جستجو برای:
سبد خرید 0
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
  • 05132727070
  • info@linestore.ir
0
دانشگاه شبکه های اجتماعی
  • مقالات
  • دوره ها
    • اینستاگرام
    • وردپرس
    • تبلیغات
    • تولید محتوا
    • رایگان
    • کتابچه ها
  • درباره دانشگاه
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رویدادها
  • سبد خرید
  • علاقمندی ها
ورود / عضویت
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید

وبلاگ

دانشگاه شبکه های اجتماعیمقالاتمقالات آموزشی8 گام برای افزایش رضایت مشتری ?

8 گام برای افزایش رضایت مشتری ?

12 تیر 1400
ارسال شده توسط خانم خنجری
مقالات آموزشی
8 گام برای افزایش رضایت مشتری

? مشتری مداری و رضایت مشتری، مهمترین موضوع در موفقیت کسب و کارهای مختلف است. نکته اساسی این است که برخورد مناسب با مشتری و افزایش رضایت وی، همانقدر اهمیت دارد، که ارائه کالای باکیفیت و با قیمت مناسب، مهم است. بنابراین اگر تمایل به حفظ موقعیت خود و یا بهبود و پیشرفت کسب و کارتان دارید، باید در پی یادگیری روش های صحیح برخورد با مشتری و روش های افزایش رضایت وی باشید و آن ها در هنگام کار پیاده سازی کنید.

پادکست 8 گام برای افزایش رضایت مشتری ، را بشنوید: 

https://learn.linestore.ir/wp-content/uploads/2021/07/8-گام-موثر-برای-رضایت-مشتری-1-1.mp3

سلام به دوستان و همراهان لاین استور، در این مقاله قصد داریم، 8 گام برای افزایش رضایت مشتری را با هم مرور کنیم.

پیشنهاد مطالعه : نحوه استفاده از بازاریابی گیف برای افزایش آگاهی از برند Ⓜ️

1- پاداش به مشتریان وفادار

مشتریان برای کسب و کارها اهمیت دارند، اما مشتریان وفادار، بهترین هستند. افرادی که برند شما را انتخاب کرده اند و به آن وفادارند و برای خرید محصول اول و آخر به سراغ شما می آیند. این مشتری ها لایق پاداش هستند. روش های مختلفی برای پداش دادن به مشتریان وفادار وجود دارد، شما می توانید با تخفیف ویژه، اهدای یک محصول رایگان در ازای خریدهای مکرر، دعوت ویژه برای معرفی محصولات جدید و… رضایت آن ها را افزایش دهید.

2- ارتباط با مشتریان

ارتباط با مشتری مسئله ای بسیار مهم است که بسیاری از کسب و کارها امروز بر آن تمرکز کرده اند تا از این راه مشتریان وفاداری جذب نمایند. منظور از ارتباط با مشتری، راه هایی است که کمک می کند تا مشتری تجربه خوبی از محصول و خدمات شما بدست آورد. شاید ارتباط با مشتری و افزایش رضایت آن برای شما هزینه هایی در بر داشته باشد، اما تحقیقات نشان داده است که اغلب مشتریان وفادار و راضی، حاضر به پرداخت هزینه بیشتر برای برند محبوب خود هستند.

3- تعیین میزان رضایت مشتری

مسئله مهم این است که میزان رضایت مشتری خود را باید تعیین کنید. از چه خدماتی راضی است، چه عواملی باعث نارضایتی وی شده است. موارد مختلف را بررسی کنید و در صدد رفع مشکلات و بهبود فرصت ها برآیید.

4- توجه به رضایت کارمندان

رضایت کارمندان موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه باشد. اگر کارمندان شما راضی باشند، به کار خود علاقه داشته و نسبت به انجام وظایف شان کوتاهی نمی کنند. مهمتر اینکه برخورد مناسبی با مشتری خواهند داشت.

5- حضور فعال در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی فضای مجازی که با هزینه کم و به سهولت در دسترس هستند، فرصت بسیار مناسبی را برای برقراری ارتباط با مشتریان فراهم آورده است. با تولید محتواهای جذاب می توان مشتریان زیادی را در پیج یا کانال خود جذب نمود. اما این همه ماجرا نیست. بلکه باید به نظرات و کامنت هایی که مشتریان می گذارند توجه کنید. آن ها را پاسخ دهید و ارتباط صمیمانه ای با مشتری برقرار کنید. ضمن اینکه در این شبکه ها با مطالعه نظرات و ایجاد نظرسنجی از سلیقه مشتری آگاه می شوید و مطابق نیاز وی خدمات ارائه خواهید داد تا میزان رضایتش از خدمات و محصول شما افزایش یابد.

8 گام برای افزایش رضایت مشتری

6- شخصی سازی ارتباط با مشتری

شخصی سازی ارتباط با مشتری یک شیوه موثر بازاریابی است که برای آن لازم است تا اطلاعات کافی از مشتریان خود داشته باشید. شما باید بر اساس جنسیت، سن و نیاز  مشتری ارتباط مناسبی با وی داشته باشید. یعنی برای هر شخص استراتژی و محصولی مشخص ارائه دهید. مسئله وب سایت آمازون بر اساس خریدهای قبلی مشتریان، محصولات را در اختیار آن ها قرار می دهد که این نمونه ی از شخصی سازی ارتباط با مشتری است.

7- مدیریت زمان انتظار مشتری

زمان انتظار برای مشتری اهمیت زیادی دارد، انتظار های طولانی برای مشتریان آزار دهنده  است و می تواند آن ها را از خرید منصرف کند. پس برای وقت مشتری ارزش قائل شوید و میزان انتظار وی را مدیریت کنید.

8- پیدا کردن روش های مورد پسند مشتریان برای پاسخگویی به آن ها

مشتریان تمایل دارند تا قبل از خرید در مورد محصول، مزایا، ویژگی ها و خدمات ارائه شده همراه آن، اطلاعات کسب کنند. آن ها می خواهند که شما قبل و بعد از خرید محصول پاسخگوی آن ها باشید. باید پیدا کنید که بهترین روش پاسخگویی به مشتریان چیست؟ روش های آنلاین در فضای مجازی؟ روش های تلفنی، پیامک و یا … .

این موارد را ساده فرضد نکنید با اهمیتبه موارد بالا می توانید رضایت مشتریان خود را افزایش دهید.

دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.

 

? مقالات رایگان دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی

[/dt_sc_titled_boxظ

برچسب ها: 8 گام برای افزایش رضایت مشتریافزایش رضایت مشتریدانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعیرضایت مشتریرضایت مندیمشتری
قبلی نکات درج محتوای همیشه سبز ?
بعدی آنچه در مورد شبکه اجتماعی Clubhouse باید بدانید! ?

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • 09352604XXX گفت:
    16 تیر 1400 در 19:56

    این شخصی سازی ارتباط با مشتری البته باید توضیح بیشتری درباره ش میدادین … من برداشتم اینه که یعنی باید با مشتری هماهنگ‌تر و صمیمیت شد و … یا فقط مسئله همون فهمیدن نیازه شخصیه مشتریه !!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • جلسات
  • کتابچه
  • مقالات آموزشی
برچسب‌ها
آموزش آموزش اینستاگرام آموزش ساخت استوری حرفه ای اجتماعی استارتاپونه استوری استوری اینستاگرام استوری حرفه ای اپلیکیشن اینترنت اینستاگرام بازاریابی بازاریابی پیامکی تبلیغات تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترفند تلگرام تولید محتوا دانشگاه دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه مفهومی دانشگاه مفهومی شبکه اجتماعی دانشگاه مفهومی شبکه های اجتماعی دورهمی دورهمی استارتاپونه سئو شبکه شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی لاین استور محتوا مشتری مفهومی نوجوانان واتس اپ واتساپ پست کاربردی کسب درآمد کسب و کار کسب و کارها گوگل یوتیوب
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
دسته بندی ها
  • اینستاگرام
  • تبلیغات
  • تولید محتوا
  • دوره های رایگان
  • دوره های ویژه
  • کتابچه
  • کلاس نمایندگان لاین استور
  • همه دوره ها
  • وردپرس
محصولات
  • چطور پیج اینستاگرام راه اندازی کنیم؟
    رایگان دریافت کنید
  • ترفندهای ساده برای بازاریابی در اینستاگرام
    رایگان دریافت کنید
  • راهکارهای رشد سریع کسب و کارهای آنلاین
    رایگان دریافت کنید
  • دلایل بهره وری کسب و کارها از تبلیغات ارزان و باکیفیت
    رایگان دریافت کنید

دانشگاه شبکه های اجتماعی دانشگاه شبکه های اجتماعی ایده ای بود که سال ها در ذهن مهندس درویش زاده مدیر لاین استور شکل گرفته بود و به همت ده ها استاد خبره در زمینه های مختلف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه اندازی گردید تا با ارائه آموزش های رایگان و کم هزینه به منظور ارتقای دانش و آگاهی کاربران فضای مجازی گامی بزرگ بردارد . مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اطلاعات تماس

تلفن : 38844050 51  98+پشتیبانی : 9120212564 98+
پشتیبانی : 9151743060 98+مدیریت :  9158114564 98+ ایمیل : info@linestore.ir
مشهد، بزرگراه بابانظر – بازار بزرگ ملل – طبقه دوم پلاک 4701 (مراجعه فقط با هماهنگی قبلی)

دسترسی سریع
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • دوره ها
  • رویدادها
  • حساب کاربری
  • درباره ما
  • تماس با ما
نمادها
© دانشگاه شبکه‌های اجتماعی - لاین استور -
ورود به سیستم ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده به آن را تایپ کنید
ارسال
ورود / عضویت
کد تأیید به شماره شما ارسال می شود
ادامه دهید
Proceed With WhatsApp
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:60)
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe

اپلیکیشن لاین استور

  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

اینستاگرام

[4 محصول]

تبلیغات

[7 دوره]

تولید محتوا

[3 دوره]

دوره های رایگان

[3 دوره]

دوره های ویژه

[10 دوره]

کتابچه

[15 محصول]

کلاس نمایندگان لاین استور

[7 دوره]

همه دوره ها

[17 دوره]

وردپرس

[2 دوره]

دوره های من

برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو