چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟ ?
? محتوای همیشه سبز، کلید طلایی برای افزایش بازدید و رتبه وب سایت است، زیرا این محتوا همیشه از نظر مخاطب تر و تازه بوده و هر روز توسط کاربران جستجو خواهد شد. محتوای همیشه سبز قسمت ارزشمندی از یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب برای وب سایت است، اما در صورت ترکیب با تکنیک های جستجوگرها، از قدرت بیشتری نیز برخوردار می شود.
سلام خدمت همراهان عزیز لاین استور، در نظر بگیرید که محتوای همیشه سبز را بر اساس کلمات کلیدی موردنظر خود ایجاد کنید، حتی اگر ماندگارترین محتوای همیشه سبز را ایجاد کنید اما افراد به دنبال آن موضوع نباشند یا اگر مربوط به تجارت شما نباشد، ارزش زیادی ندارد، بنابراین تحقیق در مورد کلید واژه و کلمات کلیدی بسیار مهم است که باید انجام دهید. در این مقاله روش ایجاد محتوای همیشه سبز به صورت ترکیب با کلمات کلیدی که می تواند تاثیر زیادی در ترافیک وب سایت داشته باشد را با هم بررسی می کنیم.
پیشنهاد مطالعه : آموزش حذف تاریخچه جستجو در تلگرام
محتوای همیشه سبز چیست؟
محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ارزش طولانی مدت است. مانند درخت همیشه سبز که همیشه برگ دارد، محتوای همیشه سبز، همیشه کاربرد دارد. محتوای همیشه سبز یک پست یا مطلبی است که خوانندگان می توانند برای سالهای آینده به آن مراجعه کنند زیرا اطلاعات آن همیشه مرتبط و با ارزش خواهد بود. محتوای همیشه سبز به طور مستقیم با موضوعات اصلی یک وب سایت مرتبط است و ارزش پایداری را فراهم می کند.
هر چه بیشتر بتوانید از محتوایی که ایجاد می کنید، استفاده کنید ، ارزش آن بیشتر می شود. با محتوای همیشه سبز، شما یک بار محتوا تولید می کنید که استفاده برای سالهای آینده را فراهم می کند. و برخلاف یک پست وبلاگ در زمان خاصی بازدید زیادی دارد اما بلافاصله پس از انتشار بازدید آن رو به کاهش می رود و حتی متوقف می شود، ترافیک همیشه سبز رشد می کند و با گذشت زمان افزایش می یابد.
انتخاب کلمات کلیدی
حتماً از تکنیک های اساسی SEO مانند بهینه سازی کلمات کلیدی در صفحه، استفاده از متن در تصاویر و همچنین دکمه های اشتراک اجتماعی استفاده کنید. هر چه مقاله همیشه سبز شما جستجوی دوستانه تری داشته باشد، بیشتر دیده می شود ، به اشتراک گذاشته می شود و بهم پیوند می خورد و باعث ایجاد ترافیک برای ماه ها یا حتی سال های آینده می شود.
همانطور که بیان شد، محتوای همیشه سبز، از کلمات کلیدی اصلی استفاده می کند و ترافیک جستجو را هدایت می کند. وقتی از جستجوی کلمات کلیدی استفاده می کنید و صفحات محتوای همیشه سبز را برای سئو بهینه می کنید، می توانید رتبه بندی جستجوی وب سایت خود را بهبود ببخشید. این امر اقتدار آنلاین شما را افزایش داده و بازدید بیشتر و بیشتری را به وب سایت شما تعلق می دهد.
این محتوا مشتریان و خوانندگان جدید را آموزش می دهد و محتوایی است که به سوالات متداول پاسخ می دهد و دانش اولیه در مورد صنعت یا تجارت شما را ارائه می دهد. محتوای همیشه سبز به خوانندگان و مشتریان کمک می کند تا درباره شما، کارهایی که انجام می دهید و آنچه می فروشید بیشتر بدانند.
محتوای همیشه سبز برای شما اقتدار می سازد. وقتی مطالبی با کیفیت بالا درباره موضوعات مرتبط با صنعت خود منتشر می کنید ، تجربه و تأثیر خود را در این زمینه ارائه می دهید، که به شما کمک می کند در هنگام اعتماد سازی با مخاطبان ، اقتدار و تجربه خود را به نمایش بگذارید.
محتوای همیشه سبز لینک ها را به خود جلب می کند و یک محتوای دقیق، عمیق و آموزنده است که احتمالاً توسط سایر وب سایت ها نیز پیوند داده می شود. وقتی سایت های دیگر درباره موضوعی می نویسند، اغلب به منابع پیوند می خورند. با ایجاد یک صفحه وب بسیار ارزشمند و اطلاعاتی ، احتمال پیوند سایر وبلاگ ها به عنوان منبع را افزایش می دهید.
صفحات همیشه سبز شما می توانند به عنوان نقاط اصلی و در رأس مطالب سایت شما عمل کنند.
نکاتی برای نوشتن محتوای همیشه سبز
- برای افراد متخصص محتوا ننویسید – گاهی اوقات ممکن است تمایل داشته باشید که یک محتوایی را بنویسید که تخصص خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید، اما این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. زیرا افراد متخصص و کارشناس کمتر در جستجوی محتواهایی هستند که به آن ها کمک کند. مخاطبان شما در درجه اول افراد مبتدی هستند و شما می خواهید محتوایی را تهیه کنید که مورد نظر آنها باشد.
- از زبان بیش از حد فنی پرهیز کنید – از آنجا که بیشتر مطالب شما برای مبتدیان است، زبان پیچیده و فنی می تواند آنها را بترساند ، پس با لفاظی های ساده تری همراه باشید.
- موضوع خود را خلاصه و مفید ارائه دهید – اگر درباره موضوعی بسیار گسترده بنویسید، محتوای شما بسیار طولانی تر خواهد شد و احتمالاً علاقه خوانندگان مبتدی را از دست خواهد داد. مباحث گسترده دارای کلمات کلیدی کوتاه تری هستند. همچنین نوشتن محتوای گسترده تر نیز برای نویسنده دشوارتر است. موضوعات ساده و خاص مانند “کسب درآمد با کامپیوتر”
- پست ها را به هم پیوند دهید – اگر راهنمای کاملی در مورد موضوعی مانند “راهنمای مراقبت از دوچرخه” دارید ، این مبحث گسترده را به قطعات باریک و خاصی مانند “چگونه ترمزهای دوچرخه خود را روغن بزنید” و “چگونه لاستیک های دوچرخه را تعویض کنید” تقسیم کنید و سپس آن مقالات را با هم پیوند دهید. این کار برای سئو بسیار خوب است و به خوانندگان اجازه می دهد تا نیاز خاصی را حل کنند و در عین حال آنها را به مقالات مرتبط راهنمایی کنند.
استفاده مجدد از بهترین محتوای خود – هنگامی که یک قطعه عالی از محتوای همیشه سبز ایجاد می کنید ، به دنبال راه هایی برای استفاده مجدد از آن در قالب های دیگر باشید.
فقط به نوشتن همیشه سبز اعتماد نکنید
محتوای وب همیشه سبز بسیار ارزشمند است، اما این بدان معنا نیست که تمام محتوای SEO شما باید همیشه سبز باشد، محتوای موضعی به موقع نیز ارزش خود را دارند.
مثلا نوشتن محتوا در مورد انتخابات ریاست جمهوری فقط تا چند ماه می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد، اما ارزش همیشه سبز این است که این امکان را دارد که سایت شما را برای ماهها، یا حتی سالها در آینده در صورت واقعی بودن محتوای وب همیشه بازدید داشته باشد. بهترین استراتژی بازاریابی محتوا به ترکیبی از مقالات موضوعی و پست های ماندگار همیشه سبز متکی است.
چگونه محتوای همیشه سبز ایجاد کنیم که باعث موفقیت در سئو شود.
اگرچه ممکن است در مورد اهمیت محتوای تازه برای سئو صحبت های زیادی شنیده باشید، اما یک نوع با ارزش دیگر از محتوا وجود دارد که می تواند باعث افزایش دید وب سایت در نتایج جستجو شود، همان محتوای همیشه سبز است.
برای شروع تولید محتوا ، پنج مرحله زیر را طی کنید:
- مباحث خود را در نظر بگیرید. همانطور که به ایده های محتوای همیشه سبز می رسید، موضوع، صنعت و تجارت خود را در نظر بگیرید. نوع محتوایی را که پایه و اساس اطلاعاتی را که مخاطب هدف شما به دنبال آن خواهد بود، ایجاد کنید. مثلا:
- به سوالات متداول خوانندگان و مشتریان خود پاسخ دهید.
- آنچه را که باید درمورد تجارت یا صنعت شما بدانند به مبتدیان بگویید.
- با موضوعاتی آشنا شوید که می توانید آنها را به راهنماهای جامع یا مقالات آموزشی تبدیل کنید.
- به طور گسترده فکر کنید و سپس به بررسی موضوعات خاص تری بپردازید.
- لیستی از موضوعات همیشه سبز تهیه کنید و سپس تحقیق کنید تا بهترین ایده ها را انتخاب کنید.
- درباره کلمات کلیدی تحقیق کنید. هنگامی که لیستی از ایده های بالقوه موضوعی را دریافت کردید، به سرعت به سمت ایجاد محتوا نروید. ابتدا تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید تا عباراتی را شناسایی کنید که دارای بالاترین میزان بازدید برای صفحات شما هستند.
برای یافتن تغییراتی در عبارت خود از Alexa’s Keyword Difficulty Tool کمک بگیرید.
- برای خوانندگان بنویسید. یک کلمه کلیدی دارای رقابت کمی است و دارای امتیازی است که وب سایت شما می تواند با نوشتن آن، برای خوانده شدن رقابت ایجاد کند. پس از شناسایی بهترین کلمات کلیدی و موضوعات، شروع به ایجاد محتوای خود کنید. از بهترین روش های نوشتن محتوا برای یک وب سایت استفاده کنید.
- از کلمات، جملات و پاراگرافهای کوتاه و مختصر استفاده کنید.
- از قالب بندی متن برای برجسته کردن نکات کلیدی و عوامل اصلی استفاده کنید.
- از مثالها و تصاویر برای کمک به خوانندگان در تجسم مفاهیم استفاده کنید.
- از اصطلاحات تخصصی که ممکن است خوانندگان را گیج کند ، خودداری کنید.
- وقتی طبیعی به نظر می رسد مستقیم با خواننده صحبت کنید.
- از دور شدن از قوانین دقیق دستور زبان نترسید.
- برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. پس از ایجاد محتوای خود، عناصری را اضافه کنید که صفحه را برای موتورهای جستجو معرفی می کنند.
- به طور طبیعی از کلمه کلیدی در کل مطالب استفاده کنید.
- یک URL دوستانه برای SEO بنویسید که شامل کلمه کلیدی باشد.
- از کلمه کلیدی در عنوان صفحه، حداقل یک عنوان فرعی، برچسب عنوان و برچسب تصویر استفاده کنید.
- پیوندهای ورودی مربوطه را به سایر صفحات وب سایت خود اضافه کنید.
- پیوندهای خروجی مرتبط را که به منابع مربوط است را اضافه کنید.
- کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و از آنها به طور طبیعی در محتوا استفاده کنید.
اگر مطمئن نیستید که برای بهینه سازی محتوای خود به همه نکات رسیده اید یا خیر ، از Alexa’s On-Page SEO Checker برای اطلاع از این موضوع استفاده کنید. این ابزار صفحه شما را مرور می کند و گزارشی از جزئیاتی را که ممکن است از دست داده باشید ، به همراه دستورالعمل های گام به گام برای رفع خطاها ارائه می دهد. محتوای همیشه سبز را با جستجو در صفحه بهینه کنید.
- برنامه برای به روز رسانی.
در حالی که محتوای همیشه سبز برای ماندگاری در طول زمان نوشته شده است اما ممکن است زمانی باشد که اطلاعات کمی منسوخ شود. برای جلوگیری از قرار گرفتن در موقعیتی که دیگر اطلاعات همیشه سبز شما مهم نیست ، برنامه ای را برای بررسی و به روزرسانی محتوای خود تنظیم کنید.
بسته به منابع خود، زمانی را برای مرور محتوای خود حداقل 2 تا 4 بار در سال تعیین کنید. با مرور و به روزرسانی منظم محتوای خود ، می توانید اطمینان حاصل کنید که ارزش ماندگاری دارد.
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
1 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.