جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشینحوه استفاده از بازاریابی گیف برای افزایش آگاهی از برند Ⓜ️

نحوه استفاده از بازاریابی گیف برای افزایش آگاهی از برند Ⓜ️

1 بهمن 1399
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
نحوه استفاده از بازاریابی گیف برای افزایش آگاهی از برند

? آیا گیف یک تاکتیک بازاریابی است؟

درجواب باید بگوییم، بله! برای مدت زمان طولانی، گیف فقط راهی برای افزودن رنگ به محتوای بازاریابی شما دیده می شود. اما، آیا می دانید GIPHY و سایر موتورهای جستجوی گیف مانند Gfycat و Tenor ، حساب های ویژه ای برای برند ها، آژانس ها و هنرمندان دارند؟

سلام به دوستان و همراهان عزیز لاین استور، نگران نباشید ، ما در عرض یک دقیقه به سوالات شما در این خصوص پاسخ خواهیم داد. بعلاوه خواهید فهمید که چرا باید یک استراتژی گیف ایجاد کنید، چگونه یک کانال تجاری در GIPHY ایجاد کنید، چگونه با تبلیغات GIPHY شروع به کار کنید و موارد دیگر.

موتور جستجوی گیف، موتور جستجویی است که نتایج مربوط به گیف را برمی گرداند. موتورهای جستجوی گیف به برند ها این فرصت را می دهند تا محتوای گیف را برای کاربران علاقه مند ایجاد و توزیع کنند.

هر روز ، موتورهای جستجوی گیف بیش از 10 میلیارد گیف را در سراسر فیس بوک مسنجر، واتس آپ، Tinder ، iMessage ، Slack و موارد دیگر به کاربران ارائه می دهند.

giphy

یک موتور جستجوی گیف است که بیش از 7 میلیارد گیف و استیکر برای 500 میلیون کاربر هر روز ارائه می دهد. GIPHY گیف را در جستجوی بسیاری از برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، تیک تاک، توییتر و موارد دیگر جستجو می کند.

مردم عاشق گیف هستند.

بیش از 70٪ از افراد ساکن ایالات متحده در ارتباطات روزانه خود از شکلک ، گیف و استیکر استفاده می کنند. بزرگترین پلتفرم گیف؟ GIPHY بیش از 700 میلیون کاربر فعال روزانه GIPHY هر روز بیش از 10 میلیارد گیف را در پلتفرم و سایر مکان های تعبیه شده GIPHY به اشتراک می گذارند.

برخی از برند های تجاری مانند Red Bull ، Jolly Rancher ، Absolut ، Benefit Cosmetics و Gucci ، قبلاً به همکاری های بازاریابی با GIPHY روی آورده اند. GIPHY راهی منحصر به فرد برای افزایش آگاهی از نام تجاری در اختیار برندها قرار می دهد. شما فقط یک کانال تجاری در GIPHY ایجاد کرده و گیف های خنده دار و مرتبط با آرم یا محصول خود را بارگذاری می کنید.

پیشنهاد مطالعه : آموزش شبکه های اجتماعی ?

همانطور که اشاره کردیم، بسیاری از برند های معروف از قبل برای تقویت تلاش های بازاریابی خود همکاری با GIPHY را آغاز کرده اند. حالا نوبت شماست.

در اینجا نحوه شروع کار با بازاریابی GIPHY برای آگاهی از نام تجاری وجود دارد تا بتوانید از 10 میلیارد گیف روزانه استفاده کنید.

  1. یک کانال برند گیف ایجاد کنید.

اولین قدم برای استفاده از بازاریابی GIPHY برای آگاهی از برند ، ایجاد یک کانال برند دار در GIPHY است.

کانال برند شما به این شکل است:

خوب ، از نظر فنی ، اولین قدم ایجاد یک حساب کاربری در GIPHY و شروع به بارگذاری گیف ها در پلتفرم است.

هر کسی می تواند یک حساب ایجاد کند و گیف را بارگذاری کند ، اما گیف شما در نتایج جستجو در رسانه های اجتماعی شخص ثالث و برنامه های پیام رسانی نشان داده نمی شود ، مگر اینکه یک کانال برند تأیید شده داشته باشید. خوشبختانه ثبت نام در کانال برند GIPHY آسان است.

فقط به اینجا بروید و وارد حساب GIPHY خود شوید (یا برای یک حساب جدید ثبت نام کنید).

اگر هیچ گیف در پلتفرم ندارید ، این صفحه را مشاهده خواهید کرد:

برای ثبت نام در یک کانال برند در GIPHY ، باید حداقل 5 گیف در پلتفرم داشته باشید، همچنین یک وب سایت و یک شبکه اجتماعی را دنبال کنید.

ممکن است 2 تا 14 روز طول بکشد تا کانال برند شما تأیید شود، اما در این مدت می توانید کتابخانه خود را با گیف و استیکر های برند دار بسازید.

پس از تأیید ، گیف های شما برای استفاده در همه پلتفرم هایی که دارای یکپارچه سازی موتور جستجوی GIPHY هستند در دسترس خواهد بود.

  1. کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید.

درست مانند هر روش دیگر بازاریابی، شما به یک استراتژی برای بازاریابی گیف نیز نیاز دارید. و دقیقاً مانند بسیاری از تاکتیک های دیگر بازاریابی دیجیتال ، استراتژی بازاریابی گیف شما با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می شود.

تحقیق کلمات کلیدی فقط به معنی بررسی اصطلاحات و عناوین مختلف جستجو است که مربوط به برند شما هستند.

بنابراین ، اگر یک شرکت تولید کننده کفش مانند بروکس هستید، می خواهید کلمات کلیدی مانند “کفش های زنانه” ، “کفش تنیس” و سایر کلمات کلیدی مشابه را هدف قرار دهید.

افزودن کلمات کلیدی مرتبط به گیف های شما مهم است زیرا شما می خواهید مردم گیف های مربوط به نام تجاری شما را پیدا کنند. علاوه بر این ، شما می خواهید گیف های خود را با نام تجاری خود و هر برچسب دیگری استفاده کنید.

اما اگر افراد به دنبال برند شما نباشند چه می کنید؟

اینجاست که اصطلاحات جستجوی مرتبط شما به کمک تان می آیند.  اینها اصطلاحاتی هستند که لزوماً به طور مستقیم با نام تجاری شما ارتباط ندارند، اما به انواع مواردی که مخاطب هدف شما درباره آنها صحبت می کند، مربوط می شوند.

وقتی در حال برنامه ریزی کلمات کلیدی هستید که می خواهید هدف قرار دهید، به یاد داشته باشید که همه کلمات کلیدی برابر نیستند. برخی از کلمات کلیدی رقابتی تر از سایر کلمات کلیدی هستند و به همین ترتیب برای رتبه بندی برای آن کلمات کلیدی رقابتی ، زمان ، تلاش و بهینه سازی زیادی لازم است.

به عنوان مثال اگر شما یک برند فست فود هستید ، ممکن است نتوانید برای یک کلمه کلیدی رقابتی مانند “فست فود” رتبه بندی کنید ، اما می توانید برای چیزی مانند “یام” یا “خوشمزه” رتبه بندی کنید.

کلمات کلیدی را که انتخاب کنید، مهم است که هدف اصلی GIPHY را بخاطر بسپارید: نشان دادن گیف به کاربران، به صورت مرتبط با کلمات کلیدی که جستجو می کنند.

چگونه کلمات کلیدی کم رقابت را انتخاب کنیم؟

لیستی از موضوعاتی را که قرار است، هدف قرار دهید تهیه کنید.

لیستی از کلمات کلیدی را برای هر یک از این عناوین تهیه نمایید.

با جستجوی هر کلمه کلیدی در GIPHY ، تعداد گیف ها و همچنین تعداد بازدیدهای گیف برتر را یادداشت کنید.

  1. گیف های خود را ایجاد کنید.

بعد از اینکه لیستی از کلمات کلیدی را هدف قرار دادید، نوبت به ایجاد محتوا در مورد این اصطلاحات می رسد.

چند نوع مختلف گیف اساسی وجود دارد:

گیف های متحرک: گیف هایی که به یک تصویر ثابت انیمیشن اضافه می کنند

گیف های ویدیویی: رایج ترین نوع گیف

استیکر های گیف:  به طور معمول به عنوان پوشش روی تصویر یا فیلم استفاده می شود.

مثال گیف متحرک

گیف متحرک مانند گیف ویدیویی است ، اما گیف بر اساس یک تصویر ثابت است که با استفاده از ابزار انیمیشن متحرک شده است.

مثال گیف ویدئو

گیف های ویدیویی دارای کلیپ های ویدیویی کوتاه هستند.

نمونه استیکر گیف

استیکر های گیف تصاویر متحرک یا متنی هستند که معمولاً پس زمینه شفاف دارند. این گیف هایی هستند که می توانید در بالای تصویر یا ویدیو قرار دهید.

آنها اغلب در پلتفرم های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و اسنپ چت استفاده می شوند.

گیف هیجان انگیز و سرگرم کننده است. وقتی تازه شروع به استفاده از گیف برای بازاریابی کرده اید ، ممکن است بخواهید به انواع مختلف آن بپردازید.

نفس بکشید و به این فکر کنید که می خواهید این گیف ها کجا جادو کنند.

اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی به کاربران دسترسی پیدا کنید، استیکر های گیف بهترین راه برای شروع کار است. اگر نمی دانید چگونه تصاویر را ویرایش کنید یا انیمیشن اضافه کنید ، ممکن است برای مدتی گیف های متحرک را نگه دارید.

اگر یک دقیقه وقت بگذارید و به پلتفرم ها و افرادی که هدف قرار داده اید فکر کنید، تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع گیف آسان تر خواهد بود.

فراموش نکنید که گیف های خود را در کانال برند تأیید شده خود بارگذاری کنید و کلمات کلیدی خود را اضافه کنید!

پس از آماده شدن خلاقیت خود ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد کانال برند تأیید شده خود شوید، گیف های خود را بارگذاری کنید و هر گیف را با کلمات کلیدی مورد نظر خود برچسب گذاری نمایید.

  1. عملکرد بازاریابی GIPHY خود را پیگیری کنید.

گیف محتوای همیشه سبز است ، به این معنی که همیشه مرتبط است. همچنین بدان معنی است که شما می خواهید به طور منظم عملکرد گیف خود را کنترل کنید.

با یک کانال برند تأیید شده در GIPHY ، به داشبورد تجزیه و تحلیل دسترسی خواهید داشت.

در داشبورد تجزیه و تحلیل خود، می توانید تعداد بازدیدها را برای تصاویر گیف خود مشاهده کنید که به شما کمک می کند تا بتوانید انواع گیف و محتوای گیف را با بهترین عملکرد برای مخاطبی که سعی در جذب آن دارید، ارائه دهید. به این ترتیب می توانید گیف های دیگر را بر اساس آنچه که موثر است ، مدلسازی کنید.

محاسبه ROI  خود یا میزان بازدهی سرمایه

برای محاسبه  (cost-per-thousand impressions ) CPM گیف های خود(یعنی میزان هزینه به ازای هر هزار ایمپرشن) ، فقط باید هزینه ایجاد گیف را با تعداد نمایش هایی که گیف دریافت کرده، مقایسه کنید.

اگر 1000 دلار برای ایجاد گیف هزینه کرده اید که 5 میلیون برداشت ایجاد کرده اید،  CPM شما 2/0 دلار است.

نحوه استفاده از بازاریابی گیف برای افزایش آگاهی از برند

صفحات مربوط نتایج جستجوی GIPHY خودشان توسط Google فهرست می شوند. توجه داشته باشید که خیلی از نتایج اولیه بعد از نتایج تصویر مربوط به GIPHY می باشد.که به شما به عنوان یک برند، یک فرصت منحصر به فرد می دهد تا بازاریابی گیف خود را به روشی موثر برای افزایش آگاهی از برند تان تبدیل کنید، حتی اگر افراد مستقیماً در سایت GIPHY جستجو نکنند.

در اینجا 4 نکته وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی گیف خود و استفاده موفقیت آمیز از بازاریابی GIPHY برای آگاهی از برند تان استفاده کنید.

  1. از تگ ها و برچسب های مربوط استفاده کنید.

الگوریتم جستجوی GIPHY نمی تواند تصاویر را بخواند. بلکه به کلمات کلیدی متکی است که هنگام برچسب گذاری گیف های خود برای درک متن گیف از آنها استفاده می کنید.

GIPHY توصیه می کند هنگام افزودن استیکر به گیف های خود ، نام های تجاری ، عملکردی را که در تصویر اتفاق می افتد و اسامی مناسب را به آن اضافه کنید.

وقتی در حال جستجوی استیکر های مربوطه برای افزودن به گیف خود هستید، به کلمات کلیدی که توصیف کننده محتوا هستند، به طور طبیعی استفاده می شوند و دارای حجم جستجوی مناسب و مربوط به گیف هستند، توجه ویژه ای داشته باشید.

  1. تعداد استیکر ها را محدود کنید.

بله، ما به شما گفتیم که باید از برچسب های مربوطه برای گیف خود استفاده کنید و اکنون به شما می گوییم تعداد تگ هایی را که استفاده می کنید، محدود کنید.

به تگ های گیف خود به عنوان متا داده فکر کنید. اگرچه باید تا آنجا که ممکن است عبارات جستجوی مرتبط را در زیر گیف وارد کنید، اما این برچسب ها محدود به مواردی است که واقعاً می تواند به شما کمک کند.

GIPHY توصیه می کند برای هر گیف از 10 برچسب استفاده کنید و بیش از 20 تگ نداشته باشید.

  1. از رقبای خود جاسوسی کنید.

اگر ایده های شما در مورد راه های استیکر گذاری تصاویر گیف شما کم است، شما باید رقبای خود را در این پلتفرم جستجو کنید. البته لزوماً به معنای رقبای محصول شما نیست، اگرچه این جستجوها می تواند ایده های شگفت انگیزی را به شما ارائه دهد.

آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم رقبای موضوعی شما یا کسانی هستند که برای تگ های دیگری که استفاده می کنید رقابت می کنند.

  1. از کلمات کلیدی متداول استفاده کنید.

به طور معمول ، افراد قرار نیست کلمات کلیدی برند شما را در GIPHY جستجو کنند. با این حال، اگر نام تجاری شما و کلمات کلیدی برند شده، تعداد قابل قبولی از جستجوهای ماهانه در Google را پیدا کنند، می توانید آنها را در گیف خود قرار دهید. این می تواند نام تجاری دقیق شما ، تغییرات در نام تجاری شما ، شعارها و تگ ها یا حتی کلمات کلیدی مرتبط با آینده نام تجاری شما باشد.

نگاهی به شبکه های اجتماعی خود بیندازید تا ببینید چطور فالوورها در آنجا با شما درگیر می شوند. آیا کلمات کلیدی مورد استفاده ای وجود دارد که بتوانید آنها را در استراتژی بازاریابی گیف خود بگنجانید؟

برای آگاهی از برند نوآورانه از GIPHY استفاده کنید.

شاید تا همین چند دقیقه پیش فکر نکرده باشید از بازاریابی GIPHY برای آگاهی از برند استفاده کنید ، اما این به این معنی نیست که شروع کار خیلی دیر است.

بازاریابی گیف فرصتی خارق العاده است تا برند خود را هر روز در معرض دید میلیون ها نفر قرار دهید. و می توانید از آنچه در مورد بازاریابی می دانید برای ایجاد یک استراتژی جامع بازاریابی گیف استفاده کنید.

گیف رویکردی سرگرم کننده و تازه برای بازاریابی ارائه می دهد. بنابراین ، با آن سرگرم شوید!

ترجمه https://influencermarketinghub.com/

دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.

 

? مقالات رایگان دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

برچسب ها: GIPHYآگاهیآگاهی از برنداستیکر گیفاستیکر های گیفافزایش آگاهی از برندبازاریابیبرنددانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیگیفنحوه استفاده از بازاریابینحوه استفاده از بازاریابی گیف برای افزایش آگاهی از برند
قبلی ثبت نام شغل اینترنتی _ لاین استور ?
بعدی روش یافتن اینفلوئنسر ??‍?

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازتاب: 8 گام برای افزایش رضایت مشتری – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار
  • بازتاب: آیا ریفرال مارکتینگ همان افیلیت مارکتینگ است؟ ? – دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی | آموزش کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو