جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشیبهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام در سال 2021 ?

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام در سال 2021 ?

31 تیر 1400
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام در سال 2021

? احتمالاً اطلاع دارید که اینستاگرام طی چند سال گذشته الگوریتم خود را تغییر داده است و به اشتراک گذاری پست های قابل مشاهده در اینستاگرام برای شما بسیار دشوارتر است. به دنبال این تغییر اولویت اصلی، مربوط به پست های ارسال شده توسط دوستان و خانواده کاربران داده می شود و با احتمال کمتری پست های تجاری به لیست افراد اضافه می شود و حتی در مورد پست های تجاری که شامل لینک هایی هستند که ممکن است کاربران را از برنامه اینستاگرام دور کند، سخت گیرانه تر است.

سلام به دوستان و همراهان عزیز لاین استور، با توجه به صحبت های گفته شده برای موفقیت در اینستاگرام، مشاغل باید بازی را به خوبی انجام دهند که شامل انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام و هدف اصلی، قرار دادن زمانی است که افراد حساب های اینستاگرام خود را چک می کنند. اما این با زمانی که اکثر افراد محتوای اینستاگرام خود را بارگذاری می کنند، منطبق نیست.

در واقع، این یک شعبده سخت است. آیا می خواهید پست خود را در زمانی که اکثر افراد، حساب های اینستاگرام خود را چک می کنند در دسترس قرار دهید؟ حتی اگر همه رقبای شما سعی در انجام چنین کاری داشته باشند؟

می توانید به صورت دستی بهترین زمان پست گذاری را برای خود تعیین کنید. پست های خود را ترجیحاً حداقل برای یک ماه، در بازه های زمانی مشخص تنظیم کنید و اینگیجمنت خود را در این آزمون یادداشت کنید. آیا روندهای مشخصی وجود دارد؟ “بهترین” زمان در “بهترین روز” را بیابید.

احتمالاً امیدوارید که بتوانیم به شما زمان مشخصی برای ارسال پست های اینستاگرامی تان بدهیم. متأسفانه، زندگی به این سادگی نیست – متغیرهای زیادی وجود دارد و همه پست ها را نمی توان در بازه زمانی مشابه به اشتراک گذاشت. بخش عمده ای نظرسنجی ها در یافته های خود CT) Central Time US) را بیان کردند.

اگرچه شما احتمالاً بیش از یک بار در هفته پست ارسال خواهید کرد، اما مطالعات مختلف نشان می دهد که زمان های زیر بهترین است:

HubSpot – بین ساعت 2 عصر تا 3 عصر – پنجشنبه بهترین روز

Sprout Social –  چهارشنبه ساعت 11 صبح و جمعه ساعت 10 تا 11 صبح

Expert Voice – چهارشنبه: 11 صبح و 3 بعد از ظهر

Later – نه صبح تا یازده صبح

با در نظر گرفتن تغییرات موجود در مطالعات مختلف، بهتر است به زمان های گسترده تری نگاه کنید. اگر می خواهید موفق شوید، هر هفته بیش از یک بار پست ارسال کنید.

پیشنهاد مطالعه : چگونه برند شخصی خود را بسازیم؟ ??

اگرچه در هر شرکتی اولویت آن ها متفاوت است، اما اکثر مشاغل قصد دارند تا آنجا که ممکن است در حساب اینستاگرام خود تعامل ایجاد کنند. تعامل سنتی اینستاگرام از طریق لایک و نظرسنجی انجام می شود. اما اخیراً بیشتر افراد، ویو، شیر و دایرکت مستقیم را برای تعامل بهتر انتخاب کرده اند. شما نیز می توانید به موارد بالا، استوری های اینستاگرام و تلویزیون IGTV را اضافه کنید. این بدان معناست که دیگر تعریفی مشخصی از تعامل وجود ندارد ، اما شامل همه تعاملات بین فالوورها / مشتریان اجتماعی و تجارت شما در اینستاگرام می شود.

داده های HubSpot این واقعیت شگفت آور را نشان می دهد که به طور میانگین پست های اینستاگرام  963/5 لایک دریافت می کند. شما ممکن است به آمار حساب اینستاگرام خود نگاه کنید و از این واقعیت کاملا ناامید شوید. با این حال، این تعداد میانگین است و به شدت تحت تأثیر پست های ویروسی به اشتراک گذاشته شده توسط اینفلوئنسرها قرار می گیرد.

HubSpot دریافته است که متوسط ​​تعداد لایک های دریافتی در یک پست اینستاگرام بسیار نزدیک به 100 است. به این معنی که نیمی از پست های اینستاگرام کمتر از 100 لایک دریافت می کنند.

میانگین ارقام برای کامنت در یک پست اینستاگرام به طور مشابه توسط اینفلوئنسرها تغییر می کند. هنگامی که این مگا پست ها را در آمار نظرسنجی حساب کنیم، به طور میانگین هر پست اینستاگرام، 100 کامنت کسب می کند (حداکثر 150 کامنت برای ارسال ویدیو). اما اگر ویدیوهای ویروسی را از محاسبات حذف کنید، میانگین تعداد کامنت در هر پست ویدیویی به 4 کامنت می رسد.

تفاوت زیادی بین محتوا و محتوای جذاب وجود دارد. محتوای جذاب می تواند عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و نرخ تعامل استثنایی ایجاد کند. ممکن است شما محتوای جذابی ایجاد کنید اما اگر آن را در زمان اشتباه به اشتراک بگذارید ، هیچ کس آن را نمی بیند. اگر مردم آن را نبینند ، نمی توانند آن را بپسندند، به اشتراک بگذارند یا در مورد آن نظر دهند. بدون شک مطالب شگفت انگیز زیادی در طول این سال ها در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است که بدون هیچ اثری از بین رفته اند، فقط به این دلیل که هیچ کس فرصت دیدن آن را پیدا نکرده است. این مسئله اکنون با الگوریتم فعلی اینستاگرام حتی بیشتر مرتبط است.

طی چند سال گذشته چندین سازمان، تحقیقاتی را برای تعیین بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام انجام داده اند. به طور طبیعی ، آنها کاملاً با یکدیگر موافق نیستند، اما برخی از روندهای واضح نشان می دهند.

  1. روز هفته

در تعامل اینستاگرام ، حتی در یک زمان از روز و در روزهای مختلف هفته ، می تواند تغییراتی ایجاد شود. به عنوان مثال ، ممکن است از دیدن ساعت 5 صبح در لیست ارائه شده در این تحقیقات، تعجب کنید. دلیل این امر این است که افراد معمولاً به محض بیدار شدن در طول هفته کاری تلفن خود را از نظر پیام بررسی می کنند. این بدان معناست که افراد بیشتر از آخر هفته ها صبح دوشنبه تا جمعه اینستاگرام خود را چک می کنند. اما مردم برای شروع هفته عجله دارند و وقت کمتری برای مشاهده اینستاگرام دارند.

  1. تعطیلات کاری

متوجه خواهید شد که بسیاری از افراد در هنگام تعطیلات کاری، به ویژه در زمان ناهار ، اینستاگرام خود را بررسی می کنند. به همین ترتیب ، علاقه مردم به رهایی از کار در اواخر بعد از ظهر ، توجه عده زیادی از آنها را به اینستاگرام معطوف می کند.

  1. از بازه های زمانی برای برتری خود استفاده کنید.

هر چه گستردگی جغرافیایی مخاطبان شما بیشتر باشد، زمان ارسال پست از اهمیت کمتری برخوردار می شود. با این حال، اگر مخاطبان هدف شما در یک مکان هستند، مطمئن شوید که از حوزه زمانی مشخص به عنوان مبنای تعیین زمان ارسال پست های اینستاگرام خود استفاده می کنید، حتی اگر منطقه زمانی خود شما نباشد.

اگر می خواهید در زمان بیدار شدن یک پست اینستاگرامی ایجاد کنید، آن را زمانی قرار دهید که بیشتر مخاطبان شما بیدار می شوند.

  1. مخاطب خاص خود را دنبال کنید.

مشکلی نیست که در زمان های ارسال “بهترین روش” را دنبال کنید. اما اگر مخاطبان شما با مخاطبان معمولی متفاوت هستند، پس این زمان های ارسال برای حساب شما بی اهمیت هستند.

اگر حساب اینستاگرام تجاری دارید (همانطور که هر کسب و کار و نفوذی باید انجام دهد) به Instagram Insights دسترسی دارید. در Instagram Insights به بخش Followers بروید، در آن جا اطلاعات مربوط به فعالیت بیشتر مخاطبان خود را در پلتفرم کشف خواهید کرد. منطقی است که شما مراحل ارسال خود را متناسب با این نتایج تنظیم کنید.

برخی از پلتفرم های مدیریت شبکه های اجتماعی ، مانند Later، اطلاعات مربوط به آنلاین بودن مخاطبان اینستاگرام شما را نیز ارائه می دهند.

  1. فراوانی ارسال پست در اینستاگرام

اگر می خواهید حساب اینستاگرام شما تازه به نظر برسد، باید مرتباً پست ارسال کنید. به اندازه یک تا سه پست در روز باید ارسال کنید. ترکیبی از انواع مختلف پست را به اشتراک بگذارید و شما باید بر تولید پست های با کیفیت بیش از مقدار زیاد پست، تمرکز کنید.

بهترین زمان ارسال پست، به بخشی که در آن فعالیت می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال ، داده های HubSpot تغییرات واضحی را نشان می دهد:

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های فناوری : چهارشنبه ساعت 10 صبح

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های  : B2Cشنبه ساعت 11 صبح و 1 بعد از ظهر

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای سازمان های آموزشی: دوشنبه ساعت 8 عصر

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های بهداشتی: سه شنبه ساعت 1 بعدازظهر

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای سازمان های غیرانتفاعی: سه شنبه در 3 بعد از ظهر و 9 عصر ، چهارشنبه در 3 بعد از ظهر و 4 بعد از ظهر ، پنجشنبه در ساعت 2 بعد از ظهر و 3 بعد از ظهر و جمعه در ساعت 10 صبح و 2 بعد از ظهر.

Sprout Social چند بخش دیگر را بررسی می کند:

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های کالاهای مصرفی: چهارشنبه ساعت 3 بعدازظهر

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های رسانه ای: جمعه ساعت 9 صبح

لیست دقیق تر بهترین زمان ارسال پست

در حالی که تصمیم گیری برای بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام کاری دشوار است، و صادقانه بگویم، بی معنی، اکثر این مطالعات با یک سری زمان های ارسال مناسب همراه بوده اند. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد (باز هم همه در CT بیان می شوند و بخش ها را نادیده می گیرند):

HubSpot

یکشنبه: 10 صبح – 2 عصر CDT

دوشنبه: 11 صبح – 5 عصر CDT

سه شنبه: 5 صبح ، 9 صبح – 6 عصر CDT

چهارشنبه: 5 صبح ، 11 صبح ، * 3 عصر CDT

پنجشنبه: * 5 صبح ، * 11 صبح ، * 3 – 4 عصر CDT

جمعه: * 5 صبح ، 9 صبح – 4 عصر CDT

شنبه: 11 صبح CDT

  • زمانهایی که با * مشخص شده اند میزان تعامل ویژه ای را ارائه می دهند.

Sprout Social

چهارشنبه ساعت 11 صبح

جمعه ساعت 10 تا 11 صبح

چهارشنبه بهترین روز است

سه شنبه تا جمعه ، ساعت 10 صبح تا 3 عصر

Later

دوشنبه: 6 صبح ، 10 صبح ، 10 شب

سه شنبه: 2:00 ، 4:00 ، 9:00

چهارشنبه: 7 صبح ، 8 صبح ، 9 صبح

پنجشنبه: 7 صبح ، 8 صبح ، 11 شب

جمعه: 5:00 ، 13:00 ، 3:00 عصر

شنبه 11 صبح ، 7 عصر ، 8 شب

یکشنبه: 7 صبح ، 8 صبح ، 4 بعد از ظهر

متأسفانه ، همانطور که مشاهده می کنید ، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام وجود ندارد. با این حال ، می توانید از مطالعات اخیر یک ایده کلی از زمان های محبوب دریافت کنید ، و سپس آن را با داده های واقعی خود از Instagram Insights ترکیب کنید تا راهنمای خوبی برای عادت های مخاطبان خود در اینستاگرام داشته باشید.

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام در سال 2021

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

در مورد زمان مناسب برای ارسال در اینستاگرام ، مطالعات زیادی انجام شده است. بیشتر بررسی هایی که انجام دادیم “بهترین” زمان برای پست اینستاگرام شما بود. لطفا توجه داشته باشید ، هر چند ، این بستگی به منطقه زمانی دارد.

آیا ارسال پست در اینستاگرام شب بد است؟

به عنوان یک قانون کلی، بعید است که پست کردن در شب در اینستاگرام، بیشترین مخاطب را داشته باشد. بیشتر مطالعات نشان می دهد، بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام از اواسط صبح تا اوایل بعد از ظهر است. با این حال ، این یک قانون کلی است. اگر مخاطب شما با یک مخاطب معمولی متفاوت است، بهترین زمان ارسال پست برای حساب شما بی اهمیت است. همچنین، مناطق زمانی مهم هستند. اگر مخاطبان شما در خارج از کشور هستند ، پس ارسال پست در شب شما ممکن است بهترین زمان برای آنها باشد.

بدترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

اگر دنبال کنندگان شما اینستاگرامرهای “معمولی” هستند ، بدترین زمان برای ارسال پست در سیستم عامل در ساعات اولیه صبح (1 صبح تا 5 صبح) خواهد بود. با این حال برخی از مطالعات در این مورد متفاوت است. بعداً نتایج خوبی را در 2 ساعت بامداد سه شنبه و 5 صبح جمعه از نتایج دریافت کرد Hubspot برای 5 ارسال پست صبح سه شنبه تا جمعه سطح بالایی از تعامل را پیدا کرد. همه اینها به مخاطبان خاص شما و وقتی آنلاین هستند برمی گردد.

آیا روز دوشنبه زمان بدی برای ارسال پست در اینستاگرام است؟

در بحث اینگیجمنت (تعامل) اینستاگرام، حتی در یک زمان از روز و در روزهای مختلف هفته ، می تواند تغییراتی ایجاد شود. مردم بیشتر از آخر هفته ها، صبح روز دوشنبه تا جمعه اینستاگرام خود را چک می کنند. اما روز دوشنبه می تواند تعامل کمتری داشته باشد، در حالی که افراد برای شروع هفته عجله دارند و دوشنبه وقت کمتری برای دیدن اینستاگرام دارند.

آیا باید هر روز در اینستاگرام پست بگذارم؟

همیشه خوب است که یک پوستر منظم در اینستاگرام باشید. با این حال ، برخلاف توییتر ، شما می توانید به راحتی در ارسال اینستاگرام خود زیاده روی کنید. داشتن یک برنامه منظم برای ارسال مهمتر از آن است که در زمان های خاص ارسال کنید. فالوورهای شما یاد خواهند گرفت که در زمان های خاص از شما انتظار ارسال پست های جدید را داشته باشند. احتمالاً باید هدف شما این باشد که حداقل یک بار در روز پست ارسال کنید. برخی از برند ها روزانه تا 30 بار پست ارسال می کنند. در حالت ایده آل ، می خواهید فالوورهای شما هر روز چند پست ببینند؟

آیا اینستاگرام محدودیت ارسال دارد؟

برای همه اهداف عملی، اینستاگرام محدودیت ارسال پست ندارد. شما می توانید به اندازه احساس مخاطب، پست ارسال کنید. اینستاگرام برای فعالیت حساب محدودیت هایی دارد. شما نمی توانید بیش از 1000 لایک در روز ایجاد کنید (اگرچه گاهی اوقات برای کمتر از این مقدار به شما هشدار می دهد). اینستاگرام همچنین نمی خواهد روزانه بیش از 180-200 کامنت داشته باشید.

پست گذاری مرتب و ارائه محتوای باارزش در زمان های آخر هفته و تعطیلات، به ویژه در اواسط صبح تا عصر بهترین برنامه برای پست گذاری و بازخورد مناسب از طرف فالوور ها است. در صورتی که شما نیز اینستاگرام را برای تبلیغات، بازاریابی و فروش محصول و همچنین برای برند سازی انتخاب کرده اید، می توانید با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید.

تخصص مجموعه ما بازاریابی، تبلیغات و آموزش کسب درآمد در شبکه های اجتماعی است. با برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید از مشاوره مستقیم مهندس مجید درویش زاده استفاده نمایید. همچنین دوره های آموزشی فعالیت و کسب و کار در اینستاگرام نیز در دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی لاین استور در اختیار شما قرار می گیرد، با تهیه این دوره ها روش کسب درآمد در اینستاگرام را دریافت خواهید کرد. کافی است با لاین استور در ارتباط باشید.

ارتباط با پشتیبان لاین استور

منبع : https://influencermarketinghub.com/

دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.

 

? مقالات رایگان دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

برچسب ها: ارسال پستارسال پست در اینستاگراماینستاگرامبهترین زمان ارسال پستپست در اینستاگرامدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی
قبلی چگونه از تهدیدات شبکه های اجتماعی در امان باشیم؟ ?
بعدی شبکه های اجتماعی به عنوان بستر یادگیری ??‍?

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازتاب: فعالیت بیش از یک میلیون کسب و کار ایرانی در اینستاگرام ? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو