گویندگی برای تبلیغات ?
فهرست مطالب
Toggle? امروزه نقش تبلیغات در دیده شدن برندها و میزان درآمدی که از فروش محصولات و ارائه خدمات مختلف به دست می آید، بر کسی پوشیده نیست. در واقع بهترین محصولات در صورتی به فروش مناسب خواهند رسید، که تبلیغات موثری را پشت سرگذاشته باشند.
سلام به دوستان و همراهان عزیز لاین استور، ما در مجموعه تخصصی لاین استور، با داشتن یک تیم گویندگی حرفه ای، تلاش می کنیم تا محصول، برند و خدمات شما را به بهترین شکل به دیگران معرفی کنیم. کارشناسان مجموعه، مشاوره تخصصی در زمینه تبلیغات و بازاریابی در بستر اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
اگر برای تبلیغات خود به دنبال گوینده حرفه ای هستید، می توانید با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید. خدمات مرتبط با گویندگی که توسط تیم حرفه ای لاین استور ارائه می شود، موارد زیر را شامل می شود:
- گویندگی ویدئوها و متن های تبلیغاتی
- تولید پادکست های تبلیغاتی
- تولید پادکست برای شبکه های اجتماعی
- گویندگی مقالات وب سایت ها و وبلاگ ها
- گویندگی کتاب کودک
- گویندگی متن های سخنرانی
- گویندگی محتواهای آموزشی
- گویندگی متون تخصصی
- و …
لاین استور، مجموعه متخصص در زمینه تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی و مجری آموزش کسب درآمد در شبکه های اجتماعی، آماده ارائه خدمت به کسب و کارها در زمینه تولید پادکست، تولید محتواهای صوتی، گویندگی متون مختلف، طراحی وب سایت و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، آپارات، روبیکا، سروش و… را دارد.
شما عزیزان می توانید سفارش تولید پادکست برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار آنلاین خود را با اطمینان به ما بسپارید و از خدمات مشاوره ای که به صورت تخصصی توسط کارشناسان لاین استور ارائه می شود، در جهت توسعه بیشتر کسب و کار خود، استفاده نمایید. دیده شدن برند، افزایش فروش محصولات را به دنبال خواهد داشت. جهت ارتباط با کارشناسان لاین استور و سفارش پادکست روی دکمه زیر کلیک کنید.
امروزه بسیاری از بازایاب ها و صاحبان کسب و کارها به خوبی درک کرده اند که صدای دیجیتال باید بخشی از ترکیب رسانه هر بازاریاب باشد. در ادامه 4 دلیل عمده برای این موضوع بیان می کنیم.
-
صوت دیجیتال انحصاری است
بازار صوتی _ دیجیتال نمایانگر محیطی با وقفه تبلیغاتی کمتر است، در حالی که قابلیت های هدف یابی عمیق مشابه سایر آگهی های دیجیتال را فراهم می کند. تبلیغات صوتی دیجیتال که به طور انحصاری در یک تجربه محتوای صوتی در دسترس هستند، اغلب صدای بسیار بالایی دارند.
مایک آگووینو، معاون اجرایی، PodcastOne ، رئیس کمیته صوتی دیجیتال (IAB) می گوید:
“بازاریاب ها به سرعت ماهیت برتر و انحصاری تبلیغات صوتی دیجیتال را کشف می کنند. قدردانی برای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد صوتی دیجیتال مانند تعداد محدود تبلیغات، تبلیغات هدفمند و یک بار تبلیغات ارائه شده در تجربه ای که صدا محوری است، در حال افزایش است. با ادامه مهاجرت به سمت دیجیتال، بازاریابان به طور روزافزونی به این کانال اعتماد می کنند تا به مشتریان جوان، مرفه و سرگرم کننده برسند. “
-
صوت دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک تجربه “اولین موبایل” است
سرعت تکثیر دستگاه های تلفن همراه، طی چند سال گذشته تأثیر زیادی بر مصرف محتوای صوتی توسط مخاطبان دارد. در حقیقت، بر اساس تحقیقات سال 2014 توسط comScore و Millennial Media ، رادیو به عنوان یک فعالیت برتر برای کاربران تلفن های هوشمند ظاهر می شود.
اخیراً، صوت دیجیتال به عنوان گزینه ای در خودرو ، مورد توجه قرار گرفته است و وقتی مصرف کنندگان به مدل های جدیدتر در تمام رده های قیمت گذاری روی می آورند، دسترسی در اتومبیل منجر به تغییر رفتار قابل توجهی می شود. سازندگان اتومبیل در همه جا تشخیص می دهند که رانندگان و مسافران می خواهند تجربه گوش دادن به گوشی های هوشمند خود را به داخل ماشین منتقل کنند.
داگ استرن ، معاون توسعه صوتی در پاندورا و رئیس کمیته صوتی دیجیتال IAB می گوید:
“سازندگان اتومبیل در همه جا تشخیص می دهند که رانندگان و مسافران می خواهند تجربه گوش دادن به گوشی های هوشمند خود را به داخل ماشین منتقل کنند. امروزه ، تقریباً 40٪ از همه افراد 25-54 ساله از این تجربه لذت می برند. با جدیدترین نوآوری در اتصال داشبورد این تعداد روند بالاتری خواهد داشت. “
-
صدای دیجیتال جالب است، زیرا اکنون مصرف کننده کنترل آن را در دست دارد
به عنوان یک مصرف کننده ، صدا همیشه طیف گسترده ای از محتوا را ارائه می دهد که با هر حال و هوایی مطابقت دارد. شنوندگان می توانند انتخاب کنند آنچه را که باید بشنوند و اینکه چه زمانی می خواهند یک محتوای صوتی را گوش دهند.
-
صوت دیجیتال به سرعت در حال رشد است
با تغییر مصرف صدا از رادیوهای AM / FM به تلفن های هوشمند و دستگاه های متصل، تقاضا برای صدای دیجیتال به سرعت در حال افزایش است. امروزه افراد زیادی ترجیح می دهند تا به جای مطالعه یک متن یا تماشای یک ویدئو در حین یک فعالیت، محتوای صوتی یا پادکست آن مطلب را گوش دهند.
پیشنهاد دوره : ویس مارکتینگ (بازاریابی با پادکست)
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید