جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشیضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

19 فروردین 1399
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

فهرست مطالب

Toggle
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت اول ؛ بشنوید :
      • همانطور که روزانه تعداد مبتلایان بیماران ویروس کرونا در جهان رو به رشد است، پاسخ دولت ها و کسب و کارها را به این بیماری می بینیم.
      • روزانه در صفحه نتایج گوگل، تغییرات زیادی را در جستجوهای مردم به این بحران می بینیم. تبلیغ کنندگان خوب می دانند که این ویروس بر روی کمپین های کلیکی بسیاری از صنایع تاثیرگذار بوده، اما پیدا کردن درک مناسب از نحوه وفق دادن این بیزینس ها با تغییرات سریع در این موضوع می تواند به ما کمک کند تا کسب و کار خود را با وجود این بحران در وضعیت ثابت نگه داریم.
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت دوم ؛ بشنوید :
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت سوم ؛ بشنوید :
  • تاثیرات این ویروس بر روی دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟
      • این مقاله را از دست ندهید : ? شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :
  • جستجوهای کووید ۱۹(ویروس کرونا) در گوگل موج های عجیبی به وجود آورده
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :
  • زمانبندی جستجوهای مرتبط با ویروس کرونا چگونه است؟
      • به طور معمول جستجوهای این ویروس در اول صبح و آخر شب به اوج خود می رسد.
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت ششم ؛ بشنوید :
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت هفتم ؛ بشنوید :
  • تغییرات تعداد جستجو یعنی تغییرات در Ad Impression
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت هشتم ؛ بشنوید :
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت نهم ؛ بشنوید :
  • تاثیرات ایجاد شده برروی (PPC) یا تبلیغات کلیکی چگونه است؟
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت دهم ؛ بشنوید :
  • در این زمان چه کارهایی می توان انجام داد؟
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت یازدهم ؛ بشنوید :
  • ۱ – تقویم عملکرد تبلیغاتی خود را بررسی کنید
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت دوازدهم ؛ بشنوید :
  • ۲– استراتژی های Dayparting خود را روزانه تنظیم کنید
      • نکته : dayparting یعنی برنامه ریزی تبلیغ، منظور تعیین زمانی است که شما می خواهید تبلیغاتتان را به مشتریان بالقوه نشان دهید.
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت سیزدهم ؛ بشنوید :
  • ۳ – حتماً Smart Bidding را امتحان کنید
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت چهاردهم ؛ بشنوید :
  • بررسی واکنش کمپانی گوگل و فیس بوک به ویروس کرونا
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت پانزدهم ؛ بشنوید :
  • آیا این موضوع برروی شما تاثیری دارد؟
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت شانزدهم ؛ بشنوید :
  • تنظیم استراتژی های مخصوص به خود
  • بررسی و بازبینی اکانت های خود
  • اطلاع رسانی تغییرات کسب و کار خود به دیگران
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت هفدهم ؛ بشنوید :
      • پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت هجدهم ؛ بشنوید :
  • جمع بندی
      • متاسفانه شاهد این هستیم که ویروس کرونا تاثیر زیادی برروی سلامت جوامع مختلف گذاشته و سالم نگه داشتن این جوامع باید اولویت اولیه تمامی انسان ها باشد.
      • بسیاری از بیزینس ها در حال تجربه تاثیرات این ویروس هستند و بروز ماندن با اطلاعات می توانید کلید موفقیت این مرحله باشد.
      • در حالی که در خانه مانده اید، نگاهی به اکانت های تبلیغاتی خود داشته باشید و سایت ها و بلاگ های خبری را چک کنید. لاین استور به صورت مستمر پست هایی را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام منتشر کرده و استراتژی هایی را که بتوانید با استفاده از آن در این زمان سخت سربلند بیرون بیایید را به شما خواهد گفت.
پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت اول ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-1.mp3

 

همانطور که روزانه تعداد مبتلایان بیماران ویروس کرونا در جهان رو به رشد است، پاسخ دولت ها و کسب و کارها را به این بیماری می بینیم.
روزانه در صفحه نتایج گوگل، تغییرات زیادی را در جستجوهای مردم به این بحران می بینیم. تبلیغ کنندگان خوب می دانند که این ویروس بر روی کمپین های کلیکی بسیاری از صنایع تاثیرگذار بوده، اما پیدا کردن درک مناسب از نحوه وفق دادن این بیزینس ها با تغییرات سریع در این موضوع می تواند به ما کمک کند تا کسب و کار خود را با وجود این بحران در وضعیت ثابت نگه داریم.

کووید ۱۹ - دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

 

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت دوم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-2.mp3

 

سازمان بهداشت جهانی ویروس را به طور رسمی به عنوان اپیدمی شناخته است. در حالی که خیلی از سوالات در مورد ویروس کرونا برای ما بی پاسخ مانده است، می خواهیم نکاتی را که می دانیم با شما به اشتراک بگذاریم و پیشنهاداتی را با مخاطبان خود و دیگر کسب و کارها که ممکن است از این بحران در امان نمانده باشند در میان بگذاریم.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت سوم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-3.mp3

 

تاثیرات این ویروس بر روی دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

همانطور که شاهد این هستیم که این ویروس تاثیر زیادی روی سلامت جوامع گذاشته، این تاثیرات در زمینه اقتصادی نیز بسیار قابل درک است. طبق گزارشاتی که شرکت گوگل منتشر کرده، از هفته اول فوریه، جستجوهایی در مورد ویروس کرونا به صورت جهانی رشد کرده و ۲۶۰ درصد افزایش داشته اند. در حالی که بالاترین جستجوها در هنگام رویدادهایی به این وسعت رایج هستند، نتایج مرتبطی نیز در زمینه ارائه محصولات و موضوعات مرتبط در پاسخ به این ویروس دیده می شود.

این مطلب درواقع بررسی هایی درمورد هزاران تبلیغ کننده برای پیدا کردن رابطه صحیح ویروس کرونا با تبلیغات کلیکی است. در این مطلب میبینیم که در زمان ویروس کرونا چگونه عادت های جستجو تغییر می کند و تبلیغ کنندگان به چه روش هایی باید تبلیغات خود را با این وضعیت تنظیم کنند.

کا نیز مشابه کاری که اکثر شرکت ها انجام می دهند، کار از راه دور را برای کارمندان خود ایجاد کردیم. در حالی که توصیه های سلامتی و پزشکی را باید به متخصصین این حوزه بسپاریم و به آنها عمل کنیم، ما هم با صحبت با متخصصین حوزه مرتبط به دیجیتال، اطلاعاتی را در مورد این که چه کارهایی باید در زمان این بحران انجام شود تا کمترین آسیب ها به کسب و کارها برسد، برای شما فراهم کرده ایم.

 

این مقاله را از دست ندهید : ? شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی

 

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-4.mp3

 

جستجوهای کووید ۱۹(ویروس کرونا) در گوگل موج های عجیبی به وجود آورده

در حالی که ویروس کرونا اخبار، سیاست، اقتصاد و کسب و کار ها را تحت سلطه خود درآورده است، در حال به سلطه درآوردن تمامی جستجوهای گوگل نیز می باشد.

بهتر است بدانید جستجوهای مرتبط با کووید ۱۹ امروزه محبوبترین جستجو گوگل هستند و فاصله زیادی با مسائل دیگر در زمینه اخبار، آب و هوا، سیاست، گوگل، آپارات، آمازون و دیگران دارند.

ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

در پاسخ به این موج وسیع ایجاد شده در جستجو گوگل، شرکت گوگل بخشی را به نام Coronavirus Hub ایجاد کرده تا بتواند نتایج این جستجوها را ردیابی کند و در عین حال جستجوهای دیگری که افراد برای مسائل دیگر انجام می دهند را نیز زیر نظر داشته باشد. تبلیغ کنندگان باید به صورت مستمر این نتایج جستجو را بررسی کنند و آماده اضافه کردن کلمات کلیدی جدید به کسب و کارهای خود جهت جلوگیری از هدر دادن بودجه شان داشته باشند.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-5.mp3

 

زمانبندی جستجوهای مرتبط با ویروس کرونا چگونه است؟

به طور معمول جستجوهای این ویروس در اول صبح و آخر شب به اوج خود می رسد.

این ویروس در حال حاضر فکر و ذکر بسیاری از ماست. آمار کمپانی گوگل نشان می دهد که ویروس کرونا همچنان در صدر مسائلی است که به آن فکر می کنیم، مخصوصاً صبح که از خواب بیدار می شویم و شب که به خواب می رویم.

ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

 

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت ششم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-6.mp3

 

تفاوت هایی در طول روز وجود دارد، مثلا ساعت ۶ عصر، اما دیدن این صعودها در ابتدا و انتهای روز بسیار جالب است. این یک آمار رایج نیست، چرا که شما معمولاً پیک جستجو را در میانه روز و ساعت های کاری یا بعد از شام می بینید، اما آمار ویروس کرونا از این قائله مستثناست و زمانی شروع به صعود می کند که دیگر جستجوها سرعت کمی دارند. تمام این صحبت ها بدین معنیست که تبلیغ کنندگان باید با توجه به آمار بالا اکانت تبلیغاتی خود را تنظیم کنند.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت هفتم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-7.mp3

 

تغییرات تعداد جستجو یعنی تغییرات در Ad Impression

اکثر افراد در این دوران در خانه های خود مانده اند و خیلی کم با دیگران ارتباط برقرار می کنند، به همین دلیل اکثرا شب ها بیدار می مانیم و بیشتر از قبل در فضای مجازی آنلاین هستند. این موضوع زمانی که با عادت جستجوی آخر شب در مورد ویروس کرونا ترکیب می شود نشان می دهد که زمان جستجوی آنلاین ما به طور کامل تغییر پیدا کرده است. حتی در جستجوهای مرتبط در صنایعی که بلافاصله تحت تاثیر این ویروس قرار نگرفتند، همچنان فرازهای بزرگی برای جستجوهای آخر شب و اد ایمپرشن ها در کسب و کارهای کلیکی آن ها مشاهده می کنیم.

ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

 

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت هشتم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-8.mp3

 

بسیاری از تبلیغ کنندگان شاهد کم شدن تمایل مردم به جستجو در مورد محصولات آنها در ماه های اخیر به دلیل ویروس کرونا بوده اند، مخصوصاً همانطور که گفته شد در زمان های پیک جستجو. این تاثیرات در طول روز کمتر قابل توجه است حتی جالب اینجاست که بعد از نیمه شب میزان جستجوها ۱۵ درصد نیز افزایش پیدا می کند.

یک نکته جالب دیگر این است که جستجوها در آخر هفته تاثیر کمتری را نسبت به روزهای دیگر هفته دارند. در اکثر ساعات آخر هفته ها، میزان جستجو در فاصله ۱۰ درصدی با قبل از شیوع کرونا قرار دارد و در ساعات شبانه حتی افزایش نیز پیدا می کنند.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت نهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-9.mp3

 

تاثیرات ایجاد شده برروی (PPC) یا تبلیغات کلیکی چگونه است؟

رشد جستجو در ساعات نیمه شب کمی تبلیغ کنندگان را آسوده خاطر میکند، اما مواظب باشید. بسیاری از تبلیغ کنندگان گزارش می دهند که طی این ساعات نرخ تبدیل تبلیغات آن ها بین ۱۰ تا ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده.

ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

متاسفانه نه تنها جستجوکنندگان شبانه خسته هستند، بلکه اخبار بدی که در جستجوهایشان در مورد اپیدمی دریافت کرده اند نیز بر روی وضعیت روانی آنها نیز تاثیرگذار است. بنابراین نرخ تبدیل بسیار پایین تری از چیزی که باید داشته باشند، دارند. در ساعات شبانه که با نقطه صعود جستجوها در مورد ویروس کرونا تداخل دارد، تبلیغ کنندگان شاهد کاهش ۳۰ درصدی نرخ تبدیل نسبت به چیزی که انتظار دارند، هستند.

ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت دهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-10.mp3

 

در این زمان چه کارهایی می توان انجام داد؟

زمان هایی که بحران های این چنین به صورت ناگهانی ما را درگیر خود می کنند، می توانند باعث اضطراب همه شوند و احساساتی که در طول روز تجربه می کنیم نیز دائماً تغییر می کنند. نتایج جستجوهای پرداختی شما نیز می توانند از این شرایط تاثیر بگیرند. در زیر چند راهکار درمورد تبلیغات کلیکی شما برای مقابله با این شرایط ارائه می کنیم.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت یازدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-11.mp3

 

۱ – تقویم عملکرد تبلیغاتی خود را بررسی کنید

شما به راحتی با کلیک برروی Segment و سپس Time در گوگل ادز می توانید عملکرد کمپین خود را طبق روزهای هفته یا ساعات روزانه بررسی کنید.

حتی اگر به تازگی به این بخش سر زدید، عملکرد کمپین شما احتمالاً به خاطر شیوع ویروس کرونا از این ماه تغییراتی را داشته است.

ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت دوازدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-12.mp3

 

۲– استراتژی های Dayparting خود را روزانه تنظیم کنید

جستجوهای جدید در بازه زمانی نیمه شب تا ۴ صبح می توانند بودجه شما را هدر داده و هیچ تبدیلی را نیز برایتان ایجاد نکنند.

برای این منظور میتوانید بهترین کارایی را برای بودجه روزانه محدود خود ایجاد کنید. استراتژی های بخش بندی روزانه خود را تغییر داده و Bid دهی در این ساعات را خاموش کنید. میتوانید کاری کنید که تبلیغات پولی شما تنها در زمان های سودآور اجرا شوند.

نکته : dayparting یعنی برنامه ریزی تبلیغ، منظور تعیین زمانی است که شما می خواهید تبلیغاتتان را به مشتریان بالقوه نشان دهید.
پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت سیزدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-13.mp3

 

۳ – حتماً Smart Bidding را امتحان کنید

این ویروس ناخواسته چالش های جدیدی در زمینه کسب و کار و جستجوهای پرداختی پیش روی ما می گذارد. در حالی که این روند روز به روز فراگیرتر می شود، تنظیم کردن تبلیغات به این صورت کار سختی خواهد بود. استراتژی های Smart Bidding گوگل میتواند به تبلیغ کنندگان کمک کند.

این روش با خلاصه کردن داده های در حال تغییر و تنظیم پیشنهادات، در واقعیت برای رسیدن به اهداف تبلیغ کنندگان کمک شایانی میکند.

ویروس کرونا همانگونه که مطرح شد علاوه بر این که تهدید بزرگ برای سلامت جهان محسوب می شود، جنبه های دیگری از زندگی ما را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. اکثر سازمان ها، شرکت ها، کارخانه ها و مغازه ها به دلیل جلوگیری از شیوع این ویروس کسب و کار خود را تعطیل کرده اند و ممکن است خسارات شدیدی به آنها وارد شود. اما در این زمان دشوار برای جلوگیری از آسیب ها و ضررهای اقتصادی شاید جبران ناپذیر چه کارهایی می توان انجام داد؟

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت چهاردهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-14.mp3

 

بررسی واکنش کمپانی گوگل و فیس بوک به ویروس کرونا

کووید ۱۹ - دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

برای این که مردم راحت تر بتوانند در جریان علائم بیماری، اطلاعات در مورد واکسن، و… باشند؛ شرکت گوگل هرگونه محتوایی در یوتوب را که ادعایی در مورد جلوگیری از این ویروس داشته باشد را حذف کرده و نیز تمامی تبلیغاتی که با محوریت ویروس کرونا ساخته شده را نیز حذف می کند.

به صورت مشابه، فیسبوک نیز کسانی را که تبلیغاتی مبنی بر ویروس کرونا انجام دهند را بلاک می کند.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت پانزدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-15.mp3

 

آیا این موضوع برروی شما تاثیری دارد؟

تا زمانی که پیام و متن تبلیغاتی شما هیچ ادعایی مبنی بر درمان و جلوگیری از ویروس نداشته باشد، این تغییرات کمترین اثر را روی تبلیغات پرداختی شما خواهند داشت. اگرچه سیاست های این شکبه ها تاثیری بر روی اکانت شما ندارد، ویروس و در نتیجه آن تغییرات بازار، تاثیر لازم را برروی شما و بیزینستان می گذارند.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت شانزدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-16.mp3

 

در این قسمت چندین راه کار پیشنهادی برای تنظیم و آماده سازی اکانت های خود با توجه به شرایط موجود به شما ارائه میدهیم.

کووید ۱۹ - دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

تنظیم استراتژی های مخصوص به خود

بررسی و بازبینی اکانت های خود

اطلاع رسانی تغییرات کسب و کار خود به دیگران

ارتباط مستمر، تاثیرگذار و کاربردی با مخاطبان یکی از بهترین روش ها برای حفظ روابط با مشتریان است. صاحبان مشاغل باید به سوی اعتمادسازی بین خود و مشتریان در حال حاضر (و همچنین مشتریان احتمالی) از طریق ارتباط برقرار کردن چه با تلگرام و اینستاگرام و چه اطلاعات موجود روی سایت بروند. در مواردی که مغازه ها و سازمان ها باید عملیات خود را به تعویق بیاندازند، کسب و کارها باید به فکر روابط درازمدت با مشتریان باشند و این نکته را مدنظر قرار دهند که بازگرداندن وجه پرداختی یا تعیین تاریخ جدید برای پرداخت می تواند به عنوان نقطه آرامش بخشی در زندگی پر استرس و مشکل امروزی آنها باشد.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت هفدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-17.mp3

 

توصیه لاین استور این است که هرچه بیشتر این تغییرات را به اطلاع مشتریان برسانید. اگر کسب و کار شما تحت تاثیر شرایط موجود قرار گرفته، کمپانی های بزرگ مانند گوگل، تلگرام، اینستاگرام و دیگر رسانه ها به شما پیشنهاد می کند که ساعت های کاری و توضیحات لازم را در صفحه اکانت خود مانند Google My Business خود بروزرسانی کنید. با این کار به مردم اطلاع رسانی می کنید که چه زمانی می توانند به شما سر بزنند.

در بخش توضیحات نیز می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تغییراتی که در خدمات ایجاد کرده اید را به اطلاع آنها برسانید. این تغییرات در کمپانی گوگل موجب بروزرسانی اطلاعات بیزینس شما در Google Search and Maps می شود.

علاوه بر آپدیت کردن پروفایل، لاین استور پیشنهاد می کند که متن تبلیغاتی خود را نیز آپدیت کنید تا پاسخگوی هرگونه تغییری باشید.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که از اکستنشن Call out که شامل ساعات کاری بیزینس شماست استفاده کنید.

پادکست ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال ، قسمت هجدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/میلیاردی-ویروس-کرونا-بر-دنیای-دیجیتال-18.mp3

 

جمع بندی

متاسفانه شاهد این هستیم که ویروس کرونا تاثیر زیادی برروی سلامت جوامع مختلف گذاشته و سالم نگه داشتن این جوامع باید اولویت اولیه تمامی انسان ها باشد.
بسیاری از بیزینس ها در حال تجربه تاثیرات این ویروس هستند و بروز ماندن با اطلاعات می توانید کلید موفقیت این مرحله باشد.
در حالی که در خانه مانده اید، نگاهی به اکانت های تبلیغاتی خود داشته باشید و سایت ها و بلاگ های خبری را چک کنید. لاین استور به صورت مستمر پست هایی را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام منتشر کرده و استراتژی هایی را که بتوانید با استفاده از آن در این زمان سخت سربلند بیرون بیایید را به شما خواهد گفت.

? مشاهده مقالات آموزشی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

برچسب ها: دانشگاهدانشگاه اجتماعیدانشگاه شبکه های اجتماعیدانشگاه مفهومیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیدنیای دیجیتالکروناویروس کرونا
قبلی شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی
بعدی به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید

4 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازتاب: تاثیر شبکه های اجتماعی در سیستم آموزشی ایران – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار
  • بازتاب: خرید ممبر واقعی اجباری ارزان تلگرام _ لاین استور ??‍♀️ – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار
  • بازتاب: خرید ممبر واقعی اجباری ارزان تلگرام _ لاین استور 🙍🏻‍♀️ – تبلیغات شبکه های اجتماعی | مشاوره کسب و کار مشهد | فروش ممبر | فرو
  • بازتاب: خرید ممبر واقعی اجباری ارزان تلگرام _ لاین استور 🙍🏻‍♀️ – تبلیغات شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار در شبکه های اجتماعی | ت

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو