جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشیشش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی

شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی

17 فروردین 1399
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی

فهرست مطالب

Toggle
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت اول ؛ بشنوید :
    • بررسی در مورد کلمات کلیدی همیشه یکی از بخش های مهم کاری هر سئو کار بوده است.
      • در این مقاله به شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی می پردازیم.
      • یکی از دلایلی که این کار از کارهای سخت سئو است، احتمالاً به خاطر این است که درصد زیادی از سئو کاران بررسی کلمات کلیدی را در خانه و توسط خودشان انجام می دهند. درحالی که این که وظیفه یک متخصص سئو یا منابع خارجی دیگر است.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت دوم ؛ بشنوید :
      • تحقیق درمورد کلمات کلیدی یکی از کارهایی است که شاید خیلی از ما برای انجام دادن آن وقت لازم را نگذاریم و به نوعی از انجام این کار صرف نظر کنیم و فقط زمانی این کار را انجام می دهیم که مجبور باشیم.
      • اگر دستورالعمل های زیر را اجرا و از انجام این اشتباهات دوری کنید، متوجه خواهید شد که آنقدرها هم دشوار نیست. پس با دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی همراه باشید.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت سوم ؛ بشنوید :
    • 1- عدم سنجیدن میزان سختی کلمات کلیدی
      • بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی بخشی به نام سختی کلمات را به شما نشان می دهد که میزان رقابت در زمینه کلمه کلیدی مورد نظر شما در صفحه نتایج موتور جستجو چقدر است. اما، این قابلیت تنها شامل اطلاعات سایت و رتبه شما نمی شود. حال ممکن است شما به عنوان یک متخصص در یک موضوع معین شناخته شوید، بنابراین رتبه گرفتن در آن موضوع خیلی هم سخت نخواهد بود.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :
      • اما اگر وبسایت شما نوپا است و قصد دارید در بازار وارد شوید و وبسایت خود را معرفی کنید، ممکن است رتبه گرفتن کار سختی باشد چرا که شما در حال حاضر قدرتی در مورد موضوع مشخص شده ندارید. همیشه این موضوع را هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی در نظر داشته باشید و اگر تازه کار هستید از میزان سختی نشان داده شده ترسی نداشته باشید.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :
    • 2- اضافه کردن کلمات کلیدی بعد از انتشار یک مطلب
      • قطعاً تابه حال با این درخواست مواجه شده اید ” میخوام برام سئوش کنی ” متاسفانه تحقیق کلمات کلیدی زمانی اتفاق می افتد که محتوا نوشته شده است. نویسندگانی که با اصول سئو آشنا نیستند فکر می کنند برای سئو کردن محتوا، فقط کافیست کلمات کلیدی را پشت سر هم تکرار کنند.
      • در حقیقت سئو با این موضوع  کاملاً مخالف است؛ در واقع تحقیق در مورد کلمات کلیدی باید پایه ی تمام فعالیت های سئو، پرداخت به ازای کلیک و استراتژی محتوا باشد. پس تحقیق در مورد کلمات کلیدی یک بسته اضافی نیست که بعداً به مطلب اضافه شود. باید این موضوع را بدانید که اگر روند تحقیق به عنوان یک پروسه اضافی و بعد از عمل باشد. سایت شما نه میتواند نیازهای مشتریان را برطرف کند و نه رتبه خوبی از این موضوع دریافت کند.
      • این مقاله را از دست ندهید : ? نکاتی درمورد بهینه سازی موتورهای جستجوگر (SEO)
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت ششم ؛ بشنوید :
    • 3- آنالیز نکردن به موقع رقبا
      • به طور معمول کسب و کارها در مورد رقیبان خود و محصول ارائه شده یا خدمات آنها اطلاعات مختلفی دارند، اما مشکل کار اینجاست که اکثر این کسب و کارها نمی دانند رقبای آنها در صفحه جستجوی گوگل چه کسانی هستند.
      • هرگز فراموش نکنید شناسایی رقبا در صفحه نتایج موتورهای جستجو بسیار مهم است. زیرا در این صورت می دانید چه کسانی ممکن است شما را برای رتبه گرفتن درباره کلمات کلیدی و موضوعات مختلف به چالش بکشند. از طریق آنالیز رقبا می توانید بفهمید که موتورهای جستجو برای موضوعات سرچ شده مورد نظر شما چه محتواهایی را نشان می دهند. بنابراین فراموش نکنید که تحقیق در مورد رقبا بخشی از تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت هفتم ؛ بشنوید :
    • 4- عدم بررسی جایی که مخاطبان هدف به جستجو می پردازند
      • بعد از چک کردن صفحه نتایج موتورهای جستجو، برای یافتن این که مخاطبان شما به دنبال چه مدل محتوایی هستند، میبایست دیگر پلتفرم های قابل جستجو را نیز چک کرده تا ببینید مردم در کدام مکان ها به دنبال اطلاعات هستند.
      • مثلاً ؛ اگر وسیله ای در خانه شما خراب شد، برای دانستن راه تعمیر آن احتمالاً به وبسایت ها به خصوص یوتیوب و آپارات سر می زنید نه واتزآپ و لینکدین! همیشه به یاد داشته باشید که تحقیق کلمات کلیدی تنها به گوگل مختصر نمیشود و در پلتفرم های دیگر به خصوص اینستاگرام، توئیتر و فیس بوک نیز کار خود را پیش ببرید.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت هشتم ؛ بشنوید :
    • 5. عدم بررسی دقیق صفحه موتورهای جستجو در یافتن کلمات کلیدی
      • قسمتی از درک درست از قصد جستجو کنندگان برای جستجو و چیزی که موتورهای جستجو از کوئری های جستجو شده توسط کاربران می فهمند، این است که به صفحه نتایج موتورهای جستجو نگاه کنید. تعدادی از مردم وقت خود را بی جهت با کار در ابزارهای مختلف تلف می کنند و وقت خود را صرف این که ببینند کدام کوئری ها در واقع برای کلمات کلیدی رتبه می گیرند نمی کنند.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت نهم ؛ بشنوید :
      • نکته : کوئری یا پرس و جو یک اصطلاح است که برای توصیف اعمال انتخاب، درج، به روز رسانی یا حذف داده ها در یک پایگاه داده استفاده می شود.
      • ممکن است شما متوجه شوید محتوایی که گوگل برای یک کلمه به مخاطب نشان می دهد با محتوایی که شما برای آن کلمه ارائه می دهید هماهنگ نیست. احتمالاً شما برای کلمه مذکور بلاگ نوشته اید، اما گوگل تشخیص می دهد که برای این جستجو نیازمند نشان دادن یک صفحه محصول است.
      • همیشه به مدل محتوایی که برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه می آورد نگاه کنید و محتوای خود را نیز در قالب آن مدل ارائه دهید.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت دهم ؛ بشنوید :
    • 6- عدم بومی سازی
      • این مورد را به یک مثال توضیح می دهیم:
      • یکی از مدیران سایت ها برای ارائه محصول خاصی که ارائه میکرد، خواهان رتبه بالای موتورهای جستجو بود. این فرد طی تحقیقاتی که روی کلمات کلیدی مرتبط با محصول خود انجام داده بود متوجه شده بود که هیچوقت نمی تواند رتبه 1 موتورهای جستجو را بدست آورد و یا حتی ورودی و تبدیل زیادی از این کلمات کلیدی بدست نیاورد.
      • زمانی که به یک متخصص سئو مراجعه کرد، فهمید زمانی که مخاطب یکی از این کلمات را جستجو می کند، گوگل مکان هایی را که در نزدیک آن ها قرار داشت و می توانستند از آنجا محصول را تهیه کنند، به آنها نشان می داد. برای بهینه سازی استفاده از کلمات کلیدی فاکتورهای زیادی وجود دارد : فصلی سازی، مکان یابی، جستجوهای گذشته و … که همه برروی نشان دادن یا ندادن تاثیرگذارند. این موضوع هم یکی دیگر از دلایل توجه به صفحه نتایج موتور جستجو است.
      • پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت یازدهم ؛ بشنوید :
  • جمع بندی
      • کلمات کلیدی یا کیووردها یکی از مهمترین ارکان موفقیت در سئو و به صورت کلی کسب و کارها هستند. پس اگر می خواهید در دنیای بیزینس آنلاین حرفی برای گفتن داشته باشید، باید قبل از شروع به بهینه سازی سئو و پیاده سازی استراتژی های مختلف روی وبسایت، به بررسی جامع و کامل در مورد کلمات کلیدی که بیشترین کمک را به شما می کنند بپردازید، بنابراین وقت آن رسیده تا به دنبال کلمات کلیدی پول ساز خود باشید!
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت اول ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-1.mp3

 

بررسی در مورد کلمات کلیدی همیشه یکی از بخش های مهم کاری هر سئو کار بوده است.
در این مقاله به شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی می پردازیم.
یکی از دلایلی که این کار از کارهای سخت سئو است، احتمالاً به خاطر این است که درصد زیادی از سئو کاران بررسی کلمات کلیدی را در خانه و توسط خودشان انجام می دهند. درحالی که این که وظیفه یک متخصص سئو یا منابع خارجی دیگر است.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت دوم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-2.mp3

 

تحقیق درمورد کلمات کلیدی یکی از کارهایی است که شاید خیلی از ما برای انجام دادن آن وقت لازم را نگذاریم و به نوعی از انجام این کار صرف نظر کنیم و فقط زمانی این کار را انجام می دهیم که مجبور باشیم.
اگر دستورالعمل های زیر را اجرا و از انجام این اشتباهات دوری کنید، متوجه خواهید شد که آنقدرها هم دشوار نیست. پس با دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی همراه باشید.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت سوم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-3.mp3

 

1- عدم سنجیدن میزان سختی کلمات کلیدی

عدم سنجیدن میزان سختی کلمات کلیدی

بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی بخشی به نام سختی کلمات را به شما نشان می دهد که میزان رقابت در زمینه کلمه کلیدی مورد نظر شما در صفحه نتایج موتور جستجو چقدر است. اما، این قابلیت تنها شامل اطلاعات سایت و رتبه شما نمی شود. حال ممکن است شما به عنوان یک متخصص در یک موضوع معین شناخته شوید، بنابراین رتبه گرفتن در آن موضوع خیلی هم سخت نخواهد بود.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت چهارم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-4.mp3

 

اما اگر وبسایت شما نوپا است و قصد دارید در بازار وارد شوید و وبسایت خود را معرفی کنید، ممکن است رتبه گرفتن کار سختی باشد چرا که شما در حال حاضر قدرتی در مورد موضوع مشخص شده ندارید. همیشه این موضوع را هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی در نظر داشته باشید و اگر تازه کار هستید از میزان سختی نشان داده شده ترسی نداشته باشید.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت پنجم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-5.mp3

 

2- اضافه کردن کلمات کلیدی بعد از انتشار یک مطلب
قطعاً تابه حال با این درخواست مواجه شده اید ” میخوام برام سئوش کنی ” متاسفانه تحقیق کلمات کلیدی زمانی اتفاق می افتد که محتوا نوشته شده است. نویسندگانی که با اصول سئو آشنا نیستند فکر می کنند برای سئو کردن محتوا، فقط کافیست کلمات کلیدی را پشت سر هم تکرار کنند.
در حقیقت سئو با این موضوع  کاملاً مخالف است؛ در واقع تحقیق در مورد کلمات کلیدی باید پایه ی تمام فعالیت های سئو، پرداخت به ازای کلیک و استراتژی محتوا باشد. پس تحقیق در مورد کلمات کلیدی یک بسته اضافی نیست که بعداً به مطلب اضافه شود. باید این موضوع را بدانید که اگر روند تحقیق به عنوان یک پروسه اضافی و بعد از عمل باشد. سایت شما نه میتواند نیازهای مشتریان را برطرف کند و نه رتبه خوبی از این موضوع دریافت کند.

 

این مقاله را از دست ندهید : ? نکاتی درمورد بهینه سازی موتورهای جستجوگر (SEO)

 

پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت ششم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-6.mp3

 

3- آنالیز نکردن به موقع رقبا

آنالیز نکردن به موقع رقبا

به طور معمول کسب و کارها در مورد رقیبان خود و محصول ارائه شده یا خدمات آنها اطلاعات مختلفی دارند، اما مشکل کار اینجاست که اکثر این کسب و کارها نمی دانند رقبای آنها در صفحه جستجوی گوگل چه کسانی هستند.
هرگز فراموش نکنید شناسایی رقبا در صفحه نتایج موتورهای جستجو بسیار مهم است. زیرا در این صورت می دانید چه کسانی ممکن است شما را برای رتبه گرفتن درباره کلمات کلیدی و موضوعات مختلف به چالش بکشند. از طریق آنالیز رقبا می توانید بفهمید که موتورهای جستجو برای موضوعات سرچ شده مورد نظر شما چه محتواهایی را نشان می دهند. بنابراین فراموش نکنید که تحقیق در مورد رقبا بخشی از تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت هفتم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-7.mp3

 

4- عدم بررسی جایی که مخاطبان هدف به جستجو می پردازند
بعد از چک کردن صفحه نتایج موتورهای جستجو، برای یافتن این که مخاطبان شما به دنبال چه مدل محتوایی هستند، میبایست دیگر پلتفرم های قابل جستجو را نیز چک کرده تا ببینید مردم در کدام مکان ها به دنبال اطلاعات هستند.
مثلاً ؛ اگر وسیله ای در خانه شما خراب شد، برای دانستن راه تعمیر آن احتمالاً به وبسایت ها به خصوص یوتیوب و آپارات سر می زنید نه واتزآپ و لینکدین! همیشه به یاد داشته باشید که تحقیق کلمات کلیدی تنها به گوگل مختصر نمیشود و در پلتفرم های دیگر به خصوص اینستاگرام، توئیتر و فیس بوک نیز کار خود را پیش ببرید.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت هشتم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-8.mp3

 

5. عدم بررسی دقیق صفحه موتورهای جستجو در یافتن کلمات کلیدی

عدم بررسی دقیق صفحه موتورهای جستجو در یافتن کلمات کلیدی

قسمتی از درک درست از قصد جستجو کنندگان برای جستجو و چیزی که موتورهای جستجو از کوئری های جستجو شده توسط کاربران می فهمند، این است که به صفحه نتایج موتورهای جستجو نگاه کنید. تعدادی از مردم وقت خود را بی جهت با کار در ابزارهای مختلف تلف می کنند و وقت خود را صرف این که ببینند کدام کوئری ها در واقع برای کلمات کلیدی رتبه می گیرند نمی کنند.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت نهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-9.mp3

 

نکته : کوئری یا پرس و جو یک اصطلاح است که برای توصیف اعمال انتخاب، درج، به روز رسانی یا حذف داده ها در یک پایگاه داده استفاده می شود.
ممکن است شما متوجه شوید محتوایی که گوگل برای یک کلمه به مخاطب نشان می دهد با محتوایی که شما برای آن کلمه ارائه می دهید هماهنگ نیست. احتمالاً شما برای کلمه مذکور بلاگ نوشته اید، اما گوگل تشخیص می دهد که برای این جستجو نیازمند نشان دادن یک صفحه محصول است.
همیشه به مدل محتوایی که برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه می آورد نگاه کنید و محتوای خود را نیز در قالب آن مدل ارائه دهید.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت دهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-10.mp3

 

6- عدم بومی سازی

عدم بومی سازی

این مورد را به یک مثال توضیح می دهیم:
یکی از مدیران سایت ها برای ارائه محصول خاصی که ارائه میکرد، خواهان رتبه بالای موتورهای جستجو بود. این فرد طی تحقیقاتی که روی کلمات کلیدی مرتبط با محصول خود انجام داده بود متوجه شده بود که هیچوقت نمی تواند رتبه 1 موتورهای جستجو را بدست آورد و یا حتی ورودی و تبدیل زیادی از این کلمات کلیدی بدست نیاورد.
زمانی که به یک متخصص سئو مراجعه کرد، فهمید زمانی که مخاطب یکی از این کلمات را جستجو می کند، گوگل مکان هایی را که در نزدیک آن ها قرار داشت و می توانستند از آنجا محصول را تهیه کنند، به آنها نشان می داد. برای بهینه سازی استفاده از کلمات کلیدی فاکتورهای زیادی وجود دارد : فصلی سازی، مکان یابی، جستجوهای گذشته و … که همه برروی نشان دادن یا ندادن تاثیرگذارند. این موضوع هم یکی دیگر از دلایل توجه به صفحه نتایج موتور جستجو است.
پادکست شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی ، قسمت یازدهم ؛ بشنوید :

 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2020/04/اشتباه-مهم-در-یافتن-کلمات-کلیدی-11.mp3

 

جمع بندی

کلمات کلیدی یا کیووردها یکی از مهمترین ارکان موفقیت در سئو و به صورت کلی کسب و کارها هستند. پس اگر می خواهید در دنیای بیزینس آنلاین حرفی برای گفتن داشته باشید، باید قبل از شروع به بهینه سازی سئو و پیاده سازی استراتژی های مختلف روی وبسایت، به بررسی جامع و کامل در مورد کلمات کلیدی که بیشترین کمک را به شما می کنند بپردازید، بنابراین وقت آن رسیده تا به دنبال کلمات کلیدی پول ساز خود باشید!

? مشاهده مقالات آموزشی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

برچسب ها: تحقیقدانشگاهدانشگاه مفهومیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیدرسدورهسئوکلاسکلمات کلیدیکیووردها
قبلی کلودفلر چیست و کارکرد آن در وبسایت چگونه است؟
بعدی ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال

5 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازتاب: ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال – دانشگاه شبکه های اجتماعی | مفهومی کاربردی
  • بازتاب: کامنت آماده برای اینستاگرام ⌨️ – تبلیغات شبکه های اجتماعی | مشاوره کسب و کار مشهد | فروش ممبر | فروش فالور
  • بازتاب: چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟ ? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار
  • بازتاب: ضرر میلیاردی ویروس کرونا بر دنیای دیجیتال – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار
  • بازتاب: محتوای همیشه سبز چیست؟ ? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • Popular
  • Recent
  • Comments
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟ چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو