توئیتر مارکتینگ چیست؟
فهرست مطالب
Toggle? توییتر یک ابزار و موتور جستجوی قدرتمند در بین شبکه های اجتماعی است که به طور معمول می توان آخرین اطلاعات مربوط به تقریباً هر موضوعی را در آن پیدا کرد. مشاغل مختلف می توانند برای جلب نظر کاربران و فالوورهای خود، افزایش آگاهی از برند، افزایش تبدیل و موارد دیگر از طریق توییتر بازاریابی کنند.
توییتر توزیع محتوا را آسان می کند و بیش از 326 میلیون کاربر ماهانه در سراسر جهان دارد که می توان محتوای خود را با آنها به اشتراک گذاشت. اما توئیتر مارکتینگ چیست و چگونه می توان در توئیتر بازاریابی کرد؟
پادکست توئیتر مارکتینگ چیست؟ را ، بشنوید :
سلام به دوستان و همراهان لاین استور، استراتژی توییتر مارکتینگ یا بازاریابی در توئیتر ؛ طرحی با محوریت ایجاد ، انتشار و توزیع محتوا برای اشخاص ، مخاطبان و فالوورهای خریدار شما از طریق بستر شبکه اجتماعی توئیتر است. هدف از این نوع استراتژی ها جذب فالوور و مشتریان جدید، تقویت تبدیل ها ، بهبود شناخت برند و افزایش فروش است.
ایجاد یک استراتژی توییتر مارکتینگ شما را ملزم می کند همان مراحلی را که در صورت ایجاد هر استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی دیگر دنبال می کنید، دنبال نمایید که موارد زیر را شامل می شود.
- درباره شخصیت ها و مخاطبان خریدار تحقیق کنید.
- محتوای منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید.
- برای پست های خود برنامه ریزی کنید.
- تأثیر و نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید.
ممکن است از خود بپرسید که چه چیزی توییتر را منحصر به فرد می کند. چرا می خواهید واقعاً وقت خود را برای ایجاد یک نمایه و محتوا برای این پلتفرم سرمایه گذاری کنید؟ چه چیزی توییتر را منحصر به فرد می کند؟
- به چند دلیل توئیتر یک ابزار بازاریابی عالی است.
- یک پلتفرم رایگان است.
- به شما امکان می دهد در عرض چند ثانیه محتوای برند دار را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید.
- reach دامنه شما را گسترش می دهد.
- به شما امکان می دهد خدمات و پشتیبانی سریع به مشتری ارائه دهید.
- به عنوان یک ابزار موتور جستجو برای شما کار می کند تا رقبای خود و محتوای بازاریابی آنها را جستجو کنید تا ببینید آن ها از کدام تاکتیک استفاده می کنید.
- می تواند به عنوان یک ابزار موتور جستجو برای چشم اندازها جهت یافتن و یادگیری شرکت خود استفاده شود.
- به شما امکان می دهد با فالوورهای خود مکالمه کنید، آخرین به روزرسانی ها را درباره شرکت خود به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را مخاطب قرار دهید.
پیشنهاد مطالعه : ویژگی “UNDO SEND” توییتر کشف شد
اکنون که بررسی کردیم استراتژی توییتر مارکتینگ چیست و چه چیزی این پلتفرم را منحصر به فرد می کند، بیایید روش های استفاده از Twitter را بیان کنیم. این نکات به شما در تقویت تبدیل، ایجاد روابط پایدار با فالوورها و آگاهی از برند شما کمک می کند.
- نحوه استفاده از Twitter برای تجارت
- پروفایل خود را برند و سفارشی کنید.
- لیست های توییتر را ایجاد کنید.
- میزبان یک چت توییتر باشید.
- در توییتر تبلیغ کنید.
- ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
- از لحظه های توییتر استفاده کنید.
- در توییتر تأیید شوید.
- بر افزایش تعداد دنبال کنندگان خود تمرکز کنید.
جهت شروع استفاده از Twitter برای تجارت خود، بسته به اهداف ، اندازه شرکت و صنعت ، می توانید چند تا از مراحل زیر را انتخاب کنید که از طریق هر یک از مراحل فعالیت خود را آغاز کنید. (ممکن است بعضی از آنها را قبلاً به اتمام رسانده باشید)، بنابراین آنها را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. بیاموزید که چگونه از Twitter در تجارت خود برای به اشتراک گذاری، تعامل و بازاریابی بهتر استفاده نمائید.
-
پروفایل خود را سفارشی و برند کنید.
وقتی کسی به پروفایل توییتر شرکت شما نگاه می کند، می خواهید به طور خودکار از وضعیت شما مطلع شود. به این معنی که شما باید پروفایل توییتر خود را با آرم، رنگ و سایر جزئیات قابل شناسایی و به یاد ماندنی که می خواهید در آن قرار دهید، سفارشی و برند کنید. چند مکان وجود دارد که می توانید نمایه خود را در آن سفارشی کنید.
Handle: هندل توییتر شما نام کاربری شماست که باید نام شرکت شما را شامل شود تا فالوورها ، مشتریان و طرفداران شما بتوانند به راحتی شما را در پلتفرم جستجو و پیدا کنند. هنگام ثبت نام در یک حساب کاربری، هندل توئیتر خود را ایجاد می کنید.
سربرگ: عنوان موجود در پروفایل توییتر شما تصویر پس زمینه است. شما ممکن است یک تصویر منحصر به فرد برای سربرگ خود ایجاد کنید، یا از آرم خود یا یک تصویر برند دار دیگر استفاده کنید.
تصویر پروفایل: عکس پروفایل توییتر شما نشان دهنده هر حرکت ، تعامل ، ارسال و توییت شرکت شما در این پلتفرم است و تصویری است که بالای بیوگرافی شما قرار دارد و ممکن است تصویری از آرم، حروف اول نام شرکت یا مدیرعامل شما را شامل شود.
بیوگرافی: بیوگرافی توییتر خلاصه ای مختصر از آنچه را که می خواهند در 160 کاراکتر یا کمتر ببینند به همه افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند، ارائه می دهد که ممکن است شامل بیانیه مأموریت شما، یا درباره آنچه شرکت شما انجام می دهد، یا چیزی طنز و جذاب باشد.
URL وب سایت: در زیر عکس پروفایل و بیوگرافی، مکانی وجود دارد که می توانید برای هدایت ترافیک مستقیماً به وب سایت خود، URL خود را در آن قرار دهید.
تولد: در همان مکان URL خود ، می توانید تولد شرکت خود را – یا روزی که شرکت تأسیس شده است – درج کنید تا مخاطبان شما در سطح شخصی تری از کسب و کار شما مطلع شوند.
-
لیست های توییتر را ایجاد کنید.
یک لیست توییتر، یک گروه سازمان یافته از حساب های توییتر است که شما انتخاب کرده و در دسته های خاصی قرار داده اید. به عنوان مثال، یک لیست می تواند شامل افراد متخصص، کارشناسان برتر بازاریابی، پادکست های برتر کسب و کار و موارد دیگر باشد. هنگامی که یک لیست توییتر را باز می کنید، فقط توییت هایی را می بینید که توسط حساب های موجود در این لیست ارسال شده است.
اگر می خواهید فقط حساب های خاص را دنبال کنید، لیست های توییتر عالی هستند. شما می توانید لیست های خود را به گروه هایی مانند گروه های الهام بخش تجاری، رقبا و مخاطبان هدف تقسیم کنید تا بتوانید به راحتی پست ها، تعاملات و محتوای آنها را مرور کنید.
-
میزبان یک چت توییتر باشید.
شما می توانید برای درگیر کردن فالوورها خود، گفتگو در مورد موضوعی را برنامه ریزی کرده و یک گپ توییتر راه اندازی کنید. از مخاطبان خود نظراتشان را در مورد کاری که مشغول هستید، بخواهید.
برای میزبانی یک چت توییتر (TweetChat) باید موضوعی را انتخاب کنید ، زمان و تاریخ وقوع گپ را تعیین کنید و هشتگ گپ را ایجاد کنید. شما می توانید این اطلاعات را با دنبال کنندگان خود در یک توییت ، در وب سایت خود ، در بیو توئیتر و هرجای دیگری که انتخاب می کنید به اشتراک بگذارید.
هر کسی که می خواهد در چت توییتر شرکت کند ، می تواند با جستجوی هشتگ منحصر به فرد خود و همچنین به اشتراک گذاشتن نظرات و افکار خود با افزودن هشتگ به توییت، تمام پاسخ ها ، سوالات و نظرات مربوط به موضوع مورد نظر خود را مشاهده کند.
گفتگوی توییتر باعث افزایش تعامل پروفایل شما می شود و باعث می شود افراد درباره نام تجاری شما صحبت کنند. همچنین تجربه شخصی تری بین اعضای مخاطب و تجارت شما ایجاد می کند.
-
در توییتر تبلیغ کنید.
تبلیغات از طریق توییتر راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان است. با این کار هزاران نفر به راحتی توییت های شما را کشف می کنند که این موضوع به شما کمک می کند نفوذ خود را افزایش دهید. این کار را می توانید از طریق توییت های تبلیغاتی یا Twitter Ads انجام دهید.
توییت های تبلیغاتی باعث می شود توییت های شما در جریان های توییتر یا نتایج جستجوی توییتر کاربران خاص ظاهر شوند. این مورد، گزینه عالی برای هر کسی است که می خواهد افراد بیشتری را در یک صفحه وب خاص جذب کند.
توییتر توئیت های تبلیغاتی شما را در یک کمپین روزانه قرار می دهد و نوع مخاطبین را که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید، هدف قرار می دهد. همه کاربران توییتر توانایی تعامل با Twitter Ads را دارند.
اگر از انواع مختلف توییت ها برای رسیدن به یک هدف جهت کسب و کار خود استفاده می کنید، Twitter Ads گزینه بسیار خوبی است و اگر می خواهید از طریق این پلتفرم به طور قابل توجهی فالوورها و آگاهی از برند خود را افزایش دهید، بسیار ایده آل است.
-
ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
توییتر می تواند به شما کمک کند تا ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید URL وب سایت خود را در پروفایل قرار دهید و همچنین پیوندهایی را به صفحات وب و وبلاگ های خود در توییت اضافه کنید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از این بستر برای هدایت بازدید به وب سایت خود، برای کمک به افزایش ترافیک آن استفاده کنید. با لاین استور همراه باشید.
- URL وب سایت خود را در زیر بیو در پروفایل توییتر خود اضافه کنید.
- لینک های وب سایت را در توییت های خود بگنجانید.
- هر محتوایی را که شامل پیوندهای مستقیم به وب سایت شما و یا وبلاگ هایی است که افراد دیگر به اشتراک گذاشته اند، retweet کنید.
- توییت های خود را با یک جدول زمانی، در وب سایت خود قرار دهید.
- Twitter Ads را تنظیم کنید تا کاربران را به یک صفحه فرود خاص در سایت خود هدایت کند.
-
از لحظه های توییتر استفاده کنید.
Twitter Moments مجموعه توییت هایی درباره یک موضوع یا رویداد خاص است. آنها “بهترین” مجموعه توییت ها در مورد موضوع انتخابی شما هستند. همچنین می توانید بخش خود را در Moments ایجاد کنید تا دنبال کنندگان شما بتوانند درپروفایل خود مشاهده کنند.
شما ممکن است لحظات توییتر خود را در گروه توییت ها سازماندهی کنید تا به شما کمک کند رویدادها و کمپین های کسب و کار خود یا اخبار مربوط به صنعت را به بازار عرضه کنید. همچنین این قابلیت به شما کمک می کند تا تصویر برند خود را با اعضای مخاطب به اشتراک بگذارید.
-
در توییتر تأیید شوید.
بسته به اندازه شرکت و صنعت خود می توانید برای تأیید مشخصات Twitter خود اقدام کنید. توییتر اعلام کرده است که معمولاً فقط درصورتی که در “موسیقی ، بازیگری ، مد ، دولت ، سیاست ، مذهب ، روزنامه نگاری ، شبکه ، ورزش ، تجارت و سایر زمینه های اصلی فعال باشید” درخواست تأیید اعتبار را می پذیرند. اگر توییتر برنامه شما را بپذیرد و پروفایل شما را تأیید کند، یک نشان با علامت آبی رنگ در کنار دسته شما ظاهر می شود. این نماد یک حساب معتبر است.
تأیید شدن مانع از آن می شود که اعضای مخاطب شما حساب های جعلی یا حساب هایی با محتوای مشابه ، نام کاربری و دسته های مشابه شما را دنبال کنند و گیج شوند. یک حساب تأیید شده باعث می شود تجارت شما مشروع تر و قابل اعتمادتر به نظر برسد.
8. بر افزایش تعداد فالوورهای خود تمرکز کنید.
نیازی به گفتن نیست که هرچه تعداد دنبال کنندگان توییتر شما بیشتر باشد ، افراد بیشتری در حال مشاهده و تعامل با محتوای شما هستند. هنگامی که تعداد دنبال کنندگان خود را در توییتر افزایش می دهید، شانس بیشتری برای بهبود آگاهی از نام تجاری و هدایت بازدید بیشتر به وب سایت خود خواهید داشت.
جهت افزایش فالوورهای توئیتر خود کافیست با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید.
ارتباط با پشتیبانی لاین استور در تلگرام ارتباط با پشتیبانی لاین استور در واتساپ
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید