ها در زمان شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از استارتاپ ها به سمت برگزاری همایش آنلاین بروند.
        • لغو کنگره‌ی جهانی موبایل از اولین همایش هایی بود که به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد. با تعطیلی این همایش خروج بسیاری از شرکت کنندگان، چند هفته‌ قبل از افتتاحیه و همچنین همایش های Adobe Summit و F8 فیسبوک نیز لغو شد.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت دوم ؛ بشنوید :
        • گوگل بسیاری از کنفرانس های خود را لغو کرد. از جمله این کنفرانس ها همایش سالانه ی توسعه دهندگان، Google I/O و کنفرانس متمرکز بر کلود (Google Cloud Next) بود. مایکروسافت نیز کنفرانس MVP Summit خود را لغو نمود.
        • کمپانی IBM در این زمان فعالیت های خود را متوقف کرده و TED نیز سخنرانی های خود را به تعویق انداخت. با تعطیلی این همایش و گردهمایی های متعدد نگرانی برای برگزار کردن SXSW نیز افزایش یافت.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت سوم ؛ بشنوید :
        • با‌توجه به گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان، تفکر بسیاری از برگزار کنندگان همایش های بزرگ دنیا را هم تغییر داد و این افراد به سمت برگزاری همایش های آنلاین رو آوردند. در این مدت دانشگاه ها کلاس‌های خود را آنلاین برگزار کرده و تعداد زیادی از کمپانی ها به خصوص استارتاپ ها در حال اجرای برنامه های خود از طریق ارتباط از راه دور هستند. به عنوان مثال، کمپانی فیسبوک، توییتر، گوگل و سلسفورس در هفته های قبل از کارمندان خود درخواست دورکاری کرده اند.
        • اگر ویروس کرونا طبق فرضیه‌های موجود روش کار افراد را تغییر دهد، طبیعتا در شیوه برگزاری این همایش های چند تریلیون دلاری که سالانه میلیون‌ها شرکت کننده از سراسر جهان دارند نیز تغییراتی اعمال خواهد شد.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :
      • استارتاپ ها در تلاش‌ اند جایگزین های مجازی برای فروش کسب و کار خود پیدا کنند؛ اما جذابیت شبکه سازی واقعی بیشتر است.
        • برگزاری کنفرانس ها همیشه روشی طلایی برای انتقال ایده‌ها و تقویت کردن روابط حرفه ‌ای در کسب و کار و تحصیل بوده‌اند. شاید این رویدادها شلوغ به نظر برسد؛ اما تجمع افراد در سالن مزایای ارزشمندی دارد. طبق بررسی های انجام شده دانشگاه MIT، این مشارکت های علمی که برخاسته از نشست‌های مختلفی می باشند؛ بسیار نوآورانه تر و میان رشته ای هستند. در مقایسه این مشارکت ها، پروژه هایی وجود دارند که فقط بین دو پژوهشگر انجام می شوند.
        • در بسیاری از همایش ها، افراد در سالن کنفرانس هتل ها دورهم جمع می‌شوند و به سخنرانی‌ها و بحث‌های نه چندان جذاب گوش می دهند. برگزاری این گونه همایش‌ها بیشتر شبیه رویدادهای خودستایی هستند و از دستیابی به دانش‌های جدید و ایده های مختلف به دور می باشند.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :
        • البته برگزاری همایش ها و کنفرانس های فناوری به دلیل تقلید از سبک کنفرانس‌های توسعه‌‌ی تجاری استیو جابز (مدیرعامل سابق شرکت اپل)، نتیجه سودمندتری پیدا کرده‌اند؛ برگزاری این رویدادها ارزان نیست. برای مثال، قبل از آنکه Adobe Summit به رویداد دیجیتالی امروز تبدیل شود، هزینه‌ی شرکت در آن 1695 دلار بود که این هزینه بجز هزینه‌هایی سفر و رزو هتل ها محاسبه می شد.
        • امروزه ایده‌های جایگزین مثل وبینارها و همایش های پخش زنده جذابیت زیادی ندارند. شیاین کیو، ‌بنیان گذار استارتاپ Run the World، می گوید مشکل اغلب همایش های مجازی ناتوانی در برآورده ساختن نیازهای افراد است.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت ششم ؛ بشنوید :
        • شیاین کیو در سال های گذشته برای پژوهش‌های بازار در چند کنفرانس آنلاین شرکت کرد و نتیجه کسب شده را اینگونه بیان می کند : بهترین بخش یک همایش آنلاین، سخنرانی اصلی نیست؛ بلکه جلسات استراحت است؛ زیرا در این زمان شرکت کنندگان می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. وقتی افراد در همایش های شخصی با حوزه‌ی کاری خود شرکت می‌کنند، آن زمان به ارزش بلیط 1000 دلاری شرکت در کنفرانس پی می برند؛ در ‌غیر این صورت شرکت در همایش را اتلاف وقت می دانند.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت هفتم ؛ بشنوید :
        • استارتاپ  Run the World با حمایت آندروسن هورویتز راه‌اندازی شد. کنی چان، شریک و سرمایه گذار این استارتاپ ، آن را ترکیبی از ویدئو Zoom، سیستم بلیت Eventbrite، قابلیت تعاملی Twitch و شبکه سازی لینکدین معرفی می کند. این استارتاپ امکاناتی نظیر سخنرانی و پنل های زنده خود را در ازای کاهش 25% از قیمت بلیت به شرکت کنندگان می دهد. این استارتاپ به شرکت کنندگان همایش اجازه می‌دهد با ساخت پروفایل، علایق خود را مطرح کرده و از الگوریتم های خود برای تطبیق شرکت کنندگان با یکدیگر استفاده می کند. همچنین قابلیت مجازی cocktail party به شرکت کنندگان همایش آنلاین این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق تماس ویدئویی با یکدیگر ملاقات داشته باشند.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت هشتم ؛ بشنوید :
        • استارتاپ هاپین (Hopin)، فعال درزمینه ی همایش مجازی، روش مشابهی برای برگزاری گردهمایی های مجازی درنظر گرفته است. این استارتاپ ارائه‌ زنده را با شبکه سازی مجازی ترکیب کرده و قابلیتی به سبک ChatRoulette برای ملاقات شرکت کنندگان با یکدیگر قرار داده است. بخش زیادی از شبکه سازی کنفرانس‌ها خارج از برنامه رخ می‌دهد. اما افراد می توانند در این زمان با یکدیگر تعامل داشته باشند. 
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت نهم ؛ بشنوید :
        • افراد به دلیل پخش زنده به همایش ها نمی روند؛ بلکه دلیلی اصلی شرکت در این همایش شبکه سازی با افراد و تعامل با آن‌ها است. هدف ما هم برطرف کردن این مشکل است.
        • از مزیت های برگزاری همایش های آنلاین کاهش هزینه‌های سفر و پذیرایی، کاهش آلودگی محیطی، نگرانی‌های دسترسی، کاهش هزینه‌های حضوری و… است. برگزاری این همایش ها میتواند به شکل چشمگیری در کاهش هزینه های ثبت نام نیز اعمال شود و برگزار کنندگان می‌توانند بخش بیشتری از بودجه خود را روی سخنرانان سرمایه گذاری کنند.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت دهم ؛ بشنوید :
      • در بسیاری از همایش‌ها، تقریبا 20% هزینه محل برگزاری، 20% تهیه غذا و نوشیدنی و 20% صرف تجهیزات می شود.
        • بدین ترتیب  کمتر از 5% بودجه صرف طراحی برنامه و سخنران باقی می ماند. ایده‌ی اصلی، دسترسی کنفرانس برای تمام افراد نیست. به گفته‌ی شیاین کیو، پرداخت هزینه‌ تضمین می‌کند فقط افراد مرتبط در همایش‌ها شرکت ‌کنند؛ با برگزاری همایش آنلاین دیگر برگزارکننده ها نگرانی برای محل فیزیکی ندارد و می‌تواند بخش زیادی از بودجه خود را صرف سخنران کنند و با این کار رویدادهای متمرکزتری ایجاد کنند. شیاین کیو می‌گوید:
        • اگر نمی‌خواهید 10 ماه قبل از برگزاری همایش به دنبال رزرو مکانی برای گردهمایی باشید یا برای مدت 6 ماه ۳۰ نفر را برای این کار در نظر بگیرید، می‌توانید Run the World را انتخاب کنید. با این کار، دیگر به انتظار نیازی ندارید که حداقل 100 هزار نفر در همایش شما شرکت کنند.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت یازدهم ؛ بشنوید :
        • هنوز استارتاپ های کنفرانس مجازی از جذابیت کافی برخوردار نیست. دیوید پرلمن تصور می‌کرد کنفرانس‌های مجازی به استاندارد این صنعت تبدیل خواهند شد؛ اما هنوز نتوانسته‌اند این تصور را محقق کنند.
        • از دلایل شکست برگزاری همایش های آنلاین، همه گیرنبودن هدست‌های واقعیت مجازی است؛ دلیل دیگر این مسئله عجیب بودن این گونه ملاقات ها به شکل یک آواتار می باشد. استارتاپ های دیجیتالی به دنبال رفع این این مسئله می باشند.
        • این دوره را از دست ندهید : ? دوره جامع کانتنت مارکتینگ | بازاریابی محتوایی | CONTENT MARKETING
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت دوازدهم ؛ بشنوید :
        • لیندن، تولیدکننده‌ی Second Life، با تولید دستگاه واقعیت مجازی به نام Sansar، برای حل این مشکل تلاش های زیادی کرد. با استفاده از سانسار، شرکت‌کنندگان این امکان را در اختیار دارند تا از طریق VR با یکدیگر تعامل داشته باشند و یا در کنسرت‌های زنده شرکت کنند. این دستگاه به‌ سادگی پخش زنده نمی باشد، بلکه جهت تعامل حضوری بیشتر طراحی شده است. امکانات این دستگاه شامل ملاقات با دوستان، گرفتن سلفی با آن ها و نمایش بهترین حرکت‌ها و احساسات می باشد.  در بررسی های اخیر سانسار مکانی را برای برگزاری کنفرانس مجازی طراحی کرده است.
      • همانطور که گفتیم بزرگ ترین مشکل گردهمایی های آنلاین، نبود شبکه ‌سازی و تعامل حضوری افراد است.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت سیزدهم ؛ بشنوید :
      • شیوع ویروس کرونا، تنها دلیل لغو کنفرانس‌های بزرگ نیست. کالورت در این باره می‌گوید:
        • در سال های گذشته، حوادثی مثل آتش سوزی‌و طوفان هم باعث لغو رویدادها شده اند، اما هیچ یک از این حوادث نتوانستند برگزاری رویدادها را کاملا آنلاین کنند؛ شرکت کنندگان برای همایش های آنلاین ارزش زیادی قائل نیستند. کنفرانس‌های مجازی هیچ گاه نمی‌توانند جایگزینی برای ملاقات‌های حضوری شوند؛ مردم به دنبال ایجاد ارتباط و توسعه روابط خود می باشند.
        • امسال گوگل با تغییر نام بزرگ ترین همایش سالیانه‌ی خود یعنی Google Clound Next به Cloud Nex 20: Digital Connect تصمیم گرفت به‌جای لغو این همایش، آن را آنلاین برگزار کند.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت چهاردهم ؛ بشنوید :
        • خلاقیت و نوآوری در ذات کمپانی گوگل وجود دارد و در تلاش هستیم با قوت بخشیدن به این موضوع آن را بهبود دهیم. امسال نیز بدون ریسک سفر، این همایش را الهام بخش برگزار می کنیم.
        • اما سوال اینجاست که نوآوری گوگل چگونه است؟
        • برای مثال، کمپانی گوگل با برگزاری این همایش میخواهد نکات مهمی را از طریق وب پخش کند و بخش «پرسش از کارشناسان» را با تیم‌های گوگل برگزار کند. شاید خلاقانه ترین کار کمپانی گوگل استرداد بلیت‌ها و محتوای کنفرانس رایگان باشد.
        • پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت پانزدهم ؛ بشنوید :
        • اما دیگر همایش ها به وضوح اعلام کرده‌اند که همایش های خود را به صورت دیجیتالی برگزار نخواهند کرد. در این میان همایش بزرگ Collision با 30 هزار شرکت کننده در تورنتو رویدار فناوری خود را لغو و از برگزاری همایش به صورت آنلاین خبر داد. Collision رویداد سال آینده خود را همانند گذشته به صورت حضوری برگزار خواهد کرد.

بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت اول ؛ بشنوید :

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-1.mp3

تعطیلی اکثر همایش ها در زمان شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از استارتاپ ها به سمت برگزاری همایش آنلاین بروند.

استارتاپونه بیست و پنجم

لغو کنگره‌ی جهانی موبایل از اولین همایش هایی بود که به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد. با تعطیلی این همایش خروج بسیاری از شرکت کنندگان، چند هفته‌ قبل از افتتاحیه و همچنین همایش های Adobe Summit و F8 فیسبوک نیز لغو شد.

بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت دوم ؛ بشنوید :
https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-2.mp3
گوگل بسیاری از کنفرانس های خود را لغو کرد. از جمله این کنفرانس ها همایش سالانه ی توسعه دهندگان، Google I/O و کنفرانس متمرکز بر کلود (Google Cloud Next) بود. مایکروسافت نیز کنفرانس MVP Summit خود را لغو نمود.
کمپانی IBM در این زمان فعالیت های خود را متوقف کرده و TED نیز سخنرانی های خود را به تعویق انداخت. با تعطیلی این همایش و گردهمایی های متعدد نگرانی برای برگزار کردن SXSW نیز افزایش یافت.

بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت سوم ؛ بشنوید :
https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-3.mp3
با‌توجه به گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان، تفکر بسیاری از برگزار کنندگان همایش های بزرگ دنیا را هم تغییر داد و این افراد به سمت برگزاری همایش های آنلاین رو آوردند. در این مدت دانشگاه ها کلاس‌های خود را آنلاین برگزار کرده و تعداد زیادی از کمپانی ها به خصوص استارتاپ ها در حال اجرای برنامه های خود از طریق ارتباط از راه دور هستند. به عنوان مثال، کمپانی فیسبوک، توییتر، گوگل و سلسفورس در هفته های قبل از کارمندان خود درخواست دورکاری کرده اند.
اگر ویروس کرونا طبق فرضیه‌های موجود روش کار افراد را تغییر دهد، طبیعتا در شیوه برگزاری این همایش های چند تریلیون دلاری که سالانه میلیون‌ها شرکت کننده از سراسر جهان دارند نیز تغییراتی اعمال خواهد شد.

پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-4.mp3

استارتاپ ها در تلاش‌ اند جایگزین های مجازی برای فروش کسب و کار خود پیدا کنند؛ اما جذابیت شبکه سازی واقعی بیشتر است.

بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

برگزاری کنفرانس ها همیشه روشی طلایی برای انتقال ایده‌ها و تقویت کردن روابط حرفه ‌ای در کسب و کار و تحصیل بوده‌اند. شاید این رویدادها شلوغ به نظر برسد؛ اما تجمع افراد در سالن مزایای ارزشمندی دارد. طبق بررسی های انجام شده دانشگاه MIT، این مشارکت های علمی که برخاسته از نشست‌های مختلفی می باشند؛ بسیار نوآورانه تر و میان رشته ای هستند. در مقایسه این مشارکت ها، پروژه هایی وجود دارند که فقط بین دو پژوهشگر انجام می شوند.
در بسیاری از همایش ها، افراد در سالن کنفرانس هتل ها دورهم جمع می‌شوند و به سخنرانی‌ها و بحث‌های نه چندان جذاب گوش می دهند. برگزاری این گونه همایش‌ها بیشتر شبیه رویدادهای خودستایی هستند و از دستیابی به دانش‌های جدید و ایده های مختلف به دور می باشند.
پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :
https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-5.mp3
البته برگزاری همایش ها و کنفرانس های فناوری به دلیل تقلید از سبک کنفرانس‌های توسعه‌‌ی تجاری استیو جابز (مدیرعامل سابق شرکت اپل)، نتیجه سودمندتری پیدا کرده‌اند؛ برگزاری این رویدادها ارزان نیست. برای مثال، قبل از آنکه Adobe Summit به رویداد دیجیتالی امروز تبدیل شود، هزینه‌ی شرکت در آن 1695 دلار بود که این هزینه بجز هزینه‌هایی سفر و رزو هتل ها محاسبه می شد.

بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

امروزه ایده‌های جایگزین مثل وبینارها و همایش های پخش زنده جذابیت زیادی ندارند. شیاین کیو، ‌بنیان گذار استارتاپ Run the World، می گوید مشکل اغلب همایش های مجازی ناتوانی در برآورده ساختن نیازهای افراد است.
پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت ششم ؛ بشنوید :
https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-6.mp3
شیاین کیو در سال های گذشته برای پژوهش‌های بازار در چند کنفرانس آنلاین شرکت کرد و نتیجه کسب شده را اینگونه بیان می کند : بهترین بخش یک همایش آنلاین، سخنرانی اصلی نیست؛ بلکه جلسات استراحت است؛ زیرا در این زمان شرکت کنندگان می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. وقتی افراد در همایش های شخصی با حوزه‌ی کاری خود شرکت می‌کنند، آن زمان به ارزش بلیط 1000 دلاری شرکت در کنفرانس پی می برند؛ در ‌غیر این صورت شرکت در همایش را اتلاف وقت می دانند.

بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا

پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت هفتم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-7-1.mp3

 

استارتاپ  Run the World با حمایت آندروسن هورویتز راه‌اندازی شد. کنی چان، شریک و سرمایه گذار این استارتاپ ، آن را ترکیبی از ویدئو Zoom، سیستم بلیت Eventbrite، قابلیت تعاملی Twitch و شبکه سازی لینکدین معرفی می کند. این استارتاپ امکاناتی نظیر سخنرانی و پنل های زنده خود را در ازای کاهش 25% از قیمت بلیت به شرکت کنندگان می دهد. این استارتاپ به شرکت کنندگان همایش اجازه می‌دهد با ساخت پروفایل، علایق خود را مطرح کرده و از الگوریتم های خود برای تطبیق شرکت کنندگان با یکدیگر استفاده می کند. همچنین قابلیت مجازی cocktail party به شرکت کنندگان همایش آنلاین این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق تماس ویدئویی با یکدیگر ملاقات داشته باشند.
پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت هشتم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-8-1.mp3

 

استارتاپ هاپین (Hopin)، فعال درزمینه ی همایش مجازی، روش مشابهی برای برگزاری گردهمایی های مجازی درنظر گرفته است. این استارتاپ ارائه‌ زنده را با شبکه سازی مجازی ترکیب کرده و قابلیتی به سبک ChatRoulette برای ملاقات شرکت کنندگان با یکدیگر قرار داده است. بخش زیادی از شبکه سازی کنفرانس‌ها خارج از برنامه رخ می‌دهد. اما افراد می توانند در این زمان با یکدیگر تعامل داشته باشند. 
پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت نهم ؛ بشنوید :
https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-7.mp3

افراد به دلیل پخش زنده به همایش ها نمی روند؛ بلکه دلیلی اصلی شرکت در این همایش شبکه سازی با افراد و تعامل با آن‌ها است. هدف ما هم برطرف کردن این مشکل است.

از مزیت های برگزاری همایش های آنلاین کاهش هزینه‌های سفر و پذیرایی، کاهش آلودگی محیطی، نگرانی‌های دسترسی، کاهش هزینه‌های حضوری و… است. برگزاری این همایش ها میتواند به شکل چشمگیری در کاهش هزینه های ثبت نام نیز اعمال شود و برگزار کنندگان می‌توانند بخش بیشتری از بودجه خود را روی سخنرانان سرمایه گذاری کنند.
پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت دهم ؛ بشنوید :
https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-8.mp3

در بسیاری از همایش‌ها، تقریبا 20% هزینه محل برگزاری، 20% تهیه غذا و نوشیدنی و 20% صرف تجهیزات می شود.

بدین ترتیب  کمتر از 5% بودجه صرف طراحی برنامه و سخنران باقی می ماند. ایده‌ی اصلی، دسترسی کنفرانس برای تمام افراد نیست. به گفته‌ی شیاین کیو، پرداخت هزینه‌ تضمین می‌کند فقط افراد مرتبط در همایش‌ها شرکت ‌کنند؛ با برگزاری همایش آنلاین دیگر برگزارکننده ها نگرانی برای محل فیزیکی ندارد و می‌تواند بخش زیادی از بودجه خود را صرف سخنران کنند و با این کار رویدادهای متمرکزتری ایجاد کنند. شیاین کیو می‌گوید:
اگر نمی‌خواهید 10 ماه قبل از برگزاری همایش به دنبال رزرو مکانی برای گردهمایی باشید یا برای مدت 6 ماه ۳۰ نفر را برای این کار در نظر بگیرید، می‌توانید Run the World را انتخاب کنید. با این کار، دیگر به انتظار نیازی ندارید که حداقل 100 هزار نفر در همایش شما شرکت کنند.
پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت یازدهم ؛ بشنوید :
https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-9.mp3
هنوز استارتاپ های کنفرانس مجازی از جذابیت کافی برخوردار نیست. دیوید پرلمن تصور می‌کرد کنفرانس‌های مجازی به استاندارد این صنعت تبدیل خواهند شد؛ اما هنوز نتوانسته‌اند این تصور را محقق کنند.
از دلایل شکست برگزاری همایش های آنلاین، همه گیرنبودن هدست‌های واقعیت مجازی است؛ دلیل دیگر این مسئله عجیب بودن این گونه ملاقات ها به شکل یک آواتار می باشد. استارتاپ های دیجیتالی به دنبال رفع این این مسئله می باشند.

 

این دوره را از دست ندهید : ? دوره جامع کانتنت مارکتینگ | بازاریابی محتوایی | CONTENT MARKETING

 

پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت دوازدهم ؛ بشنوید :
https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-10.mp3
بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا
لیندن، تولیدکننده‌ی Second Life، با تولید دستگاه واقعیت مجازی به نام Sansar، برای حل این مشکل تلاش های زیادی کرد. با استفاده از سانسار، شرکت‌کنندگان این امکان را در اختیار دارند تا از طریق VR با یکدیگر تعامل داشته باشند و یا در کنسرت‌های زنده شرکت کنند. این دستگاه به‌ سادگی پخش زنده نمی باشد، بلکه جهت تعامل حضوری بیشتر طراحی شده است. امکانات این دستگاه شامل ملاقات با دوستان، گرفتن سلفی با آن ها و نمایش بهترین حرکت‌ها و احساسات می باشد.  در بررسی های اخیر سانسار مکانی را برای برگزاری کنفرانس مجازی طراحی کرده است.

همانطور که گفتیم بزرگ ترین مشکل گردهمایی های آنلاین، نبود شبکه ‌سازی و تعامل حضوری افراد است.

پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت سیزدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-13.mp3

 

شیوع ویروس کرونا، تنها دلیل لغو کنفرانس‌های بزرگ نیست. کالورت در این باره می‌گوید:
در سال های گذشته، حوادثی مثل آتش سوزی‌و طوفان هم باعث لغو رویدادها شده اند، اما هیچ یک از این حوادث نتوانستند برگزاری رویدادها را کاملا آنلاین کنند؛ شرکت کنندگان برای همایش های آنلاین ارزش زیادی قائل نیستند. کنفرانس‌های مجازی هیچ گاه نمی‌توانند جایگزینی برای ملاقات‌های حضوری شوند؛ مردم به دنبال ایجاد ارتباط و توسعه روابط خود می باشند.
امسال گوگل با تغییر نام بزرگ ترین همایش سالیانه‌ی خود یعنی Google Clound Next به Cloud Nex 20: Digital Connect تصمیم گرفت به‌جای لغو این همایش، آن را آنلاین برگزار کند.
پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت چهاردهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-14.mp3

 

خلاقیت و نوآوری در ذات کمپانی گوگل وجود دارد و در تلاش هستیم با قوت بخشیدن به این موضوع آن را بهبود دهیم. امسال نیز بدون ریسک سفر، این همایش را الهام بخش برگزار می کنیم.

اما سوال اینجاست که نوآوری گوگل چگونه است؟
برای مثال، کمپانی گوگل با برگزاری این همایش میخواهد نکات مهمی را از طریق وب پخش کند و بخش «پرسش از کارشناسان» را با تیم‌های گوگل برگزار کند. شاید خلاقانه ترین کار کمپانی گوگل استرداد بلیت‌ها و محتوای کنفرانس رایگان باشد.
پادکست بررسی استارتاپ ها در زمان شیوع ویروس کرونا ، قسمت پانزدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/استارتاپ-ها-در-زمان-شیوع-ویروس-کرونا-15.mp3

 

اما دیگر همایش ها به وضوح اعلام کرده‌اند که همایش های خود را به صورت دیجیتالی برگزار نخواهند کرد. در این میان همایش بزرگ Collision با 30 هزار شرکت کننده در تورنتو رویدار فناوری خود را لغو و از برگزاری همایش به صورت آنلاین خبر داد. Collision رویداد سال آینده خود را همانند گذشته به صورت حضوری برگزار خواهد کرد.

? مشاهده مقالات آموزشی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

برچسب ها: استارتاپاستارتاپ هابررسی استارتاپ هابررسی استارتاپ ها در زمان ویروس کرونادانشگاهدانشگاه شبکه های اجتماعیدانشگاه مفهومیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیشبکه های اجتماعیکروناویروس کرونا
قبلی لینک و بک لینک چه تفاوت هایی دارند؟
بعدی تفاوت های اصلی دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو