راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام
فهرست مطالب
Toggleسلام به دوستان و همراهان عزیز لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، اگر به دنبال راهکاری برای افزایش فروش در اینستاگرام هستید، با ما همراه باشید.
امروزه برندهای زیادی در اینستاگرام فعالیت تجاری می کنند و با راهکارهای زیادی به دنبال فروش محصول خود در اینستاگرام هستند. در ایران هم خیلی از صاحبان کسب وکار با استفاده از ترفندهایی توانسته اند فروش خدمات و محصول خود را افزایش دهند.
حال که اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای فروش است، میتوانیم با رعایت ترفندهایی مشخص و با خلاقیت فروش خود را از این طریق افزایش دهیم.
با لاین استور همراه باشید تا به این پرسش پاسخ دهیم : « چگونه میتوان در اینستاگرام فروش بیشتری داشت؟ »
بعد از تغییر حساب کاربری کسب و کاربه حالت Business اطلاعات اصلی کسب و کار را باید در قسمت Bio ثبت کرد. در این قسمت به زبانی ساده و سرراست به مخاطبین خود توضیح دهید که کارشما چیست و چطور میتوانید در این زمینه به آنها کمک کنید به طوری که به محض وارد شدن به صفحه ی شما و دیدن توضیحات کارتان در بیو کاملا متوجه شوند که کار شما چیست. برنامه ریزی داشته باشید و مشخص کنید در هر بازه زمانی مشخص چه محتوایی و به چه دلیل منتشر میشود . این که این برنامه ریزی را چجوری انجام بدهید کاملا به کسب و کار خودتان بستگی دارد.متناسب با اتفاق هایی که در طی یک روز رخ میدهد میتوانید تغییراتی در برنامه ریزیتان ایجاد کنید .همچنین میتوانید یک تقویم کاری بسازید که در آن روزهای مختلف هفته و محتوایی که در آن روز منتشر میشود را با جزئیات کامل بنویسید. زمانی که تصویر شما جلب توجه میکند کاربر فرصت پیدا میکند تا صدای شمارا بشنود بنابراین برای عکاسی از محصولات خود زمان کافی را در نظر بگیرید ،روی چیدمان محصولتان کار کنید و در نظر داشته باشید کپشنتان مناسب عکستان باشد هرچقدر در این بخش زمان بیشتری صرف کنید مطمئن باشید که ضرر نمیکنید. ممکن است بسیاری از افراد قصد خرید از شمارا نداشته باشند اما به دلیل جذابیت های عکستان یا نکاتی که یادمیگیرند شمارا دنبال کنند البته این افراد هم برای شما ارزشمند هستند چرا که امروز مشتری نیستند اما احتمال دارد در ادامه با دنبال کردن شما اعتمادشان جذب شود و تبدیل به مشتری های جدید شوند. یکی از راه های ایجاد جذابیت برای مخاطبان صفحه اینستاگرامتان در نظر گرفتن تخفیف است بسیاری از کاربرانتان منتظر یک فرصت برای خربد از شماهستند و تخفیف میتواند بهانه ای برای خرید آنها باشد برای این کار میتوانید از مناسبت ها استفاده کنید مثلا روز مادر،روز پدر و…اینها فرصت های خوبی هستند برای ارائه تخفیف و خدمات ویژه .
یکی از مهم ترین چالش های فروش آنلاین در اینستاگرام نگرانی و عدم اعتماد به خرید آنلاین است.اگر فروش شما تنها اینترنتی است باید سعی کنید اعتبار کافی بدست بیاورید مثلا میتوانید از پشت صحنه مرتب کردن محصولاتتان و بسته بندی آنها برای ارسال را استوری کنید و یا میتوانید از رضایت مشتری های قبلییتان اسنادی منتشر کنید و از آنها تشکر کنید میتوانید روند بسته بندی و ارسال بهداشتی وتمیز کالاهارا نشان دهید و از امکانات پشتیبانی محتوا بسازید به این ترتیب شما به مشترییتان این اطمینان را میدهید که در صورت مشکل و یا نارضایتی میتواند شکایت کند و یک تیم واقعی به شکایت او رسیدگی میکند. پیشنهادات : دوره مبانی و اصول اینستاگرام
پیشنهادات : دوره فوت و فن های اینستاگرامی
شما چه پیشنهادی برای افزایش فروش آنلاین در اینستاگرام دارید؟
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید