8 سبک نوشتاری موثر برای پیام های متنی تبلیغاتی ?
? ایجاد یک پیام تبلیغاتی قوی و سالم به تلاش زیادی نیاز دارد. حتی برای بازاریابان حرفه ای که با تلفن همراه بزرگ شده اند، نوشتن پیام کوتاه تبلیغاتی موثر، می تواند یک چالش باشد. اگر بازاریابی پیامکی را قبلاً انتخاب کرده اید، از ابتدا نباید انتظار موفقیت فوری را داشته باشید. موفقیت در بازاریابی پیامکی به اجرای شما بستگی دارد و باید به هر یک از مراحل بازاریابی پیامکی توجه کنید.
سلام به دوستان گرامی لاین استور، در این مقاله در مورد چند سبک نوشتاری موثر برای پیام های متنی تبلیغاتی صحبت خواهیم کرد. با استفاده از این پیشنهادات ، می توانید از بازاریابی پیامکی بیشترین بهره را ببرید. ضمن اینکه در انتها پنل ارسال پیامک لاین استور را که امکانات بسیار ویژه ای را برای ارسال پیام تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهد، معرفی می کنیم. شما می توانید با استفاده از پنل پیامک لاین استور به روش های مختلف و به صورت جذاب پیام های تبلیغاتی خود را ارسال کنید. بعلاوه از مشاوره تخصصی کارشناسان این مجموعه نیز استفاده نمایید.
در ابتدا سبک های نوشتاری که می توانید برای نوشتن پیام های متنی تبلیغاتی خود استفاده کنید، را با هم مرور می کنیم:
سادگی نهایت پیچیدگی است.
پیامک های در نظر گرفته شده برای اهداف بازاریابی بسیار متفاوت با پیامی است که شما برای دوستان خود ارسال می کنید. افراد تمایل دارند برای جلب توجه مشتری خود از شکلک های فانتزی و کلمات اختصاری گیج کننده استفاده کنند.
به جای تلاش برای استفاده زیاد از شکلک ها یا تبلیغات بیش از حد،سادگی را حفظ کنید . ساده سازی پیام ها نتایج رضایت بخشی تری به همراه دارد. از قرار دادن مشتریان خود در معرض شکلک های فانتزی یا اختصارات گیج کننده خودداری کنید.
یک تایمر تنظیم کنید.
وقتی پیام را ارسال می کنید، فکر می کنید چقدر احتمال باز شدن پیام وجود دارد؟ چه زمانی برای ارسال پیام های مربوط به بازاریابی مناسب است؟
ساعات خاصی وجود دارد که گیرنده شما وقت بیشتری برای توجه دارد و می تواند پاسخ دهد. در این رابطه، پیامک ها از نظر زمانبندی مشابه ایمیل هستند. بهترین زمان برای ارسال ایمیل معمولاً در هنگام استراحت ناهار یا عصر است. قبل از خواب، می توانید از این برنامه های زمانی برای ارسال متن تبلیغاتی نیز استفاده کنید.
هرزنامه بی ادبی است!
ارسال مکرر پیام های نامحدود ممکن است باعث شود مخاطب، تلاش شما را به عنوان هرزنامه برچسب گذاری کند. شما به مشتری احتمالی خود دسترسی دارید، چه دلیلی دارد با بمباران پیام کوتاه کار خود را بی ارزش کنید؟ فعالیت اضافی بسیار بی احترامی است و نتیجه معکوس است.
پیام هرزنامه روابط شما را با مشتری تهدید می کند و به اعتبار برند شما لطمه می زند. در نتیجه ، ممکن است اعتماد و مشتریان احتمالی خود را از دست بدهید. شناخت سبک های موثر نوشتن برای پیام های تبلیغاتی برای تجارت ضروری است.
اطمینان حاصل کنید که فقط در صورت ارائه پیشنهاد جدید، به روزرسانی یا اطلاعات مربوط به محصول جدید، به مشتری خود پیامک ارسال می کنید. احساس اعتماد و اعتبار را ایجاد کنید بدون اینکه دیگران را به هیچ وجه اذیت کنید.
احساس اضطرار ایجاد کنید.
فراخوان برای عمل به طور کلی عبارت ، جمله یا پیوندی است که مخاطب شما را به مکانی که می خواهید به آنجا هدایت شود، هدایت می کند. دکمه های دعوت به عمل در متن پیام قرار می گیرند. این عبارات باید وسوسه انگیز باشد.
احساس فوریت ایجاد کنید تا مشتریان خود را به یک اقدام خرید وسوسه کنید. فراخوان باید تاریخ و زمان انقضا داشته باشد. از کلمات و عباراتی استفاده کنید که کاربر را به اقدام سریع تشویق می کند.
خطاهای املایی و گرامری را بررسی کنید.
اشتباهات املایی یا اشتباهات دستوری می تواند به نام تجاری شما آسیب جدی برساند. نوشتن پیام بدون خطاهای املایی و دستوری ضروری است. در غیر این صورت ، مشتریان توجه زیادی به پیام رسانی متنی تبلیغاتی نخواهند کرد.
از زبان عامیانه استفاده نکنید.
از اصطلاحات عامیانه و غیر ضروری خودداری کنید تا همه، به راحتی جزئیات پیشنهاد شما را درک کنند. احتمالاً مشتری ها پس از مشاهده پیام های متنی تبلیغاتی شما بر روی تلفن همراه خود، بر روی دکمه اقدام برای عمل کلیک می کنند.
راه خروج را نشان دهید.
در زمان تهیه پیام برای اهداف تبلیغاتی خود، یک دکمه انصراف را که به راحتی در دسترس باشد، قرار دهید. دکمه انصراف نشانه احترام به حریم خصوصی مشتری است. نگران نباشید، دکمه انصراف لزوما به این معنی نیست که مشتری در آینده از خدمات شما استفاده نمی کند.
بهترین های خود را نشان دهید.
متن پیام نباید شامل جزئیات غیرضروری درباره کسب و کار شما باشد. در کمتر از 160 کاراکتر بهترین های خود را نشان دهید. مشتریان فقط یک دستور کار برای خواندن پیام شما دارند. “محصول مورد علاقه من کجاست؟” آنها انتظارات محدودی در رابطه با محصولات دارند.
بنابراین در تلاش برای جلب توجه مخاطبان، بهترین خدمات خود را از طریق بازاریابی پیامکی به نمایش بگذارید. وقتی سبک نوشتاری موثری برای پیام رسانی متنی تبلیغاتی خود استفاده کنید، مشتری بقیه خدمات شما را در سایت تان جستجو خواهد کرد.
دوباره تصحیح کنید.
شما هم یک انسان هستید و انسان ها متولد شده اند تا اشتباه کنند. حتی گاهی اوقات، با وجود تصحیح کردن متن پیام، این احتمال وجود دارد که غلط های املایی باقی بمانند.
به دو روش می توانید مطمئن شوید که پیام شما بدون خطا نیست. ابتدا پیام پیام خود را به شخص دیگری، یکی دیگر از نویسندگان ، ارسال کنید تا آن را تصحیح کند. دوم، یک ابزار املا را به همراه ویرایشگر دستور زبان نصب کنید.
آن را به صورت انحصاری بنویسید.
پیام شما باید منحصراً سفارشی باشد زیرا به مشتری می رسد. با آنچه مخاطبان شما انتظار دارند که به هدف مورد علاقه خود برسند، آشنا شوید. اگر تبلیغ شلوار جین زنانه را برای مشتری مرد بفرستید، این کار برای کسب و کار شما بسیار بد است و اعتبار خود را از دست می دهید.
افراد خاص را برای محصولات خاص هدف قرار دهید.
پیشنهاد تبلیغاتی خود را به یک معامله اختصاصی تبدیل کنید. به عنوان مثال ، آن را فقط برای انجمن های خاص مانند دانش آموزان بسازید. به عنوان مثال: «دانش آموز ویژه! امروز شماره دانش آموزی خود را بیاورید و یک کتاب رایگان دریافت کنید. “
هر پیامی که از مجموعه و سازمان شما ارسال می شود ، اهداف تجاری شما را نشان می دهد و اطلاع رسانی آن پاداش شما را مشخص می کند. برای اطمینان از اینکه از بازاریابی پیامکی خود بیشترین بهره را می برید ، از نکات ذکر شده استفاده کنید. تجربه کنید و در معرض خطر باشید. بازاریابی یک زمینه در حال پیشرفت است و تکنیک ها و رویکردها نیز همین طور است.
می توانید سبک های نوشتاری موثر فوق را برای پیام های متنی تبلیغاتی به طور جدی در نظر بگیرید و برای ارسال پیام های تبلیغاتی خود از پنل پیامک لاین استور استفاده نمایید. پنل ارسال پیامک لاین استور یک پنل بسیار کاربردی برای ارسال پیام های متنی مناسب است.
با پنل ارسال پیامک لاین استور، امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی، نظرسنجی، پیام های صوتی، ارسال پیام بر اساس سن، جنسیت، منطقه، پیام به صورت گروهی و تکی و… در دسترس مخاطبان عزیز قرار می گیرد.
در پنل پیامک لاین استور امکانات منحصر به فردی در دسترس کاربران عزیز قرار میگیرد. مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی میتوانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند.
پیشنهاد مطالعه : مجموعه تبلیغاتی شبکه های اجتماعی
قبل از بیان خدمات ارائه شده در سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی، امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان میشود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور شامل موارد زیر میباشد:
- سرویس پیام کوتاه
- سرویس فکس مارکتینگ
- سرویس ایمیل مارکتینگ
- ارسال تکی و گروهی
- ارسال دفترچه تلفن
- ارسال منطقهای
- ارسال کدپستی
- ارسال سن و جنسیت
- ارسال بر اساس رنج شماره
- گزارش پیام های دریافتی و ارسالی
- قابلیت دفترچه تلفن
- قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
- ارسال مشاغل و اصناف
- ارسال محلهای
- ارسال از روی نقشه
- ارسال کلمات کلیدی
- ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
- ارسال دکل BTS ایرانسل
- ارسال دکل LBS همراه اول
- دسترسی اپراتور ویژه
- درخواست های پشتیبانی
- استدیو ضبط صدا
- دسترسی اپراتورهای ارسال
- شمارههای عمومی ارسال
- گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
- استعلام بک لیست مخابراتی
- پیامک مسابقه و نظرسنجی
- پیشخرید – فاصله هفت روز تست
- وب سرویس
- سرویس پیام صوتی
- صندوق انتقادات و پیشنهادات.
مخاطبان عزیز میتوانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات متنوع و ویژه دیگری، بسته به نوع پنل استفاده نمایند.
همان طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف میتوان به سرویسهای موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه بیان میشود:
- پنل کاربری
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- یک خط شماره اختصاصی
- 10 پیامک هدیه
- پنل ادمین
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 2 خط شماره اختصاصی
- منشی پیامکی
- 100 پیامک هدیه
- پنل بازاریاب
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 3 خط شماره اختصاصی
- امکان کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 3000 پیامک هدیه
- پنل همکار طلایی
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- سرویس ارزشافزوده
- 5 خط شماره اختصاصی
- کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 5000 پیامک هدیه
در صورتی که شما نیز تمایل دارید تا از پنل پیامک لاین استور، برای اهداف بازاریابی، جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید و یا برای بازاریابی پیامکی خود از مشاوره تخصصی کارشناسان ما استفاده نمایید، کافی است با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید.
ارتباط با پشتیبان لاین استور در تلگرام ارتباط با پشتیبان لاین استور در واتساپ
به نظر شما بهترین زمان ارسال پیام های تبلیغاتی چیست؟ چگونه می توان بازاریابی پیامکی موثری داشت؟ آیا شما تجربه ای در زمینه ارسال پیام های متنی تبلیغاتی دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید