جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشی7 مرحله برای شروع کمپین بازاریابی محتوا ?

7 مرحله برای شروع کمپین بازاریابی محتوا ?

1 خرداد 1400
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
7 مرحله برای شروع کمپین بازاریابی محتوا

? حتما در مورد تمام مزایای شگفت انگیز بازاریابی محتوا شنیده اید. شما می دانید که با یک استراتژی صحیح، می توانید ترافیک بیشتری کسب کنید، شهرت بیشتری به دست آورید و با گذشت زمان بدون افزایش چشمگیر بودجه، رشد بیشتری را در هر دو مورد داشته باشید.

سلام به همراهان و دوست داران همیشگی وبسایت لاین استور، در حقیقت، بازاریابی محتوا واقعاً یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی است، اما نتیجه آن متناسب با کیفیت استراتژی و نحوه اجرای شما می باشد. به همین دلیل نویسندگان با تجربه تر و آژانس های بازاریابی هزینه بیشتری را دریافت می کنند و به همین دلیل استراتژی های طولانی مدت عملکرد بهتری دارند.

بنابراین ، اگر شما هیچ تجربه ای در زمینه بازاریابی محتوا ندارید، چه کار باید بکنید؟ به نظر می رسد کسی که کاملاً با این استراتژی آشنایی ندارد، هیچ شانسی برای موفقیت ندارد. اما ، در عین حال ، همه باید از جایی شروع کنند، درست است؟

پیشنهاد مطالعه : استراتژی بازاریابی محتوایی

حقیقت این است که شما می توانید بدون تجربه وارد بازی بازاریابی محتوا شوید. ممکن است شما کاملاً در حد توان بالقوه خود عمل نکنید، اما اگر از روشی که در زیر توضیح داده شده پیروی کنید، در کمترین زمان بهترین محتوا را منتشر خواهید کرد. نحوه کار:

  1. یک خلاصه تهیه کنید.

اولین کار شما این است که در مورد آنچه بازاریابی محتوا را شامل می شود، یک خلاصه تهیه کنید. البته ابن مقاله نیز می تواند به شما کمک کند، اما به جزئیات بپردازید.  همچنین، قبل از شروع به تسلط بر جزئیات ، یک دیدگاه سطح بالا در مورد استراتژی بازاریابی محتوایی تهیه کنید.

  1. در مورد رقبا تحقیق کنید.

قبل از شروع به تایپ کردن ، لحظه ای را در مورد برخی از رقبای خود تحقیق کنید. به مشاغلی مانند مشاغل خود نگاه کنید و ببینید از نظر بازاریابی محتوا چه کاری انجام می دهند. چه نوع مقالاتی محبوب ترین هستند؟ هر چند وقت یک بار در حال انتشار هستند؟ آنها چه کسی را هدف قرار می دهند؟

حتی اگر مشاغل شما تقریباً یکسان است، دقیقاً وسوسه نشوید که استراتژی دیگران را کپی کنید. در عوض ، از آنها بیاموزید و برای شکل دادن محتوای به خود الهام بگیرید.

  1. یک تقویم عنوان مقاله تهیه کنید.

هنگامی که مدتی را با طوفان فکری و بررسی رقابت سپری کردید، نوبت به تهیه یک تقویم عنوان مقاله می رسد. نگران کامل بودن این نباشید – بعداً همیشه می توانید تنظیماتی انجام دهید. اگر نگران قالب بندی هستید ، از یک الگوی آنلاین برای راهنمایی ایده های خود استفاده کنید.

تقسیم مطالب خود را به دسته های مختلف شروع کرده و عناوین مربوط به محتواهای مختلف (شامل هر نوع محتوایی مانند مقاله ، اینفوگرافیک یا ویدیو) را مشخص کنید. تاریخ انتشار را تعیین کنید.

  1. اهداف تعیین کنید و آنها را حفظ کنید.

با در دست داشتن یک تقویم از عناوین مقالات، می توانید برای انتشار خود شروع به تعیین اهداف کنید  و تعیین کنید که می خواهید چه نتایجی را ببینید. به عنوان مثال ، چند بار می خواهید منتشر کنید؟ امیدوارید با اولین تلاش های خود برای چاپ به چند برداشت برسید؟ شما انتظار دارید شش ماه دیگر کجا باشید؟ در یک سال دیگر چطور؟

در پایان چگونه می خواهید به عنوان بازاریاب پیشرفت کنید؟ باز هم، این اهداف لازم نیست که کامل باشند. و بعداً می توانید آنها را تنظیم کنید، اما باید دید خود را تنظیم کنید.

5- با اولین ارسال های خود به عنوان آزمایش رفتار کنید.

اکنون زمان انجام کار فرا رسیده است. اولین پست های شما به احتمال زیاد چالش برانگیز است، اما در تکمیل آنها توقف نکنید.  پس از اتمام پیش نویس، برای بازنگری و ویرایش کار خود، به دنبال یافتن بهترین شیوه هایی که هنگام خلاصه توضیحات خود آموخته اید  کمی وقت بگذارید. سپس آنها را عملی کنید. با این مقالات به عنوان یک آزمایش رفتار کنید، با دقت تماشا کنید تا ببینید واکنش مردم نسبت به کار شما چیست و در مورد کارهایی که می توانید بهتر انجام دهید، یادداشت برداری کنید.

همچنین باید مراقب باشید که اجازه ندهید تعصب تأیید، برداشت شما از نتایج شما را تعیین کند. بی طرف باشید و تعجب نکنید اگر برخی از ایده های اصلی شما همانطور که فکر می کردید، عمل نمی کنند.

  1. انتشار و پیگیری

تا این مرحله، شما اصول را فرا گرفته اید و می توانید قدرت واقعی محتوا را مهار کنید. بازاریابی آنچه را که آموخته اید انجام دهید و پستهای جدیدی را که جمعیت مورد نظر شما را جلب می کنند را منتشر کنید و عملکرد هر یک را با دقت اندازه بگیرید.

پس از انتشار، آن پست ها را در کانال های شبکه های اجتماعی خود تبلیغ کنید و آنها را به اشتراک بگذارید (هم به عنوان یک رند و هم به عنوان یک فرد) ، و با درگیر کردن هر کسی که برای نظر دادن یا به اشتراک گذاشتن مطالب شما تصمیم می گیرد، این کار را دنبال کنید. اگرچه ممکن است این روند در ابتدا ترسناک به نظر برسد، ظرف چند هفته روند آن را خواهید دید.

  1. هرگز پیشرفت را متوقف نکنید.

مهمترین وظیفه شما مهمترین وظیفه شماست و هرگز نمی توانید از لیست خود عبور کنید. دلیل اینکه بازاریابان باتجربه بهتر از افراد بی تجربه کار می کنند، این است که آنها وقت بیشتری برای یادگیری چیزهای جدید داشته اند. اگر متعهد به یادگیری و پیشرفت مداوم باشید، محتوای بهتری خواهید داشت و نتایج بهتری را خواهید دید.

این نیز از آن جهت مهم است که روندها و هنجارهای بازاریابی محتوا به طور مکرر تغییر می کند ، بنابراین هر روز اخبار را بخوانید ، تکنیک های جدید را آزمایش کنید و به طور کلی برای بهبود توانایی های خود تلاش کنید.

همانطور که می بینید ، هیچ چیزی مانع راه اندازی استراتژی بازاریابی محتوا یا ایجاد مهارت های لازم برای ورود به تجارت نیست. البته زمان و انضباط لازم است ، اما هرکسی با تلاش و راهی منطقی می تواند پیشرفت کند.

7 مرحله برای شروع کمپین بازاریابی محتوا

شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.

 

? دوره های رایگان ? مقالات رایگان

برچسب ها: 7 مرحله برای شروع کمپین بازاریابی محتوابازاریابیبازاریابی محتوادانشگاه شبکه های اجتماعیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیشروع کمپینشروع کمپین بازاریابیشروع کمپین بازاریابی محتوا
قبلی ایجاد محدودیت برای پیدا کردن حساب کاربری توئیتر ?
بعدی 5 راه برای ایجاد فالوور در کلاب هاوس (Clubhouse) ?

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازتاب: 7 راه برای شروع بازاریابی محتوا ? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو