نکات درج محتوای همیشه سبز ?
? محتوای همیشه سبز، همان گزینه ای است که صاحبان وب سایت ها برای افزایش ترافیک وب سایت خود به آن نیاز دارند. منظور از محتوای همیشه سبز، محتوایی است که همیشه، حتی سال ها برای مخاطب تازه است و توسط مخاطبان مورد جستجو قرار می گیرد.
موضوعاتی مانند دستور پخت غذاها، عناوینی که چگونگی انجام یک کار و برطرف شدن یک مشکل را توضیح می دهند، موضوعاتی برای ایجاد کسب و کار اینترنتی، روش های ایجاد سئو و موارد مشابه همیشه برای مخاطبان تازه و جدید هستند. به این موارد و موارد مشابه آن ها محتوای همیشه سبز می گویند.
سلام خدمت همراهان همیشگی لاین استور، با ادامه مقاله همراه ما باشید. برخی از محتواها مختص زمان خاصی هستند، مثلا مقایسه امکانات دو مدل گوشی سامسونگ، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، محتواهای خبری، محتواهای مربوط به مد روز، محتواهای مربوط به شب یلدا و … فقط در زمان خاصی جستجو می شوند و به صورت فصلی اهمیت دارند. پس اگر ترافیک سایت برای شما اهمیت دارد و می خواهید هر روز محتوای جدیدی تولید نکنید، محتوای همیشه سبز ایجاد کنید تا برای مدت ها سرچ شود.
پیشنهاد مطالعه : محتوای همیشه سبز چیست؟
برای ایجاد محتوای همیشه سبز، اول باید موضوع همیشه سبز را پیدا کنید و کلمات کلیدی مرتبط با آن را پیدا کنید. حالا می توانید محتوای همیشه سبز را بنویسید البته نکات زیر را رعایت کنید:
- برای افراد متخصص ننویسید.
گاهی اوقات ممکن است بخواهید یک محتوای همیشه سبز بنویسید که تخصص خود را در مورد یک موضوع خاص نشان دهید. اما این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. کارشناسان کمتر از جستجو در فضای اینترنت کمک می گیرند. بلکه مخاطبان شما در درجه اول افراد مبتدی هستند و شما می خواهید محتوایی را تهیه کنید که هدف آنها باشد.
- از زبان بیش از حد فنی و تخصصی پرهیز کنید.
از آنجا که بیشتر مطالب شما برای افراد معمولی و مبتدی است، زبان پیچیده و فنی می تواند آنها را بترساند. پس محتوای همیشه سبز شما باید با لفاظی های ساده تری همراه باشید.
- موضوع خود را کوتاه کنید.
اگر درباره موضوعی بسیار گسترده بنویسید، محتوای شما بسیار طولانی تر خواهد شد و احتمالاً علاقه خوانندگان مبتدی را از دست خواهد داد. مباحث گسترده دارای کلمات کلیدی کوتاه تر، یا اصطلاحات عنوان شده ، با رقابت بیشتر هستند.
نوشتن قطعه گسترده تر نیز برای نویسنده دشوارتر است. موضوعات ساده و خاص مانند “چگونه می توان در کنکور رتبه بالایی کسب کرد” بیشتر مورد عموم افراد است. آن را کوتاه کنید و به زبان ساده بنویسید.
- پست ها را به هم پیوند بدهید.
اگر راهنمای کاملی در مورد موضوعی مانند “راهنمای مراقبت از ماشین” دارید، این مبحث گسترده را به قطعات باریک و خاصی مانند “بهترین روغن ترمز چیست” و “چگونه لاستیک هار پنچرگیری کنید” تقسیم کنید، سپس آن مقالات را با هم پیوند دهید. این برای سئو بسیار خوب است و به خوانندگان اجازه می دهد تا نیاز خاصی را حل کند و در عین حال آنها را به مقالات مرتبط راهنمایی می کند.
- از بهترین محتوای خود مجدداً استفاده کنید.
هنگامی که یک قطعه عالی از محتوای همیشه سبز ایجاد می کنید ، به دنبال راه هایی برای “چرخش” یا استفاده مجدد از آن در قالب های دیگر باشید. محتوای متنی را می توانید به گرافیک، کتاب الکترونیکی، پادکست، فیلم و … تبدیل کنید و منتشر کنید. البته بر اساس نوع قالب آن را تغییر دهید نه اینکه پی دی اف همان مطلب را بدون تغییر به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید.
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
1 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
جالب بود معنی ومغهموم همیشه سبز میشه گفت یعنی همون سایت زنده و فعال ….