10 دلیل که چرا باید از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنیم ?
فهرست مطالب
Toggle? اینستاگرام یک روش عالی برای گسترش تعامل کسب و کار شما با مشتریان و تبلیغ کسب و کارتان است. از زمان تأسیس، اینستاگرام ثابت کرده است که یک ابزار قدرتمند بازاریابی برای مشاغلی است که به دنبال گسترش حضور و نمایان بودن محصولات خود هستند.
سلام به همراهان و دوستان لاین استور، امروزه که فرصت های تبلیغات به صورت پولی وجود دارد، شروع به کار در اینستاگرام رایگان بوده و مشاغل می توانند بدون صرف هزینه های تبلیغات، کسب و کار خود را در اینستاگرام آغاز کنند. اگر هنوز از این فرصت استفاده نکرده اید، ممکن است ضرر بزرگی به کسب و کار خود وارد نمایید.
پیشنهاد مطالعه : روش کاهش تبلیغات در اینستاگرام
اینستاگرام چیست؟
اینستاگرام یک پلتفرم بسیار محبوب شبکه های اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم بوجود آمده است. کاربران می توانند در این پلتفرم عکس ها یا پست های ویدیویی را به اشتراک بگذارند و استوری های موقت را به مدت 24 ساعت در پروفایل خود قرار دهند. ریلز، فیلم های حداکثر 15 ثانیه ای با فرم کوتاه هستند و IGTV قابلیت آپلود فیلمهای طولانی در اینستاگرام می باشد. همه از جمله ویژگی ها و قابلیت هایی است که می توانند از طریق این برنامه مستقیماً برای تبلیغات برند های تجارتی مورد استفاده قرار بگیرند.
اینستاگرام متعلق به شرکت فیس بوک است و بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد. اگر هنوز برای پیوستن به اینستاگرام به متقاعد کردن نیاز دارید، این دلایل برای شماست.
1. افراد بسیار زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند
به گفته اینستاگرام، حضور اینستاگرام در بین شبکه های اجتماعی، در حال حاضر باعث جذب بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه شده است. از این 1 میلیارد نفر، بیش از 500 میلیون نفر روزانه در پلتفرم آنلاین هستند.
2. مشاغل می توانند رشد کنند.
اینستاگرام با توجه به انتخاب همه کاربران، مکان مهمی برای مشاغل است. شرکت های بزرگ و شناخته شده و همچنین فروشگاه های کوچک و کارآفرینان در این پلتفرم فعال هستند. برای شناخته شده ترین شرکت ها نیز موفقیت یک شبه حاصل نخواهد شد. اگر یک تیم بازاریابی بخواهد سازمان خود را روی نقشه نشان دهد، میتواند از اینستاگرام کمک بگیرد.
مشاغل می توانند با حفظ حضور فعال و حفظ روال ارسال حداقل یک پست در روز، آگاهی از برند خود را افزایش دهند و به مخاطبان مورد نظر خود اطلاع رسانی کنند.
3. مشاغل می توانند مستقیماً از اینستاگرام درآمد کسب کنند.
اینستاگرام طی سالیان متمادی پیشرفت کرده تا بتواند فروش الکترونیکی روی پلتفرم خود امکان پذیر کند. امروزه تأکید بیشتری بر کسب درآمد از طریق قرار دادن محصول وجود دارد. از بروزرسانی های مهم اینستاگرام افزودن تب Shop می باشد که به کاربران امکان می دهد مستقیماً از طریق اینستاگرام از برندهای تجاری خرید کنند.
اینستاگرام همچنین پست های قابل خرید را ارائه می دهد که به مشاغل این امکان را می دهد تا برچسب هایی شامل توضیحات محصول، قیمت و قابلیت خرید آنلاین را در محصولات خود قرار دهند. این قابلیت کاربران را به سمت فروشگاه آنلاین شما سوق می دهد.
4. استوری ها باعث می شوند که کسب و کار شما دیده شود.
اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن مشتریان احتمالی شما است. این کار را می توان از طریق بسیاری از ویژگی های برنامه انجام داد. شما می توانید از طریق پست ها و استوری های لایو در اینستاگرام تأثیرگذار باشید.
بهترین روش استفاده از استوری های لایو، نمایش پشت صحنه شرکت شما و افرادی است که در آنجا کار می کنند. برخی از این نمونه ها ویدئوهایی هستند که نحوه تولید محصولات، فیلم هایی از تعامل کارمندان دفتر با یکدیگر و جلسات پرسش و پاسخ مستقیم بین شما و مخاطبان را نشان می دهند.
استوری های لایو اینستاگرام، یک روش عالی برای ایجاد رابطه، اعتماد و اعتبار با فالوورها و همچنین نشان دادن وجود یک جنبه انسانی در تجارت شما است.
5. می توانید با تأثیرگذاران شریک شوید.
وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی می شود، اینفلوئنسرها کاربران منظم خود را دارند. برای کسانی که اطلاع ندارند، افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسرها، افرادی مشهور در شبکه های اجتماعی هستند که اغلب به تبلیغ یک برند یا محصول می پردازند و آن را وارد جریان اصلی پست های خود می کنند.
یک اینفلوئنسر قابل اعتماد می تواند از طریق افزایش بازگشت سرمایه و دسترسی به اطلاعات جمعیتی که به طور معمول به آن ها دسترسی ندارید، فروش شرکت شما را به سطح جدیدی برساند. اگر از اینفلوئنسر شناخته شده استفاده کنید، می توانند شرکت یا محصول شما را فقط با یک پست برای میلیون ها دنبال کننده تبلیغ کنند.
6. هشتگ ها می توانند شما را بهتر نشان دهند.
استفاده موثر از هشتگ می تواند معجزه کند. هشتگ کسب و کار شما را از بقیه جدا می کند. کاربران با سرچ هشتگ های مرتبط به کسب و کار شما، محتواهای حاوی این هشتگ ها را پیدا کرده و به بررسی کسب و کار و برند شما خواهند پرداخت.
7. می توانید به طور موثر با مشتریان درگیر شوید.
چه چیزی بهتر از این است که مشتری ها از وجود شما آگاه شوند؟ در مورد تعامل روزانه با آنها چطور؟ واقعیت این است که مردم دوست دارند نظرات خود را اعلام کنند، مخصوصاً اگر چیزی را دوست دارند.
اینستاگرام بستری است که کاربران می توانند پست های مورد علاقه خود را لایک کنند، درباره آنها نظر دهند و به اشتراک بگذارند. هرچه تعداد لایک و نظر شما بیشتر شود، شرکت و نام تجاری شما بیشتر دیده می شود. با گرفتن عکس های با کیفیت، استفاده از هشتگ های محلی و مشارکت با برند های دیگر می توانید لایک و مخاطب بیشتری دریافت کنید.
8. می توانید رقبا را زیر نظر داشته باشید.
کسب و کار شما با استفاده از اینستاگرام می تواند رقبا را تحت نظر داشته باشد و نحوه تعامل آنها با فالوورهایشان را ببیند. با دقت بررسی کنید تا بفهمید چند بار در روز پست ارسال می کنند، چه چیزی ارسال می کنند و چگونه با کاربران خود تعامل دارند. می توانید از اطلاعات جمع آوری شده برای تعریف بهتر استراتژی شخصی خود استفاده کنید.
9. از طریق تبلیغات اینستاگرام به مصرف کنندگان جدید دسترسی پیدا کنید.
با تبلیغات اینستاگرام، می توانید به مشتری های جدید دسترسی پیدا کرده و با تبلیغات قابل پیگیری، دسترسی خود را گسترش دهید. شما می توانید آمارهای خاص جمعیتی را هدف قرار دهید، به وب سایت خود لینک دهید و داده های ارزشمندی از کاربر را که می تواند به شما در اطلاع رسانی سایر کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی کمک کند، جمع آوری کنید.
10. از Instagram Insights استفاده کنید.
اگر به تازگی استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود را شروع کرده اید، استفاده از Instagram Insights می تواند اطلاعات مناسب و مشخصی درباره فالوور ها و نحوه عملکرد محتوای تان به شما ارائه دهد. می توانید برای بهبود سایر کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود از این قابلیت اینستاگرام استفاده کنید. Insights اطلاعاتی درباره سن و جنسیت کاربران شما، موقعیت مکانی آنها، زمانی که معمولاً در برنامه هستند، عملکرد هر پست و بهترین زمان برای ارسال پست را به شما ارائه می دهد.
دریافت خدمات اینستاگرام
تا اینجا در مورد دلایل اهمیت استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کارهای مختلف صحبت کردیم. آیا شما هم در اینستاگرام برند و کسب و کار خود را معرفی می کنید؟ چگونه در این مسیر گام برداشتید؟
مجموعه لاین استور به عنوان مجری و مشاور کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، به عنوان یک مجموعه با سابقه در دیجیتال مارکتینگ؛ بازاریابی و تبلیغات خدمات بسیار متنوعی از جمله بهینه سازی پیج اینستاگرام، طراحی پست و تولید محتوا، طراحی فیلتر اختصاصی و مشاوره تخصصی و همچنین تبلیغات موثر در اینستاگرام را در اختیار مخاطبان عزیز قرار می دهد.
ست کامل طراحی برای شبکه های اجتماعی
از جمله فعالیت های کارشناسان مجموعه لاین استور، طراحی لوگو حرفه ای و طراحی قاب پست پیج اینستاگرام شما، به صورت تخصصی است. ست کامل طراحی برای اینستاگرام شامل موارد زیر می باشد :
- طراحی لوگو
- طراحی قاب تصویری مربعی و مستطیلی
- باز طراحی سه تا پنج مرتبه
- پشتیبانی و مشاوره
- خدمات بهینه سازی پیج اینستاگرام
با توجه به اهمیت رتبه پیج اینستاگرام در نتیجه بازاریابی، تبلیغات، جذب مشتری و دیده شدن برند که همه بر میزان فروش و درآمد شما تاثیرگذار است، کارشناسان مجموعه لاین استور به صورت حرفه ای بهینه سازی پیج اینستاگرام شما را انجام می دهند.
خدمات ارائه شده در زمینه بهینه سازی پیج اینستاگرام که توسط مجموعه لاین استور در اختیار مخاطبان عزیز قرار می گیرد، شامل موارد زیر می باشد:
- خدمات پشتیبانی ماهانه پیج اینستاگرام
- ارسال روزانه یک پست در پیج به صورت مستمر
- طراحی و اشتراک گذاری سه استوری روزانه در پیج
- پاسخگویی به کامنت های کاربران
- تعامل با پیج های همکاران
- افزایش امنیت پیج برای جلوگیری از هک
- پاسخگویی به دایرکت ها
- ارسال پیام خوش آمدگویی به فالوورهای جدید
- تولید و نشر محتوا
- طراحی هایلایت و کاور
- یک جلسه مشاوره رایگان با مهندس درویش زاده مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
- راهنمایی و معرفی سرویس های تبلیغاتی برای افزایش فالوور
- انتخاب بهترین و تاثیرگذارترین کپشن
- استراتژی هشتگ ها و انتخاب هشتگ های محبوب
- طراحی لوگوی اختصاصی
- جذب فالوور هدفمند
- تعامل با فالوورهای پیج مربوطه
- پشتیبانی 12 ساعته
- برنامه ریزی دقیق پست گذاری
- برگزاری مسابقات ماهانه
- آنالیز نیازهای کاربران با خدمات مربوطه
- طراحی ماسک (فیلتر اینستاگرام)
- و…
همچنین کارشناسان مجموعه لاین استور، به صورت اختصاصی ماسک یا فیلترهای اینستاگرام را متناسب با برند و کسب و کار شما طراحی کرده و ارائه می دهند:
- طراحی ماسک (فیلتر اینستاگرام) ا تا 10 عدد
- تولید محتوای حرفه ای برای اینستاگرام
کارشناسان ما در مجموعه لاین استور انواع محتواهای متن، مقاله، پادکست و … را بر اساس نوع کسب و کار و زمینه فعالیت شما، تولید و منتشر می کنند تا رتبه پیج شما ارتقا یابد و تعامل بهتری با مخاطبان شما برقرار شود.
آیا پیج شما بهینه است؟ آیا از اینستاگرام به درستی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید یا نیاز به دریافت مشاوره تخصصی دارید؟ جهت دریافت خدمات مرتبط با اینستاگرام از جمله طراحی لوگو و قالب، طراحی فیلتر اینستاگرام، بهینه سازی پبج و محتواگذاری می توانید با کارشناسان مجموعه لاین استور در ارتباط باشید.
ارتباط با پشتیبان لاین استور در تلگرام ارتباط با پشتیبان لاین استور در واتساپ
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
2 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.