هشت تکنیک ساده برای جلب اعتماد مشتری
فهرست مطالب
Toggle? سلام خدمت دوستان عزیز لاین استور
پادکست هشت تکنیک ساده برای جلب اعتماد مشتری ؛ بشنوید :
اگر شما صاحب یک فروشگاه فروش آنلاین هستید، این مقاله رو از دست ندهید! ? اولین سوال از شما ؟
آیا فروشگاه شما هم از مشتریان، اطلاعات شخصی، شماره کارت، آدرس و… درخواست می کند ⁉️
✅ وقتی صحبت از جلب اعتماد مشتریان می شود دیگر محتوای خلاقانه و روش های تبلیغات به روز شما کارساز نیست؛ بازدیدکنندگانی که احساس کنند سایت شما مورد اعتماد نیست برای همیشه با آن خداحافظی خواهند کرد. پس اگر به دنبال فروش بیشتر و مشتریان دائمی هستید به دنبال اعتماد سازی باشید.
? دقت داشته باشید هنگامی که مشتریان به دنبال یک فروشگاه آنلاین برای خرید محصولی هستند، اعتماد سازی حرف اول را میزند. اگر می خواهید در رقابت با فروشگاه های اینترنتی پیروز میدان باشید این موضوع را جدی بگیری
? با لاین استور همراه باشید تا به 8 تکنیک ساده برای جلب اعتماد مشتریان بپردازیم :
تکنیک اول امن کردن فروشگاه برای مشتریان است.
ساده ترین راه رمزگذاری وب سایت است. رمزگذاری هر چیزی که کاربران از طریق وب وارد کنند را محافظت می کند. رمزگذاری از افشای اطلاعات جلوگیری خواهد کرد و پروتکل سایت را از “http://” به “https://” تبدیل خواهد کرد (“s” برای امنیت بالاتر به معنی انتقال ابرمتنِ امن کاربرد دارد).
در دومین تکنیک می بایست سیاست حفظ حریم خصوصی ایجاد کنید.
سیاست حفظ حریم خصوصی روشی است که فروشگاه به تمام کاربران محافظت از اطلاعات شخصی آنها را یادآوری میکند.
تکنیک سوم صفحه بازپرداخت می باشد.
این صفحه به مشتریان شما توضیح می دهد تا چند روز و تحت چه شرایطی محصولات را برگشت دهند.
تکنیک چهارم دریافت تاییدیه است.
مهر تایید روشی است که وب سایت شما را برای کاربران “امن” می شناسد. به عنوان مثال، شرکت هایی مانند Trust Guard خدمات صدور گواهینامه تایید صادر می کنند.
تکنیک پنجم به شما یادآوری می کند که حتماً به وعده های خود عمل کنید.
به عبارت دیگر به آنچه می گویید تعهد داشته باشید و سعی کنید وعده های خود را حتی بیشتر از انتظار برآورده کنید. می توانید این تعهد را با هدایای غیر منتظره رایگان یا سرویسی استثنایی ارزشمند کنید.
ششمین تکنیک : گارانتی مطمئن داشته باشید.
یعنی یک تضمین خوب برای برگشت پول. گارانتی را یکی از نکات اصلی فروش خود درنظر بگیرید. اعتماد به شما بهترین وعده ای است که به مشتری خواهید داد.
تکنیک هفتم برطرف کردن مشکلات در سریع ترین زمان ممکن است.
اگر مشکلی در رابطه با محصولات پیدا کردید به سرعت و در اسرع وقت آن را برطرف کنید.
این دوره را از دست ندهید : دوره آموزش فوت و فن فروش
تکنیک آخر تماس و پیگیری از مشتریان است.
می بایست بعد از فروش محصول، رضایت مشتری را از محصول جویا شوید. این کار اهمیت شما به مشتریان را نشان خواهد داد. قبل از تماس با مشتری از آن ها اجازه بگیرید تا متوجه شوید که آیا هنوز هم از محصول شما راضی هستند یا خیر. این تکنیک شما را آماده کسب و کار نشان خواهد داد.
1 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.