تفاوت های اصلی دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی
فهرست مطالب
Toggle? بررسی بزرگترین تفاوت های دیجیتال مارکتینگ در داخل و خارج از ایران ?
پادکست تفاوت های اصلی دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی ، قسمت اول ؛ بشنوید :
پادکست تفاوت های اصلی دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی ، قسمت دوم ؛ بشنوید :
نکته : هنوز در کشور ایران درصد زیادی از افراد معنای علائم تبلیغاتی مانند AD را نمی شناسند و روی این چنین تبلیغاتی کلیک می کنند. این امر درصد CTR تبلیغات آنلاین را افزایش می دهد. دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی
پادکست تفاوت های اصلی دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی ، قسمت سوم ؛ بشنوید :
یکی از دلیل های اصلی این مورد وجود تحریم ها بوده که موجب کم تر شدن هدفمندی تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ می باشد. دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی
این دوره را از دست ندهید : ? دوره آموزش تکنیک های کاربردی در فروش اینترنتی
پادکست تفاوت های اصلی دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :
یکی از مشکلات بزرگ به وجود آمده در این امر عدم زمانبندی درست و تعجیل در بازخوردهای افراد به تبلیغات آنلاین می باشد. دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی
پادکست تفاوت های اصلی دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :
برای مثال، شما بعد از مدتی دقیقا نمی دانید بعد از درخواست تبلیغات در سوشال مدیا یا گوگل ادوردز به چه تعداد تماس تلفنی، پیام و یا فرم سفارش نیاز دارید.
یکی از عوامل مهم عدم سنجش تبلیغات وجود لندینگ پیج های نامناسب در تبلیغات می باشد. دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی
پادکست تفاوت های اصلی دیجیتال مارکتینگ ایرانی و خارجی ، قسمت ششم ؛ بشنوید :
به عنوان مثال با استفاده از این ابزار افراد می توانند تبلیغات بنری خود را در یک مرکز قیمت گذاری خاص، در ساعت معین، به صورت رقابتی و برای جامعه هدف خود فعال نمایند. دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی
4 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.