آیا بازاریابی پیامکی برای تبلیغات مفید است؟
فهرست مطالب
Toggle? امروزه فناوری هایی که برای بازاریابی استفاده می شود با سرعت بالایی در حال توسعه است. مواردی که حتی چند سال پیش مانند داستان های علمی تخیلی به نظر می رسیدند، مانند کمپین های مبتنی بر هوش مصنوعی و تجربیات واقعیت مجازی، اکنون به یک جریان اصلی تبدیل شده اند. اگرچه بازاریابی از طریق پیام کوتاه می تواند یک روش قدیمی برای انجام امور بازاریابی به نظر برسد، اما اینگونه نیست. در واقع می تواند یک ابزار بازاریابی موثر باشد.
سلام به دوستان گرامی لاین استور، در این مقاله در مورد مفید بودن تبلیغات پیامکی صحبت خواهیم کرد.شایان ذکر است که حتی در پیشرفته ترین کمپین های بازاریابی همچنان از تلفن های هوشمند استفاده می شود و پیام های متنی معمولاً به شکل برجسته تری نسبت به اعلان های دریافتی از برنامه ها نمایش داده می شوند. اگر به مشتریان خود پیامک ارسال کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که تلفن های آنها بوق می زند و آنها به پیام نگاه می کنند. به همین دلیل میزان باز بودن پیامک، بسیار بیشتر از اعلان های پیام رسان و شبکه های اجتماعی یا حتی ایمیل ها است.
با این اوصاف ، اگر از پیامک ها به درستی استفاده نکنید ، ممکن است برای مخاطب کمی آزار دهنده باشد. در این مقاله، برخی از اصول بازارایابی پیامکی را بررسی می کنیم که به شما کمک می کند تا از تلاش های بازاریابی پیامکی خود بهترین نتیجه را بگیرید.
نحوه استفاده از بازاریابی پیامکی
در مورد استفاده از پیام کوتاه یا هر نوع بازاریابی یک اصل اصلی وجود دارد: پیام های شما باید برای مشتریان ارزشمند باشد. پیامی که فقط توجه مخاطب را به سمت برند شما جلب کند، آزار دهنده خواهد بود.
بدان معنی که شما باید تا آنجا که امکان پذیر است، بازاریابی پیامکی خود را با سایر سیستم های بازاریابی خود ادغام کنید. این خبر خوبی برای همه بازاریابان آنلاین است که از وب سایت ها و پیج ها یا پلتفرم های معروف تجارت الکترونیکی استفاده می کنند، همه اینها قابلیت پیامک را ارائه می دهند و به مشتریان این امکان را می دهد تا بدون درنگ، از پیام کوتاه به پیشنهاد آنلاین شما بروند.
به طور کلی، سه اصل وجود دارد که برای استفاده به عنوان بخشی از یک کمپین پیام کوتاه موثر هستند:
- پیام هایی در بازاریابی موثر هستند، که خاص باشند. از پیامک خود برای جلب توجه به یک پیشنهاد یا فروش خاص استفاده کنید، نه برای بیان ارزش کلی کسب و کار و برند خود. همچنین می توانید به مشتریان خود بگویید که این پیشنهادات خاص فقط در اختیار افرادی است که نشان می دهند از دریافت پیامک خوشحال هستند و این باعث ترغیب افراد به ثبت نام در این سرویس می شود.
- خدمات به مشتری حوزه دیگری است که پیام کوتاه در آن بسیار موثر است، زیرا مشتریان برای ارتباط مستقیم که ارائه می دهید ارزش قائل هستند. به عنوان مثال می توانید پیشنهادات سفارشی را پس از خرید مشتریان ارسال کنید یا فقط از پیامک استفاده کنید تا آنها را در مورد وضعیت تحویل سفارشات خود مطلع کنید.
- محصولات و خدمات جدید را می توان با پیام کوتاه اعلام کرد، اما مراقب باشید. اگر شرکت شما صدها محصول مختلف ارائه دهد، مشتریان می توانند به زودی با پیام های مداوم درباره محصولات جدید، عصبانی شوند.
خلاصه اینکه خود را جای مشتری های خود قرار دهید. اگر تلفن شما بوق می زند، و به پیام نگاه می کنید ، می خواهید پیام خاصی به جای پیام عمومی بازاریابی، شامل اطلاعات خاصی یا حتی بهتر از آن یک پیشنهاد شخصی، دریافت کنید.
پیشنهاد مطالعه : آموزش بازاریابی پیامکی
هشدار درباره بازاریابی پیام کوتاه
اگرچه بازاریابی پیامکی می تواند بسیار موثر باشد ، اما باید توجه داشته باشید که برخی موارد راجع به رضایت ، مدیریت داده ها و حریم خصوصی افراد را مورد توجه قرار دهید. از آنجا که این شکل از پیام رسانی بسیار مستقیم است ، بسیاری از افراد هنگامی که از شخص دیگری به غیر از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده پیام مستقیم دریافت می کنند، دمدمی مزاج هستند، به خصوص با توجه به اینکه کلاهبرداری فیشینگ از این طریق رایج شده است.
بنابراین اگر می خواهید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید، لازم است قبل از ارسال پیام کوتاه به مشتریان خود این موضوع را بگویید. ممکن است شماره تلفن آنها ذخیره شده باشد، اما اگر رضایت آن ها را نگرفته اید، نباید برای آنها پیامک ارسال کنید.
همچنین باید برای مدیریت شماره های تلفنی که برای استفاده در کمپین های بازاریابی پیامکی جمع می کنید، بسیار مراقب باشید. این شماره از جمله اطلاعات مشتری است که به طور معمول ممکن است به سرقت برود و عدم اجرای اقدامات خوب امنیت سایبری می تواند باعث شود تا قربانی هک شوند.
در بهترین حالت، بازاریابی پیامکی می تواند راهی مستقیم برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشغول نگه داشتن آنها باشد. اگرچه برای موثر بودن، باید کم مصرف شود. مشتریان از دریافت پیامی با یک پیشنهاد شخصی خوشحال می شوند اما اگر آنها را با پیام های بازاریابی مداوم (و عمومی) بمباران کنید، احتمالاً اذیت می شوند.
به یاد داشته باشید به دلیل کوتاه بودن پیامک ها، نباید وقت کمتری برای آنها صرف کنید! یک کمپین پیام کوتاه موثر می تواند درخشان باشد و تا زمانی که با دقت برنامه ریزی شود مشتریان شما را آزار نخواهد داد.
ابزار بازاریابی پیامکی
در سطح عملی، بهترین راه برای اجرای یک کمپین بازاریابی پیامکی، استفاده از ابزاری است که برای مدیریت این کمپین ها طراحی شده است. پنل ارسال پیام کوتاه لاین استور، یک گزینه جذاب است که به شما امکان می دهد بازاریابی پیامکی خود را با استراتژی بازاریابی گسترده خود ادغام کنید.
یکی از مفیدترین ویژگی های این نوع ابزار این است که به شما امکان می دهد پیام ها را برنامه ریزی کنید ، بنابراین می توانید یک استراتژی پیام رسانی تنظیم کنید و سپس به نرم افزار خود اجازه دهید تا ارسال واقعی پیام ها را کنترل کند. همچنین ابزارهای پیشرفته تر به شما امکان می دهند جواب پیام های متنی دریافتی را تنظیم کنید
بازاریابی پیامکی با پنل پیامک لاین استور
پنل ارسال پیامک لاین استور یک پنل بسیار کاربردی با خدمات بسیار متنوع است که امکان ارسال پیامکهای تبلیغاتی، نظرسنجی، پیام های صوتی، ارسال پیام بر اساس سن، جنسیت، منطقه، پیام به صورت گروهی و تکی و… را در اختیار شما قرار میدهد.
مجموعه لاین استور به عنوان یک مجموعه متخصص و حرفهای در زمینه تبلیغات و بازاریابی و به عنوان مجری آموزش کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، پنل پیامک لاین استور را با هدف ارسال پیام های تبلیغاتی و همچنین کسب درآمد برای افراد علاقه مند به کسب و کارهای اینترنتی در اختیار مخاطبان عزیز قرار میدهد.
در پنل پیامک لاین استور امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران عزیز قرار میگیرد. مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی میتوانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند. اما قبل از بیان خدمات ارائه شده به سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان میشود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور شامل موارد زیر میباشد:
-
-
- سرویس پیام کوتاه
- سرویس فکس مارکتینگ
- سرویس ایمیل مارکتینگ
- ارسال تکی و گروهی
- ارسال دفترچه تلفن
- ارسال منطقهای
- ارسال کدپستی
- ارسال سن و جنسیت
- ارسال بر اساس رنج شماره
- گزارش پیام های دریافتی و ارسالی
- قابلیت دفترچه تلفن
- قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
- ارسال مشاغل و اصناف
- ارسال محلهای
- ارسال از روی نقشه
- ارسال کلمات کلیدی
- ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
- ارسال دکل BTS ایرانسل
- ارسال دکل LBS همراه اول
- دسترسی اپراتور ویژه
- درخواست های پشتیبانی
- استدیو ضبط صدا
- دسترسی اپراتورهای ارسال
- شمارههای عمومی ارسال
- گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
- استعلام بلک لیست مخابراتی
- پیامک مسابقه و نظرسنجی
- پیشخرید – فاصله هفت روز تست
- وب سرویس
- سرویس پیام صوتی
- صندوق انتقادات و پیشنهادات.
-
مخاطبان عزیز میتوانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات متنوع و ویژه دیگری نیز بسته به نوع پنل استفاده نمایند.
همان طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف میتوان به سرویسهای موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه بیان میشود:
-
-
- پنل کاربری
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- یک خط شماره اختصاصی
- 10 پیامک هدیه
- پنل ادمین
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 2 خط شماره اختصاصی
- منشی پیامکی
- 100 پیامک هدیه
- پنل بازاریاب
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 3 خط شماره اختصاصی
- امکان کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 3000 تعداد پیامک هدیه
- پنل همکار طلایی
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- سرویس ارزشافزوده
- 5 خط شماره اختصاصی
- کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 5000 پیامک هدیه
-
در صورتی که شما نیز قصد دارید تا بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل با پنل پیامک لاین استور، انجام دهید و از این ابزار برای اهداف اقتصادی، بازایابی، جذب مشتری و فروش بیشتر استفاده کنید، کافی است با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید یا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.
ارتباط با پشتیبان لاین استور در تلگرام ارتباط با پشتیبان لاین استور در واتساپ
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید