10 مزیت برتر اینستاگرام برای کسب و کارها ?
? اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه ، از زمان ایجاد خود در سال 2010 مسیری طولانی را طی کرده است. رفته رفته واکنش بیشتری نسبت به این پلتفرم که به سرعت در حال رشد است، نشان داده اند به طوری که اگر در حال حاضر 100 برند برتر جهان را تجزیه و تحلیل کنید، 90٪ آنها حساب اینستاگرام دارند.
سلام به دوستان و همراهان عزیز لاین استور، در این جا 10 مزیت اینستاگرام برای کسب و کارها را با هم مرور می کنیم:
- قدرت خرید
آیا می دانید بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام از این برنامه برای خرید آنلاین یک محصول استفاده کرده اند؟ با وجود قدرت فروش بالای اینستاگرام، نمی توانید این پلتفرم را نادیده بگیرید.
قبلاً اشاره کردیم که بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام وجود دارد ، بنابراین ⅓ از آنها، از اینستاگرام برای خرید آنلاین یک محصول استفاده کرده اند! علاوه بر این ، 75٪ از کاربران اینستاگرام پس از مشاهده پست تبلیغاتی اینستاگرام، به کارهای مختلفی از جمله بازدید از یک وب سایت اقدام می کنند.
- گزینه های پیشرفته تبلیغاتی
بستر تبلیغاتی اینستاگرام به پیشرفته ترین گزینه های هدفمند تبلیغات رسانه های اجتماعی دسترسی دارد. اینستاگرام چند سال پیش توسط مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ خریداری شد. به همین دلیل ، قابلیت های اینستاگرام به سرعت گسترش یافت تا با قابلیت های فیس بوک تطبیق یابد. فیس بوک به داشتن یکی از پیشرفته ترین بسترهای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی مشهور است. شما می توانید از طریق سن ، علایق ، رفتار و موقعیت مکانی در فیس بوک برای مردم تبلیغ کنید و اکنون می توانید همین کار را در اینستاگرام نیز انجام دهید.
شما می توانید براساس تعامل پست اینستاگرام ، لیست های ایمیل مشتری ، بازدیدهای ویدیوی اینستاگرام و موارد دیگر ، سفارشی سازی مجدد با مخاطبان خود ایجاد کنید. داشتن این گزینه ها به شما امکان می دهد استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را به سطح بالاتری برسانید و یک قیف فروش خاص را با تبلیغات اینستاگرام خود پیاده سازی کنید تا به نتایج بیشتری برسید.
- قابلیت ردیابی
فروش و بازدهی از طریق تبلیغات اینستاگرام قابل پیگیری است بنابراین شما می توانید ROI روشن را مشاهده کنید. این مزیت اینستاگرام ممکن است بدیهی به نظر برسد. از آنجا که اینستاگرام از همان بستر تبلیغات مدیر تبلیغات به عنوان فیس بوک استفاده می کند، از کلیه قابلیت های ردیابی فیس بوک برخوردار است. شما می توانید از کلیک های لینک گرفته تا دیگر موارد را مشاهده کنید، و هزینه هر نتیجه را در هر کمپینی که اجرا می کنید، مشاهده می کنید.
این بدان معنی است که بسته به اینکه چه هدفی یا هدفی را اندازه گیری می کنید ، همیشه می توانید ببینید که چه مقدار نتیجه گرفته اید و با چه هزینه ای. علاوه بر این ، می توانید نتایجی را که دریافت می کنید تقسیم کنید تا ببینید از چه کسی یا از کجا آمده اند (به عنوان مثال از کدام جنسیت ، کدام محدوده سنی ، کدام منطقه ، کدام دستگاه و غیره). داشتن این دانش به شما این امکان را می دهد که بفهمید پول شما در کجا سرمایه گذاری می شود. مهم است که به وضوح ببینید کدام آگهی و مجموعه آگهی بیشترین درآمد را دارد و صاحبان مشاغل می توانند این موارد را با تبلیغات اینستاگرام مشاهده کنند.
- ویژگی های اضافی برای پروفایل های تجاری
مانند فیس بوک ، اینستاگرام حساب ها را به حساب های شخصی و حساب های تجاری تقسیم بندی می کند. اگر حساب خود را به یک حساب کسب و کار تبدیل کنید ، برای کمک به ارتقا تجارت خود ، به ویژگی های مختلفی دسترسی خواهید داشت.
برخی از این ویژگی ها شامل داشتن یک دکمه تماس برای عمل برای بازدیدکنندگان صفحه شما ، امکان تبلیغ پست های شما و دسترسی به اطلاعات آماری حساب است. همچنین به کاربران اینستاگرام این درک واضح را می دهد که صفحه ای که در آن هستند متعلق به یک کسب و کار است و فقط یک صفحه شخصی اینستاگرام نیست. انجام این تنظیمات به شما امکان می دهد حساب خود را برای موفقیت تنظیم کنید تا از تمام مزایای اینستاگرام بهره مند شوید.
- امکان دستیابی به مشتریان دست نخورده
قبلاً اشاره کردیم که بیش از 1 میلیارد کاربر اینستاگرام وجود دارد که حداقل یک بار در روز در این پلتفرم فعال هستند و حداقل یک سوم از آنها به طور فعال از طریق پروفایل های اینستاگرام خرید می کنند. 50 درصد از اینستاگرامرها هر روز به طور فعال از پروفایل مشاغل بازدید می کنند، اما اگر شما حساب اینستاگرام نداشته باشید، شرکت شما یکی از آنها نخواهد بود! اینستاگرام را به عنوان توسعه دهنده شرکت خود در نظر بگیرید. هرچه حضورتان در اینستاگرام بیشتر باشد ، بیشتر در برابر مشتریان بالقوه خود حضور خواهید داشت.
- ساخت نام تجاری با کیفیت
یکی از زیبایی های اینستاگرام این است که تمام قابلیت های تبلیغاتی پولی فیس بوک را دارد ، اما علاوه بر این مواردی دارد که فیس بوک از آن برخوردار است، موارد مانند عملکرد ارگانیک را نیز دارد. منظور ما از عملکردهای ارگانیک ، اعمالی است که شما می توانید انجام دهید یا نتایجی را که می توانید بدون پرداخت مستقیم هزینه دلار برای تبلیغات آنها را بدست آورید.
در فیس بوک ، اگر می خواهید تعداد طرفداران (یا دنبال کنندگان) صفحه کسب و کار خود را افزایش دهید، باید برای تبلیغات فیس بوک هزینه پرداخت کنید. در اینستاگرام، می توانید پیروان خود را به صورت ارگانیک جذب کنید.
- روابط بهتر با دنبال کنندگان برند
یکی دیگر از مزایای اینستاگرام این است که می توانید در پست های خود با مخاطبان خود را تعامل داشته باشید، بدون اینکه هزینه ای برای آن بپردازید. این بدان معناست که شما می توانید رابطه خود را با پیروان و مشتریان بالقوه خود را تقویت کنید، البته این کار هیچ هزینه اضافی برای شما ندارد.
تعامل با مارک ها در اینستاگرام 10 برابر بیشتر از فیس بوک ، 54 برابر بیشتر از پینترست و 84 برابر بیشتر از توئیتر است. با این نوع نرخ تعامل ، می توانید روی فالوورهای خود که همیشه در حال رشد است، حساب کنید و با پست های خود بیشتر و بیشتر ارتباط برقرار کنید؛ البته به صورت رایگان!
چه مخاطبان شما یک پست را دوست داشته باشند و چه در مورد آن نظر دهند، آنها تصمیم می گیرند با پست شما تعامل داشته باشند که نشان از علاقه به نام تجاری شما دارد. مشاغل می توانند از این فرصت برای تحریک مکالمه و اظهار نظر مستقیم با فالوورهای خود استفاده کنند. هرچه شفافیت و واکنش پذیری یک برند با دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیشتر باشد، اعتماد بیشتری بین آن برند و مشتریان بالقوه آن ایجاد می شود. هرچه اعتماد مصرف کننده به نام تجاری بیشتر باشد ، احتمال خرید از شما نسبت به رقبا بیشتر است.
- درک پایگاه مشتری
واقعاً چقدر از مشتری خود می دانید؟ مطمئناً ممکن است سن آنها بین 25 تا 54 سال باشد ، اما حس شوخ طبعی آنها چگونه است؟ خواه استارتاپی باشید که همه چیز را در مورد اینکه دقیقاً بازار هدف شما چیست یاد بگیرید یا اینکه یک شرکت فصلی هستید که تازه در اینستاگرام وارد بازار کار شده اید.
همیشه جا برای یادگیری بیشتر در مورد بازار هدف شما وجود دارد. لازم به یادآوری است که بازار هدف چیزی فراتر از مخاطبی است که دارای آمار جمعیتی و رفتاری است. یک بازار هدف از افراد واقعی تشکیل شده است ، بنابراین تلاش های بازاریابی شما برای ماندن در مقابل آنها باید انعطاف پذیر باقی بماند.
می توانید ببینید چه نوع محتوایی را مخاطبان شما بیشتر دوست دارند و به آنها جذب می شوند و کدام محتواها اینگونه نیستند. می توانید ببینید که کدام حساب ها را دوست دارند دنبال کنند و کدام ها را دنبال نمی کنند.
دانستن این موارد، هنگام ایجاد محتوا برای حساب اینستاگرام تان بسیار مهم خواهد بود ، اما دانستن آن برای کل استراتژی بازاریابی نیز ارزشمند است!
- تصویر محور بودن
یکی از مزایای اصلی اینستاگرام که آن را از سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی جدا می کند ، عکس محور بودن آن است. برخلاف سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام فقط از عکس ها و فیلم هایی تشکیل شده است که می تواند همراه با متن باشد ، اما متن اجباری نیست.
این برای شما مفید است زیرا بیشتر مردم بیشتر از آنچه می بینند به یاد می آورند تا آنچه می خوانند یا می شنوند! بعلاوه ، وقتی صحبت از مشارکت و نتیجه می شود ، ویدیوها بهتر از تصاویر در شبکه های اجتماعی عمل می کنند ، اما فیلم ها و تصاویر بدون هیچ کدام از پست های شبکه های اجتماعی بهتر عمل می کنند.
این باعث می شود فوراً اینستاگرام در سایر پلتفرم رسانه های اجتماعی که برای ارسال آنها نیازی به یکی از این دو نیست ، پا بگذارد! داشتن یک پلتفرم عکس محور یا ویدیو به دنبال کنندگان شما این امکان را می دهد تا بهترینمخاطبان را داشته باشید و این باعث می شود که آنها با محتوای شما درگیر شوند. هر دوی این عوامل فالوورهای شما در اینستاگرام را یک قدم به خرید نزدیک می کند.
- هماهنگی آسان با سایر تلاش های بازاریابی شما
یکی از بزرگترین مزایای اینستاگرام این است که می توانید تمام اطلاعات و داده های جمع آوری شده از آن را بگیرید و از آن در سایر تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. همه ترافیکی که از اینستاگرام ارسال می کنید می تواند در پلتفرم های دیگر مانند فیس بوک ، گوگل و … دوباره هدف گذاری شود.
حتی می توانید از پست های اینستاگرامی خود برای توسعه سایر تلاش های بازاریابی که انجام می دهید و بالعکس استفاده کنید! کانال های تبلیغاتی متقابل و تلاش های بازاریابی به شما امکان می دهد دامنه آن کانال را افزایش دهید و فالوورهای موجود را ترغیب کنید تا نام تجاری شما را در سایر پلتفرم ها ردیابی کنند. هرچه نقاط تماس برند شما با یک مصرف کننده بیشتر باشد، احتمال خرید آنها از شما نسبت به رقبا بیشتر است!
تا اینجا در مورد مزایای اینستاگرام صحبت کردیم، هر چند برای همه ما، تعداد بسیاری از این موارد کاملاً مشهود است. همانطور که اطلاع دارید، امروزه اینستاگرام به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی، تبلیغات، فروش محصول و توسعه کسب و کارها تبدیل شده است، اما آنچه مسلم است این است که برای موفقیت در این مسیر نیاز به داشتن یک پیج فعال، جذاب و با رتبه بالا در این پلتفرم هستید.
با توجه به اهمیت حضور در اینستاگرام و اهمیت رتبه پیج در رسیدن به اهداف تجاری، ما در مجموعه لاین استور با هدف موفقیت در کسب و کار و … خدمات بسیار متنوع و جذابی را برای کاربران اینستاگرام ارائه می دهیم. مجموعه لاین استور یک مجموعه حرفه ای در زمینه تبلیغات، بازاریابی و مجری و مشاور آموزش کسب درآمد از شبکه های اجتماعی است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعال است. این مجموعه سرویس های متنوعی تحت عنوان خدمات اینستاگرام ارائه می دهد که شامل موارد زیر می شود:
- ست کامل طراحی برای شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام
- طراحی لوگو
- طراحی قاب تصویری مربعی
- طراحی قاب تصویری مستطیلی
- باز طراحی سه تا پنج مرتبه
- پشتیبانی و مشاوره
- خدمات بهینه سازی پیج اینستاگرام
همانطور که بیان شد، با توجه به اهمیت رتبه پیج اینستاگرام که بر میزان فروش و درآمد شما تاثیرگذار است، کارشناسان ما تلاش می کنند تا از طریق بهینه سازی حرفه ای پیج اینستاگرام تان، بهترین نتایج را دریافت کنید.
خدمات ارائه شده در زمینه بهینه سازی پیج اینستاگرام که توسط مجموعه لاین استور در اختیار مخاطبان عزیز قرار می گیرد، شامل موارد زیر می شود:
- خدمات پشتیبانی ماهانه پیج اینستاگرام
- ارسال روزانه یک پست در پیج به صورت مستمر
- طراحی و اشتراک گذاری سه استوری در پیج
- ارسال پیام خوش آمد گویی به فالوورهای جدید
- تولید و نشر محتوا
- پاسخگویی به کامنت های کاربران
- تعامل با پیج های همکاران
- پاسخگویی به دایرکت ها
- امنیت پیج برای جلوگیری از هک شدن
- طراحی هایلایت و کاور آن ها
- یک جلسه مشاوره رایگان با مهندس درویش زاده مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
- طراحی لوگوی اختصاصی
- جذب فالوورهدفمند
- تعامل با فالوورهای پیج مربوطه
- پشتیبانی 12 ساعته
- برنامه ریزی دقیق
- برگزاری مسابقات ماهانه
- راهنمایی و معرفی سرویس های تبلیغاتی برای افزایش فالوور
- انتخاب بهترین و تاثیرگذارترین کپشن
- استراتژی هشتگ ها و انتخاب هشتگ های محبوب
- آنالیز نیازهای کاربران با خدمات مربوطه
- طراحی ماسک (فیلتر اینستاگرام)
- طراحی ماسک (فیلتر اینستاگرام) ا عدد ، 3 عدد و 10 عدد
جهت دریافت خدمات مربوط به طراحی لوگو و طراحی قاب تصویری برای پروفایل اینستاگرام، خدمات بهینه سازی پیج اینستاگرام و طراحی فیلتر اینستاگرام کافی است با کارشناسان مجموعه لاین استور در ارتباط باشید. کارشناسان ما تلاش می کنند تا پیج شما را به بهترین شکل طراحی و بهینه سازی کنند و جایگاه آن را ارتقا دهند.
پیشنهاد مطالعه : خلاقیت بهترین راه برای رفع مشکلات کسب و کارها
علاوه بر موارد مذکور، مجموعه لاین استور در پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور، خدمات مختلفی برای اینستاگرام ارائه می دهد. سرویس های افزایش آمار پیج اینستاگرام که در پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور ارائه می شود و قابل ثبت سفارش است، شامل موارد زیر می باشد:
- فالوور ایرانی نیمه آفلاین اینستاگرام با کیفیت بالا، سرعت مناسب و کیفیت مناسب
- فالوور ترکیبی نیمه آفلاین اینستاگرام کیفیت خوب، کیفیت مناسب، ظرفیت بالا، سرور ارزان
- فالوور عربی نیمه آفلاین اینستاگرام
- فالوور ایرانی اجباری اینستاگرام کیفیت مناسب
- فالوور ایرانی واقعی پاپ اپ + اجباری اینستاگرام با کیفیت بالا، کیفیت ویژه سرور ارزان
- ارسال پاپ اپ ایرانی اکانت اینستاگرام با کیفیت ویژه، کیفیت بالا و سرور ارزان
- کامنت تصادفی خارجی (با اکانت های دارای تیک آبی از اروپا/ آمریکا) اینستاگرام
- کامنت تصادفی خارجی (با اکانت های دارای تیک آبی از هند و عرب) اینستاگرام
- کامنت تصادفی خارجی (با اکانت های + 10 کا فالوور) اینستاگرام
- کامنت ایرانی (تصادفی) اینستاگرام
- کامنت ایرانی (متن دلخواه) اینستاگرام
- کامنت ایرانی (ایموجی) اینستاگرام
- کامنت خارجی (تصادفی) اینستاگرام
- کامنت خارجی (متن دلخواه) اینستاگرام
- کامنت خارجی (ایموجی) اینستاگرام
- لایک ایرانی اینستاگرام با کیفیت بالا، کیفیت خوب و کیفیت مناسب
- لایک ترکیبی اینستاگرام با سرعت مناسب و کیفیت مناسب
- لایک خارجی اینستاگرام با کیفیتهای بالا و مناسب
- ویو ویدئوی اینستاگرام با کیفیت بالا، سرور ویژه و سرور ارزان
- ویو واقعی ایرانی، عربی، آمریکایی ویدئو اینستاگرام کامنت متن دلخواه (با اکانت های دارای تیک آبی از اروپا/ آمریکا) اینستاگرام
- لایک کامنت خارجی اینستاگرام
- ویو استوری اینستاگرام سرعت بالا، سرور ویژه
- ویو هایلایت اینستاگرام
- افزایش کلیک لینک سوایپ آپ (See more) استوری اینستاگرام
- افزایش بازدید صفحه اینستاگرام
- افزایش ایمپرشن صفحه اینستاگرام
- افزایش ریچ تصویر اینستاگرام
- افزایش ریچ ویدئو اینستاگرام
- بیننده ترکیبی لایو اینستاگرام (20 دقیقه، 30 دقیقه، 50 دقیقه و 60 دقیقه)
- بیننده + کامنت + لایک ترکیبی لایو استوری اینستاگرام (30 دقیقه)
- لایک ترکیبی لایو استوری اینستاگرام
- ویو ویدئو ایرانی تلویزیون (IGTV) اینستاگرام
- لایک ویدئو ایرانی تلویزیون (IGTV) اینستاگرام
- افزایش رای گزینه نظرسنجی Poll استوری اینستاگرام
- ارسال پاپ اپ ایرانی پست اینستاگرام کیفیت ویژه، کیفیت بالا، کیفیت ارزان
- افزایش رتبه ویدئو (ویو + لایک + ریچ + ایمپرشن + ذخیره پست) ایرانی اینستاگرام
- افزایش رتبه تصویر (ویو + لایک + ریچ + ایمپرشن + ذخیره پست) ایرانی اینستاگرام
- منشن اینستاگرام (اکانت های تصادفی ایرانی)
- منشن اینستاگرام (اکانت تصادفی خارجی)
- منشن اینستاگرام (اکانت ها بر اساس لایک کننده های پست هدف)
- منشن اینستاگرام (اکانت ها بر اساس کامنت گذاری های پست هدف)
- منشن اینستاگرام (اکانت های ایرانی بر اساس شهر و منطقه، بر اساس فالوور های پیج هدف)
- منشن اینستاگرام (اکانت های ایرانی بر اساس جنسیت، بر اساس موضوع)
- دایرکت اینستاگرام (ارسال به اکانت های تصادفی خارجی و ایرانی)
- دایرکت اینستاگرام (ارسال به اکانت های دلخواه- لیست)
- دایرکت اینستاگرام (اکانت ها بر اساس لایک کننده های پست هدف)
- دایرکت اینستاگرام (اکانت ها بر اساس کامنت گذاری های پست هدف)
- دایرکت اینستاگرام (ارسال به اکانت های ایرانی بر اساس شهر و منطقه)
- دایرکت اینستاگرام (ارسال به اکانت ها بر اساس فالوورهای پیج هدف)
- دایرکت اینستاگرام (ارسال به اکانت های ایرانی بر اساس جنسیت یا موضوع)
- دایرکت اینستاگرام (ارسال به اکانت های خارجی بر اساس موضوع)
تمامی این سرویس ها با تعداد قابل ثبت بسیار متنوع از ۱۰ تا ۵۰ هزار در پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور قابل ثبت سفارش می باشد. در پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور برای صاحبان پیج های تجاری و فروشگاه های اینترنتی تخفیفات بسیار ویژهای و خدمات بسیار متنوعی در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از تعرفه ها، ثبت سفارش و دسترسی به سرویس های خدمات اینستاگرام کافی است بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید