اضافه شدن داشبورد حرفهای در اینستاگرام ?
? اینستاگرام به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در جهان، در کشور ما نیز کاربران بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد نه تنها برای برقراری ارتباط، دریافت اخبار و اطلاعات بلکه با اهداف تجاری و کسب درآمد در اینستاگرام عضو هستند.
حضور میلیونها کاربر، در کنار قابلیتها و امکانات متنوع اینستاگرام و دسترسی آسان و کم هزینه به این شبکه اجتماعی پرطرفدار، باعث شده تا بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف از محیط اینستاگرام برای بازاریابی و کسب درآمد استفاده کنند.
سلام خدمت همراهان لاین استور، اینستاگرام نیز برای جذب کاربران بیشتر و حفظ کاربران قبلی امکانات و قابلیتهای خود را بروزرسانی میکند و در حال حاضر ویژگی جدیدی با عنوان «داشبورد حرفهای» را به این اپلیکیشن اضافه کرده است. قابلیت داشبورد حرفه ای، باعث ورود تمام ابزارهای تجاری برنامه اینستاگرام به یک فضای اختصاصی میگردد.
Engadget در خبری عنوان کرده است که اینستاگرام در حال آماده سازی داشبورد جدید خود، با عنوان Professional Dashboard برای صاحبان کسب و کارها و اینفلوئنسرها است. در این قابلیت جدید، میانبرهایی برای دسترسی کامل تر به محتوای منتشر شده به صورت Partnership فراهم شده که کاربران دارای کسب و کار های رستوران، فروشگاهها و دیگر مشاغل میتوانند با استفاده از آن بخش تبلیغات خود را دقیق رصد کنند. بعلاوه می توانند فعالیت مخاطبان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به محتواهای آموزشی دسترسی بهتری داشته باشند.
پیشنهاد مطالعه : چگونه می توان در شبکه های اجتماعی باعث جذب مخاطبان شد؟
اگرچه این قابلیت ها قبلاً نیز در اینستاگرام در دسترس کاربران بوده است، اما برای اولین بار است که تمامی این امکانات به صورت متمرکز در یک فضا در اپلیکیشن اینستاگرام قابل دسترسی است. صاحبان مشاغل و کسب و کارها میتوانند از طریق داشبورد حرفه ای اینستاگرام عملکرد حساب های خود را مورد بررسی قرار دهند و از طریق آن به ابزارهایی که برای راهاندازی کارآمدتر حسابشان کمک میکند و باعث رشد تجارتشان میشود دسترسی داشته باشند. همچنین با این قابلیت دسترسی به منابع آموزشی مختلف از جمله ترفند ها، راهنمایی ها و نکات به راحتی در اختیار صاحبان کسب و کارها و مشاغل قرار می گیرد.
با توجه به اهمیت بخش بیزینسی، فیسبوک تلاش میکند تا توجه کاربرانی که کسب و کارشان به این شبکه وابسته است را جلب نماید. از طرفی در سه سال گذشته تیک تاک نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار برای تولیدکنندگان محتوا و ستاره های مشهور پلتفرم خود در نظر گرفته است. اخیراً نیز اسنپ چت برای دیده شدن ویدئوهای کاربران خود قابلیت Spotlight را معرفی کرده است تا کاربران بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند.
اینستاگرام نیز از طرف کاربران محبوب خود برای کمک به کسب درآمد تحت فشار قرار گرفته است. برهمین اساس اینستاگرام داشبورد حرفهای جدیدش را برای افرادی که به طور حرفهای از این پلتفرم استفاده میکنند و همچنین برای اکانت های بیزینسی در دسترس قرار می دهد.
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید