اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال
فهرست مطالب
Toggleسلام خدمت دوستان عزیز لاین استور
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت اول ؛ بشنوید :
در این مقاله قرار است به صورت ساده و شفاف اسراری را برایتان فاش کنیم تا بتوانید با استفاده از تبلیغات دیجیتال و متناسب با بودجه مورد نظرتان، بهترین بازخورد را داشته باشید.
اگر تا به حال از تبلیغات دیجیتال استفاده نکرده اید، بهتر است بدانید برخلاف کمپین های تبلیغاتی که از طریق ایمیل، سئو و شبکههای اجتماعی راه اندازی می کنید، تبلیغات دیجیتال سریع و منعطف هستند.
اجرای تبلیغات دیجیتال بسیار آسان بوده؛ به طوری که شما میتوانید تنها با چند کلیک ساده، تبلیغات مناسب بیزینس خود را تنظیمات و آن را اجرا کنید. این تنظیمات شامل درج تصاویر، ویدئو آموزشی، پادکست و سایر موارد می باشد.
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت دوم ؛ بشنوید :
شما میتوانید با استفاده از محتوای جذاب، رویدادها و محصولات خود، مشتریان بالقوه جدیدی جذب کنید که در نهایت باعث کسب درآمد شما می شود.
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت سوم ؛ بشنوید :
بزرگترین اشتباهی که کمپین های تبلیغاتی انجام می دهند، مصرف کردن تمامی سرمایه با ارزش خود، بدون دستیابی به موفقیت است. برنامه ریزی بودجه می بایست با توجه به چیزی که درنهایت میخواهید بدست آورید ارائه شود.
برای نحوه سنجش میزان موفقیت در تبلیغات، بهتر است از هدف های ساده و واضح خود شروع کنید. تعیین کنید چه چیزی درست کار میکند و چه روشی اشتباه است. قبل از ایجاد هرگونه کمپین تبلیغاتی، فرمول زیر را برای موفقیت درنظر بگیرید :
- صرف 40% بودجه برای مخاطب : با استفاده از هدف گذاری و درج کلمات کلیدی مناسب
- صرف 40% آفر : برای یک محصول، محتوا یا رویداد خاص
- صرف 20% سایر موارد تبلیغات : عنوان، متن و تصاویر
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :
استفاده از شبکههای تبلیغاتی میتواند برای نمایش هزینه های مصرفی و تنظیمات مربوط به آن استفاده شود.
بنابراین، شما باید فراتر از همه این ها عمل کنید و درآمد حاصل از تبلیغات خود را به طور دقیق اندازهگیری کنید.
این دوره را از دست ندهید : ? دوره آموزش چگونه تبلیغات پرفروش و موفق بسازیم
استفاده از اتوماسیون بازاریابی یک راه بسیار کاربردی بوده تا کانال های تبلیغاتی شما به وسیله CRM عمل کرده و دیگر لزومی به مطابقت دستی تمامی مراحل با خطوط اکسل نباشد. به طور کلی اتوماسیون بازاریابی یعنی استفاده از نرم افزار برای اتوماتیک کردن فعالیت های بازاریابی خود.
بد نیست بدانید اتوماسیون بازاریابی به سه دسته کلی تقسیم می شود:
هوش بازاریابی (marketing intelligence) / گسترش کسب و کار (business development) / اتوماسیون در جریان (workflow automation) که تعریف این عوامل هرکدام به بررسی جداگانه ای نیاز داشته و در این مقاله نمی گنجد.
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :
در ابتدا باید بدانید هدف قرار دادن مخاطبان مناسب از تعداد مخاطبان مهم تر است.
به طور کلی اگر از لحاظ تئوری به این قضیه بپردازیم، میتوانید به میلیونها مخاطب دسترسی داشته باشید، اما آیا هزینه بالایی که صرف این تعداد مخاطب کرده اید نتیجه مناسبی را حاصل می کند؟
با استفاده از شبکههای اجتماعی و تنظیمات فیلترهای مورد نیاز خود، تنها مخاطبان مورد نظر خود را هدف قرار دهید. فیلترهایی مانند نوع بیزینس، توابع شغلی و علایق کاربران به شما در دستیابی به مخاطبان هدف کمک می کند.
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت ششم ؛ بشنوید :
در هنگام جستجو این موارد، بهتر است با استفاده از کلمات کلیدی مثبت و کلمات کلیدی منفی شروع کنید.
کلمات کلیدی مثبت : کلماتی که میخواهید تبلیغ شما با آن مورد نمایش داده شود.
کلمات کلیدی منفی : کلماتی که نمی خواهید در وبسایت شما نشان داده شود.
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت هفتم ؛ بشنوید :
بهتر است با سازماندهی برند تجاری خود بعنوان یک کلمه کلیدی مثبت شروع کنید و اطمینان داشته باشید که این کلمه در کلمات کلیدی نامربوط نمایش داده نمی شود. چرا که مخاطبان بطور جداگانه از آنها در جستجو خود استفاده می کنند.
در هنگام مشخص کردن نام دسته بندی ها بهتر است در مورد شخصیت مخاطبان و خریداران خوب فکر کنید. ممکن است عبارتی که شما استفاده می کنید در یک حرفه کاربردی دیگر متفاوت عمل کند. هنگام انتخاب کلمات کلیدی خوب دقت کنید زیرا مشتریان بالقوه شما ممکن است در بیزینس های دیگر متفاوت باشند.
خود را جای مشتریان خود قرار دهید و لیستی از کلمات کلیدی مناسب کسب و کار خود بسازید. تصمیماتی که در این مراحل میگیرد میتواند بسیار حائز اهمیت باشد. در صورتی که مخاطبان شما با اهداف کلمات کلیدی همسو نباشند، تمامی بودجه شما هدر خواهد رفت.
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت هشتم ؛ بشنوید :
تکنیک های آفرگذاری هدفمند در سوشال مدیا باعث به دست آوردن مخاطبان جدید خواهد شد. استفاده از آفر می تواند مخاطبان شما را با نام هایی که برای شما آشنا هستند سازگار کند. ابتدا یک کمپین برند ایجاد کنید و از مردم بخواهید با ثبت نام، نسخه نمایشی شما را دریافت و نظر خود را اعلام کنند تا یاد بگیرند شما چه شرکتی هستید و چه کاری انجام میدهید.
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت نهم ؛ بشنوید :
برای کاربرانی که به دنبال اطلاعاتی در مورد برند شما و مقایسه شما با رقبایتان هستند، کمپین ایجاد کنید.
اکنون با دانستن این که چه کاربرانی به دنبال شما و رقبایتان هستند، از هدف گذاری های مجدد استفاده کنید. با این کار کاربرانی که تبلیغات شما برایشان جذاب بوده را به دست می آورید و با آفرهای متعدد و ارائه محتوای مناسب به بهترین حالت خود خواهید رسید.
با انجام این مراحل شما می بایست اهداف خود را با مشتریان موجود خود ترکیب کرده و مخاطبان واقعی ایجاد کنید.
این دوره را از دست ندهید : ? دوره آموزش محتوا گذاری با طعم همبرگر
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت دهم ؛ بشنوید :
– در همه مرحله هدایت مشتریان بسوی هدف بصورت یکنواخت پیش بروید. همانطور که گفتیم خود را جای کاربران قرار داده و به کوچکترین ترفندهای دیجیتالی فکر کرده و دنبال آن ها باشید.
– هر قدمی که کاربر بر می دارد باید دقیقاً جایی باشد که از قبل انتظار داشته است و یا جایی مشابه آن که مشتریان تا کنون از آن بازدید کرده اند. پس می بایست سازگار با مشتری عمل کنید و اگر فردی یکی از محصولات شما را جستجو کرد، باید محتوای آفر یا ارزشی را ارائه دهد که با علاقه مخاطب مطابقت داشته باشد.
– مخاطبان را به صفحه اصلی وبسایت خود نفرستید، صفحه فرود جایگاه مناسبی است، مگر آنکه خود مشتریان تمایل به این کار داشته باشند. از اقدامات غیرضروری جداً خودداری کنید و فقط کاربران را به سمت محتویات مورد نظرشان هدایت کنید. اطلاعاتی که در فرم خود پر میکنید میتواند در دستیابی به مشتری بالقوه شما مؤثر باشد.
پادکست اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال ، قسمت یازدهم ؛ بشنوید :
– از تلفن همراه غافل نشوید و تمامی تبلیغات و صفحات فرود خود را از طریق موبایل نیز آزمایش کنید. پلتفرم های تجزیه و تحلیل وب خود را بررسی کنید تا میزان ورودی وب سایت خود از طریق موبایل مشاهده کنید.
– هنگامی که چندین کمپین در حال اجرا دارید، طبیعتاً برخی از آنها موفق تر خواهند بود. برای بهینه سازی هزینهها در آینده باید بتوانید کمپین های خود را از یکدیگر متمایز کنید.
– با انجام این کار شما باید به این سوأل مهم پاسخ دهید : “اگر بودجه خود را 10% کاهش دهیم، نتیجه مورد انتظار چه خواهد بود؟” شما میتوانید با کسب این اطلاعات، بهترین اقدام را برای بهتر کردن عملکرد خود انجام دهید.
– استفاده از این گزارشات می تواند سیستم اتوماسیون بازاریابی شما را با CRM مطابقت دهد. پس معیارهای خود را به گونه ای تنظیم کنید که کمپین هایتان به موفقیت دست یابند. شما می توانید موفقیت کمپین های خود را بسنجید.
5 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.