5 استراتژی برای بازاریابی پیامکی با عملکرد بالا ?
فهرست مطالب
Toggle? همانطور که می دانید، ارسال پیام کوتاه زمان طولانی است که وجود دارد، به همین دلیل بازاریابی پیامکی شاید جذاب به نظر نرسد. اما واقعیت این است که یکی از پلتفرم های جالب و کوچک که اغلب استفاده از آن مورد غفلت واقع می شود، بازاریابی پیامکی است و آن چیزی که این روش را جذاب می کند، سادگی آن است. اگر چه ارسال پیامک قدیمی و ساده است، اما دلیل نمی شود که روش مناسبی برای بازاریابی در حال حاضر نباشد.
سلام به همراهان لاین استور، در این مقاله 5 استراتژی برای عملکرد بالای بازاریابی پیامکی مورد بررسی قرار میگیرد، به عنوان مثال نرخ باز پیام کوتاه را در نظر بگیرید. از آنجا که پیامک از ویژگی های قابل اعتماد و پرکاربرد دستگاه تلفن همراه (تلفن هوشمند یا سایر موارد) است، دارای نرخ باز باورنکردنی 97٪ است که اکثریت پیام ها ظرف سه دقیقه پس از دریافت باز می شوند.
فراتر از نرخ باز، و برخلاف سایر پلتفرم های بازاریابی، پیام کوتاه اساساً به هیچ نسخه تبلیغاتی احتیاج ندارد، مسائل مربوط به طراحی هرگز اجرای آن را به تأخیر نمی اندازند، ردیابی و اندازه گیری آن آسان است ، ارزان است و مورد اعتماد اکثر کاربران تلفن همراه است. به همین دلیل بازاریابی پیامکی این قابلیت را دارد که راهی مستقیم برای مورد هدف قرار دادن، مخاطبان هدف شما باشد.
با این وجود، دقیقاً مانند سایر روش های بازاریابی، برای اینکه پیام کوتاه بهترین نتیجه را به شما بدهد، باید به درستی انجام شود. نمی توان گفت، بازاریابی پیامکی یک روش جادویی است که تمام مشکلات بازاریابی شما را به خودی خود از بین ببرد. بلکه این شما هستید که به عنوان مجری آن، باید کاری کنید که نتیجه مناسبی را به دنبال داشته باشد.
پیامک دوستانه ارسال کنید.
اگر می خواهید خود را به فضای شخصی کسی دعوت کنید، مطمئن شوید که نحوه برقراری ارتباط با آن شخص و نوع مکالمه شما شخصی است. شما می خواهید مشتریانتان به دنبال تجارت شما باشند. پس مانند یک دوست مورد اعتماد با آن ها رفتار کنید، نه اینکه به عنوان موجودی ناشناس با آنها رفتار کنید. پیام های خود را کوتاه و شیرین نگه دارید. برای مثال؛ سلام، سام. از بازدید شما متشکرم. بی صبرانه منتظریم تا به زودی دوباره شما را ببینیم. در مراجعه بعدی، این پیامک را نشان دهید تا 20٪ تخفیف در خرید بعدی خود دریافت کنید.
پیشنهاد مطالعه : قابلیت STATISTICS در تلگرام
سازگار و قابل اعتماد باشید.
به عنوان یک قانون کلی، مردم شگفتی را دوست ندارند. مردم ثبات را دوست دارند. و در مورد بازاریابی پیامکی، این قانون واقعی تر از همیشه است. قبل از هر چیز، زمانی که کسی شماره خود را وارد می کند، باید بداند چه چیزی را انتخاب می کند. داشتن جمله ای توضیحی مانند “شماره تلفن خود را وارد کنید تا به روزرسانی محصولات جدید، تخفیفات مربوط به کالا ها و … را دریافت کنید”. این یک روش عالی برای روشن کردن آنچه مردم انتظار دارند از شما دریافت کنند در زمانی که اطلاعات شخصی خود را به شما می دهند، است.
به همین ترتیب، مهم است که به آن پایبند باشید. شبیه دوستی نباشید که همیشه قول می دهد با شما تماس می گیرد، اما هرگز تماس نمی گیرد. قابل اعتماد و ثابت قدم باشید.
یک تجربه تلفیقی تلفن همراه
مهم است که درک کنیم یک کمپین پیام کوتاه جدا از بقیه تلاش های بازاریابی تلفن همراه شما (یا در واقع تلاش های بازاریابی کلی شما) نیست. اگر می خواهید افراد را از طریق ارسال پیام کوتاه به سمت سایت خود هدایت کنید، مطمئن شوید که سایت شما پاسخگو است.
ایجاد احساس اضطراب
حتی اگر پیامکی دوستانه، کاملاً واضح ، شخصی و دارای ارزش عالی ارسال کرده باشید، هیچ تضمینی برای مشتری شما نخواهد بود. با ایجاد احساس اضطراب، شانس خود را برای جلب افراد در انجام آنچه می خواهید، به حداکثر برسانید. مثلاً اگر کوپن تخفیف ارائه می دهید، مطمئن باشید که این پیشنهاد فقط برای یک هفته خوب است. پس پیامک های خود را هیجان انگیز کنید و زمان خاصی را برای ارائه تخفیفات و موارد مشابه تعیین کنید.
بازاریابی پیامکی با پنل پیامک لاین استور
تا اینجا به بیان استراتژی های لازم برای بازاریابی پیامکی با عملکرد بالا صحبت کردیم. بازاریابی پیامکی فرصتی است که می توانید از آن برای تعامل با مخاطبان خود و جذب مشتری بیشتر استفاده کنید.
مجموعه لاین استور به عنوان یک مجموعه حرفه ای و فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ، پنل ارسال پیامک لاین استور را با امکانات و خدمات متنوع و ویژه در اختیار علاقه مندان به بازاریابی از طریق ارسال پیامک قرار می دهد.
پنل پیامک لاین استور با هدف ارسال پیام های تبلیغاتی و همچنین کسب درآمد، در اختیار افراد علاقه مند بازاریابی پیامکی و افراد علاقه مند به کسب درآمد اینترنتی قرار می گیرد. در پنل پیامک لاین استور امکانات بسیار متنوعی ارائه می شود.
مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی میتوانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند.
اما قبل از بیان خدمات ارائه شده به سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی، امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان میشود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور شامل موارد زیر میباشد:
- سرویس پیام کوتاه
- سرویس فکس مارکتینگ
- سرویس ایمیل مارکتینگ
- ارسال تکی و گروهی
- ارسال دفترچه تلفن
- ارسال منطقهای
- ارسال کدپستی
- ارسال سن و جنسیت
- ارسال بر اساس رنج شماره
- گزارش پیام های دریافتی و ارسالی
- قابلیت دفترچه تلفن
- قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
- ارسال مشاغل و اصناف
- ارسال محلهای
- ارسال از روی نقشه
- ارسال کلمات کلیدی
- ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
- ارسال دکل BTS ایرانسل
- ارسال دکل LBS همراه اول
- دسترسی اپراتور ویژه
- درخواست های پشتیبانی
- استدیو ضبط صدا
- دسترسی اپراتورهای ارسال
- شمارههای عمومی ارسال
- گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
- استعلام بک لیست مخابراتی
- پیامک مسابقه و نظرسنجی
- پیشخرید – فاصله هفت روز تست
- وب سرویس
- سرویس پیام صوتی
- صندوق انتقادات و پیشنهادات.
مخاطبان عزیز میتوانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات متنوع و ویژه دیگری نیز بسته به نوع پنل استفاده نمایند.
همان طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف میتوان به سرویسهای موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه بیان میشود:
-
پنل کاربری
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- یک خط شماره اختصاصی
- 10 پیامک هدیه
-
پنل ادمین
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 2 خط شماره اختصاصی
- منشی پیامکی
- 100 پیامک هدیه
-
پنل بازاریاب
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 3 خط شماره اختصاصی
- امکان کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 3000 پیامک هدیه
-
پنل همکار طلایی
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- سرویس ارزشافزوده
- 5 خط شماره اختصاصی
- کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 5000 پیامک هدیه
در صورتی که شما نیز تمایل به استفاده از امکانات و خدمات متنوع پنل پیامک لاین استور دارید، می توانید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.
به نظر شما چگونه می توان بازاریابی پیامکی موفقی داشت؟ آیا تاکنون تجربه بازاریابی از طریق پنل پیامک لاین استور را داشته اید؟ تا چه اندازه بازاریابی پیامکی بر افزایش فروش محصولاتتان تاثیر گذار بوده است؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید