چند شیوه برای کسب و کار در فیس بوک
فهرست مطالب
Toggleسلام به همراهان عزیز لاین استور؛ در این مقاله به شما چند شیوه برای کسب و کار در فیس بوک آموزش داده میشود؛ با ما همراه باشید.
پادکست چند شیوه برای کسب و کار در فیس بوک ؛ بشنوید :
همانطور که میدانید فیس بوک با بیش از یک میلیارد عضو جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان باقی مانده است .
نکته قابل توجهی که نظر کاربران این شبکه اجتماعی را جلب کرده این است که فیس بوک به کسانی که در حال تلاش برای نفوذ کسب و کارشان در بین کاربران هستند فرصتی برای برقراری ملاقات هایی که با اهداف بازاریابی است را میدهد و برای خیلی از افراد این یک روش کار به حساب می آید .
برای موفق شدن در این شبکه ی اجتماعی چند شیوه برایتان در نظر گرفته ایم پس باما تا پایان مقاله همراه باشید.
1- با طرفدارانتان در تعامل باشید اگر مطلب شما به جذب طرفدارانتان در صفحه تان کمک کرد باید به سوالات و شکایات کاربرانتان پاسخ دهید . اگر کاربری نظر منفی و مخالف داشت باید به منظور کاهش تاثیرات منفی در کسب و کارتان به سرعت به او پاسخ دهید بهترین کار این است که به نظرات منفی مودبانه پاسخ دهید .شما باید روی تعامل تمرکز کنید. شما در حال تلاش برای اتصال و پاسخ از طرف جامعه خودتان هستید پس سوالی طرح کنید، رهنمودی ارسال کنید و به مطالبی که کاربرانتان برایتان ارسال میکنند واکنش نشان دهید . وقتی که شما در مورد مخاطبانتان و آنچه که آنها بیشتر از همه به آن نیاز دارند پست میگذارید یک رابطه عالی بین شما و کاربرانتان به وجود می آید. 2- ایجاد مطالب جذاب از مخاطبان خود سوالاتی بپرسید تا ببینید آنها به چه مطالبی علاقه دارند و نظراتشان را در بخش نظرات پستتان قرار دهید .شما باید محتواهایتان را به روزرسانی کنید اخبار جدید، عکس های جدید، حوادث و رویداد های اخیررا پست کنید تا نظر کاربرانتان را جلب کنید. 3- سعی کنید از گروه های فیس بوک خارج شوید گروه در فیس بوک کمی متفاوت تر از صفحات بیزینسی است. در بعضی موارد احساس میکنید که باید برای کسب و کارتان گروهی داشته باشید اما این اصلا به صلاحتان نیست . یک تفاوت بزرگ بین یک صفحه بیزینسی و یک گروه وجود دارد و آن هم این است که صفحات نشان دهنده یک برند هستند در حالی که یک گروه جایی است برای یک جامعه از مردم که در مورد منافع مشترک بحث میکنند . 4- محصولاتتان را بیشتر از حد مجاز نفروشید سعی کنید محصولاتتان را زیادتر و یا کمتر نفروشید بنابراین اگر تصمیم دارید مثلا 7 بار در هفته ارسالی داشته باشید یکی از پست هایتان باید یک پیام فروش و بقیه ی پست ها باید مطالب مرتبط و سرگرم کننده داشته باشند. 5- یک صفحه رسمی ایجاد کنید شما ابتدا باید یک صفحه رسمی ایجاد کنید که از طریق آن به بخش دیدگاه ها و نرم افزارها در صفحه خود دسترسی داشته باشید 6- مسابقاتی را ترتیب دهید یک روش عالی برای افزایش فروش گذاشتن مسابقات است . از مسابقاتی که در فیس بوک برگزار میشود آگاه باشید و دستورالعمل ها را ارتقا دهید و با استفاده از یک برنامه کاربردی مثل Wild fire که از نزدیک با فیس بوک در ارتباط است از دستورالعمل های آن پیروی کنید. 7- افزودن نقاط عطف طراحی صفحه فیس بوک نقطه عطفی است که به شما اجازه پاسخ به رویدادهای مهم در کسب و کار خودتان را میدهد .شما میتوانید یک نقطه عطف جدید از طریق جعبه بروزرسانی وضعیت که بی درنگ شما را به اطلاعات ورودی در مورد نقطه عطفتان مانند نام آن میرساند، ایجاد نمایید . “امیدوارم که با دانستن این نکات در کسب و کار فیس بوکتان تغییراتی ایجاد کنید” پیشنهاد دوره : تولید دوره آموزشی با موبایل
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
2 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام ممنون از مقاله خوب شما چطور می تونم اکانت فیسبوکم را بازیابی کنم؟؟
با سلام، لطفا با پشتیبانی سایت در تماس باشید.
09158114564