جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشیداستان اینستاگرام

داستان اینستاگرام

30 اردیبهشت 1399
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
داستان اینستاگرام

فهرست مطالب

Toggle
    • اینستاگرام | Instagram ، یک شبکه اجتماعی جهت به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئو می باشد. اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای دلخواه خود را همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. کاربران با استفاده از اینستاگرام می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌ و ویدئوهایشان استفاده کنند.
    • اینستاگرام، شبکه اجتماعی جادویی در سراسر دنیاست، پلتفرمی که هر چیزی بخواهید در آن پیدا می‌شود. بسته به علاقه شما یا حتی کسب و کار و خدمات شما، می‌توانید در اینستاگرام فعالیت نمائید. در ادامه با ما همراه باشید تا از کاربردها‌ و تاریخچه اینستاگرام آشنا ‌شوید.
    • اینستاگرام در سان فرانسیسکوی آمریکا متولد شد، یعنی زمانی که کوین سیستروم و مایک کریگر با یکدیگر تصمیم گرفتند، عکاسی با موبایل را با اچ تی ام ای 5 (HTMI5) همراه کنند. جالب است بدانید نامگذاری اینستاگرام از تلفیق دو کلمه ایجاد شده است. کلمه اول instant camera به معنای عکاسی در لحظه و کلمه دوم telegram به معنای تلگراف تشکیل شده است. در ادامه داستان جالب توجه تشکیل اینستاگرام را باهم بررسی می کنیم.
    • اینستاگرام در سال 2010 یعنی زمانی که استفاده از گوشی های آیفون در دنیا رواج پیدا کرده بود، بسیاری از اپلیکیشن های گوشی همراه مورد توجه مردم قرار گرفتند. یکی از این اپلیکیشن های محبوب FourSquare بود که به کاربران این امکان را می داد تا با مشخص کردن لوکیشن خود امکان بارگذاری تصاویر را داشته باشند.
    • سیستروم و کریگر تصمیم گرفتند یک نسخه پیشرفته تر از این اپلیکیشن به بازار ارائه کنند. حاصل کار آن‌ها نرم افزار Burbn بود. این دو مهندس بعد از ساخت Burbn در مدت کوتاهی دریافتند که این اپلیکیشن جهت آپلود کردن تصاویر بوده و در میان کاربران از جذابیت خاصی برخوردار است.
    • همین روش ایده‌ای شد تا اینستاگرام تشکیل شود. این دو مهندس با رها کردن شرکتی که در آن مشغول به کار بودند، تمام تلاش خود را به کار بستند تا اپلیکیشن اینستاگرام دقیقاً همان چیزی باشد که کاربران از آن انتظار دارند. با گذشت زمان فیلترهای مختلف عکاسی به اینستاگرام اضافه شد و همین امر رمز موفقیت آن‌ها شد. به طوری که کاربران اینستاگرام با استفاده از چند فیلتر ساده می توانستند تصاویر خود را حرفه ای تر کنند.
    • از سوی دیگر در اینستاگرام همه چیز به صورت یکپارچه و ساده به نظر می رسد. مخاطبان برای استفاده از اینستاگرام نیاز به دانستن اصول پیچیده برنامه نویسی یا قواعد خاص مهندسی نداشتند و تنها در سه مرحله ساده می توانستند تصاویر خود را در فضای مجازی منتشر کنند.
    • جالب است بدانید سیستروم و کریگر با صرف وقت چند ماهه برای این اپلیکیشن، فقط در روز اول عرضه اینستاگرام 25000 نفر این برنامه را دانلود کرده و این امر باعث ایجاد اختلالاتی در اینستاگرام شد. البته این مشکلات به سرعت برطرف گردید. در حقیقت افزایش کیفیت در دوربین گوشی های همراه ارتباط مستقیمی با افزایش کاربران در اینستاگرام داشت.
    • در آوریل سال 2012 اینستاگرام برای تمامی گوشی های اندرویدی که نسخه آن ها از 2.2 به بالا بود عرضه شد و بر خلاف نظر این دو مهندس در کمتر از یک روز، بیش از یک میلیون بار دانلود گردید. در پایان همان هفته ارزش این شرکت به 50 میلیون دلار افزایش یافت و روند رشد شرکت را به قدری بالا برد که سهام اینستاگرام در بازار بورس 500 میلیون دلار قیمت گذاری شد.
    • بعد از گذشت چند ماه این اپلیکیشن بیش از یک میلیون بار در گوگل جست و جو شد و جزو 5 اپلیکیشنی بود که بیش از یک میلیون رای مثبت در گوگل به دست آورده است. کمپانی فیس بوک که شاهد افزایش محبوبیت زیاد اینستاگرام در میان کاربران بود تصمیم گرفت به هر قیمتی که شده این شرکت را خریداری نماید. این معامله در تاریخ تکنولوژی دنیا برای همیشه جاودانه شد.
    • شبکه های اجتماعی که با رشد روز افزون تکنولوژی در حال نفوذ در جامعه حقیقی هستند. این اپلیکیشن ها به قابل دسترس ترین ابزار برای اشتراک گذاری وقایع روزمره در زندگی تبدیل شدند. به طوری که کاربران این شبکه های اجتماعی، حالت‌های مختلف زندگی خود را در شبکه‌های اجتماعی گزارش می‌کنند.
    • اما ویژگی های فنی موجود در اپلیکیشن و تراکم کاربری آن ها، فضای به اشتراک گذاشته شده و تعاملات کاربران آن را تغییر می‌دهد. اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر و ویدئو با تکیه بر گوشی های همراه هوشمند بود، با در اختیار گذاشتن ابزارهای محتلف ویرایشی و بارگذاری تصویر به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اجتماعی دنیا تبدیل شد.
    • امروزه با تقویت دوربین‌های گوشی های همراه، کاربران زیادی در سراسرجهان به طور روزانه از زوایای مختلف زندگی روزمره خود عکس می‌گیرند و آن را به اشتراک می گذارند. یقیناً اینستاگرام، به عنوان یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر با سایر شبکه‌های اجتماعی تفاوت های خاصی دارد.
    • همانطور که می دانید در بیشتر شبکه های اجتماعی، کاربران با حجم قابل توجهی از محتوای خبری، لینک و گزارشات رو به رو هستند، در حالی که در اینستاگرام فقط به نمایش عکس از لیست دوستان بسنده کرده است و امکاناتی نظیر لایک، کامنت یا برچسب های محتوایی و مکانی، این پلتفرم را بین مخاطبان محبوب کرده است.
    • امروزه در فضای اینستاگرام تصاویر و ویدئوهای غذاهای پخته شده یا خورده‌شده، برگزاری میهمانی های مختلف، گزارش آنلاین از سفر، شرکت در کنسرت های موسیقی، رستوران گردی، مراسم های آیینی، قدم زدن در خیابان و پارک‌ها و… پر شده است.
    • همچنین به اشتراک گذاری خلاقیت های دخترانه در آرایش ناخن یا لباس، گزارش های تصویری از سفره های شب عید، هفت سین و شب یلدا، تصاویر عزاداری، نذری و سینه زنی در ایام مذهبی و یا حتی به اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف از موسیقی های در حال پخش در ترافیک، همه و همه نمونه های مختلفی است که مخاطبان اینستاگرام در ایران و سایر کشور ها به صورت روزانه به اشتراک می گذارند.
    • در سال 2019 اینستاگرام بزرگترین روایتگر سبک زندگی کاربرها شده بود و در آخر هر روز یک گزارش خلاصه از رفتارها، علایق و سلیقه های کاربران ارائه می‌داد.
    • در آخر باید اضافه کنیم برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این پلتفرم و راه های کسب درآمد از آن، دوره های کاربردی در سطوح مختلف فراهم شده است.
    • کافی است با کلیک روی دکمه های زیر دوره مورد نظر خود را تهیه کرده و از آموزش های کاربردی، پادکست های آموزشی، پاورپوینت و pdf های آموزشی اینستاگرام به همراه ویدئو استفاده نمائید.
  • در ایران اینستاگرام به راحتی جای فیسبوک را گرفته و تا حدی تب فیسبوک خوابیده است.
  • در این دوره قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این سرویس، مبانی و اصول اینستاگرام را در اختیارتان بگذاریم.
  • اینستاگرام وسیله ای برای درآمدزایی، فروش محصولات و خدمات می باشد.
  • در این دوره به شما عزیزان، فوت و فن های اینستاگرامی را آموزش خواهیم داد.
  • دوره به صورت غیر حضوری می باشد و پس از تهیه دوره ویدئوهای آموزشی در همین سایت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
  • شش ویدئو و مجموعاً 4 ساعت آموزش پیشرفته در مورد اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ، یعنی هرآنچه باید بدانید تا درآمد اینترنتی خوبی داشته باشید. این دوره علاوه بر ویدئوهای آموزشی، پی دی اف رایگان دوره نیز در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
  • با توجه به پتانسیل بالای اینستاگرام، می توان از آن برای اهداف بازاریابی محصولات و یا خدمات استفاده نمود.
  • همانند هر رسانه دیگری، بازاریابی در اینستاگرام هم اصول خاص خود را دارد.
  • با این دوره همراه باشید تا با جامع ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام آشنا شوید.

پادکست داستان اینستاگرام ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/05/داستان-اینستاگرام.mp3

 

اینستاگرام | Instagram ، یک شبکه اجتماعی جهت به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئو می باشد. اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای دلخواه خود را همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. کاربران با استفاده از اینستاگرام می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌ و ویدئوهایشان استفاده کنند.

اینستاگرام چیست و از کجا آمده است؟

اینستاگرام، شبکه اجتماعی جادویی در سراسر دنیاست، پلتفرمی که هر چیزی بخواهید در آن پیدا می‌شود. بسته به علاقه شما یا حتی کسب و کار و خدمات شما، می‌توانید در اینستاگرام فعالیت نمائید. در ادامه با ما همراه باشید تا از کاربردها‌ و تاریخچه اینستاگرام آشنا ‌شوید.

اینستاگرام در سان فرانسیسکوی آمریکا متولد شد، یعنی زمانی که کوین سیستروم و مایک کریگر با یکدیگر تصمیم گرفتند، عکاسی با موبایل را با اچ تی ام ای 5 (HTMI5) همراه کنند. جالب است بدانید نامگذاری اینستاگرام از تلفیق دو کلمه ایجاد شده است. کلمه اول instant camera به معنای عکاسی در لحظه و کلمه دوم telegram به معنای تلگراف تشکیل شده است. در ادامه داستان جالب توجه تشکیل اینستاگرام را باهم بررسی می کنیم.

تاریخچه اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 یعنی زمانی که استفاده از گوشی های آیفون در دنیا رواج پیدا کرده بود، بسیاری از اپلیکیشن های گوشی همراه مورد توجه مردم قرار گرفتند. یکی از این اپلیکیشن های محبوب FourSquare بود که به کاربران این امکان را می داد تا با مشخص کردن لوکیشن خود امکان بارگذاری تصاویر را داشته باشند.
سیستروم و کریگر تصمیم گرفتند یک نسخه پیشرفته تر از این اپلیکیشن به بازار ارائه کنند. حاصل کار آن‌ها نرم افزار Burbn بود. این دو مهندس بعد از ساخت Burbn در مدت کوتاهی دریافتند که این اپلیکیشن جهت آپلود کردن تصاویر بوده و در میان کاربران از جذابیت خاصی برخوردار است.

سیستروم و کریگر

همین روش ایده‌ای شد تا اینستاگرام تشکیل شود. این دو مهندس با رها کردن شرکتی که در آن مشغول به کار بودند، تمام تلاش خود را به کار بستند تا اپلیکیشن اینستاگرام دقیقاً همان چیزی باشد که کاربران از آن انتظار دارند. با گذشت زمان فیلترهای مختلف عکاسی به اینستاگرام اضافه شد و همین امر رمز موفقیت آن‌ها شد. به طوری که کاربران اینستاگرام با استفاده از چند فیلتر ساده می توانستند تصاویر خود را حرفه ای تر کنند.
از سوی دیگر در اینستاگرام همه چیز به صورت یکپارچه و ساده به نظر می رسد. مخاطبان برای استفاده از اینستاگرام نیاز به دانستن اصول پیچیده برنامه نویسی یا قواعد خاص مهندسی نداشتند و تنها در سه مرحله ساده می توانستند تصاویر خود را در فضای مجازی منتشر کنند.
جالب است بدانید سیستروم و کریگر با صرف وقت چند ماهه برای این اپلیکیشن، فقط در روز اول عرضه اینستاگرام 25000 نفر این برنامه را دانلود کرده و این امر باعث ایجاد اختلالاتی در اینستاگرام شد. البته این مشکلات به سرعت برطرف گردید. در حقیقت افزایش کیفیت در دوربین گوشی های همراه ارتباط مستقیمی با افزایش کاربران در اینستاگرام داشت.
در آوریل سال 2012 اینستاگرام برای تمامی گوشی های اندرویدی که نسخه آن ها از 2.2 به بالا بود عرضه شد و بر خلاف نظر این دو مهندس در کمتر از یک روز، بیش از یک میلیون بار دانلود گردید. در پایان همان هفته ارزش این شرکت به 50 میلیون دلار افزایش یافت و روند رشد شرکت را به قدری بالا برد که سهام اینستاگرام در بازار بورس 500 میلیون دلار قیمت گذاری شد.
بعد از گذشت چند ماه این اپلیکیشن بیش از یک میلیون بار در گوگل جست و جو شد و جزو 5 اپلیکیشنی بود که بیش از یک میلیون رای مثبت در گوگل به دست آورده است. کمپانی فیس بوک که شاهد افزایش محبوبیت زیاد اینستاگرام در میان کاربران بود تصمیم گرفت به هر قیمتی که شده این شرکت را خریداری نماید. این معامله در تاریخ تکنولوژی دنیا برای همیشه جاودانه شد.

شبکه های اجتماعی که با رشد روز افزون تکنولوژی در حال نفوذ در جامعه حقیقی هستند. این اپلیکیشن ها به قابل دسترس ترین ابزار برای اشتراک گذاری وقایع روزمره در زندگی تبدیل شدند. به طوری که کاربران این شبکه های اجتماعی، حالت‌های مختلف زندگی خود را در شبکه‌های اجتماعی گزارش می‌کنند.

اینستاگرام در زندگی

اما ویژگی های فنی موجود در اپلیکیشن و تراکم کاربری آن ها، فضای به اشتراک گذاشته شده و تعاملات کاربران آن را تغییر می‌دهد. اینستاگرام که یک شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر و ویدئو با تکیه بر گوشی های همراه هوشمند بود، با در اختیار گذاشتن ابزارهای محتلف ویرایشی و بارگذاری تصویر به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اجتماعی دنیا تبدیل شد.
امروزه با تقویت دوربین‌های گوشی های همراه، کاربران زیادی در سراسرجهان به طور روزانه از زوایای مختلف زندگی روزمره خود عکس می‌گیرند و آن را به اشتراک می گذارند. یقیناً اینستاگرام، به عنوان یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر با سایر شبکه‌های اجتماعی تفاوت های خاصی دارد.
همانطور که می دانید در بیشتر شبکه های اجتماعی، کاربران با حجم قابل توجهی از محتوای خبری، لینک و گزارشات رو به رو هستند، در حالی که در اینستاگرام فقط به نمایش عکس از لیست دوستان بسنده کرده است و امکاناتی نظیر لایک، کامنت یا برچسب های محتوایی و مکانی، این پلتفرم را بین مخاطبان محبوب کرده است.

امروزه در فضای اینستاگرام تصاویر و ویدئوهای غذاهای پخته شده یا خورده‌شده، برگزاری میهمانی های مختلف، گزارش آنلاین از سفر، شرکت در کنسرت های موسیقی، رستوران گردی، مراسم های آیینی، قدم زدن در خیابان و پارک‌ها و… پر شده است.
همچنین به اشتراک گذاری خلاقیت های دخترانه در آرایش ناخن یا لباس، گزارش های تصویری از سفره های شب عید، هفت سین و شب یلدا، تصاویر عزاداری، نذری و سینه زنی در ایام مذهبی و یا حتی به اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف از موسیقی های در حال پخش در ترافیک، همه و همه نمونه های مختلفی است که مخاطبان اینستاگرام در ایران و سایر کشور ها به صورت روزانه به اشتراک می گذارند.

 

در سال 2019 اینستاگرام بزرگترین روایتگر سبک زندگی کاربرها شده بود و در آخر هر روز یک گزارش خلاصه از رفتارها، علایق و سلیقه های کاربران ارائه می‌داد.
در آخر باید اضافه کنیم برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این پلتفرم و راه های کسب درآمد از آن، دوره های کاربردی در سطوح مختلف فراهم شده است.
کافی است با کلیک روی دکمه های زیر دوره مورد نظر خود را تهیه کرده و از آموزش های کاربردی، پادکست های آموزشی، پاورپوینت و pdf های آموزشی اینستاگرام به همراه ویدئو استفاده نمائید.

شرکت در دوره مبانی و اصول اینستاگرام

داستان اینستاگرام
در ایران اینستاگرام به راحتی جای فیسبوک را گرفته و تا حدی تب فیسبوک خوابیده است.
در این دوره قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این سرویس، مبانی و اصول اینستاگرام را در اختیارتان بگذاریم.

شرکت در دوره فوت و فن های اینستاگرامی

داستان اینستاگرام
اینستاگرام وسیله ای برای درآمدزایی، فروش محصولات و خدمات می باشد.
در این دوره به شما عزیزان، فوت و فن های اینستاگرامی را آموزش خواهیم داد.

شرکت در دوره اینستاگرام مارکتینگ

داستان اینستاگرام
دوره به صورت غیر حضوری می باشد و پس از تهیه دوره ویدئوهای آموزشی در همین سایت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
شش ویدئو و مجموعاً 4 ساعت آموزش پیشرفته در مورد اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ، یعنی هرآنچه باید بدانید تا درآمد اینترنتی خوبی داشته باشید. این دوره علاوه بر ویدئوهای آموزشی، پی دی اف رایگان دوره نیز در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

شرکت در دوره جامع ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام

داستان اینستاگرام
با توجه به پتانسیل بالای اینستاگرام، می توان از آن برای اهداف بازاریابی محصولات و یا خدمات استفاده نمود.
همانند هر رسانه دیگری، بازاریابی در اینستاگرام هم اصول خاص خود را دارد.
با این دوره همراه باشید تا با جامع ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام آشنا شوید.

? مشاهده مقالات آموزشی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

برچسب ها: اینستاگرامداستان اینستاگرامدانشگاهدانشگاه شبکه های اجتماعیدانشگاه مفهومیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیشبکه های اجتماعی
قبلی اسرار موفقیت در تبلیغات دیجیتال
بعدی فروشگاه اینترنتی خودتو بساز

4 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • عمار عمادی گفت:
    30 اردیبهشت 1399 در 16:15

    مطلب بسیار زیبایی بود.
    من تو دوره فوت و فن اینستاگرامتون شرکت کردم.

    پاسخ
  • بازتاب: کلودفلر چیست و کارکرد آن در وبسایت چگونه است؟ – دانشگاه شبکه های اجتماعی | مفهومی کاربردی
  • بازتاب: عوامل موثر بر طراحی محصولات ??‍? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار
  • بازتاب: کلودفلر چیست و کارکرد آن در وبسایت چگونه است؟ – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو