محتوای همیشه سبز چیست؟ ?
? تولید و انتشار محتوایی که همیشه برای کاربران جذاب باشد مسئله مهمی است که برای هر وبسایتی مورد توجه است. محتوای همیشه سبز همان محتوای موردنظر شما است که همیشه بیشترین جستجو را در بین کاربران دارد و جزو پرطرفدارترین کلمات کلیدی است.
پادکست محتوای همیشه سبز چیست؟ را بشنوید :
محتوای همیشه سبز همیشه برای خوانندگان تازگی دارد و هیچ وقت قدیمی و تاریخ گذشته نمیشود مثلاً عبارتهایی مانند دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی در شبکههای اجتماعی، کسب درآمد در فضای مجازی، دستور تهیه یک غذای خاص، روش های کاهش وزن و موارد مشابه همیشه توسط کاربران جستجو می شود اما برخی از محتوا و کلمات کلیدی مانند بهترین کادو برای روز مادر، مقایسه بین دو گوشی سامسونگ و هوآوی، اخبار روز، اطلاعات مربوط به تعطیلات، تاریخ انقضای خاصی دارند و پس از گذشته طول عمر دوره زمانه مرتبط با آنها به احتمال بسیار کمی وجود دارد که توسط کاربران جستجو شود.
سلام به دوستان همیشگی وبسایت لاین استور، همراه ما باشید با روش های نوین تولید محتوای همیشه سبز
خب حالا که با تعریف محتوای همیشه سبز آشنا شدیم بهاحتمال زیاد شما هم تمایل دارید تا محتواهای همیشه سبز در وب سایت خود قرار دهید، زیرا این کار تاثیر بسیار زیادی در رتبه سایت شما دارد. اما چگونه میتوان یک محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟
برای تولید محتوای همیشه سبز اول باید موضوع همیشه سبز پیدا کنید. زیرا با دانستن موضوعاتی که مورد جستجوی کاربران هستند به راحتی می توانید برای آن موضوع محتوای مناسب تولید کنید و در وب سایت خود منتشر کرد.
برای پیدا کردن موضوعات همیشه سبز میتوانید از سرویس رایگان گوگل به آدرس https://trends.google.com/trends استفاده کنید. البته براساس زمینه کسب و کار خود باید موضوعات را انتخاب کنید.
آری مثلاً اگر در وبسایت خود کسب و کار خاصی را تبلیغ می کنید یا محصول خاصی را به فروش میرسانید خب باید موضوعات همیشه سبز شما متناسب با نوع محصول و کسب و کارتان باشد. اگر وبسایت حقوقی یا روانشناسی و یا نجوم دارید، موضوعات همیشه سبز باید متناسب با حقوق روانشناسی و نجوم باشد.
مسئله ای که درست است این است که در حال حاضر بسیاری از کلمات کلیدی، به اندازه کافی محتوا درباره آنها تولید شده است اما شما میتوانید کلمات کلیدی طولانی را پیدا کنید و تا موضوع همیشه سبز ارزشمندتری تولید نمایید. پس از پیدا کردن موضوع همیشه سبز ، باید محتوای آن را تولید کنید.
پیشنهاد مطالعه : شش اشتباه مهم در یافتن کلمات کلیدی
برای تولید محتوای همیشه سبز باید از کلمات کلیدی متناسب با موضوعی که انتخاب کردید، استفاده کنید. البته تکراری بودن زیاد کلمات میتواند مخاطب را خسته شده نزدیک است. برای اینکه بازخورد مناسبی داشته باشید لازم است تولید و انتشار محتوای همیشه سبز را به صورت منظم انجام دهید در غیر این صورت با انتشار تعداد محدودی از این محتوا ها نباید انتظار بازخورد عالی داشته باشید.
برای دیده شدن محتوای همیشه سبز منتشر شده در وبسایت میتوانید لینک آن را در پیج یا کانال خود در شبکههای اجتماعی بیا پیامرسان ها قرار دهید. به این ترتیب مردم به سهولت میتواند آن را با دیگران به اشتراک بگذارد لازم است تا محتوای همیشه سبز خود را بروزرسانی کنید. این کار باعث تازگی آن برای مخاطبان می شود.
پس اگر واقعاً به دنبال محتوای جذاب برای وبسایت خود هستی،د باید موضوعات همیشه سبز را جستجو کرده و بر اساس آنها محتوای همیشه سبز تولید و در وب سایت خود منتشر کنید. تلاش کنید تا محتوایی جذاب و متفاوت از دیگران تولید کنید که قابلیت رقابت با دیگران را داشته باشد.
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
1 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.