بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام در سال 2021 ?
? احتمالاً اطلاع دارید که اینستاگرام طی چند سال گذشته الگوریتم خود را تغییر داده است و به اشتراک گذاری پست های قابل مشاهده در اینستاگرام برای شما بسیار دشوارتر است. به دنبال این تغییر اولویت اصلی، مربوط به پست های ارسال شده توسط دوستان و خانواده کاربران داده می شود و با احتمال کمتری پست های تجاری به لیست افراد اضافه می شود و حتی در مورد پست های تجاری که شامل لینک هایی هستند که ممکن است کاربران را از برنامه اینستاگرام دور کند، سخت گیرانه تر است.
سلام به دوستان و همراهان عزیز لاین استور، با توجه به صحبت های گفته شده برای موفقیت در اینستاگرام، مشاغل باید بازی را به خوبی انجام دهند که شامل انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام و هدف اصلی، قرار دادن زمانی است که افراد حساب های اینستاگرام خود را چک می کنند. اما این با زمانی که اکثر افراد محتوای اینستاگرام خود را بارگذاری می کنند، منطبق نیست.
در واقع، این یک شعبده سخت است. آیا می خواهید پست خود را در زمانی که اکثر افراد، حساب های اینستاگرام خود را چک می کنند در دسترس قرار دهید؟ حتی اگر همه رقبای شما سعی در انجام چنین کاری داشته باشند؟
می توانید به صورت دستی بهترین زمان پست گذاری را برای خود تعیین کنید. پست های خود را ترجیحاً حداقل برای یک ماه، در بازه های زمانی مشخص تنظیم کنید و اینگیجمنت خود را در این آزمون یادداشت کنید. آیا روندهای مشخصی وجود دارد؟ “بهترین” زمان در “بهترین روز” را بیابید.
احتمالاً امیدوارید که بتوانیم به شما زمان مشخصی برای ارسال پست های اینستاگرامی تان بدهیم. متأسفانه، زندگی به این سادگی نیست – متغیرهای زیادی وجود دارد و همه پست ها را نمی توان در بازه زمانی مشابه به اشتراک گذاشت. بخش عمده ای نظرسنجی ها در یافته های خود CT) Central Time US) را بیان کردند.
اگرچه شما احتمالاً بیش از یک بار در هفته پست ارسال خواهید کرد، اما مطالعات مختلف نشان می دهد که زمان های زیر بهترین است:
HubSpot – بین ساعت 2 عصر تا 3 عصر – پنجشنبه بهترین روز
Sprout Social – چهارشنبه ساعت 11 صبح و جمعه ساعت 10 تا 11 صبح
Expert Voice – چهارشنبه: 11 صبح و 3 بعد از ظهر
Later – نه صبح تا یازده صبح
با در نظر گرفتن تغییرات موجود در مطالعات مختلف، بهتر است به زمان های گسترده تری نگاه کنید. اگر می خواهید موفق شوید، هر هفته بیش از یک بار پست ارسال کنید.
پیشنهاد مطالعه : چگونه برند شخصی خود را بسازیم؟
اگرچه در هر شرکتی اولویت آن ها متفاوت است، اما اکثر مشاغل قصد دارند تا آنجا که ممکن است در حساب اینستاگرام خود تعامل ایجاد کنند. تعامل سنتی اینستاگرام از طریق لایک و نظرسنجی انجام می شود. اما اخیراً بیشتر افراد، ویو، شیر و دایرکت مستقیم را برای تعامل بهتر انتخاب کرده اند. شما نیز می توانید به موارد بالا، استوری های اینستاگرام و تلویزیون IGTV را اضافه کنید. این بدان معناست که دیگر تعریفی مشخصی از تعامل وجود ندارد ، اما شامل همه تعاملات بین فالوورها / مشتریان اجتماعی و تجارت شما در اینستاگرام می شود.
داده های HubSpot این واقعیت شگفت آور را نشان می دهد که به طور میانگین پست های اینستاگرام 963/5 لایک دریافت می کند. شما ممکن است به آمار حساب اینستاگرام خود نگاه کنید و از این واقعیت کاملا ناامید شوید. با این حال، این تعداد میانگین است و به شدت تحت تأثیر پست های ویروسی به اشتراک گذاشته شده توسط اینفلوئنسرها قرار می گیرد.
HubSpot دریافته است که متوسط تعداد لایک های دریافتی در یک پست اینستاگرام بسیار نزدیک به 100 است. به این معنی که نیمی از پست های اینستاگرام کمتر از 100 لایک دریافت می کنند.
میانگین ارقام برای کامنت در یک پست اینستاگرام به طور مشابه توسط اینفلوئنسرها تغییر می کند. هنگامی که این مگا پست ها را در آمار نظرسنجی حساب کنیم، به طور میانگین هر پست اینستاگرام، 100 کامنت کسب می کند (حداکثر 150 کامنت برای ارسال ویدیو). اما اگر ویدیوهای ویروسی را از محاسبات حذف کنید، میانگین تعداد کامنت در هر پست ویدیویی به 4 کامنت می رسد.
تفاوت زیادی بین محتوا و محتوای جذاب وجود دارد. محتوای جذاب می تواند عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و نرخ تعامل استثنایی ایجاد کند. ممکن است شما محتوای جذابی ایجاد کنید اما اگر آن را در زمان اشتباه به اشتراک بگذارید ، هیچ کس آن را نمی بیند. اگر مردم آن را نبینند ، نمی توانند آن را بپسندند، به اشتراک بگذارند یا در مورد آن نظر دهند. بدون شک مطالب شگفت انگیز زیادی در طول این سال ها در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است که بدون هیچ اثری از بین رفته اند، فقط به این دلیل که هیچ کس فرصت دیدن آن را پیدا نکرده است. این مسئله اکنون با الگوریتم فعلی اینستاگرام حتی بیشتر مرتبط است.
- روز هفته
در تعامل اینستاگرام ، حتی در یک زمان از روز و در روزهای مختلف هفته ، می تواند تغییراتی ایجاد شود. به عنوان مثال ، ممکن است از دیدن ساعت 5 صبح در لیست ارائه شده در این تحقیقات، تعجب کنید. دلیل این امر این است که افراد معمولاً به محض بیدار شدن در طول هفته کاری تلفن خود را از نظر پیام بررسی می کنند. این بدان معناست که افراد بیشتر از آخر هفته ها صبح دوشنبه تا جمعه اینستاگرام خود را چک می کنند. اما مردم برای شروع هفته عجله دارند و وقت کمتری برای مشاهده اینستاگرام دارند.
- تعطیلات کاری
متوجه خواهید شد که بسیاری از افراد در هنگام تعطیلات کاری، به ویژه در زمان ناهار ، اینستاگرام خود را بررسی می کنند. به همین ترتیب ، علاقه مردم به رهایی از کار در اواخر بعد از ظهر ، توجه عده زیادی از آنها را به اینستاگرام معطوف می کند.
- از بازه های زمانی برای برتری خود استفاده کنید.
هر چه گستردگی جغرافیایی مخاطبان شما بیشتر باشد، زمان ارسال پست از اهمیت کمتری برخوردار می شود. با این حال، اگر مخاطبان هدف شما در یک مکان هستند، مطمئن شوید که از حوزه زمانی مشخص به عنوان مبنای تعیین زمان ارسال پست های اینستاگرام خود استفاده می کنید، حتی اگر منطقه زمانی خود شما نباشد.
اگر می خواهید در زمان بیدار شدن یک پست اینستاگرامی ایجاد کنید، آن را زمانی قرار دهید که بیشتر مخاطبان شما بیدار می شوند.
- مخاطب خاص خود را دنبال کنید.
مشکلی نیست که در زمان های ارسال “بهترین روش” را دنبال کنید. اما اگر مخاطبان شما با مخاطبان معمولی متفاوت هستند، پس این زمان های ارسال برای حساب شما بی اهمیت هستند.
اگر حساب اینستاگرام تجاری دارید (همانطور که هر کسب و کار و نفوذی باید انجام دهد) به Instagram Insights دسترسی دارید. در Instagram Insights به بخش Followers بروید، در آن جا اطلاعات مربوط به فعالیت بیشتر مخاطبان خود را در پلتفرم کشف خواهید کرد. منطقی است که شما مراحل ارسال خود را متناسب با این نتایج تنظیم کنید.
برخی از پلتفرم های مدیریت شبکه های اجتماعی ، مانند Later، اطلاعات مربوط به آنلاین بودن مخاطبان اینستاگرام شما را نیز ارائه می دهند.
- فراوانی ارسال پست در اینستاگرام
اگر می خواهید حساب اینستاگرام شما تازه به نظر برسد، باید مرتباً پست ارسال کنید. به اندازه یک تا سه پست در روز باید ارسال کنید. ترکیبی از انواع مختلف پست را به اشتراک بگذارید و شما باید بر تولید پست های با کیفیت بیش از مقدار زیاد پست، تمرکز کنید.
بهترین زمان ارسال پست، به بخشی که در آن فعالیت می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال ، داده های HubSpot تغییرات واضحی را نشان می دهد:
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های فناوری : چهارشنبه ساعت 10 صبح
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های : B2Cشنبه ساعت 11 صبح و 1 بعد از ظهر
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای سازمان های آموزشی: دوشنبه ساعت 8 عصر
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های بهداشتی: سه شنبه ساعت 1 بعدازظهر
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای سازمان های غیرانتفاعی: سه شنبه در 3 بعد از ظهر و 9 عصر ، چهارشنبه در 3 بعد از ظهر و 4 بعد از ظهر ، پنجشنبه در ساعت 2 بعد از ظهر و 3 بعد از ظهر و جمعه در ساعت 10 صبح و 2 بعد از ظهر.
Sprout Social چند بخش دیگر را بررسی می کند:
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های کالاهای مصرفی: چهارشنبه ساعت 3 بعدازظهر
بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های رسانه ای: جمعه ساعت 9 صبح
لیست دقیق تر بهترین زمان ارسال پست
در حالی که تصمیم گیری برای بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام کاری دشوار است، و صادقانه بگویم، بی معنی، اکثر این مطالعات با یک سری زمان های ارسال مناسب همراه بوده اند. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد (باز هم همه در CT بیان می شوند و بخش ها را نادیده می گیرند):
HubSpot
یکشنبه: 10 صبح – 2 عصر CDT
دوشنبه: 11 صبح – 5 عصر CDT
سه شنبه: 5 صبح ، 9 صبح – 6 عصر CDT
چهارشنبه: 5 صبح ، 11 صبح ، * 3 عصر CDT
پنجشنبه: * 5 صبح ، * 11 صبح ، * 3 – 4 عصر CDT
جمعه: * 5 صبح ، 9 صبح – 4 عصر CDT
شنبه: 11 صبح CDT
- زمانهایی که با * مشخص شده اند میزان تعامل ویژه ای را ارائه می دهند.
Sprout Social
چهارشنبه ساعت 11 صبح
جمعه ساعت 10 تا 11 صبح
چهارشنبه بهترین روز است
سه شنبه تا جمعه ، ساعت 10 صبح تا 3 عصر
Later
دوشنبه: 6 صبح ، 10 صبح ، 10 شب
سه شنبه: 2:00 ، 4:00 ، 9:00
چهارشنبه: 7 صبح ، 8 صبح ، 9 صبح
پنجشنبه: 7 صبح ، 8 صبح ، 11 شب
جمعه: 5:00 ، 13:00 ، 3:00 عصر
شنبه 11 صبح ، 7 عصر ، 8 شب
یکشنبه: 7 صبح ، 8 صبح ، 4 بعد از ظهر
متأسفانه ، همانطور که مشاهده می کنید ، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام وجود ندارد. با این حال ، می توانید از مطالعات اخیر یک ایده کلی از زمان های محبوب دریافت کنید ، و سپس آن را با داده های واقعی خود از Instagram Insights ترکیب کنید تا راهنمای خوبی برای عادت های مخاطبان خود در اینستاگرام داشته باشید.
بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟
در مورد زمان مناسب برای ارسال در اینستاگرام ، مطالعات زیادی انجام شده است. بیشتر بررسی هایی که انجام دادیم “بهترین” زمان برای پست اینستاگرام شما بود. لطفا توجه داشته باشید ، هر چند ، این بستگی به منطقه زمانی دارد.
آیا ارسال پست در اینستاگرام شب بد است؟
به عنوان یک قانون کلی، بعید است که پست کردن در شب در اینستاگرام، بیشترین مخاطب را داشته باشد. بیشتر مطالعات نشان می دهد، بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام از اواسط صبح تا اوایل بعد از ظهر است. با این حال ، این یک قانون کلی است. اگر مخاطب شما با یک مخاطب معمولی متفاوت است، بهترین زمان ارسال پست برای حساب شما بی اهمیت است. همچنین، مناطق زمانی مهم هستند. اگر مخاطبان شما در خارج از کشور هستند ، پس ارسال پست در شب شما ممکن است بهترین زمان برای آنها باشد.
بدترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟
اگر دنبال کنندگان شما اینستاگرامرهای “معمولی” هستند ، بدترین زمان برای ارسال پست در سیستم عامل در ساعات اولیه صبح (1 صبح تا 5 صبح) خواهد بود. با این حال برخی از مطالعات در این مورد متفاوت است. بعداً نتایج خوبی را در 2 ساعت بامداد سه شنبه و 5 صبح جمعه از نتایج دریافت کرد Hubspot برای 5 ارسال پست صبح سه شنبه تا جمعه سطح بالایی از تعامل را پیدا کرد. همه اینها به مخاطبان خاص شما و وقتی آنلاین هستند برمی گردد.
آیا روز دوشنبه زمان بدی برای ارسال پست در اینستاگرام است؟
در بحث اینگیجمنت (تعامل) اینستاگرام، حتی در یک زمان از روز و در روزهای مختلف هفته ، می تواند تغییراتی ایجاد شود. مردم بیشتر از آخر هفته ها، صبح روز دوشنبه تا جمعه اینستاگرام خود را چک می کنند. اما روز دوشنبه می تواند تعامل کمتری داشته باشد، در حالی که افراد برای شروع هفته عجله دارند و دوشنبه وقت کمتری برای دیدن اینستاگرام دارند.
آیا باید هر روز در اینستاگرام پست بگذارم؟
همیشه خوب است که یک پوستر منظم در اینستاگرام باشید. با این حال ، برخلاف توییتر ، شما می توانید به راحتی در ارسال اینستاگرام خود زیاده روی کنید. داشتن یک برنامه منظم برای ارسال مهمتر از آن است که در زمان های خاص ارسال کنید. فالوورهای شما یاد خواهند گرفت که در زمان های خاص از شما انتظار ارسال پست های جدید را داشته باشند. احتمالاً باید هدف شما این باشد که حداقل یک بار در روز پست ارسال کنید. برخی از برند ها روزانه تا 30 بار پست ارسال می کنند. در حالت ایده آل ، می خواهید فالوورهای شما هر روز چند پست ببینند؟
آیا اینستاگرام محدودیت ارسال دارد؟
برای همه اهداف عملی، اینستاگرام محدودیت ارسال پست ندارد. شما می توانید به اندازه احساس مخاطب، پست ارسال کنید. اینستاگرام برای فعالیت حساب محدودیت هایی دارد. شما نمی توانید بیش از 1000 لایک در روز ایجاد کنید (اگرچه گاهی اوقات برای کمتر از این مقدار به شما هشدار می دهد). اینستاگرام همچنین نمی خواهد روزانه بیش از 180-200 کامنت داشته باشید.
پست گذاری مرتب و ارائه محتوای باارزش در زمان های آخر هفته و تعطیلات، به ویژه در اواسط صبح تا عصر بهترین برنامه برای پست گذاری و بازخورد مناسب از طرف فالوور ها است. در صورتی که شما نیز اینستاگرام را برای تبلیغات، بازاریابی و فروش محصول و همچنین برای برند سازی انتخاب کرده اید، می توانید با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید.
تخصص مجموعه ما بازاریابی، تبلیغات و آموزش کسب درآمد در شبکه های اجتماعی است. با برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید از مشاوره مستقیم مهندس مجید درویش زاده استفاده نمایید. همچنین دوره های آموزشی فعالیت و کسب و کار در اینستاگرام نیز در دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی لاین استور در اختیار شما قرار می گیرد، با تهیه این دوره ها روش کسب درآمد در اینستاگرام را دریافت خواهید کرد. کافی است با لاین استور در ارتباط باشید.
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
1 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.