معرفی اپلیکیشن کلاب هاوس (Clubhouse) ?
? اگر به تازگی وارد برنامه Clubhouse شدید و نمی دانید چگونه از Clubhouse استفاده کنید؛ مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
سلام به همه دوستان و همراهان عزیز، در این مقاله، می آموزید که چگونه با اپلیکیشن Clubhouse می توان کار کرد و چگونه می توانید از Clubhouse برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید؟
اگر در هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی گشت می زدید، احتمالاً یک کلمه جدید شنیده اید: Clubhouse این پلتفرم جدید به کاربران امکان می دهد افراد بدون نیاز به تجهیزات زیاد، در زمان واقعی گپ بزنند، استوری ها را به اشتراک بگذارند، همکاری کنند و با استفاده از صدای خود از یکدیگر ایده بگیرند.
آنچه را که همیشه در مورد شبکه های اجتماعی دوست داشتیم (و از دست می دادیم) جنبه های اجتماعی بود که خوشبختانه کلاب هاوس برای ما به وجود می آورد. اما چیزی که در واقع کلاب هاوس را متمایز می کند، انحصارپذیری است. در حالی که ما تمایل داریم موفقیت یک پلتفرم شبکه اجتماعی را از طریق تعداد اعضای فعال که هر روز وارد آن می شوند و از آن استفاده می کنند بسنجیم، Clubhouse به دلیل محدودیت در دعوت، شاهد موفقیت خود در سیلیکون ولی بوده است. محدودیت های دعوت نامه ها به جذابیت آن در میان کارآفرینان و نخبگان تجاری دامن زده است.
در حالی که پلتفرم های شبکه های اجتماعی می آیند و می روند و افراد مشهور و غول فناوری در پلتفرم های دیگر حضور دارند، کلاب هاوس تمام نشانه های چرخش بازاریابی در شبکه های اجتماعی را همانطور که می دانیم، نشان می دهد. در ادامه چند دلیل که چرا Clubhouse می تواند پلتفرم اصلی بعدی شبکه های اجتماعی باشد را بیان می کنیم:
- این پلتفرم امکان ارتباط و تعامل با متخصصان خارج از صنعت یا جایگاه خاص شما را فراهم می کند.
- در این پلتفرم اتاق های پر از گپ های بی درنگ در موضوعات مختلف برای برقراری تعامل با کاربران وجود دارد.
- تمرکز بیشتر در این پلتفرم بر روی مکالمات با ارزش بالا است تا محتوای تولید شده.
- کاربران Clubhouse از قبل کاملاً وفادار هستند و آن ها از دوستان خود برای ورود به این اپلیکیشن دعوت می کنند.
- بیش از همه، Clubhouse فاکتور دیگری را که پلتفرم ها تا حد زیادی نادیده آن را می گیرند، وارد شبکه های اجتماعی می کند: فاکتور صوتی. در حالی که سایر پلتفرم ها بر روی فاکتور های دیداری و نوشتاری (مانند زیرنویس ها، تصاویر و فیلم ها) تمرکز دارند، کلاب هاوس تمرکز خود را به یک قالب فقط صوتی تغییر می دهد.
پس از چند دقیقه پیوستن به برنامه و پیمایش در اطراف ، ذهن شما مملو از گزینه هایی برای استفاده از Clubhouse برای شبکه سازی، افزایش اقتدار یا گسترش دانش شما خواهد بود.
در حالی که برنامه Clubhouse هنوز در بتا خصوصی است، ممکن است نتوانید کل جامعه خود را وارد برنامه کنید. اما هنگامی که برنامه برای عموم مردم باز می شود، Clubhouse به مکانی جدید برای ایجاد جامعه شما تبدیل می شود و راهی جدید برای تعامل و ارتباط با آنها ایجاد می کند. علاوه بر این ، هنگامی که با اعضای Clubhouse ارتباط برقرار می کنید و با آنها ملاقات می کنید، متوجه خواهید شد که آنها به طور طبیعی شما را به کانال ها و انجمن های دیگر نیز هدایت می کنند.
ضبط و رونویسی مکالمات در اتاق های کلاب هاوس بدون اجازه هر شرکت کننده، کاملاً مخالف قوانین این پلتفرم است. با این وجود، می توانید با افزودن اهداف خود به عنوان و توضیحات عمومی اتاق، اتاق جدیدی را به منظور بررسی محتوا راه اندازی کنید. سپس می توانید از یک اتاق برای پرسیدن سوال ، مصاحبه با سایر اعضا، گرفتن نکات مهم و مشاوره درباره موضوعات مختلف استفاده کنید و مقالاتی را کنار هم قرار دهید.
توجه: به محض راه اندازی اتاق کلاب ها، نمی توانید عنوان یا توضیحات اتاق را ویرایش یا تغییر دهید، بنابراین نمی توانید تصمیم بگیرید که پس از شروع اتاق، ضبط را شروع کنید. این تصمیمی است که باید هنگام راه اندازی اتاق بگیرید تا بتوانید اعلامیه های مناسب را برای افراد اضافه کنید.
از آنجا که هر کسی می تواند با یکی از مخاطبان خود گپ خصوصی ایجاد کند، Clubhouse مکانی عالی برای انجام مکالمات خصوصی در مورد فرصت های همکاری است و پس از بسته شدن چت روم ، هیچ چیز ذخیره نمی شود و باعث می شود کل مکالمه خصوصی و محافظت شود.
پیشنهاد مطالعه : چطور می توان استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی را فرهنگ سازی کرد؟
Clubhouse هنوز در مرحله بتا خصوصی است و فقط در دسترس کاربران آیفون است، همین امر به ماهیت انحصاری آن دامن می زند.
از هم اکنون ، تنها دو راه برای ورود به این پلتفرم وجود دارد و هر دو به روابط نزدیک با افرادی که در برنامه هستند نیاز دارند:
- با دعوت شخصی: وقتی کسی به Clubhouse ملحق می شود، به طور خودکار یک دعوت نامه به او اعطا می شود که می تواند با استفاده از شماره تلفن خود برای کسی ارسال کند. این بدان معناست که اعضا به جای اینکه صرفاً با یک دوست آشنا روبرو شوند، برای دوستانی که با آنها ارتباط نزدیک دارند دعوت نامه ارسال می کنند. وقتی کسی مدتی در کلاب هاوس بود و وقت خود را صرف تعدیل اتاق ها و صحبت می کند، می تواند دعوت نامه های بیشتری را ارسال کسب کند.
- رزور کردن نام کاربری: هنگامی که می خواهید از وب سایت Clubhouse بازدید کنید، آنها به شما امکان می دهند برنامه را از App Store دانلود کنید تا بتوانید نام کاربری خود را رزرو کنید. بسته به اینکه چه تعداد از دوستان شما از Clubhouse استفاده می کنند، ممکن است اعلانی دریافت کنند تا به آنها اطلاع داده شود که شما نام کاربری خود را رزرو کرده اید و برنامه را بارگیری کرده اید. وقتی این اتفاق می افتد، آنها این گزینه را برای شما فراهم می کنند که حتی اگر دعوت نامه رسمی برای ارسال نداشته باشند، به این برنامه بپیوندید.
کلاب هاوس مانند دیگر شبکه های اجتماعی، پروفایلی به شما می دهد که در مورد آنچه شما ارائه می دهید، کمی بیشتر به دیگران می گوید. برای عکس پروفایل خود، می توانید از رول دوربین عکسی انتخاب کنید یا از دوربین خود برای گرفتن عکس جدید استفاده کنید. هر کدام از روش ها را انتخاب کنی ، عکسی را انتخاب کنید که:
- صورت شما را نشان می دهد، ترجیحاً لبخند زده و به خوبی در داخل عکس قاب گرفته است.
- در چندین اندازه خوب به نظر برسد. این عکس در کل برنامه نشان داده می شود، گاهی با نام شما و گاهی به تنهایی. هرچه عکس شما واضح تر باشد، بیشتر قابل تشخیص خواهید بود.
- دارای پس زمینه واضح با رنگ های متضاد باشد. رنگ پس زمینه در کلاب هاوس سفید تا سفید و بژ روشن است که خوب و خنثی هستند، بنابراین عکس شما می تواند برجسته باشد. داشتن یک پس زمینه روشن در عکس خود می تواند باعث شود پروفایل شما هنگام تماشای تعداد زیادی از عکس های پروفایل برجسته شود.
Clubhouse به شما فضای کافی برای نوشتن یک بیوگرافی کامل را می دهد. سه خط اول (تقریباً 125 حرف) به عنوان پیش نمایش در اتاق های برنامه در دسترس هستند و این سه خط مهمترین کلمات در بیوگرافی شما هستند.
ویرایشگر Clubhouse یک ویرایشگر متن ساده است، به این معنی که هیچ نشانه گذاری ، پیوند یا قالب بندی وجود ندارد. نمی توانید به راحتی شکلک ها را در بیوگرافی خود قرار دهید.
همانطور که قبلاً اشاره کردم، سه خط اول مهمترین کلمات در بیوگرافی Clubhouse شما هستند. صفحه پیش نمایش فقط عکس شما، تعداد دنبال کنندگان شما، تعداد افرادی را که دنبال می کنید و این سه خط را نشان می دهد. در پروفایل شما محدودیتی برای شمارش کلمات وجود ندارد، اما اگر بیوگرافی شما خیلی طولانی باشد، وقتی می خواهید آن را ذخیره کنید پیامی به رنگ قرمز دریافت می کنید که از شما می خواهد یک بیو کوتاه تر بنویسید.
- Clubhouse یک برنامه شبکه ای و مکالمه در زمان واقعی است، بنابراین مطمئن شوید که پروفایل شما ارزش شما برای مکالمه را مشخص می کند.
- تنها لینک های قابل کلیک روی پروفایل شما لینک های پروفایل توییتر و اینستاگرام شما هستند، اما می توانید لینک های دیگر را در بیوگرافی خود ارسال کنید. اگر لینک های بیشتری را در بیوگرافی خود ارسال کردید، مطمئن شوید که به راحتی به خاطر سپرده می شوند زیرا دیگران نمی توانند آن پیوندها را کپی و جای گذاری کنند.
- موضوعاتی را که می خواهید در مورد آنها بحث کنید، لیست کنید تا به مردم اجازه دهد به انواع گفتگوها دعوت شوند.
- از کلمات کلیدی به طور استراتژیک استفاده کنید تا در صورت استفاده از عملکرد جستجو اما جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی ، به شما کمک کند شما را پیدا کنند.
- برای تجزیه و تحلیل پاراگراف های طولانی، بیوگرافی خود را در یک برنامه خارجی بنویسید و ویرایش کنید. بسیاری از کاربران Clubhouse ترجیح می دهند بایوس خود را در یک برنامه خارج از دفترچه یادداشت بنویسند و قالب بندی کنند، و سپس بیوگرافی کامل شده را در پروفایل خود کپی و جای گذاری کنند. در حالی که هنوز بیوگرافی شما هیچ لینک قابل کلیکی ندارد ، شما می توانید برخی از قالب بندی های اساسی و شکلک ها را به این روش اضافه کنید.
برای دعوت از شخص جدید به کلاب هاوس، او باید یکی از مخاطبان تلفن شما باشد تا دعوتنامه کلاب هوس را برای او ارسال کنید.
از دسترسی به مخاطبین خود استفاده کنید. پس از اتصال، می توانید لیستی از مخاطبین موجود خود را مشاهده کرده و فردی را برای ارسال دعوت نامه جستجو کنید.
وقتی کسی را به عضویت Clubhouse دعوت می کنید، پیام متنی دریافت می کند که به او می گوید شما از او دعوت کرده اید و شماره تلفن را برای پذیرفتن دعوت استفاده می کنند.
پیشنهاد مطالعه : آیا رسانه اجتماعی با شبکه های اجتماعی تفاوت دارند؟
وقتی روی نماد زنگ اعلانات ضربه می زنید، لیستی از برخی اقدامات مربوط به دوستانتان و کلوپ ها یا اتاق هایی را که دنبال می کنید، مشاهده خواهید کرد ، مانند:
- کسی شما را دنبال کرده باشد.
- وقتی شخصی که با او در ارتباط هستید در اتاقی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید، صحبت می کند.
- وقتی شخصی که به او متصل هستید، شما را به یک اتاق مداوم دعوت می کند، فکر می کند ممکن است به آن علاقه داشته باشید.
- هنگامی که شخصی را دنبال می کنید یا باشگاهی را دنبال می کنید، اتاقی را برای باز کردن برنامه ریزی می کند.
- در پروفایل Clubhouse خود، برای نشان دادن تنظیمات حساب خود ، روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
- از اینجا ، می توانید تنظیمات اعلان خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید، از جمله اینکه مرتباً اعلان دریافت می کنید، آیا اتاق های پرطرفدار را در اعلانات خود قرار دهید (نه فقط مواردی را که دنبال می کنید) ، و در صورت لزوم اعلان های خود را مکث کنید.
- همچنین لیستی از منابع مفید Clubhouse از جمله به روزرسانی درباره برنامه و سواالات متداول را پیدا خواهید کرد.
- همچنین مکانی وجود دارد که می توانید اتفاقاتی را که در برنامه رخ داده است در زمان واقعی گزارش دهید. دستورالعمل های انجمن ، شرایط خدمات و خط مشی رازداری نیز در اینجا موجود است.
اتاق های کلاب هاوس جایی هستند که تمام اتفاقات برنامه آن جا انجام می شوند.
تصور کنید که در یک کنوانسیون بزرگ هستید، در راهرو قدم می زنید و از درها نگاه می کنید و می بینید که مکالمات در هر یک از اتاق ها در حال انجام است. این همان تجربه کاملی است که برنامه Clubhouse از آن تقلید می کند.
وقتی در حال پایین رفتن از راهرو (hallway ) کلاب هاوس هستید، می توانید منظره ای از یک اتاق را با یک نگاه مشاهده کنید، از جمله نام اتاق ، برخی از افراد در حال حاضر در اتاق و تعداد افراد و بلندگوهای اتاق .
اتاقهای کلاب هاوس که در راهرو نشان داده می شوند عمومی هستند و هر کسی می تواند در هر زمان به هر کدام از آنها وارد شود. یا می توانید با یک یا چند اتصال خود یک اتاق خصوصی راه اندازی کنید و یک گپ خصوصی داشته باشید.
برای اینکه بفهمید چه کسی آنلاین است و برای گپ در دسترس است ، صفحه را به سمت چپ راهرو (hallway ) بکشید، در اینجا کلاب هوس لیستی از همه افراد موجود را نشان می دهد، اینکه آیا در حال حاضر آنلاین هستند و در کدام اتاق هستند.
بیش از هر چیز ، کلاب هاوس به منظور تقویت ارتباطات و امکان ایجاد جوامع متشکل از افراد طراحی شده است. اما برای اینکه جوامع کار کنند و اطمینان حاصل کنند که هر کس حداکثر ارزش را از تجربه خود می گیرد، چند راهنما برای آداب و معاشرت وجود دارد که اگر رعایت شود، تجربه را برای دیگران به مراتب بهتر می کند. در اینجا خلاصه ای از مواردی است که باید هنگام شنونده ، سخنران و ناظم به خاطر بسپارید.
دانلود Clubhouse برای اندروید دانلود Clubhouse برای آیفون
هنگامی که برای اولین بار به یک اتاق کلاب هاوس می پیوندید، به عنوان شنونده به آن می پیوندید. این بدان معناست که شما به میکروفون دسترسی ندارید، اما می توانید بی صدا بنشینید و هنگام باز شدن مکالمه به آن گوش دهید. معمولاً نشستن در تماشاگران تا زمانی که فضای اتاق را حس نکنید و درگیر مکالمه نشوید، عادی است. در حالی که به آن گوش می دهید ، در صورت تمایل روی هر یک از سخنرانان یا سایر مخاطبان ضربه بزنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است در اتاق باشد که بعداً می خواهید با او ارتباط برقرار کنید.
در حالی که مخاطب هستید ، می توانید روی گزینه “All Rooms ” در بالای صفحه ضربه بزنید تا از راهرو به عقب بروید تا ببینید که اتاق های دیگر بدون بی صدا کردن یا ترک مکالمه چه کارهایی را شروع کرده اند.
در واقع ، یکی از ویژگی های برجسته Clubhouse در مقایسه با سایر پلتفرم ها این واقعیت است که شما می توانید بدون از دست دادن جایگاه خود در اتاق گفتگو، سایر برنامه ها را بررسی کنید.
بنابراین می توانید ایمیل خود را بررسی کنید، یک سخنران را به پلتفرم دیگری منتقل کنید یا DMs خود را در کانال دیگری بررسی کنید، بدون اینکه کلمه ای از مکالمه را از دست بدهید. وقتی آماده شدید، روی دستی کوچک در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید تا دست خود را بلند کنید.
اگر شما به عنوان یک سخنران به روی صحنه آمده اید، می توانید میکروفن خود را بی صدا کنید. به لطف احترام به دیگران، میکروفن های خود را در حالی که شخص دیگری در حال صحبت است، خاموش نگه می دارند تا صدای پس زمینه را به حداقل برسانند.
وقتی صحبتتان تمام شد، قبل از اینکه میکروفن خود را بی صدا کنید، یک یا دو ثانیه صبر کنید. این کار کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که در پایان وقتی بین صحبت کردن و ارتباط دیگران فاصله ای وجود دارد، به طور تصادفی ارتباط خود را قطع نکنید.
هر اتاق Clubhouse بسته به موضوعات مورد بحث و نحوه کار متفاوت انجام می شود که ناظران می خواهند آن را اجرا کنند. در اتاق های بزرگتر ، ناظران معمولاً تعداد محدودی از افراد را به صحنه می آورند و از آنها می خواهند سوال یا بینش خود را به چند دقیقه محدود كنند. پس از آن، آنها تمام تلاش خود را می کنند تا قبل از اینکه شما را به حالت مخاطب برگردانند، به سوالات پاسخ دهند تا بتوانند سوال بعدی را مطرح کنند.
در اتاق های کوچکتر، ممکن است مصاحبه ای را ببینید که می توانید بنشینید و گوش دهید. همچنین ممکن است مشاهده کنید که ناظران یک اتاق کوچک همه را همزمان به صحنه دعوت می کنند تا در قالب باز به اشتراک بگذارند.
برای تعدیل در اتاق کلاب هاوس دو روش وجود دارد:
- یک اتاق جدید باز کنید.
- یک ناظر در اتاقی که در آن هستید، داشته باشید تا شما را از سخنران به ناظر ارتقا دهد.
به عنوان ناظر، چندین گزینه جدید در دسترس شماست:
- روشن یا خاموش کردن توانایی بلند کردن دستان مخاطبان.
- از مخاطبان دعوت کنید تا صحبت کنند.
- درخواست های مخاطبان را برای صحبت بپذیرید.
- سایر سخنرانان را نیز به ناظر ارتقا دهید.
- بلندگوهای دیگر را بی صدا کنید.
- بلندگوهای دیگر را برای مخاطب بفرستید.
خواه خودتان اتاق کلاب هاوس را باز کنید یا توسط سخنران دیگری به عنوان ناظر ارتقا پیدا کنید، می توانید در تنظیم لحن و مکالمه در اتاق کمک کنید. تنظیم شما تأثیر شدیدی بر مکالمه و انرژی موجود در اتاق خواهد داشت.
به عنوان ناظر ، شما باید تا زمانی که اتاق باز است در داخل اتاق فعال باشید. وقتی مکالمه کند شد، می خواهید آن را احیا کنید، سوالاتی را دعوت کنید یا دیگران را تشویق کنید که به گونه ای اشتراک بگذارند که به شخص دیگری که در اتاق نشسته فشار وارد نکند. اگر مکالمه شروع به آشفتگی می کند، مقداری نظم را بازگردانید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطب خود را از دست ندهید.
اگر اتاق خیلی بزرگ شود، پیگیری کسی که صحبت می کند دشوار است. وقتی این اتفاق می افتد، سعی کنید افرادی را که صحبت می کنند، معرفی کنید یا از سخنرانان بخواهید که خودشان را معرفی کنند تا مخاطب ببیند چه کسی صحبت می کند.
وقتی وارد اتاق می شوید، یکی از اولین چیزهایی که مشاهده می کنید مالک اتاق ، ناظران و بلندگوهای سازمان یافته در بالای اتاق است. از این قسمت به عنوان استیج در آن اتاق یاد می شود. هر سخنران داخل اتاق، استیج را به اشتراک می گذارد و می تواند به نوبت صحبت کند.
درست زیر بلندگوهای فعال ردیف اول مخاطبان قرار دارد – منطقه ای با عنوان “Followed by the speakers توسط سخنرانان دنبال می شود”. این قسمت اعضای بیشتری را در برنامه برجسته می کند که قبلاً با سخنران ها ارتباط برقرار کرده و روابط خود را آغاز کرده اند.
در زیر آن، بقیه مخاطبان را می بینید – بقیه کسانی که در اتاق با شما هستند و گوش می دهند.
عبارتی که در این اتاق ها زیاد می شنوید عبارت PTR است که مخفف Pull To Refresh است. از آنجا که کلاب هاوس به عنوان یک گپ صوتی رها شده طراحی شده است، افراد می آیند و می روند. آنها ممکن است بخواهند اتاق های دیگر را بررسی کنند یا از استیج بالا و پایین بروند. و گاهی اوقات ، سخنران ها ممکن است تصمیم بگیرند تصاویر پروفایل خود را به طور موقت تغییر دهند تا تصویر یا نمودار دیگری را نشان دهند که یک نکته یا چیز مهم برای اتاق را نشان می دهد.
در این موارد ، وقتی می شنوید که ناظران از شما PTR بخواهند ، به راحتی روی صفحه نمایش بکشید تا فضای اتاق را تازه کنید و عکس های پروفایل جدید و همچنین ترتیب صحیح ورود افراد به اتاق را مشاهده خواهید کرد.
از کلوپ هاوس کلوپ ، مانند کلوپ شبکه اجتماعی، برای ایجاد جوامع درون پلتفرم استفاده می شود. اتاق هایی که با یک کلوب راه اندازی شده اند، می توانند خصوصی و صمیمی باشند – فقط برای اعضای جامعه اختصاص یافته است – یا عمومی برای کمک به معرفی باشگاه به اعضای کلاب هاوس.
در حال حاضر، کلاب هاوس از بنیانگذاران باشگاه می خواهد که حداقل یک مکالمه تکراری را میزبان خود قرار دهند، اگرچه می توانید هر تعداد مکالمه دیگری که دوست دارید تکرار کنید. برای درخواست ایجاد یک کلوب جدید، باید سه جلسه ملاقات تکراری خود را میزبانی کنید و سپس از این لینک بازدید کنید تا فرم درخواست خود را پر کنید.
پیشنهاد مطالعه : فعالیت بیش از یک میلیون کسب و کار ایرانی در اینستاگرام
موسس: مالک باشگاه. یک بنیانگذار می تواند توضیحات و قوانین باشگاه را ویرایش کرده و از اعضا دعوت کند تا بدون نیاز به تأیید درخواست یا منتظر تأیید باشگاه باشند.
مدیر: توسط موسس یا سایر سرپرستان منصوب شده است. مدیر می تواند اعضا را تأیید یا حذف کرده و اتاق های خصوصی یا عمومی را باز کند.
اعضا: یک شرکت کننده تایید شده در این باشگاه است. یک عضو می تواند اتاق های خصوصی برای باشگاه ایجاد کند اما اتاق عمومی ندارد. آنها همچنین می توانند در هر دو اتاق خصوصی و عمومی حضور یابند و سایر اعضای Clubhouse را برای عضویت در این باشگاه معرفی کنند.
فالوور: عضو رسمی باشگاه نیست. یک فالوور می تواند فعالیت های باشگاه های عمومی را دنبال کند اما نمی تواند اتاق هایی برای باشگاه ایجاد کند.
در حال حاضر ، اعضا فقط می توانند هر بار یک کلوب راه اندازی کنند تا از پخش شدن خیلی زیاد یا ایجاد باشگاهی که پس از آن خاموش است، جلوگیری کنند. زمان انتظار برای راه اندازی یک کلوب جدید حدود 2 هفته است.
منتظر بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2021 و بعد از آن هستیم، Clubhouse App نمایانگر تقاضای متغیر مخاطبان ما است. در مورد Clubhouse صحبت های زیادی در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد، وقتی برنامه از بتا خصوصی خارج شود و عمومی شود، وجود دارد. آیا بازاریاب ها این برنامه را تحت فشار قرار می دهند؟ آیا برند های تجارت الکترونیکی وارد بازار می شوند و فقط سعی در فروش دارند؟ آیا با ورود بیشتر افراد به برنامه ، از ارزش و امکانات شبکه کاسته می شود؟ آیا از دست دادن انحصار برنامه باعث کاهش شکوه و جلال آن می شود؟
تا زمانی که Clubhouse App عمومی نباشد ، بسیاری از سوالات پاسخی نخواهند داشت. بنابراین دیدن اینکه در آینده با این برنامه چه اتفاقی می افتد، هیجان انگیز خواهد بود. در ضمن ، اگر در Clubhouse هستید ، از انحصار به نفع خود استفاده کنید و اکنون برقراری این ارتباطات را شروع کنید.
دانلود Clubhouse برای اندروید دانلود Clubhouse برای آیفون
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
6 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.