سه روش موثر برای تشکر از مشتریان
فهرست مطالب
Toggle? سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز لاین استور
در این مقاله میپردازیم به انواع روش های تشکر از مشتریان. مشتریان راضی بیشتر با کسب و کار شما خواهند ماند و تبدیل به مشتریان وفادار خواهند شد. با لاین استور همراه باشید.
در دنیای دیجیتال و فضای مجازی صحبت کردن با مشتری بسیار کم ارزش شده است. کسب و کارهایی که برای مشتریان خود ارزشی قائل نیستند به احتمال زیاد آن ها را از دست خواهند داد. مشتریان به دنبال جایی می گردند که ارزش آن ها بیشتر حفظ شود.
دقت کنید که هرچقدر بیشتر مشتریان را راضی نگه دارید، آن ها نیز قدردانی خود را بیشتر نشان می دهند.
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”#81d742″ parallax=”no” backgroundrepeat=”no-repeat” backgroundposition=”left top” textcolor=”#ffffff” disable_container=”false”]
مشتریان دوست دارند با آنها به طور خاص رفتار شود نه مانند بقیه مشتریان!!
[/dt_sc_fullwidth_section]
این دوره را از دست ندهید : دوره آموزش فوت و فن فروش
۱- ارسال ایمیل به صورت خودکار
ارسال ایمیل خودکار می تواند روش مناسبی برای جذب مشتریان وفادار به صورت خود به خودی باشد. مشتریان پس از هر خرید ایمیل قدردانی را از طرف شما را دریافت میکنند. با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست پس از هر خرید شخصاً وارد سایت شده و به مشتریان ایمیل قدردانی ارسال کنید بلکه این کار به طور خودکار انجام خواهد شد.
۲- خلق یک تجربه منحصر به فرد
با دادن حس خاص به مشتریان خود همیشه یک لبخند رضایت روی صورت آنها نقش خواهد بست. ایجاد یک تجربه منحصر به فرد در مشتریان باعث میشود که مشتری شما احساس مهم بودن کند و احساس کند کسب و کار شما برای او مهم است.
یک برنامه ویژه و منحصر به فرد برای مشتریان برتر خود ایجاد کنید و آنها را برای شرکت در مراسم های خاص دعوت کنید. در مراحل بالاتر می توانید محصولات جدید خود را قبل از عرضه به بازار برای مشتریان برتر خود بفرستید تا امتحان کنند.
۳- در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود قدردانی کنید
افراد از این که برند مورد علاقه شان از آن ها در شبکه های اجتماعی تشکر کنند استقبال خواهند کرد. در صفحه فیسبوک یا اینستاگرام خود از مشتریان برتر و قدیمی خود سپاسگزاری کنید تا نشان دهنده قدردانی از آن ها باشد.
سه روشی که در بالا ذکر کردیم، بهترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش هایی است که به شما آموزش میدهد چگونه از مشتریان خود تشکر کنید. در ادامه با مقالات دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی همراه باشید.
3 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.