جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشی3 اصل برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی ?

3 اصل برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی ?

5 شهریور 1400
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
3 اصل برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی

فهرست مطالب

Toggle
  • پنل کاربری
  • پنل ادمین
  • پنل بازاریاب
  • پنل همکار طلایی
          • شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.

? با توجه به وضعیت پیام کوتاه در ایران، پیام رسانیِ متنی یکی از بهترین و سریعترین راه های برقراری ارتباط با مشتریان می باشد. بازاریابی پیامکی با نرخ باز 98٪ متوسط ​​را به شما عزیزان ارائه می دهد. اما تصمیم گیری برای استفاده از پیام کوتاه در بازاریابی فقط قدم اول است. سوال واقعی این است: چگونه مطمئن می شوید که محتوای شما برای بازارایابی پیامکی مناسب است؟

سلام به دوستان گرامی لاین استور، برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی، سه اصل اساسی در این مقاله ارائه می شود تا اطمینان حاصل نمائید که تبلیغات بازاریابی پیامکی شما نتیجه بخش خواهد بود.

  1. آیا قالب با هدف مطابقت دارد؟

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید هدف پیامک شماست – آیا شما به روزرسانی، یادآوری یا پیشنهادی ارسال می کنید؟ به روزرسانی ها می تواند برای زمان تحویل، تأیید سفارش یا اطلاع رسانی به خریداران باشد. یادآوری ها می توانند قرار ملاقات ها و رزروها را برای کاهش نرخ لغو پوشش دهند و پیشنهادات می توانند از کوپن و تخفیف گرفته تا مشوق وفاداری باشند.

به روزرسانی ها و یادآوری ها باید کوتاه و مختصر باشد، در حالی که شامل تمام اطلاعات لازم مانند زمان و آدرس باشند. هرگونه اطلاعات تماس در صورت نیاز مشتری برای تغییر ، تحویل یا رزرو، به مشتری نیاز است که ذکر شود.

اگر در محتوای بازاریابی پیامکی هیچ راهی برای برقراری ارتباط با شما ارائه نشود، به جای کسب وفاداری مشتری و نام تجاری، می تواند خطر از دست دادن مشتریان را به دنبال داشته باشد.

اگر این کوپن، کد تخفیف یا پیشنهاد وفاداری است که می خواهید ارسال کنید، لحن مورد استفاده باید قانع کننده و فریبنده باشد تا کاربران را تشویق کنید روی پیشنهاد شما کلیک کرده و از آن استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد پیام واضح است، بنابراین مشتریان می توانند قبل از اینکه بدانند چه مبلغی را ارائه می دهند، بدانند که شما نمی خواهید آن ها را با پیام خود خسته کنید. اولین چیزی که مخاطبان به آن توجه میکنند، تعداد کاراکترهای متن می باشد.

اگر می خواهید تصاویر هم ارسال کنید، راه حل، بازاریابی MMS است. ارسال یک پیام کوتاه متشکل از یک تصویر ، فیلم یا فایل صوتی می تواند سرعت تعامل با مخاطبان شما را به طور اساسی بهبود بخشد. بازاریابی MMS یک راه حل مقرون به صرفه برای ارسال فایل های چندرسانه ای از طریق پیام متنی است.

  1. مخاطب هدف کیست؟

عامل دوم که شاید مهمترین عامل برای تولید محتوای اثرگذار باشد، شناخت مخاطبان هدف است. اگر تجارت شما نسل جوان را هدف قرار داده است اطمینان حاصل کنید که این پیشنهاد مرتبط است و زبان استفاده شده زبان آنها است.

اگر می خواهید مخاطبان جوان را ترغیب کنید تا از پیشنهادات شما استفاده کنند، به زبان آنها صحبت کنید و از جدیدترین عبارات و کلمات اختصاری استفاده کنید. گروه سنی 16 تا 24 سال همیشه در تولید زبان جدید پیشرو بوده اند. اما هشدار داده می شود که تحقیقات بازار خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که از این نسل عقب نمی افتید. جهت یادآوری، حفظ سطح حرفه ای بودن و حفظ نام تجاری شما نیز از اهمیت حیاتی برخوردار است. لحن متن شما نباید جنسیت خاصی را مخاطب قرار دهد زیرا می تواند نتیجه عکس به همراه داشته باشد.

  1. پیامک را شخصی سازی کنید.

نکته آخر من در مورد بهترین روش بازاریابی پیامکی این است که محتوای خود را تا حد ممکن شخصی کنید. برای ترغیب کاربران به باز کردن پیام شما ، آنها باید احساس کنند که آن ها واقعا شخصی ارزشمند هستند، نه اینکه آنها فقط یک شماره در لیست شما هستند.

پیام متنی خود را با نام مشتری خود شخصی سازی کنید، با این کار ارتباطات و تعامل با شما بهتر احساس می شود! اگر مجموعه داده های انتخابی شما تاریخ تولد مشتری را شامل شود، فرصتی عالی برای ارسال پیشنهادات شخصی یا یادآوری های مختلف را فراهم می کند. این باعث می شود کاربران احساس ارزش کنند و به تقویت درک مثبت از نحوه استفاده شما از داده های ارائه شده، کمک می کند.

شما نیز می توانید با رعایت اصول بالا، محتوایی جذاب و موثر برای بازاریابی پیامکی خود ایجاد کنید. ما در مجموعه لاین استور با ارائه پنل پیامک لاین استور، فرصت های بسیار جذابی برای تعامل و ارتباط بیشتر با مشتری، جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر در لیست روش های بازاریابی خود، بازاریابی پیامکی را انتخاب کرده اید، گزینه بسیار مناسبی برای افزایش جذب مشتری  پیش رو دارید که می توانید با پنل ارسال پیامک لاین استور آن را عملی نمایید.

پیشنهاد مطالعه : بازاریابی پیامکی چیست؟

3 اصل برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی

پنل ارسال پیامک لاین استور یک پنل بسیار کاربردی با خدمات بسیار متنوع است که امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، نظرسنجی، پیام های صوتی، ارسال پیام بر اساس سن، جنسیت، منطقه، پیام به صورت گروهی و تکی و… را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجموعه لاین استور به‌ عنوان یک مجموعه متخصص و حرفه‌ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی و به‌ عنوان مجری آموزش کسب درآمد از شبکه ‌های اجتماعی، پنل پیامک لاین استور را با هدف ارسال پیام‌ های تبلیغاتی و همچنین کسب درآمد برای افراد علاقه ‌مند به کسب ‌و کارهای اینترنتی در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌دهد.

در پنل پیامک لاین استور امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران عزیز قرار می‌گیرد. مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی می‌توانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند. اما قبل ‌از بیان خدمات ارائه ‌شده به سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی، امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان می‌شود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سرویس پیام کوتاه
  • سرویس فکس مارکتینگ
  • سرویس ایمیل مارکتینگ
  • ارسال تکی و گروهی
  • ارسال دفترچه تلفن
  • ارسال منطقه‌ای
  • ارسال کدپستی
  • ارسال سن و جنسیت
  • ارسال بر اساس رنج شماره
  • گزارش پیام‌ های دریافتی و ارسالی
  • قابلیت دفترچه تلفن
  • قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
  • ارسال مشاغل و اصناف
  • ارسال محله‌ای
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال کلمات کلیدی
  • ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
  • ارسال دکل BTS ایرانسل
  • ارسال دکل LBS همراه اول
  • دسترسی اپراتور ویژه
  • درخواست‌ های پشتیبانی
  • استدیو ضبط صدا
  • دسترسی اپراتورهای ارسال
  • شماره‌های عمومی ارسال
  • گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
  • استعلام بک لیست مخابراتی
  • پیامک مسابقه و نظرسنجی
  • پیش‌خرید – فاصله هفت روز تست
  • وب سرویس
  • سرویس پیام صوتی
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات.

مخاطبان عزیز می‌توانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات متنوع و ویژه دیگری نیز بسته به نوع پنل استفاده نمایند.

همان ‌طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف می‌توان به سرویس‌های موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه بیان می‌شود:

  1. پنل کاربری

  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • یک خط شماره اختصاصی
  • 10 پیامک هدیه
  1. پنل ادمین

  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • 2 خط شماره اختصاصی
  • منشی پیامکی
  • 100 پیامک هدیه
  1. پنل بازاریاب

  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • 3 خط شماره اختصاصی
  • امکان کنترل از راه دور و آفلاین
  • منشی پیامک
  • پیامک نوبت‌ دهی
  • 3000 تعداد پیامک هدیه
  1. پنل همکار طلایی

  • دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
  • سرویس ارزش‌افزوده
  • 5 خط شماره اختصاصی
  • کنترل از راه دور و آفلاین
  • منشی پیامک
  • پیامک نوبت‌ دهی
  • 5000 پیامک هدیه

در صورتی که شما نیز قصد دارید تا بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل با پنل پیامک لاین استور، انجام دهید و از این ابزار برای اهداف اقتصادی، بازایابی، جذب مشتری و فروش بیشتر استفاده کنید، کافی است با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید یا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

مشاهده پنل های پیامکی لاین استور

شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.

 

? دوره های رایگان ? مقالات رایگان

برچسب ها: 3 اصل برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی5 استراتژی برای بازاریابی پیامکیبازاریابیبازاریابی پیامکیپیامکدانشگاه شبکه های اجتماعیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیمحتوای موثرنوشتن محتوای موثر
قبلی 7 اشتباه رایج در سئو اینستاگرام ?
بعدی چگونه مهارت های تولید محتوای خود را بهبود ببخشیم؟ ?

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو