5 استراتژی ساده برای جذب فالوورهای هدفمند در اینستاگرام ?
فهرست مطالب
Toggle? اگر شما نیز در اینستاگرام، به دنبال افزایش جذب فالوور هستید و این پلتفرم را برای بازاریابی، تبلیغات و دیده شدن برند خود انتخاب کرده اید، مطمئناً به دنبال این هستید که چگونه فالوورهای مخاطب خود را تشویق کنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند؟
سلام به همراهان گرامی لاین استور، در این مقاله پنج روش برای جذب افرادی که در واقع به برند شما اهمیت می دهند و تشویق آنها برای دنبال کردن پیج اینستاگرام شما ذکر شده است. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.
- پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید.
پروفایل اینستاگرام شما جایی است که شما اطلاعات مربوط به برند خود، از جمله نام، یک بیوگرافی و آدرس وب سایت خود را به اشتراک می گذارید. پروفایل ها در جستجو ظاهر می شوند و ممکن است به عنوان اولین برداشت فالوورها از برند شما عمل کنند. با بهینه سازی پروفایل خود اطمینان حاصل کنید که از این فضا بهترین استفاده را می کنید.
نکاتی برای یک پروفایل بهینه شده در اینستاگرام:
- نام کاربری و نام شما می تواند متفاوت باشد، بنابراین برای برجسته کردن پروفایل خود از نام ها یا اصطلاحات دیگری که ممکن است افراد جستجو کنند، استفاده کنید.
- در صورت امکان، سعی کنید یک اصطلاح کلیدی وارد کنید.
- هشتگ ها و اصطلاحات کلیدی را که ممکن است، مخاطب هدف شما در صورت امکان جستجو کنند را اضافه کنید.
- مطمئن شوید که دستاوردهای خود را برجسته می کنید.
- یک عکس پروفایل واضح بارگذاری کنید.
- از بخش لینک نهایت استفاده را ببرید! یک ابزار لینک مانند Linktree را برای به اشتراک گذاشتن چندین لینک در نظر بگیرید.
- هشتگ های پرطرفدار
هشتگ ها به کاربران امکان می دهند مطالب مربوط به موضوعات مورد علاقه خود را جستجو کنند. استفاده از هشتگ های مرتبط با صنعت شما منجر به نمایش محتوای شما برای جستجوهایی می شود که مخاطبان هدف شما انجام می دهند.
با جستجوی اصطلاحات مربوط به صنعت خود در اینستاگرام شروع کنید، به عنوان مثال ، یک رستوران پیتزا ممکن است # پیتزا را جستجو کند. لیستی از هشتگ های مرتبط را مشاهده خواهید کرد.
لیستی از هشتگ ها با تعداد زیادی پست ایجاد کنید، سپس به دنبال اصطلاحات مرتبط باشید. با رستوران پیتزا همراه باشید ، ممکن است نام محله ای را که در آن قرار دارید و سایر مواردی را که می فروشید ، از جمله #بال یا #نان را نیز وارد کنید.
در مرحله بعد ، از ابزارهایی مانند Hashtagify.me برای یافتن هشتگ های مرتبط استفاده کنید. این ابزار شما امکان می دهند چند کلمه کلیدی را به صورت رایگان جستجو کنید.
سرانجام ، نگاه کنید به اینکه رقبای شما در محبوب ترین پست های خود از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. آنها را بر روی پست های خود آزمایش کنید، و ببینید آیا آنها باعث افزایش تعامل شما می شوند! شما می توانید حداکثر 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، اگرچه موثرترین تعداد هشتگ 10 یا تعداد کمتر است.
- مسابقه ارسال عکس را برگزار کنید.
به طور کلی مسابقات ، یک روش عالی برای ایجاد سر و صدا در اطراف نام تجاری شما است. آنها مردم را به وجد می آورند و آنها را ترغیب می کنند تا درباره برند شما پست بگذارند. به علاوه همه چیزهای رایگان را دوست دارند، درست است؟
در اینستاگرام، مسابقات عکس به طور ویژه ای موثر است زیرا این پلتفرم مبتنی بر عکس است! هنگام ساخت یک مسابقه عکس، این قوانین را دنبال کنید تا کاربران هدف را جذب کنید، نه فقط کاربرانی که چیزهای رایگان می خواهند!
- مسابقه ای مرتبط با نام تجاری خود برگزار کنید.
- مطمئن شوید که جایزه مربوط به برند و یا صنعت شما باشد. هدیه دادن یک آی پد باعث جذب افرادی می شود که آیپد می خواهند، نه لزوماً کاربران مخاطبان شما.
- از فالوورها بخواهید که به عکس علاقه خود رای دهند تا دامنه مسابقه شما افزایش یابد و فالوورها را به اشتراک مسابقه تشویق کنید.
- حساب های مرتبط را در صنعت خود دنبال کنید.
سعی کنید حسابهای مربوط به صنعت خود را دنبال کرده و با آنها درگیر شوید. این کار احساسات مثبتی در مورد برند های شما ایجاد می کند. فالوورها حساب های دیگر شما را می بینند و ممکن است آن ها نیز حساب شما را دنبال کنند.
البته این بدان معنا نیست که باید نظرات کوچکی در مورد پست های رقیب خود ارسال کنید. به دنبال حساب های مرتبط با مخاطبان هدف خود بگردید و نظرات معنی دار بگذارید یا محتوای آنها را با یک تگ دوباره تنظیم کنید. این کار شما را به شکلی طبیعی در معرض دید مخاطبان قرار می دهد.
- با مخاطبان خود درگیر شوید.
اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی موفق باشید، باید اجتماعی باشید! در اینستاگرام، این کار به معنای تعامل با مخاطبان خود به روشی اصیل است. وقت بگذارید تا واقعاً با جامعه خود درگیر شوید و ارزش خود را ارائه دهید. در ادامه چند روش برای تعامل بیشتر آورده شده است:
- محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید و از منشن برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید.
- مسابقات مرتبط را بپسندید و لایک کنید.
- میزبان نظرسنجی ها باشید تا درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.
- در استوری های اینستاگرام، سوال کنید.
- هشتگ های مربوط به صنعت را دنبال کنید و با محتوای آن هشتگ ها تعامل داشته باشید.
- پاسخ هایی که دریافت می کنید می توانند برای الهام بخشیدن به وبلاگ ها یا سایر پست های اینستاگرام استفاده شوند.
پیشنهاد مطالعه : ۹ نکته طلایی برای شروع مشاغل اینترنتی خانگی
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید