جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشیچند نکته مهم برای اجرای بازاریابی تلفنی موثر و موفق

چند نکته مهم برای اجرای بازاریابی تلفنی موثر و موفق

29 تیر 1399
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
چند نکته مهم برای اجرای بازاریابی تلفنی موثر و موفق

فهرست مطالب

Toggle
    • سلام به همراهان عزیز لاین استور؛ در این مقاله به بررسی چند نکته مهم برای اجرای بازاریابی تلفنی موثر و موفق می پردازیم.
    • با وجود آگاهی و اطلاعات بالای مردم از بازارهای فروش یکی از بهترین راه های متقاعد کردن آن ها بازاریابی است.
    • بازاریابی تلفنی یکی از بهترین روش های بالابردن میزان تبلیغات و فروش محصولات به حساب می آید.
  • دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
سلام به همراهان عزیز لاین استور؛ در این مقاله به بررسی چند نکته مهم برای اجرای بازاریابی تلفنی موثر و موفق می پردازیم.

پادکست چند نکته مهم برای اجرای بازاریابی تلفنی موثر و موفق ؛ بشنوید :

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/07/پادکست-چند-نکته-مهم-برای-اجرای-بازاریابی-تلفنی-موثر-و-موفق-?.mp3

 

با وجود آگاهی و اطلاعات بالای مردم از بازارهای فروش یکی از بهترین راه های متقاعد کردن آن ها بازاریابی است.
بازاریابی تلفنی یکی از بهترین روش های بالابردن میزان تبلیغات و فروش محصولات به حساب می آید.

1-برای فروش یک محصول چند دقیقه توضیح کافیست؟ (فردی که قبلا با او ارتباطی نداشته اید)

وقتی شما برای اولین بار با فردی تماس میگیرید ،به دلیل عدم شناخت او نسبت به شما و محصولتان آن شخص دلیلی برای خرید از شما ندارد،به همین دلیل بهتر است که تماس اول فقط یک معرفی کوتاه از محصول و شرکت شما باشد همچنین حتما سایت و یا منبعی را به مشتری معرفی کنید که بتواند راجب به شما و محصول ویا شرکتتان اطلاعات لازم را کسب کند و بعد از آن در تماس بعدی بیشتر راجب محصولتان صحبت کنید.

میزان مدت زمانی که برای تماس اول لازم است بستگی به نوع کالا ویا خدمات دارد.

پیشنهاد اساتید بزرگ بازاریابی 4 دقیقه است اگر زمان بیشتری نیاز دارید بگذارید برای تماس بعدی.

2-من تازه استخدام شده ام و هنوز اطلاعات کاملی راجب محصول ندارم آیا میتوانم بازاریابی تلفنی را شروع کنم؟

قطعا خیر. یکی از شروط موفقیت در بازاریابی تلفنی دانستن اطلاعات کامل راجب محصول است.

وقتی با فردی راجب محصول حرف میزنید میزان تسلط شما به جزئیات محصول  در تصمیم گیری او برای خرید محصول بسیار مهم است.

3-آیا با افرادی که در تماس اول تمایلی به خرید ندارند مجددا تماس بگیریم؟

بله ! رفتار افراد در یک روز و در یک ساعت خاص ممکن است تحت تاثیر عوامل بسیاری از جمله ترافیک ، مشکلات کاری ، مشکلات خانوادگی ، بیماری و…بسیار متفاوت باشد. درصورتی که در تماس اول شخص تمایل به شنیدن صحبت های شما ویا محصول ندارد.

4- تماس روزانه با افرادی که برخوردهای متفاوتی دارند و ممکن است تعداد اندکی از آنها خرید کنند کار خسته کننده ایست و صرفه اقتصادی برای بازاریاب ندارد آیا نظر شماهم همین است؟

خیر. در سراسر جهان بسیاری از افراد از این شغل به درآمد های بسیار بسیار بالایی رسیده اند.

اگر قرار باشد هر روز با افرادی که نمیشناسید تماس بگیرید و بخواهید که محصول شمارا بخرند احتمالا تا آخر عمرتان به نتیجه ای نخواهید رسید پس تنها به یک تماس اکتفا نکنید بلکه سعی کنید او را به صرف یک لیوان چای در شرکتتان دعوت کنید.

5-محصول ما قیمت بیشتری نسبت به رقیب ها دارد به نظر شما بهتر نیست ابتدا قیمت محصول را کاهش دهیم؟

خیر! فقط یکی از شاخصه های خرید یک محصول قیمت آن است.

اگر شما بتوانید ارزشهای محصول خود را به درستی به مشتری بگویید اهمیت موضوع قیمت هم برای مشتری بسیار کم رنگ میشود.وقتی شما با یک محصول بتوانید بسیاری از نیازهای مشتری را برطرف کنید و مشتری مطمئن شود که شما در رفع این نیازها موفق خواهید بود قیمت آنقدرها هم که فکر میکنید مهم نخواهد بود.

چند توصیه بسیار مهم:

به مشتری بگویید در زمان دیگری با او تماس میگیرید.

آدرس او را یادداشت کنید و بگویید کاتالوگ محصول را به رایگان برای او ارسال میکنید.

پیامکی برای او ارسال کنید و خودتان را معرفی کنید و بگویید که هر اطلاعاتی خواستید درخدمتم.

او را در محل شرکتتان به یک چای دعوت کنید و بگویید به صورت کاملا رایگان راجب محصول به او مشاوره میدهید.

سایت شرکتتان را یا به صورت تلفنی ویا پیامکی برای او ارسال کنید و بگویید اطلاعات محصول را اگر دوست داشتید بررسی کنید.

سعی کنید این نوع بازاریابی را با بازاریابی اینترنتی و بازاریابی حضوری ترکیب کنید . ترکیب روش های بازاریابی با یکدیگر (انجام چند ارتباط متفاوت با مشتری)  در اعتمادسازی شما برای مشتری بسیارموثر است.

از مشتریانی که خرید کردند بخواهید کسانی که احتمالا محصول را خرید میکنند را به شما معرفی کنند.هر مشتری برای شما یک دوست است پس از دوستانتان بخواهید دوستانشان را به شما معرفی کنند شما با این روش پس از فروش مثلا 10 کالا دیگر با شخص ناشناس تماس نمیگیرید بلکه با دوستان دوستانتان تماس میگیرید که احتمال فروش به آنها نیز بسیار بیشتر است و پس از یکسال شما شبکه ی گسترده ای از دوستان ( در واقع مشتریان) خواهید داشت.

بازاریابی به طور کلی ارتباط مستقیم با میزان تلاش بازاریاب دارد و اگر شما اطلاعات لازم راجب بازاریابی و خود محصول داشته باشید و به اندازه کافی تلاش کنید عدم موفقیت شما در این شغل محال است.

به هیچ وجه قیمت محصول را قبل از دادن اطلاعات کامل به مشتری نگویید و در صورت امکان در تماس و ارتباط بعدی راجب قیمت صحبت کنید.

اگر واقعا احتیاجی به محصول شما ندارد به او نفروشید.

دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.

 

مقالات رایگان دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

برچسب ها: بازاریابیبازاریابی تلفنیچند نکته مهم برای اجرای بازاریابیچند نکته مهم برای اجرای بازاریابی تلفنی موثر و موفقدانشگاهدانشگاه مفهومیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیشبکه اجتماعیشبکه های اجتماعیموثرموثر و موفقموفق
قبلی چند ترفند ساده برای گوشی موبایلتان
بعدی آموزش ساخت کاور برای ویدیوهای اینستاگرام

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازتاب: اهمیت داشتن سایت تبلیغاتی برای کسب و کارها ? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار
  • بازتاب: مدیر صفحات مجازی چه مسئولیت هایی دارد؟ ??‍? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو