اینستاگرام و نرخ تعامل
فهرست مطالب
Toggle? سلام به دوستان و همراهان عزیز لاین استور؛ در این مقاله سعی داریم به مبحث اینستاگرام و نرخ تعامل بپردازیم.
همانطور که میدانید اینستاگرام پلتفرمی است که بیشتر به صورت کاربر محور فعالیت می کند. یعنی فعالیت های شما براساس نرخ تعامل بررسی می شود.
باید دقت داشته باشید که در این شبکه اجتماعی علاوه بر تعداد فالووها یا دنبال کنندگان عوامل دیگری هم در شکل دهی الگوریتم های آن موثر است.
سه عامل وجود دارد که این نرخ تعامل را تشکیل می دهد.
این سه عامل عبارت است از :
- تعداد لایک
- تعداد کامنت
- تعداد دفعات بازدید و به اشتراک گذاری محتوای شما
بارها شده است که هر کدام از ما صفحه اکسپلور یا همان ذره بین را برای جست و جوی مطالب جدیدی که اینستاگرام به اشتراک می گذارد، دنبال کرده ایم. جالب است بدانید سه عاملی را که در بالا نام بردیم از جمله عوامل مهمی است که باعث دیده شدن پست شما در قسمت اکسپلور می شود. یعنی زمانی که شما محتوایی را منتشر می کنید هر چقدر تعداد لایک و کامنت و انتشار پست های شما بیشتر باشد نرخ تعامل شما در این پلتفرم بالاتر می رود. حتما به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که پست شما در اکسپلور قرار می گیرد به تعداد زیادی از افرادی که شما را فالوو یا دنبال هم نمی کنند هم نمایش داده می شود و اگر شما دارای صفحه تجاری در اینستاگرام باشید. این یک امتیاز ویژه برای شما خواهد بود چرا که محصول و برند شما به تعداد زیادی از افراد نشان داده می شود و بی شک در فروش شما تاثیر فراوانی دارد . بر این اساس شرکتهای تبلیغاتی نرخ تعامل را به این صورت تعریف می کنند : تعداد کامنت ها را با تعداد لایک ها و انتشار محتوا جمع میکنند و عدد به دست آمده را بر تعداد فالوورها تقسیم می کنند. نرخ تعامل = تعداد کامنت ها +تعداد لایک ها +دفعات انتشار ÷ تعداد فالوررها پیشنهاد ما به شما این است که با کاربران و مخاطبان خود در این شبکه اجتماعی در تعامل باشید تا شما هم بتوانید از این قابلیت اینستاگرام در دیده شدن محصول و برندتان استفاده کنید . پیشنهاد دوره : دوره آموزش ویدئویی نمایندگان لاین استور
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید