7 مورد از بهترین نکات بازاریابی لینکدین برای افراد حرفهای ?
? لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای جهان با بیش از 660 میلیون کاربر از 200 کشور مختلف است که این موضوع باعث می شود فرصتی برای شما ایجاد شود که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. مخصوصاً برای بازاریابان B2B بسیار عالی است زیرا این پلتفرم بیش از 63 میلیون طراح و سازنده از شرکت ها و صنایع مختلف دارد و این فرصتی بی بدیل برای بازاریابان B2B برای ارتباط با مشتریان بالقوه و تولید آگهی های واجد شرایط فراهم می کند.
سلام به همه همراهان همیشگی لاین استور، مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ البته اینها فقط دو مورد از بسیاری از آمارهای لینکدین است که می تواند شما را در ارزشمندی این پلتفرم به عنوان یک بستر بازاریابی، به ویژه برای بازاریابان B2B ، متقاعد کند. اما آیا لینکدین فقط برای بازاریابان B2B ایجاد شده است؟ نه هر کسی می تواند با ایجاد حضور پررنگ در این پلتفرم و جمع آوری فالوورهای کافی از لینکدین بهره مند شود.
پیشنهاد مطالعه : چگونه شبکه های اجتماعی بر امنیت افراد و جامعه تاثیر گذارند؟
در این مقاله ، 7 مورد از بهترین نکات بازاریابی لینکدین ارائه می شود که در واقع بسیار کارساز هستند و می توانید از آنها برای ایجاد نام تجاری خود در لینکدین و فراتر از آن استفاده کنید.
7 مورد از بهترین نکات بازاریابی لینکدین :
- ایجاد صفحه شرکت خود در لینکدین و بهینه سازی آن
- پست گذاری محتواهای مفید و جذاب
- استفاده از ابزار جستجوی لینکدین برای یافتن سرنخ
- پیوستن به گروه های مربوطه
- اسپانسری کردن پست های جذاب خود
- سرمایه گذاری در تبلیغات لینکدین
- استفاده از ابزار آنالیز لینکدین
صفحه شرکت شما اولین مکانی است که کاربر در صورت جستجوی شما وارد آن می شود. این صفحه همان چیزی است که اولین برداشت از شرکت شما را در ذهن کاربر ایجاد می کند. خوب این موضوع برای استراتژی بازاریابی لینکدین شما چه معنی دارد؟
این بدان معنی است که ایجاد یک صفحه شگفت انگیز از شرکت با تمام جزئیات مربوط، بسیار مهم است. این صفحه باید دارای تمام جزئیات مربوط به شرکت شما باشد از جمله نوشتن صحیح نام شما، آدرس ایمیل ، آدرس واقعی و سایر مشخصات تماس. همچنین باید محصولات و خدمات و URL وب سایت خود را نیز ذکر کنید.
آخرین مورد، اینکه به پر کردن توضیحات شرکت بیشتر توجه کنید. شما باید از این فضا برای بیان داستان برند خود و آنچه شما را منحصر به فرد می کند، استفاده کنید. این فرصت شما برای برقراری ارتباط با لیدهای احتمالی و تحت تأثیر قرار دادن آنها است ، بنابراین اجازه ندهید که هدر رود. صبر کنید ، اما در مورد تصاویر چی؟ جنبه های بصری نمایه شما به همان اندازه مهم است، بنابراین، آنها را فراموش نکنید.
عکس پروفایل شما باید ایده آل آرم شرکت شما باشد. تصویر بنر شما می تواند از تصویری از دفتر کارتان گرفته تا تصویری از تبلیغ آخرین محصول شما باشد. که می تواند گاه به گاه تغییر کند و می تواند از آن برای اهداف مختلفی استفاده کنید. همچنین ، به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از تصاویر عجیب و غریب یا بریده شده، دستورالعمل های اندازه تصویر را برای هر دو دنبال کنید.
بعد، بهینه سازی نمایه لینکدین شما انجام می شود. درست مانند SEO شما می توانید با افزودن کلمات کلیدی مرتبط صفحه شرکت خود را بهینه کنید. به این ترتیب ، وقتی کسی چنین کلمات کلیدی را جستجو می کند ، صفحه شما در نتایج جستجو نشان داده می شود. بنابراین ، تحقیق خود را انجام دهید و کلمات کلیدی مناسب را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید، انتخاب نمایید.
لینکدین یک شبکه حرفه ای است که در آن افراد از صنایع مختلف می آیند تا در مورد اتفاقات صنعت خود بیاموزند و به بحث های مربوطه بپیوندند. برخلاف تصور عمومی، این موارد چیزی فراتر از یک درگاه شغلی است. بسیاری از مردم وقت خود را صرف خواندن مطالب ارزشمند در لینکدین می کنند، که توسط متخصصان درگیر در حوزه خود ارسال شده است.
اما برای شما چه معنی دارد؟ این موضوع فرصتی منحصر به فرد برای شما فراهم می کند تا خود را به عنوان یک لیدر متفکر صنعتی معرفی کرده و فالوورهای خود را بسازید. شما می توانید این کار را با نوشتن در مورد موضوعات پرطرفدار صنعت و ارائه دیدگاه منحصر به فرد خود در مورد آن انجام دهید.
در اینجا چند ایده مفید در مورد اینکه چه نوع محتوایی برای لینکدین مناسب است:
- پست های وبلاگ تان را در مورد موضوعات فعلی و پرطرفدار برای مخاطبان هدف خود انتخاب کنید.
- از دیگر انواع محتواهای محبوب در لینکدین، تحقیقات در صنعت است. می توانید آمار یا اطلاعات دیگری درباره آنچه در صنعت اتفاق می افتد را به مخاطبان ارائه دهید.
- همچنین می توانید آخرین اخبار صنعت را به اشتراک بگذارید زیرا این مقوله ای است که ممکن است بسیاری از مخاطبان شما به آن علاقه مند باشند.
- می توانید از این پلتفرم استفاده کنید تا به فالوورها و مخاطبان خود بگویید که در شرکت شما چه اتفاقی می افتد؟ چه محصول جدیدی راه اندازی شود و چه رویدادی در شرف وقوع است. می توانید همه آن ها را با شبکه حرفه ای خود به اشتراک بگذارید.
- به یاد داشته باشید که لینک وب سایت خود را به تمام مطالبی که در لینکدین ارسال می کنید، اضافه کنید. این یک روش ظریف و در عین حال موثر برای افزایش ترافیک وب سایت از طریق لینکدین است.
لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای در جهان است و یک معدن طلای بالقوه برای شرکت های B2B است که به دنبال سرنخ هستند. تقریباً همه کارمندان کلیه شرکت های بزرگ در این پلتفرم حضور دارند، بنابراین لینکدین مانند یک پایگاه داده، اما رایگان است.
با استفاده از ویژگی جستجوی پیشرفته لینکدین از این فرصت استفاده کنید. فیلترهای جستجو مختلفی مانند مکان شرکت، سابقه شرکت، نوع صنعت و موارد دیگر را فراهم می کند. برای یافتن طراح و افراد تصمیم گیرنده در شرکت های مختلفی که می خواهید آنها را هدف قرار دهید، می توانید از این موارد استفاده کنید.
در مورد یافتن مخاطبان علاقه مند به یک موضوع خاص، گروه های لینکیدن کاملاً چشم گیر و بسیار متنوع هستند. این گروه ها مکانی را برای بحث در مورد موضوعات مختلف، پرسیدن سوالات و دریافت پاسخ توسط افراد با علایق مشابه ارائه می دهند. شما می توانید در صنعت خود به دنبال گروه هایی باشید که بتوانید واقعاً در آنها مشارکت داشته باشید. با این حال کافی نیست که به سادگی به یک گروه بپیوندید و عضوی منفعل باشید.
شما باید فعالانه در بحث ها شرکت کنید، مطالب ارسال کنید، به سوالات پاسخ دهید و … تا مورد توجه قرار بگیرید. این امر به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص صنعت شناخته شوید و می تواند طرفداران شما را در لینکدین افزایش دهد.
همانطور که همه ما می دانیم، برخی از محتوایی که ایجاد می کنیم کارساز است و برخی دیگر نه. کار هوشمندانه این است که بیشتر از محتوایی استفاده کنید که به بهترین وجه می تواند حداکثر سود را از آن ببرید. این همان جایی است که گزینه “محتوای اسپانسری” در لینکدین وارد عمل می شود.
صبر کنید … محتوای اسپانسری چیست؟
شما می توانید بهترین محتوای خود را اسپانسری کنید تا در فید مخاطبان هدف و حتی برای آن دسته از کاربران خارج از شبکه حرفه ای شما، نمایش داده شود. این باعث می شود که بازدید محتوای شما افزایش یابد و مخاطبان مناسب از آن بازدید بیشتری داشته باشند. این روش، یک روش عالی برای بازاریابی و توجه به عکس های بزرگ در شرکت های مختلف است که می توانند مشتری بالقوه ای باشند.
در لینکدین دو نوع گزینه تبلیغاتی وجود دارد – تبلیغات سلف سرویس و کمپین های مدیریت شده. همانطور که از نام آن مشخص است، اولین گزینه برای کسانی است که می خواهند به تنهایی کمپین های تبلیغاتی ایجاد و اجرا کنند. به همین ترتیب ، گزینه دوم برای کسانی است که می خواهند در این کار حمایت کننده باشند.
مهم نیست که به کدام سمت بروید، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با تبلیغات لینکدین انجام دهید. ابزار مدیر کمپین لینکدین گزینه های هدفمندی مخاطبان زیادی را فراهم می کند که می تواند به شما کمک کند تبلیغات خود را در زمان مناسب برای افراد مناسب نمایش دهید. همچنین این ویژگی به شما این امکان را می دهد افرادی را که در گذشته با تجارت شما تعامل داشته اند، دوباره هدف گیری کنید. همه افراد در اولین اقدام تغییر نمی کنند و به همین دلیل بازاریابی مجدد یک استراتژی عالی برای تبدیل افرادی است که در کانال فروش شما هستند. به طور کلی ، تبلیغات لینکدین می تواند به شما کمک کند هم به مصرف کنندگان جدید و هم به مشتریانی که زودتر تغییر نکرده اند، برسید. می توانید گزینه های تبلیغاتی لینکدین را جستجو کنید تا دریابید کدام نوع برای کسب و کار شما مناسب است.
لینکدین دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل داخلی است که می تواند به شما کمک کند، ببینید تلاش های شما در این پلتفرم چگونه پیش می رود. با استفاده از ویژگی “تجزیه و تحلیل صفحه شرکت” می توانید عملکرد صفحه شرکت خود را ارزیابی کنید. به طور خاص می توانید ببینید کدام به روزرسانی ها بیشترین جذابیت را دارند و کدام یک کاملاً ناموفق است. سپس می توانید از این بینش ها برای تلاش در آینده بازاریابی خود و ایجاد محتوای جذاب تر استفاده کنید. بنابراین ، اگر هنوز از تجزیه و تحلیل لینکدین استفاده نکرده اید، اکنون آن را امتحان کنید.
آیا شما نیز آماده اید که ابتکارات بازاریابی لینکدین خود را به سطح بعدی برسانید؟ از این نکات استفاده کنید تا ببینید که بازاریابی لینکیدن شما به نتیجه می رسد. این ها نکات آزمایش شده ای هستند که مطمئناً به شما کمک می کنند همانطور که قبل از شما به خیلی ها کمک کرده اند. برای بهبود تلاش های بازاریابی لینکدین در سال 2020 و بعد از آن ، از این موارد به نفع خود استفاده کنید.
در صورتی که تمایل به بازاریابی در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی دارید، می توانید از مشاوره مهندس مجید درویش زاده در مجموعه لاین استور استفاده کنید. کافی است با لاین استور در ارتباط باشید تا در تبلیغات محصول خود به موفقیت برسید.
منبع : www.influencermarketinghub.com
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید