آموزش بازاریابی پیامکی ?
فهرست مطالب
Toggle? خدمات پیام کوتاه یا بازاریابی پیامکی یک رویکرد تبلیغاتی است که به مشاغل و شرکت ها اجازه می دهد، پیام های متنی را برای مشتریان خود ارسال کنند. این روش بازاریابی می تواند در بهبود تعامل با نام تجاری و افزایش فروش موثر باشد. بیشتر ما اغلب صدای اعلان ها را می شنویم و پیام های تبلیغاتی برند های مختلف را مشاهده می کنیم. واکنش به این متون می تواند براساس استراتژی بازاریابی که یک شرکت به کار می گیرد، متفاوت باشد. گاهی اوقات ممکن است این اعلان ها، آزار دهنده باشند و در بعضی موارد خواندن آنها جالب باشد.
بسیاری از مردم فکر می کنند که بازاریابی پیامکی قبلاً موثر بوده است و در حال حاضر تاثیر گذار نیست، اما این اصلاً درست نیست. پیامک هنوز هم یکی از بهترین راه های نزدیک شدن به مشتری در نظر گرفته می شود.
در این مقاله قصد داریم در مورد بازاریابی پیامکی و اثربخشی آن صحبت کنیم. در این مقاله در مورد رویکردهای مثبت، جنبه های منفی و اشتباهات مهم بازاریابی پیامکی بحث خواهیم کرد و در انتها شما را با پنل ارسال پیام کوتاه لاین استور آشنا می کنیم که می توانید به کمک این پنل، تبلیغات برند و محصول خود را انجام دهید و به مخاطبان خود پیامک ارسال کنید.
اگر بازاریابی پیامکی را به عنوان گزینه ای برای دستیابی به مشتریان بالقوه در نظر می گیرید ، این قوانین صحیح و آزمایش شده را دنبال کنید.
اجازه بخواهید.
داشتن لیستی از شماره های تلفن راهی برای موفقیت در بازاریابی پیامکی نیست. درخواست مجوز تصور خوبی از نام تجاری شما ایجاد می کند. مشاغل قبل از شروع ارسال پیام می توانند رضایت صریح کاربران تلفن همراه را جلب کنند. دو روش زیر در این زمینه مفید است:
- شما می توانید یک کمپین انتخاب ساده ایجاد کنید که کاربران را ترغیب کنید کلمه کلیدی خاصی را برای کد کوتاه شرکت ارسال کنند. به عنوان مثال ، برای دریافت آخرین پیشنهادات “NEW” را به “786363” ارسال کنید.
- از کاربران بخواهید هنگام خرید به صفحه برند شما بروند، کادر انتخاب را علامت بزنند. می توانید در آنجا گزینه ای ایجاد کنید و از مشتریان بخواهید برای دریافت پیشنهادات هفتگی یا ماهانه از طریق تلفن های همراه خود، آن کادر تأیید را بزنند.
ابزارهای بازاریابی پیامکی
استفاده از تلفن هوشمند برای ارسال هزاران متن به مشتریان ایده خوبی نیست. توصیه می شود از ابزارهای معتبر بازاریابی پیامکی مانند پنل ارسال پیام لاین استور استفاده کنید تا بتوانید کنترل بیشتری بر استراتژی بازاریابی خود داشته باشید. مواردی مانند زمان تحویل، پیگیری مخاطبین و حفظ لیست مخاطب با کمک ابزارهای مناسب بازاریابی آسان تر می شوند.
وقتی کسی برای دریافت پیامک از برند شما موافقت می کند، به این معنی است که او می خواهد چیزی ارزشمند ببیند. هرگز سعی نکنید مخاطب مورد نظر خود را با متن های بی ارزش بمباران کنید. این کار اعتبار شما را از بین می برد و مشتریان را آزار می دهد. یک پیام متنی خوب باید از نظر خوانندگان ارزش داشته باشد.
اشتباهات رایج بازاریابی پیامکی
وقت آن است که اشتباهات رایجی را که بسیاری از بازاریابان پیام کوتاه هنگام هدف قرار دادن مشتریان بالقوه خود مرتکب می شوند، بررسی کنیم.
- ارسال در بدترین زمان
می توانید خشم شخصی را که نیمه شب از خوابش لذت می برد و ناگهان تلفن همراه او با یک پیام کوتاه پیامکی بازاریابی زنگ می خورد را تصور کنید. به همین دلیل در نظر گرفتن بهترین زمان برای ارسال متن های تجاری بسیار مهم است. منطقه زمانی پایگاه مشتری خود را تجزیه و تحلیل کنید و زمان مناسبی را برای پیام های بازاریابی در نظر بگیرید.
- مرموز بودن
مردم به پیام هایی که از منابع ناشناخته دریافت می کنند، توجه نمی کنند. آنها این طور متن های ناشناس را هرزنامه می دانند. بنابراین، معرفی برندتان به مخاطبی که پیامک شما را دریافت می کند، بسیار مهم است. نام تجاری خود را معرفی کنید و سپس پیام بازاریابی را به طور معقولانه تحویل دهید.
- کلمات اختصاری و عامیانه
ایده آل است که یک متن بازاریابی عالی بیش از 160 کاراکتر نداشته باشید. شما باید پیام خود را در این حد و بدون استفاده از کلمات اختصاری و عامیانه تحویل دهید. استفاده از این کلمات باعث سردرگمی خواننده می شوند.
بدترین رویکردهای بازاریابی پیامکی
بیایید به طور خلاصه در مورد بدترین رویکردهای بازاریابی پیامکی بحث کنیم. شما می توانید با چنین رویکردهای ناخوشایندی مشتریان خود را عصبانی کنید. سعی کنید به هر قیمتی از این اشتباهات جلوگیری کنید.
- پیامک بسیار زیاد
میلیون ها نفر هر روز با متن های بی ربط بازاریابی بمباران می شوند. پبام های بی ربط را نه تنها به شکل پیام کوتاه، بلکه پیام هایی از این دست را در اشکال تبلیغات و ایمیل های شبکه های اجتماعی نیز دریافت می کنند. طبق تحقیقات، بیش از 16 میلیون پیام کوتاه در هر دقیقه برای مخاطبان هدف ارسال می شود. به مخاطبان خود اجازه دهید نفس بکشند و فقط متن بازاریابی مربوطه را در صورت لزوم ارسال کنند.
- ارسال پیامک بدون دعوت به عمل
دعوت به عمل ذات هر متن بازاریابی است. این خوانندگان را ترغیب می کند تا برای خرید اقدام کرده و قدم به جلو بگذارند. آنها را به سمت استفاده از کلمات واضح راهنمایی کنید و انتظار نداشته باشید ذهن شما را بخوانند. بسیاری از مارک های مشهور از پیامک گروهی برای ارائه CTA های روشن مانند ثبت نام رایگان ، استفاده از این کد تبلیغاتی و کلیک روی پیوند استفاده می کنند.
- گزینه ای برای لغو اشتراک ندارید.
هر پیام باید دارای گزینه لغو باشد، تا اگر مشتری با نوشتارهای بازاریابی شما مشکلی دارد ، اشتراک خود را لغو کند تا هر زمان تمایل داشته باشد، از دریافت پیام به راحتی انصراف دهد.
امرزوه بازاریابی پیامکی همچنان شیوه تبلیغاتی بسیار محبوب برای معرفی برند و خدمات یک شرکت است. بسیاری از مشاغل با استفاده از متن صحیح بازاریابی فعالیت ها و تبدیل خود را تقویت می کنند. پیروی از راهنمایی های صحیح می تواند به شرکت ها در دستیابی به اهداف فروش آن ها کمک کند. بازاریابی پیامکی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای دستیابی به مخاطبان هدف در کمترین زمان است.
در صورتی که شما نیز قصد دارید تا تبلیغات برند و محصولات خود را از طریق ارسال پیامک انجام دهید و با این روش بازاریابی کنید، می توانید از پنل ارسال پیامک لاین استور استفاده نمایید و در کنار آن از خدمات مشاوره ای و بسیار متنوع ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید
پیشنهاد مطالعه : ۱۰ استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی
پنل ارسال پیامک لاین استور
پنل ارسال پیامک لاین استور یک پنل بسیار کاربردی برای ارسال پیام های متنی مورد نظر شما است که امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی، نظرسنجی، پیام های صوتی، ارسال پیام بر اساس سن، جنسیت، منطقه، پیام به صورت گروهی و تکی و… را در اختیار شما قرار می دهد.
در پنل پیامک لاین استور امکانات بسیار جذابی در دسترس کاربران عزیز قرار میگیرد. مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی میتوانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند.
اما قبل از بیان خدمات ارائه شده به سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان میشود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور شامل موارد زیر میباشد:
- سرویس پیام کوتاه
- سرویس فکس مارکتینگ
- سرویس ایمیل مارکتینگ
- ارسال تکی و گروهی
- ارسال دفترچه تلفن
- ارسال منطقهای
- ارسال کدپستی
- ارسال سن و جنسیت
- ارسال بر اساس رنج شماره
- گزارش پیام های دریافتی و ارسالی
- قابلیت دفترچه تلفن
- قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
- ارسال مشاغل و اصناف
- ارسال محلهای
- ارسال از روی نقشه
- ارسال کلمات کلیدی
- ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
- ارسال دکل BTS ایرانسل
- ارسال دکل LBS همراه اول
- دسترسی اپراتور ویژه
- درخواست های پشتیبانی
- استدیو ضبط صدا
- دسترسی اپراتورهای ارسال
- شمارههای عمومی ارسال
- گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
- استعلام بلک لیست مخابراتی
- پیامک مسابقه و نظرسنجی
- پیشخرید – فاصله هفت روز تست
- وب سرویس
- سرویس پیام صوتی
- صندوق انتقادات و پیشنهادات.
مخاطبان عزیز میتوانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات متنوع و ویژه دیگری، بسته به نوع پنل استفاده نمایند. همان طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف میتوان به سرویسهای موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه بیان میشود:
- پنل کاربری
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- یک خط شماره اختصاصی
- 10 پیامک هدیه
- پنل ادمین
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 2 خط شماره اختصاصی
- منشی پیامکی
- 100 پیامک هدیه
- پنل بازاریاب
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 3 خط شماره اختصاصی
- امکان کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 3000 پیامک هدیه
- پنل همکار طلایی
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- سرویس ارزش افزوده
- 5 خط شماره اختصاصی
- کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 5000 پیامک هدیه
در صورتی که شما نیز تمایل دارید تا از پنل پیامک لاین استور، برای اهداف بازاریابی، جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید و یا برای بازاریابی پیامکی خود از مشاوره تخصصی کارشناسان ما استفاده نمایید، کافی است با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید.
ارتباط با پشتیبان لاین استور در تلگرام ارتباط با پشتیبان لاین استور در واتساپ
نظر شما چیست؟ آیا بازاریابی پیامکی می تواند تاثیری در جذب مخاطب بیشتر داشته باشد؟ به نظر شما در حال حاضر بهترین روش برای بازاریابی چیست؟ بازاریابی پیامکی تا چه حد می تواند زمینه تعامل با مشتری را فراهم کند؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
3 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.