به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید
فهرست مطالب
Toggleبه یک سئو کار خلاق تبدیل شوید، شما برای سئو مستر شدن چه راه هایی دارید؟
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت اول ؛ بشنوید :
اگر شما در حال تولید محتوای بازاریابی خود هستید، تعداد کلیکی برروی صفحات شما انجام می شود؛ زمانی که این ترافیک ارگانیک زیاد شود، پتانسیل سودآوری بیشتر نیز زیاد میشود. پس هر چه میتوانید بیشتر برای تبدیل شدن به یک استاد سئو وقت بگذارید زیرا یکی از نیازهای اساسی موجود در هر استراتژی بازاریابی دیجیتال می باشد.
اولین چیزی که هر سئوکار باید بداند این است که واژه SEO خلاصه شده عبارت ” بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) ” است. به زبان ساده سئو مجموعه فعالیت های تولید محتوایی است که کیفیت و کمیت ترافیک وارد شده به وبسایت را از طریق جستجوهای ارگانیک در صفحه نتایج گوگل افزایش می دهد.
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت دوم ؛ بشنوید :
موتورهای جستجو گوگل که به نام های خزندگان نام گذاری شده اند، ربات های این موتورهای جستجو هستند، صفحات سایت شما و وبسایت های دیگر را اسکن می کنند و برای آن ها در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه ای را در نظر می گیرند. حرفه ای شدن در سئو نیازمند درک این الگوریتم ها و قوانینی است که خزندگان برای رتبه دادن سایت از آن ها استفاده می کنند تا بتوانید همیشه در رتبه های برتر صفحه نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید.
این مقاله را از دست ندهید :? نکاتی در مورد سئو
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت سوم ؛ بشنوید :
به روز بودن در دنیای دیجیتال امروزی یکی از لازمه های اصلی یک سئوکار حرفه ای است. با اینکه ایجاد محتوا بر اساس اصول سئو کار به ظاهر سختی است، اما وقتی متوجه شوید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و محتوا باید چگونه باشد تا در رتبه بندی رتبه بالایی را کسب کند، می فهمید که خیلی هم کار سختی نیست. لاین استور به شما تکنیک هایی برای بهتر شدن به عنوان یک سئوکار را آموزش میدهد. به ما همراه باشید.
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :
قدم اول مطالعه، مطالعه، مطالعه است.
همانطور که موتورهای جستجو درحال تغییر هستند دنیای سئو هم دائماً در حال تغییر است. چک کردن وبسایت Search Engine RoundTable و وبسایت هایی نظیر این مورد از بهترین و کاربردی ترین ابزارها برای شناسایی رازهای پشت پرده موتورهای جستجو هستند. در این وبسایت سئوکارها در مورد موضوعات مختلفی که برای سئو و بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM پیش می آید در انجمن های گفتگو به بحث می پردازند. پس اگر شما هم به دنبال بحث های مختلف و کسب اطلاعات در مورد مشکلات و الگوریتم های جدید کمپانی گوگل هستید، این سایت ها به شما کمک شایانی می کنند.
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :
پلتفرم Search Engine Land نیز یکی از راه های مناسب برای دنبال کردن صحبت های بزرگان این صنعت است که میتواند آموزش هایی نظیر ترندهای اخیر موتورهای جستجو باشد. همچنین در این وبسایت به موضوعاتی نظیر تفاوت موتورهای جستجوی گوگل و بینگ در مبحث سئو صحبت می کند. دنبال کردن مطالب شرکت هایی که راه حل هایی برای مشکلات سئو پیشنهاد می دهند هم از بهترین راه ها برای بدست آوردن اطلاعات در مورد سئو است.
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت ششم ؛ بشنوید :
نرم افزارهایی مانند Yoast ، Moz Pro و یا Serpstat ابزارهای سئوی خوبی اند که بازاریابان دیجیتال برای بهبود رتبه خود در صفحه نتایج گوگل از آنها استفاده می کنند. ابتدا باید محتوای خود را وارد این نرم افزارها بکنید و آنالیز کلمات کلیدی، ردیابی بک لینک و آنالیز ترند ها را انجام دهید. این موارد قابلیت هایی هستند که می توانند به شما در هم راستا کردن محتوای خود با تاکتیک های سئو کمک کنند.
به عنوان مثال، Yoast یک بلاگ تخصصی دارد که فقط در مورد سرویس های سئویی که ارائه می دهند صحبت می کند. شما می توانید در این بخش به روز رسانی هایی را که این کمپانی برای محصولات و خدمات خود به بازار ارائه می دهد را نیز چک کنید.
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت هفتم ؛ بشنوید :
دومین مورد دست به عمل شدن می باشد.
تمامی مطالعاتی که در زمینه سئو انجام می دهید بعد از مدتی ممکن است برای شما تکراری و گیج کننده شوند. در این زمان بهتر است از راهنماهای تمرینی استفاده کنید و در یک دوره آموزشی سئو شرکت کنید. حتماً به خاطر داشته باشید شما هرگز بدون تمرین نمی توانید در سئو حرفه ای شوید. راهنماهای تمرینی و دوره های آموزشی یکی از بهترین راه ها برای کسب تجربه دنیای واقعی در این زمینه هستند بدون این که لازم باشد نرم افزارهای مخصوص را خریداری کنید.
پلتفرم Moz دارای دوره های آموزشی سئو برای بهبود رتبه شماست. راهنماهای آنها برای همه گروه ها از تازه کاران تا افراد باتجربه در زمینه الگوریتم های موتورهای جستجو را شامل می شود. Moz از یک راهبرد مثلثی شکل برای آموزشهای سئو استفاده می کند؛ راهنمای آنها با تمرکز روی بهبود رتبه شروع می شود و به تدریج تخصصی تر شده و به سمت رقابتی کردن وبسایت و محتوای شما پیش می رود.
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت هشتم ؛ بشنوید :
با تمرین هر کسی می تواند یک سئوکار حرفه ای شود
با کمی تمرین، تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه ای کار سختی نیست. هرکسی می تواند نحوه استفاده صحیح از الگوریتم های موتورهای جستجو را یاد بگیرد بدون این که نیاز باشد مدرکی در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. به یاد داشته باشید مهارت در سئو حیاتی است و یادگیری آن ساده.
Bill Slawski ادیتور وب سایت SEO by the sea و رئیس بخش تحقیقات سئو در Go Fish Digital از حرفه خود در حقوق برای تمرکز برروی صفحات سفید و نوآوری های موتورهای جستجو استفاده کرد. پخشی از صحبت های Bill Slawski در این مورد :
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت نهم ؛ بشنوید :
” این موضوع که یک موتور جستجو یک نوآوری جدید دارد بدین معنی نیست که در حال حاضر در حال استفاده از آن است. موتور جستجوی مورد نظر ممکن است دلایل فنی و بیزینسی برای این که راهبرد متفاوتی را اتخاذ کرده است داشته باشد. اما داشتن یک نوآوری یک نشانه واضح برای این است که موتور جستجوی مورد نظر روی یک موضوع تحقیق کرده و از تمامی مهندسان تحت نظر خود خواسته است تا برروی این پروژه همکاری کنند و کار به نحوی پیش برود که افراد دیگر نتوانند از این فرآیند استفاده کرده و به صورت انحصاری باقی بماند. ”
درک شیوه بهینه سازی موتورهای جستجو برای وبسایت یک مهارت قابل انتقال است شما می توانید از آن در تمامی کارهای بیزینسی خود استفاده کنید.
پادکست به یک سئو کار خلاق تبدیل شوید ، قسمت دهم ؛ بشنوید :
جمع بندی
در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ، تمرین کردن سئو یک امری حیاتی است، و دنبال کردن این موارد محتوای شما را به بالاترین قسمت از صفحه نتایج گوگل می رساند. آشکارسازی رازها و معماهای گوگل کار دشواری نیست. با خواندن این مقاله، شما تا حدودی فوت کوزه گری را یاد گرفته و در حال تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه ای هستید.
5 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.