معیارهای مهم در توییتر مارکتینگ ⚜️
? به دلیل منحصر به فرد بودن هر کسب و کار و داشتن اهداف متفاوت، ممکن است علاقه ای به پیگیری تمام معیارهای زیر در توییتر نداشته باشید (یا ممکن است به دنبال ردیابی معیارهای اضافی باشید). با این حال ، ما لیست زیر را برای اندازه گیری معیارهای احتمالی شما آماده کرده ایم تا برای شروع در نظر بگیرید.
سلام دوست داران همیشگی لاین استور، با این مقاله آموزشی با عنوان معیارهای مهم در توئیتر مارکتینگ همراه ما باشید.
تعامل: به تعداد بازتوییت ها ، دنبال کردن ها ، پاسخ ها ، موارد دلخواه و کلیک هایی که توییت های خود دریافت می کنید نگاه کنید. (شامل همه هشتگ ها و پیوندهایی که شامل آنها می شود).
برداشت ها: تعداد دفعات مشاهده توییت های خود در جدول زمانی یکی از اعضای مخاطب خود را بررسی کنید.
هشتگ ها: ببینید مخاطبان و فالوورها شما بیشتر از کدام هشتگ های شما بیشتر استفاده می کنند.
توییت های برتر: بیشترین جذابیت را در توییت های خود پیدا کنید.
مشارکت کنندگان: دیگر مخاطبان را نیز در صفحه خود به عنوان مدیر و… مشارکت دهید.
پیشنهاد مطالعه : ویژگی “UNDO SEND” توییتر کشف شد
تعدادی از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Sprout Social ، HubSpot و Hootsuite وجود دارد که دارای ویژگی های تجزیه و تحلیل هستند. این ابزارها برای کسانی که قبلاً قصد انتخاب ابزار مدیریتی برای کمک به برنامه ریزی دارند، بسیار مناسب می باشند. با این حال ، یکی از رایج ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل برای توییتر ، ابزاری است که به طور خاص برای این پلتفرم ایجاد شده است: Twitter Analytics .
Twitter Analytics به شما کمک می کند تا درک کنید که محتوای شما بر مخاطبان شما چگونه تأثیر می گذارد و روش های موثر برای فعالیت در این پلتفرم که می تواند در رشد تجارت شما کمک کند را معرفی می کند. این ابزار رایگان است ، برای همه کاربران قابل دسترسی است و شامل اطلاعاتی در مورد میزان تعامل با توییتر ، نمایش ها ، فعالیت توییت و اطلاعات فالوورها می شود.
بسته به نیاز شغل خود ، شما می توانید داده های Twitter Ads (اگر هزینه این گزینه را پرداخت می کنید) را در Twitter Analytics نیز ترکیب کنید. در پایان ، تعداد دیگری از منابع و برنامه های شخص ثالث وجود دارد که می توانید بارگیری کرده و از آنها در کنار Twitter Analytics استفاده کنید تا نگاهی عمیق تر به انواع خاصی از داده ها مانند اطلاعات دقیق هشتگ، جزئیات یا نحوه عملکرد سایر موارد توییتر در صنعت خود داشته باشید.
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید