قدم به قدم برای بازاریابی موفق
فهرست مطالب
Toggle? سلام خدمت دوستان عزیز لاین استور
در این مقاله به بررسی قواعدی جهت تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق می پردازیم. تبلیغات و بازاریابی تاثیر بسزایی در میزان موفقیت و همچنین درآمد افراد دارد. با لاین استور همراه باشید تا با آموزش اصول تبلیغات و بازاریابی مشتریان را مجذوب کنید.
پادکست قدم به قدم برای بازاریابی موفق ؛ بشنوید :
امروزه در جهان جذب مشتری بسیار با اهمیت بوده و اگر تبلیغات صحیح و اصولی انجام شود، قطعاً می تواند مشتری زیادی را به خود جذب کند. جذب مشتری سودآوری بیشتر و موفقیت روز افزون را به همراه دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید مردم را به محصولات و خدمات خود جذب کنید، لاین استور به شما پیشنهاد می کند 5 اصل مهم این بخش را از دست ندهید.
همانطور که در جریان هستید افراد روزانه با هزاران تبلیغ بازاریابی رو برو می شوند، این تراکم بالای پیام ها باعث می شود بیشتر تلاش ها و تبلیغات برای برقراری ارتباط بی تاثیر بماند و در اکثر موارد به آنها توجهی نشود.
نکته : بسیاری از افراد تبلیغاتی را به یاد می آورند که به صورت فعال آن ها را به پاسخ گویی تشویق کند. پس بیاد داشته باشید تبلیغاتی که در تلویزیون یا مجله منتشر می شوند به یاد افراد نمی مانند.
یکی از این فعالیت ها قدرت متوقف کردن است. برای اینکه تبلیغات شما بهتر از قبل دیده شود باید قدرت متوقف کردن داشته باشد، این امر باعث می شود افراد زیادی به محصولات و خدمات شما فکر کنند و آن را در خاطر خود نگه دارند.
پنج اصلی که در ادامه برای شما ذکر میکنیم می تواند یک آگهی تبلیغی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. با لاین استور همراه باشید :
این دوره را از دست ندهید : دوره قدم به قدم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق و موثر
اصل اول :
تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری دعوت کند : یک آگهی که قدرت متوقف سازی دارد هرگز اجازه نمی دهد مخاطبان نقش منفعل داشته باشند. این نوع تبلیغات مردم را به انجام دادن فعالیتی ترغیب می کند. فعالیت هایی نظیر رفتن به فروشگاه، لبخند زدن و یا حتی فکر کردن درمورد آن محصول.
اصل دوم :
تبلیغ هرچقدر هم که عقلانی باشد باید نیازهای بنیادی آدمی و برانگیختن احساسات افراد را در خود داشته باشد.
اصل سوم :
تبلیغ باید موجب تحریک کنجکاوی مخاطبان شود.
اصل چهارم :
تبلیغ باید موجب شگفتی افراد گردد. یعنی دارای عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی و… در عرضه ی محصولات باشد تا مخاطبان را شگفت زده کند.
اصل پنجم :
تبلیغ باید از شخصیت محصول فراتر رود
محصول باید برجسته باشد و خارج از الگوهای رایج نشان داده شود تا از انتظار مشتریان فراتر رود. دقت داشته باشید که برای تبلیغاتی که غیرمنتظره عمل کند و داستان شگفت انگیزی داشته باشد، شما به خلاقیت احتیاج دارید.
1 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.