7 اشتباه رایج در سئو اینستاگرام ?
? بهینه سازی موتور جستجو ابزاری قدرتمند برای افزایش بازدید وب سایت شماست. بدیهی است که شما سخت تلاش می کنید تا وب سایت خود را به بالای رتبه بندی موتور جستجو برسانید. اما بسیاری از کارآفرینان و بازاریابان نمی دانند که تکنیک های بهینه سازی فراتر از گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو مفید هستند.
سلام به دوستان و صاحبان پیج و فعالان اینستاگرام، SEO در پلتفرم های شبکه های اجتماعی نیز قابل استفاده است؛ جایی که می تواند در به دست آوردن دنبال کنندگان جدید، افزایش میزان تعامل و افزایش فروش کمک کند. اینستاگرام برای بهینه سازی مناسب است زیرا مانند یک موتور جستجوی کوچک کار می کند، بنابراین سئو نیز در این پلتفرم معتبر است.
اینستاگرام صفحات بهینه سازی شده را بالاتر قرار می دهد و این باعث جذب فالورهای فعال می شود. مشارکت در آنها و بهبود اعتماد به پیج های اینستاگرامی نتیجه سئو در اینستاگرام می باشد.
اگرچه به نظر می رسد انجام سئو برای صفحات اینستاگرام آسان است، اما بسیاری از بازاریابان و صاحبان مشاغل هنگام بهینه سازی نمایه چندین اشتباه معمول انجام می دهند. در این مقاله، در مورد 7 اقدام نادرست سئو اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.
- صفحه اینستاگرام شما منسجم نیست.
یکی از قوانین نانوشته مدیریت اینستاگرام ایجاد محتوای منسجم است. پست هایی که در پلتفرم بارگذاری می کنید باید از نظر مفهوم تصویری ، زمان بندی ، کپشن ها و هشتگ ها منطقی باشند.
اما ثبات چیزی نیست که بتوان یک شبه به دست آورد. شما باید وقت بگذارید و برای هر عنوان، تگ ها، استایل کلی شبکه و پست هایی که ارسال می کنید، فکر کنید. برای ساده سازی این روند و برنامه ریزی پست ها و استوری های اینستاگرام خود ، می توانید از Combin Scheduler، ابزاری برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام استفاده کنید.
با استفاده از این برنامه، می توانید زیرنویس (کپشن) های بهینه سازی شده ، گروه های مختلف هشتگ ایجاد کنید و کمپین فعلی اینستاگرام خود را ویرایش کنید.
- شما از هشتگ های مربوطه استفاده نمی کنید.
یک چالش معمولی بهینه سازی اینستاگرام استفاده از هشتگ هایی است که برای پست شما و مشاغل شما مناسب هستند. در شبکه های اجتماعی ، آنها به عنوان سوالات جستجو، کار می کنند.
انتخاب هشتگ های مرتبط کاملاً ساده به نظر می رسد، اما در واقعیت، برندها ها و بازاریاب ها این گام را اشتباه برمیدارند :
- هشتگ های بی ربط استفاده می کنید.
همانطور که از نام آن پیداست ، این هشتگ ها نه با تجارت شما مطابقت دارند و نه با پست خاصی. اگر تا به حال به تعداد اندکی از برداشت هایی که پست شما از هشتگ ها به دست آورده است، توجه کرده اید ، از قبل معنی آن را می دانید: محتوای شما آن چیزی نیست که مردم انتظار دارند هنگام جستجوی یک برچسب خاص ببینند.
اگر برای بهینه سازی اینستاگرام از هشتگ استفاده می کنید (و باید این کار را انجام دهید) ، قبل از قرار دادن آنها در زیر پست های خود ، تحقیق کنید. این کار را می توانید با Combin Growth انجام دهید. با استفاده از این ابزار، هشتگ هایی را پیدا خواهید کرد که نشان دهنده پست های فعلی شما یا کل کسب و کار شما هستند و با کمک آن هشتگ های مورد استفاده رقبا را پیدا خواهید کرد.
- به هیچ وجه از هشتگ استفاده نمی کنید.
این یک افراط دیگر است. هشتگ ها جریان مطالب را در شبکه های اجتماعی سازماندهی می کنند، بنابراین پارامتر مهمی برای بهینه سازی صفحه اینستاگرام هستند. برای جلوگیری از این اقدام اشتباه، هشتگ ها را در پست های خود را وارد کنید و فعالیت پروفایل خود را در اینستاگرام افزایش دهید. هشتگ ها به دیگران کمک می کنند صفحه و محتوای شما را در شبکه های اجتماعی جستجو کنند.
- جایگاه تگ ها را تغییر نمی دهید.
برند هایی که تجارت خود را به صورت آنلاین انجام می دهند یا حمل و نقل در سراسر جهان را ارائه می دهند، این اشتباه را مرتکب می شوند. وقتی کار شما محدود به یک منطقه خاص است – مانند کافی شاپ، احتمالاً برچسب مکان زیادی برای انتخاب ندارید، زیرا مخاطبان بی ربطی را جذب خواهید کرد. اما هنوز هم، برخی از مکان های خلاقانه توجه مردم را به خود جلب می کنند.
در سایر موارد، اگر مشاغل فراتر از یک مکان خاص است و شما علاقه مند به جذب مخاطب از شهرها یا کشورهای مختلف هستید ، باید برچسب های مکان خود را هر چند وقت یک بار تغییر دهید.
- نام کاربری شما قابل جستجو نیست.
نام کاربری اینستاگرام شما یک کلمه کلیدی اصلی است که باید کوتاه، خوانا و متمایز باشد. با این ویژگی ها به مخاطبان خود کمک کنید تا نام کاربری را بفهمند و هیچ علامت بی ربطی در آن وارد نکنند. شما باید نام کاربری را به زبانی که مخاطب هدف شما بیشتر به دنبال آن است، بنویسید.
- از Alt Text در اینستاگرام استفاده نمی کنید.
یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام که می توانید برای اهداف سئو استفاده کنید Alt Text است. این عملکرد در ابتدا برای کمک به افراد کم بینا در استفاده از محتوای اینستاگرام طراحی شده بود. با این حال، بازاریابان اکنون از آن برای بهینه سازی سئو استفاده می کنند.
برای یافتن این ابزار، هنگام ارسال محتوای جدید ، صفحه را به پایین اسکرول کنید. در پایین صفحه ، تنظیمات پیشرفته را مشاهده خواهید کرد. آن را فشار دهید و به سمت پایین صفحه بروید تا زمانی که نوشتن Alt Text را ببینید. روی این دکمه ضربه بزنید و توضیحی در مورد آنچه در تصویر شماست، ایجاد کنید ، به عنوان مثال “موهای بلند رنگ شده سبزه”.
دفعه دیگر، وقتی کسی به دنبال موهای رنگ شده بلند در اینستاگرام است ، محتوای شما را در نتایج بدست می آورد.
- کلمات کلیدی را در پروفایل خود وارد نمی کنید.
این یک قسمت اضافی و ضروری از استراتژی SEO اینستاگرام شما است. بیوگرافی اینستاگرام شما مکان مناسبی برای قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط است، چه اصلی و چه ثانویه. اما آن را با تعداد زیادی کلمه کلیدی پر نکنید و آن را قابل خواندن نگه دارید.
پروفایل شما به مشتریان و پیروان بالقوه شما کمک می کند تا شما را در اینستاگرام پیدا کنند. اگر آن را به درستی بهینه سازی کنید، صفحه شما در میان نتایج برتر جستجو ظاهر می شود.
- کلمات کلیدی را در کپشن های خود وارد نمی کنید.
جدا از نام کاربری، کلمات کلیدی را در زیرنویس ها قرار دهید. اما دوباره، پست های خود را با آنها پر نکنید. می توانید کلمات کلیدی را به طور تصادفی در سرتاسر متن قرار دهید و همچنین آنها را در کنار نام کاربری خود به عنوان برچسب های عنوان تنظیم کنید.
پیشنهاد مطالعه : ۴ روش استفاده از INSIGHTS اینستاگرام برای بهبود بازاریابی
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
1 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.