اولویت های یوتیوب برای سرمایه گذاری در سال 2021 ?
? یوتیوب به عنوان محبوبترین پلتفرم آنلاین و شبکه اجتماعی مبتنی بر ویدئو که در حوزه فعالیت خود رقیبی ندارد، دارای بیش از 1/9 بیلیون کاربر است و هر ماه ۹۰۰ هزار بازدید منحصر به فرد به بازدیدهای آن اضافه می شود. قابلیت های یوتیوب باعث شده تا به عنوان یک شبکه بسیار مؤثر در تبلیغات و بازاریابی مورد توجه قرار بگیرد.
در هر دقیقه ۷۰۰ ویدئو از یوتیوب در توئیتر به اشتراک گذاشته می شوند و روزانه در فیسبوک به اندازه زمان ۵۰۰ سال، ویدئوهای یوتیوب مورد بازدید قرار می گیرند. یوتیوب به صورت هفتگی حداقل از ۳ بیلیون بازدید ویدئو کسب درآمد میکند.
سلام به دوستان عزیز لاین استور، پلتفرم یوتیوب یک شبکه اجتماعی قدرتمند و مؤثر برای کسب و کارهای کوچک است که صاحبان کسب و کارها می توانند محتواهای ویدئویی تبلیغاتی، خدماتی و یا معرفی محصولات شان را در آن به اشتراک بگذارند. یوتیوب ۳ ویژگی در سال 2021 بهعنوان اولویتهای یوتیوب برای سرمایهگذاران مورد توجه قرار دارد که در ادامه به بررسی این ویژگیها میپردازیم.
پیشنهاد مطالعه : امکان اضافه شدن زیرنویس به IGTV اینستاگرام به طور خودکار
- ویدئوهای کوتاه یوتیوب
ویدئوهای کوتاه یوتیوب ( YouTube Shorts) یکی از ویژگی این پلتفرم است که در رقابت با تیک تاک ایجاد شده است. قابلیت تولید ویدئوهای کوتاه در یوتیوب به صورت آزمایشی در حال حاضر در دسترس کاربران هندی قرار گرفته است. با وجود این قابلیت کاربران اجازه ساخت ویدئوهای ۱۵ ثانیهای با موزیک را دارند.
یوتیوب بیان کرده که ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد و قصد دارد تا با قابلیت تولید ویدئوهای کوتاه مسیر را برای تولد نسل بعدی تولیدکنندگان محتوای موبایلی و همچنین افزایش تعداد کاربران یوتیوب هموار نماید. کاربران می توانند با کمک اپلیکیشن Shorts ویدئوهای کوتاه را تولید و به فید اپلیکیشن اضافه کنند و برای اضافه کردن موسیقی به ویدئوهای خود از بین ۱۰۰ هزار آهنگ موجود در یوتیوب استفاده نمایند. تولید ویدئوهای کوتاه در یوتیوب مشابه استوری های اینستاگرام میتواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری تبلیغات و بازاریابی باشد.
- قسمت خرید یوتیوب
یوتیوب همچنین دارای بخش خرید است که به کاربران امکان میدهد تا محصولات مختلف تبلیغ در ویدئوهای این پلتفرم را سفارش دهند. اضافه شدن بخش خرید به پلتفرم یوتیوب به دنبال الگو گرفتن از شبکههایی مانند اینستاگرام و فیسبوک است اما با مشخصات پلتفرم ویدئویی این قابلیت سازگار شده است.
در حال حاضر از این آزمایش فقط برای کاربران یوتیوب در آمریکا قابل مشاهده است. یوتیوب بیان کرده که ما در حال آزمایش روش جدیدی هستیم تا مردم بتوانند محصولات برتر در ویدئوهای یوتیوب را به راحتی پیدا کرده و خریداری کنند. از اکتبر سال 2020 یوتیوب از تولیدکنندگان محتوا خواسته تا محصولات برتر در ویدئوهای خود را که میتوانند به ابزارهای خرید گوگل مرتبط شوند را ردیابی کنند. هدف این است که گوگل مقالات را در یک بخش اختصاصی بفروش برساند.
کری تورهای ثبت نام شده در برنامه آزمایشی یوتیوب، میتوانند محصولات خاصی را به فیلم های خود اضافه کنند سپس کاربران با فعال کردن نماد خرید در گوشه پایین سمت چپ ویدئو، لیستی از محصولات پیشنهادی را میتوانند مشاهده کنند و برای مشاهده اطلاعات بیشتر فیلم های مرتبط و گزینههای خرید برای آن مسئول می توانند در صفحه محصول جستجو کنند. این قابلیت نیز فرصت بسیار مناسبی برای افزایش فروش محصولات در سال 2021 است که در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار دارد.
- قسمت تلویزیون یوتیوب
بخش تلویزیونی یوتیوب که در نسخههای اندروید و آی او اس در دسترس کاربران قرار دارد، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری تبلیغات و بازاریابی و فروش محصولات است. کاربران یوتیوب با پرداخت ماهیانه ۳۵ دلار می توانند به بیش از ۵۰ کانال در بخش تلویزیون یوتیوب دسترسی داشته باشد.
کیفیت پخش در بخش تلویزیونی یوتیوب به قدری بالاست که حتی مشکلات وای فای مثل قطع ارتباط نیز تأثیری بر کیفیت آن نمیگذارد که به دلیل بر زیر ساختهای برتر گوگل است. اپلیکیشن تلویزیون یوتیوب فرصتی را فراهم میکند تا کاربران بتوانند محتوا های ضبط شده قبلی را ببینند، بر مبنای سلیقه خود محتواهای متنوع را به صورت شخصی شده تماشا کنند و فهرست کانال ها و برنامه ها را در قسمت پخش زنده مشاهده نمایند.
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
1 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.