جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشیجادوی افزایش ترافیک وبسایت ?

جادوی افزایش ترافیک وبسایت ?

23 اردیبهشت 1400
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
ر

فهرست مطالب

Toggle
  • الف) کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا را پیدا کنید.
  • ب) روند مثبت را با گذشت زمان بررسی کنید.
  • ج) قصد جستجو را بررسی کنید.
  • شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.

? آیا می‌خواهید از راز محتوایی مطلع شوید که باعث گرفتن بک لینک به وبسایت شما می شود؟ برای کلمات کلیدی مهم رتبه ‌بندی می‌کند و با گذشت زمان تعداد زیادی ترافیک دریافت می کند؟ راز جادویی افزایش ترافیک وب‌سایت سه کلمه است: محتوای همیشه سبز. این سه کلمه ساختار اصلی استراتژی برای افزایش ترافیک وب‌سایت است.

اما محتوای همیشه سبز چیست و چرا مهم است و چگونه می‌توان از آن در استراتژی بازاریابی محتوایی استفاده کرد؟ در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

محتوای همیشه سبز محتوایی است که قدیمی نمی‌شود و همیشه برای خواننده و مخاطب تر و تازه باقی می‌ماند. این محتوا حول موضوعی می‌چرخد که فارغ از چرخه خبر یا زمان فعلی، همیشه برای مخاطبان موضوعی تازه است.

عناوین همیشه سبز مواردی هستند که با گذشت زمان، جستجوی آن‌ها به طور مداوم اتفاق می‌افتد مثلاً عناوینی مانند چگونه لاغر شویم؟ فرقی نمی‌کند که سال 2021 باشد یا ۱۰۰ سال بعد مردم همیشه تمایل دارند تا وزن خود را کم کنند.

دستورات آشپزی مربوط به غذاهای مختلف که مردم همیشه با آن‌ها در رابطه هستند. این‌ها نمونه‌هایی از موضوعات همیشه سبز هستند. اما برخی از موضوعات مانند انتخابات ریاست جمهوری، مسائل و اخبار مربوط به المپیک، محتواهای مربوط به عید نوروز، روز مادر و… محتوایی هستند که فقط در سال برای چند روزی مورد توجه کاربران قرار می گیرند.

محتوای همیشه سبز محتوائی در مورد یک موضوع همیشه سبز است که هرگز از رده خارج نمی‌شود. نمونه‌ هایی از محتوای همیشه سبز، ۱۰ روش برای لاغر شدن بدون رژیم گرفتن؛ زیرا اصول کاهش وزن تا سال های آینده چندان تغییری نمی‌کند.

جادوی افزایش ترافیک وبسایت

وقتی دونالد ترامپ در انتخابات سال 2016 پیروز شد، نیویورک ‌تایمز آن را گزارش داد. دونالد ترامپ برنده ترافیک ارگانیک انتخابات است. ازآنجا که آن‌ها یکی از اولین کسانی بودند که این خبر را منتشر کردند، سایت نیویورک‌تایمز شاهد افزایش چشمگیر ترافیک بود. اما این حالت فقط و فقط ۲ ماه طول کشید. وقتی مردم با پیروزی دونالد ترامپ کنار آمدند، دیگر علاقه‌ای به موضوع پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات نداشتند. به همین ترتیب بازدید از آن مقاله به‌ شدت سقوط کرد.

هر بار که این نوع پست‌ ها را در وب‌سایت خود منتشر می‌کنید و به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شود بازدید اولیه شروع می شود، ما آن را «اوج امید» می‌نامیم. با گذشت زمان با کاهش علاقه به آن موضوع، میزان بازدید به سرعت به یک خط مسطح می رسد. شما باید به انتشار ادامه دهید. با متوقف کردن ترافیک شما کاهش پیدا می‌کند و به خاطر همین است که شما باید محتوای همیشه سبز و پیرامون موضوعات همیشه سبز ایجاد کنید.

این موضوع به شما کمک می‌کند کمتر کار کنید. زیرا با ایجاد محتوای همیشه سبز اغلب لازم نیست آن را تغییر دهید یا بروزرسانی کنید و این محتوا باعث صرفه‌جویی در وقت تان می شود.

به طور منظم از ترافیک ارگانیک استفاده کنید. وظیفه گوگل ارائه پاسخ به سوالات است، اگر محتوا قدیمی باشد رتبه‌بندی نمی‌شود. اگر می‌خواهید ترافیک ارگانیک را ماه به ماه و سال به سال به پست خود اضافه کنید و بعد از ۱ یا ۲ هفته مشاهده کاهش بازدید نداشته باشید، ایجاد بهترین محتوا همیشه بهترین گزینه است.

پیشنهاد مطالعه : آموزش رنگ بندی سایت با زمینه کاری

تولید محتوای همیشه سبز یک فرایند ۲ مرحله‌ای است. مرحله اول یافتن موضوعات همیشه سبز است. پیدا کردن موضوع همیشه سبز یعنی دور شدن از موضوعات مرسوم مد روز و تمرکز بر موضوعات با پتانسیل ترافیک جستجوی ثابت. برای انجام این کار باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید.

الف) کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا را پیدا کنید.

چند موضوع را می‌خواهید در وب‌سایت خود هدف قرار بدهید، آن‌ها را ایده پردازی کنید و به ابزارهای مختلف وارد کنید تا کلمات کلیدی را بدست آورید. به حجم جستجوی آن‌ها دقت کنید که آیا پتانسیل جستجوی کافی برای این موضوعات وجود دارد؟ درغیر این ‌صورت ممکن است افراد به روش‌های دیگری موضوع را جستجو کنند. می‌توانید به صفحات رتبه برتر در گوگل نگاهی بیندازید. آیا آن‌ها ترافیک زیادی دارند؟ در این صورت ممکن است، آن موضوع یک موضوع همیشه سبز باشد .

ب) روند مثبت را با گذشت زمان بررسی کنید.

کلمه کلیدی مورد نظرتان ممکن است حجم جستجوی مناسبی داشته باشد اما شما می‌خواهید مطمئن شوید که موضوع همیشه سبز است. یعنی این‌که نباید روند نزولی داشته باشد و مختص به فصل یا برهه و یا زمان خاصی باشد.

با استفاده از ابزارهایی مانند گوگل ترنس براحتی می‌توانید متوجه شوید که موضوع با گذشت زمان محبوبیت خود را از دست داده یا تازه و همچنان محبوب است. مثلاً کلمات کلیدی مانند هدایای روز مادر فصلی هستند، ممکن است تعداد جستجوی بسیار بالایی داشته باشد، اما این موضوع فقط مربوط به چند روز از سال می شود.

ج) قصد جستجو را بررسی کنید.

قصد جستجو هدفی است که جستجوگر هنگام ورود به جستجو در گوگل پیدا می کند. اگر هدف جستجو برای کلمه کلیدی نامشخص باشد یا احتمالاً تغییر کند نوسانات زیادی در رتبه‌بندی سایت وجود خواهد داشت. در این ‌صورت حتی اگر پست شما از نظر فنی به‌ روز باشد، ممکن است گوگل آن را نمایشی به‌ روز از آنچه مردم می‌خواهند ببینند، نداند و بنابراین رتبه‌بندی شما آسیب می‌بیند.

قبل از ایجاد هر گونه محتوا نمودار تاریخچه رتبه‌بندی را در Keywords Explorer بررسی کنید. اگر هدف نامشخص باشد، صفحات در رتبه‌بندی پرش می‌کنند. در صورتی‌که شما بتوانید محتوای همیشه سبز ایجاد کنید و به راحتی می توانید ترافیک وب ‌سایت خود را افزایش دهید. پس به دنبال موضوعات همیشه سبز باشید و براساس کلمات کلیدی محتوای همیشه سبز را ایجاد کنید.

شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.

 

? دوره های رایگان ? مقالات رایگان

برچسب ها: افزایش ترافیک وبسایتترافیکترافیک وبسایتجادوی افزایش ترافیک وبسایتدانشگاه شبکه های اجتماعیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیوبسایت
قبلی 10 دلیل که چرا باید از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنیم ?
بعدی آیا نوجوانان برای حضور در فضای مجازی نیاز به آموزش دارند؟ ?

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو