بهترین ابزارهای پست گذاری در اینستاگرام ?
? آیا تا به حال فکر کرده اید که چه روشی برای پست گذاری در اینستاگرام برای شما مفید است؟
ممکن است فکر کنید ارسال عکس، فیلم و اشکال دیگر از محتوا در اینستاگرام امری ساده است، اما واقعیت این است که اگر می خواهید نتایج خوبی کسب کنید، باید بر روی حضور خود در این شبکه اجتماعی کار کنید و از تمام ترفندهای آن آگاه باشید.
اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای تقویت تصویر برند تجاری یا شخصی شماست. با توجه به اینکه این شبکه اجتماعی مبتنی بر محتوای تصویری (فیلم و عکس) است ، شما باید محتوای با کیفیت را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. اگر این کار را انجام ندهید و محتوایی با توضیحات کم و بی کیفیت را به اشتراک بگذارید ، اعتبار دیجیتالی برند شما تحت تأثیر منفی قرار می گیرد.
اولین قدم برای به اشتراک گذاشتن پست با فالوورهایتان، آپلود آن است. مراحل انتشار مطالب در اینستاگرام ساده هستند:
- روی دکمه + کلیک کنید.
- محتوایی را که می خواهید بارگذاری کنید، انتخاب کنید.
- در صورت لزوم Edit کنید.
- توضیح را با هشتگ درج کنید (حداکثر 30 مورد کافی است).
- اضافه کردن یک لوکیشن
- در صورت وجود سایر کاربران را تگ کنید.
- Publish را انتخاب کنید.
برای بارگذاری عکس/ فیلم یا گرفتن عکس جدید ، ابتدا روی + در پایین صفحه ضربه بزنید:
- برای بارگذاری عکس/ فیلم از کتابخانه تلفن خود، روی Library (iOS) یا Gallery (Android) در پایین صفحه ضربه بزنید و عکسی را که می خواهید به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید.
- برای گرفتن عکس/ فیلم جدید، روی عکس در screen پایین صفحه ضربه بزنید. برای جابجایی بین دوربین های جلو و عقب و تنظیم فلاش می توانید ضربه بزنید.
- پس از گرفتن یا بارگذاری عکس / فیلم ، می توانید جلوه ها یا فیلترها، عنوان و موقعیت مکانی خود را قبل از ارسال اضافه کنید.
- به یاد داشته باشید: شما نمی توانید از طریق رایانه و لپتاپ عکس و فیلم بگیرید یا بارگذاری کنید.
رشد حساب اینستاگرام تان با قدرت بارگذاری محتوای شما شروع می شود و به آسانی ضربه زدن روی چند دکمه است.
اکنون که می دانیم چگونه در اینستاگرام پست کنیم، در اینجا چند قانون طلایی آورده شده است که باید در هنگام ارسال پیام انجام ندهید.
شما باید محتوای با کیفیت را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. برای کمک به شما در انجام این کار ، اینستاگرام در برنامه خود ، یک ویرایشگر عکس دارد که می توانید تصاویر خود را با آن روتوش کرده و کیفیت آن را بهبود ببخشید.
علی رغم وجود فیلترهای از پیش تعریف شده ، توصیه ما این است که از آنها استفاده نکنید. فیلترهای اینستاگرام می توانند وظیفه خود را انجام دهند، اما اگر می خواهید نتایجی بدست آورید که شما را از دیگران متمایز می کند، بهتر است تصاویر خود را با پارامترهای دستی ابزار ویرایش کنید.
به این ترتیب می توانید جنبه هایی مانند کنتراست ، چراغ ها یا اشباع را تنظیم کنید و به نتایج حرفه ای تری خواهید رسید. گزینه حرفه ای دیگر برای ویرایش عکس ها ، استفاده از برنامه ویرایش عکس است. اگر نمی خواهید برای این مرحله از لپتاپ استفاده کنید و می خواهید عکس های خود را مستقیماً از تلفن همراه خود ویرایش کنید ، برنامه های زیر را به شما توصیه می کنیم:
- Lightroom Mobile
- VSCO
- Snapseed
تصمیم شما در مورد نحوه ویرایش عکس های خود برای اینستاگرام هرچه باشد ، ضروری است که در همه عکس های خود از همان سبک استفاده کنید. این موضوع به شما این امکان را می دهد که خود را در بین رقبا متمایز کرده و یک خوراک جذاب برای هر کاربری ایجاد کنید.
به دنبال مطالبی که در بخش قبلی گفته شد، محتواهای ویدیویی شما باید با نوع محتوای شما سازگار شوند. اگر می خواهید فیلم ها را برای اینستاگرام ویرایش کنید، بهترین تصمیمی که می توانید بگیرید استفاده از یک ابزار خارجی است.
یک گزینه خوب این است که فیلم های خود را از طریق رایانه با برنامه هایی مانند Premiere ، Sony Vegas یا Filmora ویرایش کنید. با این حال، ممکن است ترجیح دهید ویدیوهای خود را از طریق تلفن همراه خود ویرایش کنید، در این مورد سه توصیه ما عبارتند از:
- VSCO
- Splice (ویرایشگر GoPro)
- ویرایشگر فیلم و عکس InstaShot
محتوای دقیق توضیحات بسته به نوع استراتژی شبکه های اجتماعی بسیار متفاوت خواهد بود. با این حال، تمام محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید باید حاوی موارد زیر باشد:
- عبارت/ توصیف. این عبارت با محتوایی که به اشتراک گذاشته اید، مطابقت داشته باشد. ما برای افزایش تعامل کاربران خود توصیه می کنیم از CTA و شکلک استفاده کنید.
- هشتگ ها. این موارد به شما کمک می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و در نتیجه ، لایک و دنبال کننده بیشتری بگیرید.
- یک لوکیشن. روش دیگر برای بازدید بیشتر از مطالب خود افزودن مکانی است که عکس ها گرفته شده است. شما نباید اشتباه کنید و مکان دقیق عکس گرفتن را انتخاب کنید. با این کار محتوای شما در معرض دید افرادی قرار می گیرد که به دنبال تصاویر آن مکان هستند. رعایت این نکته این باعث افزایش احتمال تعاملات مثبت می شود.
استوری های اینستاگرام یکی از محبوب ترین ویژگی های اینستاگرام است. با استوری ها می توانید تصاویر یا فیلم ها را به اشتراک بگذارید. همانطور که می دانید 24 ساعت پس از بارگذاری ، استوری ها برای سرگرمی و مشاهده در دسترس هستند. پس از آن زمان، محتوا حذف خواهد شد و نمی توان در نظر گرفت مگر اینکه در پروفایل هایلایت شوند.
برای ارسال استوری در اینستاگرام ، باید مراحل زیر را دنبال کنید:
- روی دوربین در بالا سمت چپ کلیک کنید.
- تصویر (پایین سمت چپ) را انتخاب کنید یا عکس بگیرید.
- فیلتر اعمال کنید و استیکر ، موسیقی یا GIF اضافه کنید.
- از هشتگ ها استفاده کنید و مکان را اضافه کنید.
همانطور که در طول این مقاله توضیح داده ایم، تمام مطالب شما باید منسجم باشد و از طرح شبکه های اجتماعی پیروی کند. توصیه ما این است که پست های خود را به دنبال یک سبک قابل تشخیص ویرایش کنید و از همه ویژگی های استوری های اینستاگرام برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنید.
اگر هدف شما دانستن نظرات کاربران درباره یک محصول ، استفاده از نظرسنجی یا سوالات است ، اگر می خواهید یک رویداد را گزارش دهید یا مهلت پیشنهاد را اعلام کنید، از شمارش معکوس استفاده کنید. به طور خلاصه، تمام گزینه ها را جستجو کنید، خلاق باشید و اهداف خود را دنبال کنید.
هم لوکیشن و هم هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند تا در جستجوی کاربران دیگر دیده شوید، بنابراین دریغ نکنید و هر زمان که می توانید ، لوکیشن استوری خود را اضافه کنید و هشتگ مربوط به آنچه را که به اشتراک گذاشته اید، اضافه کنید.
بسیاری از کاربران اینستاگرام عاشق بارگذاری دستی مطالب خود هستند. آنها راحت می شوند زمانی که پیشرفت خود را ردیابی می کنند و می بینند چه چیزی کار می کند و چه کار نمی کند و در این شرایط بیشتر درگیر فرآیند ارسال شوند. اما کاربران به کمی کمک اضافی نیاز دارند. اینجاست که تنظیمات خودکار اینستاگرام وارد می شود.
برنامه ریزی خودکار در اینستاگرام به شما کمک می کند تا در دسترس لایک ها ، نظرات و موارد دیگر باشید. جستجوی ابزاری برای برنامه ریزی پست ها در اینستاگرام چالش سختی نیست. اما چیدن یک ابزار خیلی ساده نیست.
در اینجا چند مورد توصیه می شود:
- Later
Later یک تقویم محتوای بصری با درگ اند دراپ است (برای هر کسی که سعی می کند زمان برنامه ریزی پست خود را اصلاح کند بسیار مفید است). می توانید محتوای پست را از Dropbox ، دسک تاپ و Google Drive خود تهیه کنید.
- Sprout Social
Sprout Social فراتر از اینکه یکی از ابزارهای بصری و آسان برای استفاده باشد، دارای مجموعه ای از ویژگی های ارزشمند است. به عنوان مثال ، شما به یک کتابخانه مدیا، تگ هایی با قابلیت سریع برای یافتن مکان و توانایی همکاری با ممبرها دسترسی دارید.
- Loomly
Loomly برای مدیران شبکه های اجتماعی ساخته شده است. در حقیقت ، این محصول عقاید دو مدیر شبکه های اجتماعی سابق است که نمی توانستند ناکارآمدی ابزاری را که استفاده می کردند، تحمل کنند. بنابراین، آنها تصمیم گرفتند کاری را خلق کنند که کار را تمام کند.
پیشنهاد مطالعه : بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام در سال ۲۰۲۱
آیا می خواهید ابزار زمانبندی بیشتری در اینستاگرام داشته باشید تا به شما برتری بهتری نسبت به رقبا بدهد؟
- در وقت صرفه جویی می کنند.
بیایید با بارزترین مزیت و مهمترین دلیل بسیاری از افراد که تصمیم می گیرند از ابزارهای برنامه ریزی برای اینستاگرام استفاده کنند، آشنا شویم. تقویم شما احتمالاً کاملاً شلوغ است و مواردی ممکن است در ذهن شما خطور کنند. عاقلانه است که به طور مداوم پست کنید، اما ما می فهمیم که پست کردن روزانه کار بسیار زیاد و تا حدی سنگین است. با این حال، اگر قبل از ارسال مجدد وقت زیادی بگذرد، این شانس شما را برای جذب مخاطب کاهش می دهد. کاربران احساس خواهند کرد که شما به نام تجاری خود وفادار نیستید.
همچنین، در بعضی مواقع و روزهای هفته مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند و اگر در چنین روزهایی پست بگذارید ، برای کسب و کار شما مفید خواهد بود.
برخی از توصیه های لاین استور به شما:
درک کنید چه موقع مخاطب شما بیشترین فعالیت را دارد. اگر در چنین روزهایی پست بگذارید، به برند شما بسیار کمک می کند. استفاده از برنامه ریزی برای تجزیه و تحلیل و ارسال پست در زمان فعال بودن مخاطبان، بهتر از ارسال دستی است.
با تهیه محتوا ، عکس ها ، محتواهای صوتی و تصویری و همه مطالب برای ارسال ، برای چنین روزهایی آماده شوید و در تقویم شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید.
کار ابزارهای برنامه ریزی این است که در صورت عدم دسترسی از طرف شما پست بگذارند ، بنابراین با برنامه ریزی زود هنگام مطالب آنها را تامین کنید و به طور مستقیم محتوای خود را در اینستاگرام مشاهده کنید.
- آنها بدون هیچ زحمتی به زیبایی اینستاگرام شما کمک می کنند.
اینستاگرام یک بستر بصری برای شبکه های اجتماعی است و همین امر زیبایی شناسی را برای هر پروفایل بسیار مهم می کند.
هر آنچه را که در اینستاگرام محصولات خود را منتشر کرده اید، باید مطمئن شوید که به نظر خوب می آید و از رنگ ها ، تم ها و ترکیبات مناسبی استفاده کنید.
دستیابی به این مسئله زمانی دشوار است که شما در حال ارسال عکس های تک به تک و تصمیم گیری در مورد آنها هستید. ظاهر کلی می تواند نامرتب و بدون پشتیبانی باشد.
در این جا است که ابزارهای برنامه ریزی می توانند مفید واقع شوند، زیرا هنگامی که قصد دارید پست های بیشتری را همزمان داشته باشید، می توانید چشم انداز بزرگتری را در شبکه مشاهده کرده و بر این اساس پست گذاری خود را تنظیم کنید.
نکته دیگری که در اینجا به نفع شماست این است که می توانید پیام هایی را که در آینده باید به اطلاع عموم برسد، نگاه کنید و چند عکس بگیرید که ممکن است متناسب با برنامه نباشد، اما در ابتدا فکر می کردید که این کار مناسب است. به این ترتیب می توانید محتوای آینده خود را تا حد ممکن بهینه کنید.
- اپلیکیشن ها کمک می کنند تا فید اینستاگرام شما سازگارتر باشد.
سازگاری در اینستاگرام یک امر ضروری است و نقش مهمی در موفقیت حساب شما دارد. با ارسال مداوم و مستمر پست، افرادی که شما را دنبال می کنند یاد می گیرند که منتظر ارسال های بعدی شما باشند. به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک برند لباس دوچرخه سواری هستید، و همیشه نتایج مربوط به مسابقات را به اشتراک می گذارید. در آینده ، هنگامی که یک مسابقه خاص در حال انجام است، مخاطبان شما وقتی می خواهند ببینند چه کسی برنده شده یا نکات برجسته این رویداد است ، در مورد مشخصات شما فکر می کنند. این بدان معنی است که با ثبات، در بین دنبال کنندگان خود در اینستاگرام وفاداری ایجاد خواهید کرد.
مهم نیست که از چه روشی برای برنامه ریزی و ارسال محتوای اینستاگرام خود استفاده می کنید، اما باید این کار را منظم و درست انجام دهید. اگر بدنبال ابزارهای برنامه ریزی هستید که کار را انجام می دهند می توانید از ابزارهای مذکور استفاده کنید.
همچنین در صورتی که نیاز به یک مشاور متخصص در این زمینه دارید، لاین استور در کنار شماست. شما می توانید با برقراری ارتباط با این مجموعه، علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی، از دوره های آموزشی کسب درآمد در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام استفاده نمایید. کافی است با ما تماس بگیرید.
ترجمه شده از www.influencermarketinghub.com
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید