جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشی5 نکته ضروری برای استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی ?

5 نکته ضروری برای استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی ?

10 مرداد 1400
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
5 نکته ضروری برای استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)

? همه کمپین های بازاریابی پیامکی برابر نیستند. برخی از شرکت ها وجود دارند که بازاریابی پیامکی را کاملاً در استراتژی کسب و کار خود ادغام می کنند و برخی دیگر آن را به عنوان یک پروژه جانبی در نظر می گیرند.

سلام به دوستان عزیز لاین استور، اگر در حال حاضر از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید، در ادامه چند نکته و پیشنهاد در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت بازاریابی پیامکی بیان می شود. شما نیز می توانید برای موفقیت در بازاریابی خود از آن ها استفاده کنید.

  1. یک تیم بازاریابی پیامکی ایجاد کنید.

شما برای استفاده بیشتر از استراتژی بازاریابی خود به افراد حرفه ای و ماهر نیاز دارید. ممکن است یک یا چند نفر چندین نقش را پر کنند، اما شما به این موارد نیاز دارید: یک متخصص برنامه بازاریابی پیامکی، یک متخصص خرده فروشی، هماهنگ کننده های علامت گذاری در محل، طراحان خلاق دیجیتال، کارشناسان رسانه های اجتماعی، یک متخصص تبلیغات، یک تحلیلگر ROI و میزان تخفیف و موارد دیگر.

این زمینه ها باید هماهنگ شوند و از آنجایی که جدول زمانی پیام کوتاه فوری و سریعتر انجام می شود، تیم بازاریابی باید بسیار نزدیک کار کنند و مرتباً در مورد برنامه ها، استراتژی ها و نحوه اجرا ارتباط برقرار کنند. هرچه تیم پیام کوتاه شما کامل تر باشد، از مزایای استفاده از استراتژی های بازاریابی بیشتر بهره خواهید برد.

  1. مشتری خود را بشناسید.

برای سنجش میزان موفقیت پیام های خود از برنامه CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) استفاده کنید.  سابقه خرید و اطلاعات جمعیتی مبتنی بر مکان را تجزیه و تحلیل کنید، بنابراین می توانید پیام های مناسب را برای مشتریان مناسب ارسال کنید. مشتریان خود را برای تبلیغات هدفمند تقسیم بندی کنید. برای فروش و تبلیغات عمومی پیام های انبوه ارسال کنید که هرکسی در هر کجا می تواند از آن بهره ببرد.

  1. پیام های را کوتاه و کامل بنویسد.

شما 160 کاراکتر برای بیان موضوع خود دارید. اگر می توانید این تعداد را کمتر کنید. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و روشن است و به زبان ساده نوشته شده است. از استفاده از اختصارات و شکلک ها در پیام کوتاه خودداری کنید.

از پیام های باز استفاده نکنید. مثالی از پیام پایان باز پیام است که مشتریان را به فروش دعوت می کند اما نمی گوید چه زمانی فروش پایان می یابد. مشتری هیچ تصوری از یک روز یا یک ماه ندارد. با دادن یک تاریخ خاص هنگام پایان فروش یا قرار دادن تاریخ انقضا در کوپن ، احتمالاً مشتریان اقدام می کنند زیرا شما به آنها اطلاعات و مشوق کافی داده اید.

پیشنهاد مطالعه : ۳ اصل برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی

4- از دکمه های Call to-Action استفاده کنید.

امکان تماس به صورت عملی باعث افزایش تعامل مشتری با متن بازاریابی پیامکی شما می شود. این دقیقاً همان چیزی است که شما از آنها می خواهید: درگیر شدن ، ارزش دادن به متن های ارسالی، خواندن آنها ، تعامل با آنها و عمل به آنها.

“این متن را نشان دهید.” درخواست از مشتریان برای نشان دادن متن برای بدست آوردن تخفیف ، روشی روشن و موثر برای جلب نظر آنها در تبلیغات شما است. مثال: “این متن را برای 50٪ تخفیف شام امشب خود نشان دهید.“

“اینجا کلیک کنید.” گاهی اوقات فضای کافی در پیام کوتاه خود ندارید تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری خود را در آن قرار دهید. شاید شما میزبان یک رویداد هستید و می خواهید یک لینک به ویدیویی درباره این رویداد یا یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید که جزئیات بیشتری در آن وجود دارد. در این صورت ، با یک دکمه “اینجا کلیک کنید” لینکی برای بیان جزئیات لازم ارائه می شود.

ارسال پیام برای برنده شدن؛ بسیاری از مشتریان علاقه مند به گرفتن جایزه یا هدیه از طرف شرکت شما هستند. برای ورود به مسابقه، ارسال پیام کوتاه کمک می کند تا میزان جذابیت مسابقه برای مشتریان افزایش یابد.

ارسال پیام برای رای و نظرسنجی؛ مشتریان را در نظر سنجی از طریق تلفن همراه مشارکت دهید تا از نظر خدمات، کیفیت محصول ، قیمت ها و موارد دیگر به عملکرد شرکت شما رای دهند.

“هم اکنون خریداری کنید.” این دکمه CTA مناسب برای پیام های هدفمند است. اگر می دانید مشتری به طور معمول کالای خاصی را خریداری می کند، می توانید با سهولت “خرید همین حالا” متنی را برای تبلیغ آن کالا ارسال کنید تا خرید وی برای کاربر آسان تر شود.

  1. زمان بندی خود را درست انجام دهید.

اهمیت پیام کوتاه در بی واسطه بودن آن است. باز کردن پیام ها به طور متوسط ​​سه دقیقه طول می کشد. پاسخ مشتریان به فروش، تبلیغات و رویدادهای تبلیغ شده با پیام کوتاه هنگامی که انگیزه های لحظه آخری هستند، بسیار موثر است. اگر جمعه شب رویداد افتتاح فروشگاه دارید، جمعه بعد از ظهر پیام را ارسال کنید. اگر در رستوران خود شام تبلیغاتی دارید، آن را در پایان روز کاری ارسال کنید، نه در صبح.

مراقب باشید با ارسال پیام از صبح خیلی زود یا خیلی دیر از شب روی یخ نازک قدم نگذارید. ساعات قابل قبول بین 8 صبح تا 9 شب است.

با یافتن بهترین زمان برای ارسال پیام به یک فرد خاص براساس تعاملات گذشته وی با متن خود ، زمان پیامک را یک قدم جلوتر بردارید. این هدف گیری فوق العاده فراتر از منطقه و جمعیتی است و بازاریابی شما را برای بهینه سازی نتایج سفارشی می کند.

5 نکته ضروری برای استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)

شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.

 

? دوره های رایگان ? مقالات رایگان

برچسب ها: 5 نکته ضروری برای استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)MarketingSMSSMS Marketingبازاریابیبازاریابی پیامکبازاریابی پیامکیپیامکپیامکیدانشگاه شبکه های اجتماعیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی
قبلی نحوه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در 3 مرحله ساده ?
بعدی چه موقع Dropshipping ایده خوبی است؟ ?

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازتاب: مزیت های اس ام اس مارکتینگ که به کسب و کار شما کمک می کند ? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار
  • بازتاب: هر آنچه درباره بازاریابی پیامکی باید بدایند ? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو