جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشی5 معیاری که باید برای آنالیز پیج اینستاگرام خود به آن توجه کنید ?

5 معیاری که باید برای آنالیز پیج اینستاگرام خود به آن توجه کنید ?

26 شهریور 1400
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
۵ معیاری که باید برای آنالیز پیج اینستاگرام خود به آن توجه کنید

? اگر طرفدار شبکه های اجتماعی هستید ، نیازی نیست که به شما بگوییم در حال حاضر، اینستاگرام چقدر گسترده شده است. در اوایل امسال، اینستاگرام رسماً 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه داشته است و اکنون بیش از 400 میلیون نفر هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.

سلام خدمت فعالان شبکه های اجتماعی و همراهان گرامی لاین استور، کاربران تنها کسانی نیستند که اینستاگرام را دوست دارند – بازاریاب ها و برند های تجاری نیز از این شبکه استفاده می کنند. زیرا از نظر بصری جذاب، بسیار محبوب و دارای یک سیستم فوق العاده دوستانه برای مشاغل است.

به هر حال ، 80٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک حساب برند دار را دنبال می کنند و 60٪ می گویند از این پلتفرم برای کشف محصولات جدید استفاده می کنند.

کاربران فعال اینستاگرام (و درآمد تبلیغات آن) از زمان راه اندازی آن در سال 2010 رشد چشمگیری داشته اند. در سال 2019 و بعد از آن ، اینستاگرام نه تنها برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بلکه برای ایجاد جوامع آنلاین و تعامل روزمره با مشتریان بسیار بیشتر و مهمتر به نظر می رسد. هر کسی که با رسانه های اجتماعی کار می کند ، باید از نظر استراتژیک به اینستاگرام به عنوان یکی از برترین کانال های موجود در حال حاضر نگاه کند.

اما چگونه می فهمید که فعالیت اینستاگرام خود را درست انجام می دهید؟ چگونه می فهمید که استراتژی شبکه های اجتماعی شما کار می کند یا اهداف سه ماهه خود را برآورده می کنید؟ به همین دلیل است که باید به تحلیل های اینستاگرام خود بپردازید.

در ادامه به مهمترین شاخص های نمایش مشخصات عمومی برای ردیابی میزان موفقیت پیج های اینستاگرامی می پردازیم:

  1. میزان رشد فالوورها
  2. اطلاعات جمعیتی مخاطبان
  3. میزان کلیک بر روی وب سایت
  4. Reach
  5. میزان Engagement

آنالیز اینستاگرام نحوه درک عملکرد پست ها و حساب شما را در کل بیان می کند. از آنجایی که معیارهای اینستاگرام آماری جداگانه هستند، تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما کمک می کند تا آن آمار را تفسیر کرده و الگوهایی را در آنها مشاهده کنید. به عنوان مثال ، تعداد فالوور (تعداد فالوورهای شما) یک معیار است ، در حالی که نرخ رشد فالوورها (با توجه به اینکه تعداد فالوورهای شما با چه سرعتی رشد می کند) تحلیلی است.

مشاهده تجزیه و تحلیل اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای شناسایی شکست ها و موفقیت ها در حساب شما است. با بررسی دقیق آنها ، می توانید بازخورد مفیدی دریافت کنید تا به شما در بهبود استراتژی شبکه های اجتماعی خود کمک کند.

دو روش اصلی برای دسترسی به تجزیه و تحلیل در مورد حساب خود وجود دارد: از طریق ابزار بومی اینستاگرام به نام Instagram Insights یا از طریق ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند Measure .

۵ معیاری که باید برای آنالیز پیج اینستاگرام خود به آن توجه کنید

برای بهبود پست ها، پروفایل و استراتژی کلی خود، باید از آنچه از تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود آموخته اید استفاده کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی مفید نیست.

هرچند وقتی این همه داده در دسترس است، شاید ندانید از کجا شروع می کنید؟

همانطور که می دانید، هر بازاریابی در شبکه های اجتماعی به شما می گوید، معیارهایی که باید دنبال کنید به آنچه می خواهید از طریق حضور در اینستاگرام خود بدست آورید، بستگی دارد.

اگر در تجارت الکترونیک کار می کنید و می خواهید از اینستاگرام برای فروش استفاده کنید، کلیک و تبدیل وب سایت بیش از مثلا بازدید از ویدیو اهمیت دارد. در همین حال، یک مدیر رسانه های اجتماعی در دانشگاه که به دنبال پرورش جامعه در کلاس خود است، احتمالاً باید با دقت بیشتری در مورد میزان مشارکت در پست های خود باشد.

با این وجود تمام معیارهای اینستاگرام برابر نیستند. برخی از آنها دیدگاه خوبی در مورد بهترین محتوای شما ارائه می دهند در حالی که دیگر معیارها، اصلاً چیز زیادی نمی گویند. در ادامه پنج معیار اصلی است که توصیه می کنیم در Instagram ردیابی کنید تا بدانید چه چیزی برای شما مفید است و می تواند استراتژی شبکه های اجتماعی شما را بهبود ببخشید.

پیشنهاد مطالعه : ۱۰ دلیل که چرا باید از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنیم

  1. رشد فالوور اینستاگرام شما.

ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند Falcon Measure می توانند معیارهایی مانند میزان رشد فالوورها و دنبال کنندگان جدید را در یک بازه زمانی مشخص، نشان دهند.

شمارش تعداد فالوورها شما در اینستاگرام ممکن است یک معیار ساده باشد، اما یک معیار بسیار مهم است. تعداد فالوورهای شما از روش های مختلف بر عملکرد کلی حساب اینستاگرام شما تأثیر می گذارد.

آیا می خواهید میزان reach پست های خود را افزایش دهید؟ هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، تعداد بیشتری از افراد، پست های شما را بازدید خواهند کرد.. آیا می خواهید اینگیجمنت بیشتری داشته باشید یا کلیک های بیشتری روی وب سایت داشته باشید؟ هرچه افراد بیشتری شما را دنبال کنند، تعامل و کلیک بیشتری خواهید داشت.

به طور خاص،بررسی نرخ رشد فالوورها، یک روش عالی برای اندازه گیری سلامت حساب اینستاگرام شما است. شما نه تنها باید دنبال کنید که چه تعداد فالوور را در طی هفته ها، ماه ها و سال ها به دست آورده اید، بلکه همچنین  سرعت رشد فالوورهای خود را نیز مورد بررسی قرار دهید.

تجزیه و تحلیل میزان رشد فالوورهای اینستاگرام

بررسی میزان جذب فالورهای جدید، روش خوبی برای اندازه گیری سلامت کلی حساب اینستاگرام شما است – ویژگی دیگری که در Falcon Measure موجود است.

درک تجزیه و تحلیل مربوط به میزان رشد فالوورها در طول زمان مهمتر از این است که فقط ببینید که در حال حاضر چه تعداد دنبال کننده دارید. به عنوان مثال ، اگر تعداد فالوورها شما در ژانویه 1٪ ، در فوریه 2٪ و در مارس 8٪ افزایش یافته است، می بینید که حساب شما ممکن است به رشد ویروسی نزدیک شود و شما به وضوح کار خوبی را انجام می دهید.

از طرف دیگر ، اگر نرخ رشد فالوورهای شما 8٪ در ژانویه ، 2٪ در فوریه و 1٪ در مارس بود، باید توجه داشته باشید که حساب شما با سرعت کمتری گسترش می یابد – احتمالاً به دلیل تغییراتی که در محتوای خود ایجاد کرده اید یا استراتژی اینستاگرام شما است.

اگر سرعت رشد شما منفی است، به این معنی است که به طور فعال فالوورها خود را از دست می دهید. این مورد باید به شما هشدار دهد که اشتباهی جدی رخ داده است.

متأسفانه، رشد فالوورها در Instagram Insights لحاظ نشده اند. Insights نشان می دهد که در مقایسه با هفته قبل تعداد زیادی دنبال کننده کسب یا از دست داده اید، اما در گذشت زمان، تجزیه و تحلیل رشد فالوورها را ندارد.

برای دور زدن این موضوع ، دو گزینه پیش رو دارید: شمارش فالوور خود را به صورت دستی هر روز / هفته / ماه را ثبت کنید و درصد تغییر را خودتان محاسبه کنید یا از یک ابزار تحلیلی اینستاگرام استفاده کنید که به مرور درصد رشد دنبال کنندگان شما را ضبط و تجزیه و تحلیل کند.

اگرچه دانستن اینکه با چه سرعتی فالوئر می گیرید، بسیار مفید است، ولی باید درک کنید که فالوورهای شما چه کسانی هستند. اگر می خواهید تعامل با پست های خود را بهبود ببخشید، ترافیک وب ایجاد کنید یا فروش داشته باشید، دانستن مخاطبان تان برای یک استراتژی موفق اینستاگرام بسیار مهم است. درک کامل اطلاعات جمعیتی مخاطبان به شما امکان می دهد محتوای خود را انتخاب کنید و مطمئن شوید فالوورها شما به شخصیت هدف شما شباهت دارند یا نه.

Instagram Insights تجزیه و تحلیل های خوبی در مورد ترکیب مخاطبان به شما ارائه می دهد. شما می توانید از نظر تعداد فالوورها، جنسیت و سن فالوورها خود و همچنین پنج شهر و کشور برتر را با این قابلیت مشاهده کنید. Falcon Measure لیستی از کشورها ، شهرها و زبان های فالوورهای شما را نمایش می دهد که فراتر از پنج کشور برتر در Instagram Insights است.

برای استفاده بیشتر از اطلاعات خود از اطلاعات جمعیتی مخاطب ، یک شخصیت هدف ایده آل برای حساب اینستاگرام خود بسازید. می خواهید بیشتر به چه کسانی متوسل شوید؟ آن ها چند ساله هستند؟ آنها کجا زندگی می کنند؟ آنها به چه زبانی صحبت می کنند؟

هنگامی که شخصیت هدف را فهمیدید، از آن به عنوان معیاری استفاده کنید تا اطلاعات جمعیتی مخاطبان خود را بررسی کنید و ببینید فالوورها واقعی شما تا چه اندازه به فالوورهای ایده آل شما شباهت دارند.

اگر تفاوت عمده ای وجود دارد، باید در استراتژی محتوای خود تجدید نظر کنید. چگونه می توانید سبک و لحن تصاویر، فیلم ها و پست هایی را که ارسال می کنید را تغییر دهید تا برای افرادی که در واقع می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، جذاب تر شوند؟

متناوباً، اگر نام تجاری شما از نظر جمعیتی جذابیت گسترده ای دارد و شخص خاصی را در ذهن ندارید ، تجزیه و تحلیل مخاطبان اینستاگرام همچنان مفید است. با دیدن اینکه چه کسی جزء طرفداران شماست و در کجا قرار دارد، می توانید محتوای خود را متناسب با افرادی که شما را دنبال می کنند و مطابق با علایق آنها، تنظیم کنید.

  1. میزان کلیک روی وب سایت اینستاگرام شما.

کلیک های وب سایت اینستاگرام دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: معیاری برای تعداد افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما به وب سایت یا صفحه فرود شما کلیک کرده اند.

این معیار برای برخی از حساب های اینستاگرام بسیار مهم است و برای برخی دیگر نسبتاً مهم نیست. اگر اولویت اصلی شما در اینستاگرام ایجاد ترافیک ، تبدیل یا فروش است ، باید به دنبال تجزیه و تحلیل در میزان کلیک های وب سایت باشید.

از طرف دیگر، اگر بیشتر در اینستاگرام برای ایجاد جامعه و افزایش آگاهی از نام تجاری هستید ، نیازی به نظارت دقیق بر ترافیک وب اینستاگرام ندارید.

Instagram Insights داده های اساسی درباره تعداد افرادی را که طی هفته گذشته روی لینک موجود در مقاله شما کلیک کرده اند، در بخشActivity  و در زیرمجموعهInteractions  ارائه می دهد. اگرچه این یک شروع خوب است، اما شما می توانید با استفاده از یک ابزار تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics یا Facebook Pixel اطلاعات بسیار دقیق تری را کسب کنید.

برای دیدن میزان بازدید از اینستاگرام از وب سایت شما (همراه با تعداد زیادی داده دیگر) ، توصیه می کنیم یک کد UTM به لینک موجود در بیوگرافی خود اضافه کنید، آن را با کوتاه کننده URL کوتاه کرده و سپس با آن داده های Google Analytics را نگاه کنید. اما اگر بیشتر به تجزیه و تحلیل تبلیغات خود علاقه دارید، ممکن است بخواهید بررسی تبدیل را با Facebook Pixel بررسی کنید.

  1. میزان reach اینستاگرام شما.

در Instagram Insights یا یک ابزار جانبی دیگر ، می توانید آمار reach را برای پست های فید و استوری های خود مشاهده کنید.

در حالی که reach برای بیشتر مدیران شبکه های اجتماعی شاخص اصلی عملکرد اصلی نیست  برای اندازه گیری میزان آگاهی از برند و سروصداهایی که با محتوای خود ایجاد می کنید، بسیار مفید است.

اساساً reach معیاری است که به شما می گوید چند نفر پست های شما را دیده اند. هر حسابی که عکس ، فیلم یا استوری شما را مشاهده می کند، در بخش reach مشخص می شود.

اما تفاوت reach و impressions در اینستاگرام چیست؟

در حالی که در impressions  هر بار که محتوای شما مشاهده شود، محاسبه می شود اما در reach فقط برای هر کاربر، تمام مشاهدات از محتوای شما یکبار محاسبه می شود. ما همیشه توصیه می کنیم به جای impressions ، به reach بپردازید، زیرا impressions  بیشتر یک معیار توخالی است.

اگر کسی هشت بار از عکس شما بازدید کند بدون اینکه واقعاً به آن نگاه کند، این هشت عکس در impressions محاسبه می شوند.

آیا impressions بیشتر از این که آن شخص یکی دو بار از عکس بازدید کند، به شما یا برند شما کمک می کند؟ احتمالا نه. اگر آنچه واقعاً می خواهید بدانید این است که چه تعداد از افراد محتوای شما را دیده اند، reach معیار اندازه گیری دقیق تری است.

چرا باید به Reach بپردازید؟

reach به عنوان یک معیار مفید است زیرا به شما می گوید کدام یک از پست های شما در فیدهای بیشتر افراد نشان داده می شود. بسیاری از عوامل در دستیابی به اینستاگرام تأثیر می گذارد ، مانند اینکه چند نفر پس از دیدن پست شما با آن درگیر شده اند، مدت زمانی را که به مشاهده آن پرداخته اند یا اینکه در چه ساعتی از روز آن را منتشر کرده اید. به همین دلیل، reach می تواند با بررسی حرکات گسترده به شما بگوید که پست های شما چقدر محبوب ، به موقع و جذاب هستند.

اگر پست های شما توسط درصد بالایی از دنبال کنندگان شما بازدید می شوند، احتمالاً نشانه این است که مردم وقت زیادی را صرف جستجوی آنها می کنند و با آنها درگیر می شوند. یا این بدان معنی است که برنامه پست گذاری شما درست کار می کند. یا شاید هر دو – بررسی میزان اینگیجمنت به شما کمک می کند این موضوع را درست بررسی کنید.

اگر مشاهده کردید که میزان متوسط ​​بازدید از پست های شما در حال کاهش است، هنگام انتشار محتوا نسبت به آنلاین بودن دنبال کنندگان خود توجه داشته باشید. همچنین ، بررسی کنید که آیا تعداد اینگیجمنت شما در حال کاهش است. این موضوع ما را به معیار اصلی بعدی ما می رساند.

اینستاگرام بهترین میزان تعامل را در بین تمام شبکه های اجتماعی مهم دارد. اینگیجمنت در اینستاگرام پادشاه است. این قابلیت یک شبکه عالی برای ارتباط با طرفداران و مشتریان، شروع مکالمات و ایجاد انجمن ها است. در واقع، اینستاگرام بالاترین میزان متوسط ​​تعامل را برای برند ها در بین همه شبکه های اجتماعی مهم دارد.

برای هر مدیر شبکه های اجتماعی یا بازاریاب دیجیتال که می خواهند موفقیت محتوای خود را در اینستاگرام بسنجند، تعامل بهترین مکان برای شروع است.

چرا؟ برای مبتدیان ، الگوریتم اینستاگرام به پست هایی که جذابیت خوبی دارند، پاداش می دهد. اینکه کدام پست ها در فیدهای کاربران اول باشند ، به میزان جذابیت آن پست ها و سرعت افراد درگیر شده با آنها پس از ارسال اولیه بستگی دارد.

اینستاگرام می خواهد تجربه کاربری مثبتی را ارائه دهد، بنابراین اولویت را به پست هایی می دهد که افراد جذاب ترین آنها را پیدا می کنند.

اما اینگیجمنت در اینستاگرام دقیقاً چیست؟ تعداد کل لایک ها، کامنت ها و ذخیره های پست ، میزان اینگیجمنت را نشان می دهد. با تنظیم فیلترهای خود در تب Content (محتوا) در Instagram Insights، می توانید میزان جذابیت کلی همه پست های خود را مشاهده کنید. اینگیجمنت به شما می گوید چند درصد افراد با پست شما تعامل داشته اند.

در حالی که نرخ تعامل در Instagram Insights شما نشان داده نشده است، می توانید آن را خودتان به راحتی محاسبه کنید. نگران نباشید، تعداد کل اینگیجمنت با پست خود را بر کل reach  پست خود تقسیم کنید، سپس نتیجه را در 100 ضرب کنید تا یک درصد بدست آورید.

شما عزیزان می توانید از سایر مقالات آموزشی و دوره های رایگان جامع و کاربردی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی بهره مند شوید.

 

? دوره های رایگان ? مقالات رایگان

برچسب ها: 5 معیاری که باید برای آنالیز پیج اینستاگرام خود به آن توجه کنیدآنالیزآنالیز اینستاگرامآنالیز پیج اینستاگراماینستاگرامپیجپیج اینستاگرامدانشگاه شبکه های اجتماعیدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی
قبلی 10 مزیت برتر اینستاگرام برای کسب و کارها ?
بعدی 7 راه برای شروع بازاریابی محتوا ?

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو