استفاده از کپشن و هشتگ در اینستاگرام مارکتینگ #️⃣
? ممکن است یک تصویر هزار کلمه باشد ، اما در مورد متن، کلمات چیزی برای گفتن دارند. نوشتن کپشن های جالب توجه می تواند دشوار باشد و به همین دلیل برای آسان سازی این موضوع با نکاتی کاربردی آشنا خواهیم شد؛ با ما همراه باشید.
سلام به دوستان و همراهان همیشگی و فعالان شبکه های اجتماعی، سپاس از این که لاین استور را انتخاب کردید. با یک مقاله آموزشی اینستاگرام با موضوع استفاده از کپشن و هشتگ در اینستاگرام مارکتینگ همراه ما باشید.
- در روند کار عجله نکنید.
چندین پیش نویس را بنویسید و از دوستان یا همکاران خود نظر بخواهید. بله ، مطالب شما باید به موقع باشد و اما همچنین باید جذاب باشد. اینستاگرام اخیراً الگوریتم خود را برای سازماندهی فید هر کاربر تغییر داده تا آنچه را که احتمالاً جذاب تر خواهد بود را نشان دهد. قابل مشاهده بودن هر پست به تعداد پسندیدن و نظرات آن بستگی دارد. وقت بگذارید و محتوایی ایجاد کنید که مشتریان شما را به وجد بیاورد و آنها را درگیر خود کند.
- طول کپشن را در نظر بگیرید.
زیرنویس (کپشن) های شما می تواند تا 2200 کارکتر باشد. (برای مقایسه، توییتر 140 کارکتر را اجازه می دهد.) صرف نظر از طول ، کاربران فقط می توانند 3 تا 4 خط اول هر عنوان را مشاهده کنند. برای دیدن بقیه باید بیشتر … را کلیک کنند. به همین دلیل ، مهمترین مطالب را در ابتدای کپشن قرار دهید تا همیشه قابل مشاهده باشد.
همینطور که گفته شد ، از کپشن های طولانی اجتناب نکنید. در واقع ، اینستاگرام می تواند یک رسانه قصه گویی عالی باشد. به عنوان مثال، نیویورکی ها کپشن های طولانی تری را به نقل از افرادی که از آنها عکس می گیرند، می نویسد.
- دیگران را درگیر کنید.
همیشه دعوت به عمل را در کپشن خود قرار دهید. مخاطبان خود را برای لایک ، نظر دادن و به اشتراک گذاشتن عکس خود ترغیب کنید.
همچنین می توانید از عنوان خود برای هدایت افراد به لینک موجود در بیوگرافی استفاده کنید ، دقیقاً جایی که آنها می توانند یک محصول جدید یا پست وبلاگ را بررسی کنند. فقط یادتان باشد که پیوند را تغییر دهید تا با آخرین پست شما مطابقت داشته باشد. نکته: از پیوندهای کوتاه شده در URL خود استفاده کنید تا بتوانید میزان بازدید از حساب اینستاگرام یا یک پست خاص خود را ببینید.
یک برچسب جغرافیایی را اضافه کنید. آیا می دانید پست هایی که با موقعیت مکانی برچسب گذاری شده اند 79٪ تعامل بیشتری دارند؟ افزودن برچسب جغرافیایی روش دیگری برای یافتن محتوای شما به کاربران می دهد که می تواند منجر به تعامل بیشتر شود.
- صدای اینستاگرام خود را پیدا کنید.
هر سکوی اجتماعی صدای متمایزی دارد. آنچه توئیتر کار می کند ممکن است در اینستاگرام کار نکند. در اینستاگرام ، پست هایی با لحنی دلچسب و معتبر تمایل دارند که بهترین عملکرد را داشته باشند. با ایموجی ها و سایر ابزارهای سرگرم کننده تجربه کنید تا به برند خود احساس متمایزی بدهید. انتظار نداشته باشید اولین بار آن را درست انجام دهید – توسعه صدای برند شما ممکن است مدتی طول بکشد.
اگر در مورد نوشتن شک دارید ، آن را کوتاه کنید. ارتباط کمی بین طول کپشن و میزان جذابیت وجود دارد ، اما کپشن های کوتاه به تصاویر شما اجازه می دهند صحبت کنند.
- نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام
هشتگ ها اینترنت را به دست گرفته اند. هشتگ ها به کلمات کلیدی یا عبارات کلمات کلیدی اشاره دارند که بدون فاصله نوشته می شوند و با علامت پوند (#) پیشوند می شوند. آنها به طور کلی برای مرجع رویدادها ، کنفرانس ها ، سرگرمی یا مضامین تکرار شونده استفاده می شوند و راهی عالی برای بیشتر دیده شدن مطالب شما هستند.
هشتگ در اصل توسط توییتر محبوب شد، هشتگ ها اکنون در چندین شبکه اجتماعی کاربرد ویژه دارند.
- استفاده از هشتگ در اینستاگرام
فیدهای اینستاگرام همیشه در حال تغییر هستند ، این موضوع که منطقی است و با توجه به اینکه روزانه 80 میلیون پست به اشتراک گذاشته می شود. با محتوای بسیار متنوع، ممکن است مورد توجه قرار گرفتن حساب شما باشد. اینجاست که هشتگ ها به کار شما می آیند.
در اینستاگرام ، هشتگ ها پست های طیف گسترده ای از کاربران را در یک فید واحد جمع می کنند … اگرچه هنگام جستجوی هشتگ ها فقط حساب های عمومی نشان داده می شوند.
اینستاگرام یافتن محتوای دارای برچسب را برای کاربران ساده و آسان می کند. هنگام جستجوی کلمه یا عبارتی ، صفحه نتایج جستجو چهار قسمت را به شما نشان می دهد:
Top ، که برترین حساب های اینستاگرام ، هشتگ ها و مکانهایی را که شامل کلمه کلیدی شما هستند نشان می دهد (به طور معمول حساب های محبوب یا دنبال کننده شما)
Accounts ، که بهترین حساب های اینستاگرام را شامل می شود که شامل کلمه کلیدی شما است
برچسب ها ، هشتگ های پرطرفداری را که شامل کلمه کلیدی شما هستند و تعداد پست های دیگر اینستاگرام با آن هشتگ به اشتراک گذاشته شده است ، نشان می دهد
مکانها ، مکانهای اطراف را که شامل کلمه کلیدی شما هستند نمایش می دهد
به عنوان مثال ، اگر می خواهید پست خود را با #لاین_استور برچسب گذاری کنید ، ممکن است بخواهید هشتگ های مرتبط مانند #دوره_لاین_استور ، #آموزش_لاین_استور یا #معرفی_لاین_استور را برچسب گذاری کنید تا دامنه ارسال شما را گسترش دهد.
- هشتگ در اینستاگرام مارکتینگ
استفاده از هشتگ آسان است! به سادگی با استفاده از نویسه ها ، اعداد یا شکلک ها هشتگ ایجاد کنید. می توانید سی عنوان را به کپشن اضافه کنید. فقط به یاد داشته باشید – حساب شما باید عمومی باشد تا پست های شما در فیدهای هشتگ ظاهر شوند.
- انتخاب هشتگ اینستاگرام
چگونه هشتگ های مناسب برای هر پست را انتخاب می کنید؟ بهترین پاسخ ما با استفاده از طوفان فکری کلمات کلیدی مرتبط و تحقیق در مورد روندهای مربوطه است که در واقع آسان تر در خود اینستاگرام است.
پیشنهاد مطالعه : ۲ روش ساده برای کپی کردن کپشن در اینستاگرام
از تب Explore (نماد ذره بین در فهرست پایین) شروع کنید. در آنجا پست های پرطرفدار را پیدا خواهید کرد و خواهید دید از هشتگ هایی که استفاده شده است.
اگر قبلاً هشتگی در ذهن دارید ، می توانید از این صفحه برای یافتن هشتگ های معروف و مرتبط نیز استفاده کنید. فقط هشتگ را در نوار جستجو تایپ کنید و نتایج خود را بر اساس برچسب ها فیلتر کنید تا ببینید چند پست از آن هشتگ و همچنین هشتگ های مرتبط دیگر استفاده کرده است.
بازاریابی اینستاگرام
سعی کنید هشتگهای عمومی و پرطرفدار و هشتگهای خاص را با هم مخلوط کنید تا میزان دسترسی و ارتباط شما بیشتر شود. همچنین ، ایجاد هشتگ مارک دار خود را در نظر بگیرید.
بسیاری از مشاغل از هشتگ های شخصی خود برای راه اندازی یک محصول جدید ، مدیریت یک کمپین اینستاگرام ، تبلیغ یک رویداد و جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند. اگر می خواهید این کار را برای تجارت خود انجام دهید ، مطمئن شوید که از هدف شما برای هدف دیگری استفاده نمی شود … و سپس مخاطبان خود را به استفاده از آن تشویق کنید!
بازاریابی اینستاگرام هشتگ های اینستاگرام
قالب بندی هشتگ اینستاگرام
اکنون ، به بحث این که چگونه هشتگ ها را در محتوای خود بگنجانیم می رسیم.
اولین و مهمترین مطلب این است : هرزنامه نباشید. هشتگ ها باید در عنوان شما طبیعی باشند. بیشتر مشاغل از 2 تا 5 هشتگ در پست خود استفاده می کنند. هدف این است که از یک تا چهار هشتگ عالی استفاده کنید تا مخاطبان را بیش از حد تحت فشار قرار ندهید و خواندن کپشن ها را سخت نکند.
اگر هشتگ های شما به طور طبیعی با کپشن شما ترکیب نمی شوند ، آنها را در انتها یا حتی در ابتدا در نظر بگیرید. هشتگ ها بدون توجه به جایی که قرار بگیرند ، همان کار را خواهند کرد.
برای دریافت جامع ترین اصول بازاریابی در اینستاگرام و آشنایی با روش های اینستاگرام مارکتینگ، کافی است به سایت لاین استور بزنید و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.
ارتباط با پشتیبان لاین استور در تلگرام ارتباط با پشتیبان لاین استور در واتساپ
مجموعه لاین استور به عنوان یک مجموعه فعال و حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ و به عنوان مجری و مشاور کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، با هدف ارائه آموزش های تخصصی در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، دوره های آموزشی متنوعی را در دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی در اختیار مخاطبان عزیز قرار می دهد.
دوره جامع اصول اینستاگرام مارکتینگ، یکی از دوره های آموزشی در زمینه بازاریابی در حوزه دیجیتال است که حاوی اطلاعات ارزشمندی در این زمینه است. اگر شما هم پلتفرم پرطرفدار اینستاگرام را برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود انتخاب کرده اید و موفقیت در آن برای شما اهمیت زیادی دارد، می توانید با تهیه دوره جامع اصول بازاریابی در اینستاگرام از وب سایت لاین استور، به این هدف دست یابید.
در این دوره به آموزش هایی زیر دسترسی خواهید داشت:
- ویرایش پروفایل و تکمیل بیوگرافی اینستاگرام
- اصول پست گذاشتن در اینستاگرام
- استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام
- استفاده از استوری اینستاگرام
- نحوه استفاده از IGTV اینستاگرام
- گیمیفیکیشن در اینستاگرام
- استفاده از اینفلوئنسرهای در اینستاگرام
- و….
اگر علاقه مند به انجام بازاریابی موفق در اینستاگرام هستید و تمایل دارید تا اصول اینستاگرام مارکتینگ را فرا بگیرید، کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید