3 اصل برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی ?
فهرست مطالب
Toggle? با توجه به وضعیت پیام کوتاه در ایران، پیام رسانیِ متنی یکی از بهترین و سریعترین راه های برقراری ارتباط با مشتریان می باشد. بازاریابی پیامکی با نرخ باز 98٪ متوسط را به شما عزیزان ارائه می دهد. اما تصمیم گیری برای استفاده از پیام کوتاه در بازاریابی فقط قدم اول است. سوال واقعی این است: چگونه مطمئن می شوید که محتوای شما برای بازارایابی پیامکی مناسب است؟
سلام به دوستان گرامی لاین استور، برای نوشتن محتوای موثر در بازاریابی پیامکی، سه اصل اساسی در این مقاله ارائه می شود تا اطمینان حاصل نمائید که تبلیغات بازاریابی پیامکی شما نتیجه بخش خواهد بود.
- آیا قالب با هدف مطابقت دارد؟
اولین چیزی که باید به آن فکر کنید هدف پیامک شماست – آیا شما به روزرسانی، یادآوری یا پیشنهادی ارسال می کنید؟ به روزرسانی ها می تواند برای زمان تحویل، تأیید سفارش یا اطلاع رسانی به خریداران باشد. یادآوری ها می توانند قرار ملاقات ها و رزروها را برای کاهش نرخ لغو پوشش دهند و پیشنهادات می توانند از کوپن و تخفیف گرفته تا مشوق وفاداری باشند.
به روزرسانی ها و یادآوری ها باید کوتاه و مختصر باشد، در حالی که شامل تمام اطلاعات لازم مانند زمان و آدرس باشند. هرگونه اطلاعات تماس در صورت نیاز مشتری برای تغییر ، تحویل یا رزرو، به مشتری نیاز است که ذکر شود.
اگر در محتوای بازاریابی پیامکی هیچ راهی برای برقراری ارتباط با شما ارائه نشود، به جای کسب وفاداری مشتری و نام تجاری، می تواند خطر از دست دادن مشتریان را به دنبال داشته باشد.
اگر این کوپن، کد تخفیف یا پیشنهاد وفاداری است که می خواهید ارسال کنید، لحن مورد استفاده باید قانع کننده و فریبنده باشد تا کاربران را تشویق کنید روی پیشنهاد شما کلیک کرده و از آن استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد پیام واضح است، بنابراین مشتریان می توانند قبل از اینکه بدانند چه مبلغی را ارائه می دهند، بدانند که شما نمی خواهید آن ها را با پیام خود خسته کنید. اولین چیزی که مخاطبان به آن توجه میکنند، تعداد کاراکترهای متن می باشد.
اگر می خواهید تصاویر هم ارسال کنید، راه حل، بازاریابی MMS است. ارسال یک پیام کوتاه متشکل از یک تصویر ، فیلم یا فایل صوتی می تواند سرعت تعامل با مخاطبان شما را به طور اساسی بهبود بخشد. بازاریابی MMS یک راه حل مقرون به صرفه برای ارسال فایل های چندرسانه ای از طریق پیام متنی است.
- مخاطب هدف کیست؟
عامل دوم که شاید مهمترین عامل برای تولید محتوای اثرگذار باشد، شناخت مخاطبان هدف است. اگر تجارت شما نسل جوان را هدف قرار داده است اطمینان حاصل کنید که این پیشنهاد مرتبط است و زبان استفاده شده زبان آنها است.
اگر می خواهید مخاطبان جوان را ترغیب کنید تا از پیشنهادات شما استفاده کنند، به زبان آنها صحبت کنید و از جدیدترین عبارات و کلمات اختصاری استفاده کنید. گروه سنی 16 تا 24 سال همیشه در تولید زبان جدید پیشرو بوده اند. اما هشدار داده می شود که تحقیقات بازار خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که از این نسل عقب نمی افتید. جهت یادآوری، حفظ سطح حرفه ای بودن و حفظ نام تجاری شما نیز از اهمیت حیاتی برخوردار است. لحن متن شما نباید جنسیت خاصی را مخاطب قرار دهد زیرا می تواند نتیجه عکس به همراه داشته باشد.
- پیامک را شخصی سازی کنید.
نکته آخر من در مورد بهترین روش بازاریابی پیامکی این است که محتوای خود را تا حد ممکن شخصی کنید. برای ترغیب کاربران به باز کردن پیام شما ، آنها باید احساس کنند که آن ها واقعا شخصی ارزشمند هستند، نه اینکه آنها فقط یک شماره در لیست شما هستند.
پیام متنی خود را با نام مشتری خود شخصی سازی کنید، با این کار ارتباطات و تعامل با شما بهتر احساس می شود! اگر مجموعه داده های انتخابی شما تاریخ تولد مشتری را شامل شود، فرصتی عالی برای ارسال پیشنهادات شخصی یا یادآوری های مختلف را فراهم می کند. این باعث می شود کاربران احساس ارزش کنند و به تقویت درک مثبت از نحوه استفاده شما از داده های ارائه شده، کمک می کند.
شما نیز می توانید با رعایت اصول بالا، محتوایی جذاب و موثر برای بازاریابی پیامکی خود ایجاد کنید. ما در مجموعه لاین استور با ارائه پنل پیامک لاین استور، فرصت های بسیار جذابی برای تعامل و ارتباط بیشتر با مشتری، جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر در لیست روش های بازاریابی خود، بازاریابی پیامکی را انتخاب کرده اید، گزینه بسیار مناسبی برای افزایش جذب مشتری پیش رو دارید که می توانید با پنل ارسال پیامک لاین استور آن را عملی نمایید.
پیشنهاد مطالعه : بازاریابی پیامکی چیست؟
پنل ارسال پیامک لاین استور یک پنل بسیار کاربردی با خدمات بسیار متنوع است که امکان ارسال پیامکهای تبلیغاتی، نظرسنجی، پیام های صوتی، ارسال پیام بر اساس سن، جنسیت، منطقه، پیام به صورت گروهی و تکی و… را در اختیار شما قرار میدهد.
مجموعه لاین استور به عنوان یک مجموعه متخصص و حرفهای در زمینه تبلیغات و بازاریابی و به عنوان مجری آموزش کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، پنل پیامک لاین استور را با هدف ارسال پیام های تبلیغاتی و همچنین کسب درآمد برای افراد علاقه مند به کسب و کارهای اینترنتی در اختیار مخاطبان عزیز قرار میدهد.
در پنل پیامک لاین استور امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران عزیز قرار میگیرد. مخاطبان عزیز در ۴ سطح کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی میتوانند به خدمات و تخفیفات ویژه پنل پیامک لاین استور دسترسی داشته باشند. اما قبل از بیان خدمات ارائه شده به سطح های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی، امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور بیان میشود. امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور شامل موارد زیر میباشد:
- سرویس پیام کوتاه
- سرویس فکس مارکتینگ
- سرویس ایمیل مارکتینگ
- ارسال تکی و گروهی
- ارسال دفترچه تلفن
- ارسال منطقهای
- ارسال کدپستی
- ارسال سن و جنسیت
- ارسال بر اساس رنج شماره
- گزارش پیام های دریافتی و ارسالی
- قابلیت دفترچه تلفن
- قابلیت ورود مخاطبین از موبایل
- ارسال مشاغل و اصناف
- ارسال محلهای
- ارسال از روی نقشه
- ارسال کلمات کلیدی
- ارسال بانک شماره دسترسی اپراتور خدماتی
- ارسال دکل BTS ایرانسل
- ارسال دکل LBS همراه اول
- دسترسی اپراتور ویژه
- درخواست های پشتیبانی
- استدیو ضبط صدا
- دسترسی اپراتورهای ارسال
- شمارههای عمومی ارسال
- گنجینه پیامک تبریک و یادآوری
- استعلام بک لیست مخابراتی
- پیامک مسابقه و نظرسنجی
- پیشخرید – فاصله هفت روز تست
- وب سرویس
- سرویس پیام صوتی
- صندوق انتقادات و پیشنهادات.
مخاطبان عزیز میتوانند ضمن دریافت تمامی خدمات مذکور در همه پنل های کاربری، ادمین، بازاریاب و همکار طلایی از خدمات متنوع و ویژه دیگری نیز بسته به نوع پنل استفاده نمایند.
همان طور که بیان گردید، در چهار سطح مختلف میتوان به سرویسهای موجود در پنل پیامک لاین استور دسترسی داشت که در ادامه بیان میشود:
-
پنل کاربری
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- یک خط شماره اختصاصی
- 10 پیامک هدیه
-
پنل ادمین
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 2 خط شماره اختصاصی
- منشی پیامکی
- 100 پیامک هدیه
-
پنل بازاریاب
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- 3 خط شماره اختصاصی
- امکان کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 3000 تعداد پیامک هدیه
-
پنل همکار طلایی
- دسترسی به امکانات کلی سامانه پیامک لاین استور که در بالا ذکر شد.
- سرویس ارزشافزوده
- 5 خط شماره اختصاصی
- کنترل از راه دور و آفلاین
- منشی پیامک
- پیامک نوبت دهی
- 5000 پیامک هدیه
در صورتی که شما نیز قصد دارید تا بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل با پنل پیامک لاین استور، انجام دهید و از این ابزار برای اهداف اقتصادی، بازایابی، جذب مشتری و فروش بیشتر استفاده کنید، کافی است با مجموعه لاین استور در ارتباط باشید یا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.
شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید