اینفلوئنسر کیست؟ ?
فهرست مطالب
Toggle? یک سوال اساسی وجود دارد که باید قبل از فکر کردن در مورد مشارکت در اینفلوئنسر مارکتینگ، به آن توجه کنید. واقعا اینفلوئنسر کیست؟
سلام به همراهان عزیز لاین استور، مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ اینفلوئنسر (تاثیرگذار) کسی است که دارای موارد زیر باشد:
قدرت تأثیرگذاری بر روی تصمیمات خرید دیگران به دلیل اقتدار، دانش ، موقعیت یا رابطه با مخاطبانش دارد. این فرد به طور فعال با فالوورهایش درگیر است، البته تعداد فالوورها و میزان تعامل با آن ها موضوعی که می دنبال می کند، بستگی دارد.
توجه به این نکته مهم است که این افراد (اینفلوئنسرها) صرفاً ابزار بازاریابی نیستند، بلکه دارایی های روابط اجتماعی هستند که برند ها می توانند برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود با آنها همکاری کنند.
گزارش مرکز تجارت بازاریابی تأثیرگذار (Marketing Hub Benchmark) در سال 2020 ، در رابطه با اینفلوئنسر در ادامه می آید.
در طول دهه گذشته، ما شاهد رشد سریع اهمیت شبکه های های اجتماعی بوده ایم. طبق گزارش ژانویه 2019 ، 484/3 میلیارد نفر به طور فعال از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند که این میزان 45٪ از جمعیت جهان را شامل می شود.
این افراد به ناچار به دنبال اینفلوئنسر ها و افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی هستند تا آنها را در تصمیم گیری راهنمایی کنند.
پیشنهاد مطالعه : چطور می توان محتوای اثرگذار تولید نمود؟
اینفلوئنسرها (تأثیرگذارها) در شبکه های اجتماعی افرادی هستند که به دلیل دانش و تخصص خود در مورد یک موضوع خاص شهرت پیدا کرده اند. آن ها به طور مرتب در مورد آن موضوع در کانال های شبکه های اجتماعی مورد نظر خود پست می گذارند و فالوورهای زیادی از افراد مشتاق و درگیر را که به دیدگاه های آنها توجه زیادی دارند، ایجاد می کنند.
مارک های تجاری، اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی را دوست دارند زیرا این افراد می توانند روند هایی ایجاد کنند و فالوورهای خود را به خرید محصولاتی که تبلیغ می کنند، تشویق نمایند.
شما می توانید انواع مختلف اینفلوئنسرها را به روش های مختلف دسته بندی و جدا کنید. برخی از متداول ترین روش ها توسط تعداد فالوور ، انواع محتوا و میزان تأثیرگذاری آن ها است. همچنین می توانید اینفلوئنسرها را با توجه به جایگاهی که در آن فعالیت می کنند، گروه بندی کنید. این بدان معنا است که اینفلوئنسرهایی که ممکن است با یک معیار در یک رده پایین ظاهر شوند، ممکن است وقتی به طریقی دیگر به آنها نگاه شود، تأثیرگذارتر به نظر برسند.
به عنوان مثال، بسیاری از اینفلوئنسرهای بزرگ، افراد مشهور نیز هستند. با این وجود هر دوی این گروه ها معمولاً تأثیر واقعی کمتری بر مخاطبان خود دارند، زیرا در موضوع خاص ممکن است فاقد تخصص باشند. برخی از میکرو و حتی نانو اینفلوئنسرها می توانند تأثیر شگرفی بر فالوورها در بخش تخصصی خود داشته باشند که ممکن است برای یک شرکت فروش محصولی با مرتبط با آن بخش، سود قابل توجهی داشته باشد.
مگا اینفلوئنسرها
مگا اینفلوئنسرها افرادی هستند که تعداد زیادی دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارند. اگرچه هیچ قانون ثابتی در مورد مرزهای بین انواع مختلف فالوور وجود ندارد، اما یک دیدگاه رایج این است که مگا اینفلوئنسرها حداقل در یک پلتفرم شبکه های اجتماعی بیش از یک میلیون فالوور دارند.
بسیاری از مگا اینفلوئنسرها افراد مشهوری هستند که شهرت خود را به صورت آفلاین کسب کرده اند – ستارگان سینما ، افراد ورزشی ، نوازندگان و حتی ستارگان تلویزیونی. با این حال، برخی از اینفلوئنسرهای بزرگ فالوورهای گسترده ی خود را از طریق فعالیت های آنلاین و اجتماعی به دست آورده اند.
با این حال، فقط برند های بزرگ باید به اینفلوئنسرهای بزرگ برای بازاریابی تأثیرگذار (اینفلوئنسرمارکتینگ) نزدیک شوند. زیرا خدمات آنها پر هزینه خواهد بود، حداکثر 1 میلیون دلار برای هر پست ، و به احتمال زیاد در رابطه با انتخاب شریک بسیار کلافه خواهند شد. تقریباً در هر مورد ، اینفلوئنسرهای بزرگ نمایندگانی دارند که از طرف آنها برای انجام معاملات بازاریابی کار می کنند.
ماکرو اینفلوئنسرها
ماکرو اینفلوئنسرها در یک گروه از اینفلوئنسرهای بزرگ قرار دارند و شاید به عنوان بازاریاب های تأثیرگذار در دسترس باشند. افراد دارای فالوور در محدوده 40 هزار تا 1 میلیون فالوور در یک شبکه اجتماعی را، اینفلوئنسر کلان می دانند.
این گروه متشکل از دو نوع افراد هستند. آنها یا افراد مشهور درجه B هستند، که هنوز به اندازه کافی بزرگ نشده اند. یا آنها افراد ماهر آنلاین موفقی هستند که فالوور های قابل توجه تری نسبت به میکرو اینفلوئنسرهای معمولی ایجاد کرده اند. نوع دوم اینفلوئنسرهای کلان، احتمالاً برای شرکت هایی که در بازاریابی تأثیرگذار فعالیت می کنند، مفیدتر خواهند بود.
ماکرو اینفلوئنسرها عموماً از مشخصات بالایی برخوردار هستند و می توانند در افزایش آگاهی بسیار عالی باشند. ماکرو اینفلوئنسرها بیشتر از اینفلوئنسرهای بزرگ هستند، بنابراین یافتن یک ماکرو اینفلوئنسر که می خواهد با آنها کار کند، برای یک برند آسان تر است. این افراد همچنین بیشتر از میکرو اینفلوئنسرها برای کار با برند ها ارتباط برقرار می کنند و باعث سهولت در برقراری ارتباط بین برند و آن ها می شوند.
با این حال، شما باید مراقب این سطح تأثیرگذاری باشید، زیرا در این دسته به احتمال زیاد، ممکن است کلاهبرداری وجود داشته باشد. برخی از این افراد فقط به لطف فالوور هایی که خریداری کرده اند، به جایگاه خود رسیده اند.
میکرو اینفلوئنسرها
میکرو اینفلوئنسرها افراد معمولی روزمره هستند که به دلیل دانش خود در مورد برخی از تخصص های خاص شناخته شده اند. به همین ترتیب ، آنها معمولاً در بین علاقه مندان به آن موضوع یا دانش، یک شبکه اجتماعی قابل توجهی بدست آورده اند. البته، فقط تعداد فالوورها نیست که میزان تأثیر را نشان می دهد، بلکه میزان رابطه و تعاملی است که یک میکرو اینفلوئنسرها با فالوورهای خود دارد، نیز مهم است.
اگرچه دیدگاه ها متفاوت است، اما شما می توانید میکرو اینفلوئنسرها را دارای تعداد 1000 تا 40 هزار فالوور در یک پلتفرم اجتماعی در نظر بگیرید. یک تأثیرگذار کوچک ممکن است قبل از اینکه شرکت سعی کند با او ارتباط برقرار کند از وجود یک شرکت آگاهی نداشته باشد. اگر چنین باشد، شرکت ابتدا باید اینفلوئنسرها را در رابطه با ارزش ها و قابلیت های خود متقاعد کند. میکرو اینفلوئنسرها دنباله های ویژه ای را ایجاد کرده اند و اگر دیده می شوند که یک لیمو را تبلیغ می کنند، چون نمی خواهند به رابطه خود با فالوورهای خود آسیب بزنند.
این الزام برای همخوانی روابط بین میکرو اینفلوئنسرها و برند ها با مخاطبان هدف به این معنی است که اینفلوئنسرها اغلب در مورد اینکه با چه کسانی کار می کنند، اهمیت قائل می شوند. برخی از میکرو اینفلوئنسرها از تبلیغ نام تجاری به صورت رایگان خوشحال می شوند، اما برخی از آن ها انتظار نوعی پرداخت را دارند. صرف نظر از قیمت ، بعید است که هرکدام از افراد تأثیرگذار بخواهد با برند “نامناسب” با مخاطبان خود درگیر شود.
ماهیت تأثیر در حال تغییر است. میکرو اینفلوئنسرها در حال رایج شدن و مشهورتر شدن هستند. برخی در فضای مجازی مشهورتر از سلبریتی های سنتی هستند، زیرا نسل جدید بیشتر از تماشای تلویزیون یا رفتن به ورزشگاه، وقت خود را در اینترنت می گذرانند.
در حقیقت، میکرو اینفلوئنسرها، تأثیرگذارهای آینده هستند. اینترنت منجر به تقسیم شدن شبکه ها به بسیاری از موضوعات کوچک شده است. حتی اگر به چیزی نسبتاً مبهم علاقه دارید، به احتمال زیاد یک گروه فیس بوک یا یک تابلو در پینترست مختص به آن را پیدا خواهید کرد، و در این گروه ها و بُرد های خاص است که مکرو اینفلوئنسرها خود را به عنوان تأثیرگذار اصلی معرفی می کنند.
نانو اینفلوئنسرها
جدیدترین نوع اینفلوئنسر برای به شناخته شدن، نانو اینفلوئنسر است. این افراد تنها تعداد اندکی فالوور دارند، اما تمایل دارند در زمینه ای مبهم یا کاملاً متخصص خبره باشند. شما می توانید نانو اینفلوئنسرها را به عنوان یک ماهی بزرگ در یک برکه کوچک تصور کنید. در بسیاری از موارد ، آنها کمتر از 1000 دنبال کننده دارند – اما فالوورهایشان مشتاق و علاقه مند هستند تا با نانو اینفلوئنسر درگیر شوند و به نظرات وی گوش فرا دهند.
گرچه بسیاری از برند ها نانو اینفلوئنسرها را بی تأثیر می دانند، اما برای بنگاه هایی که محصولات بسیار تخصصی و متنوعی تولید می کنند، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. با این حال ، برای اکثر شرکت ها ، نانو اینفلوئنسرها احتمالاً از تأثیر کافی برای استفاده زیاد برخوردار نیستند. اگرچه نانو اینفلوئنسرها ممکن است ارزان باشند و تعداد کمی از مردم را تحت تأثیر قرار دهند، بنابراین در بیشتر موارد ، برای دسترسی به مخاطبان گسترده شما باید با صدها نانو اینفلوئنسرها کار کنید.
امروزه عمده بازاریابی تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی، عمدتا با میکرو اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسی انجام می شود. با افزایش علاقه کاربران به ویدیو ، YouTubers نیز به سرعت از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.
وبلاگ نویسان (بلاگرها)
وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی (عمدتاً میکرو بلاگرها) معتبرترین و فعال ترین روابط را با فالوورهای خود دارند. برندها اکنون این موضوع را تشخیص داده و تشویق می شوند که با آن ها همکاری کنند.
مدتی است وبلاگ نویسی به بازاریابی تأثیرگذار متصل شده است. بسیاری از وبلاگ های بسیار تأثیرگذار در اینترنت وجود دارد. اگر یک وبلاگ نویس محبوب محصول شما را در پستی مثبت ذکر کند، می تواند منجر به تمایل فالوورهای وبلاگ نویس برای امتحان محصول شما شود.
بسیاری از وبلاگ نویسان موارد قابل توجهی را در بخش های خاص ایجاد کرده اند. به عنوان مثال ، وبلاگ های بسیار تأثیرگذاری در مورد توسعه شخصی ، امور مالی ، بهداشت ، فرزندآوری ، موسیقی و بسیاری از موضوعات دیگر از جمله خود وبلاگ نویسی وجود دارد. نکته مهم مشترک وبلاگ های موفق ، احترام خوانندگان آنها است.
تنوع در رابطه با نوشتن مطلبی که یک وبلاگ نویس به شما پیشنهاد می کند، محصول خود را در پست مهمان به اشتراک بگذارید. اگر بتوانید در یک وبلاگ بزرگ از مکان پست مهمان استفاده کنید، می توانید محتوا را کنترل کنید و به طور معمول به شما اجازه می دهد پیوندی به سایت خود در بیوگرافی نویسنده خود قرار دهید.
اگر وبلاگی به اندازه کافی بزرگ و تأثیرگذار باشد ، ممکن است بتوانید یک پست تبلیغاتی را در سایت آن ها بخرید، که این مورد به شما امکان می دهد که خودتان یک پست بنویسید یا به شدت بر وبلاگر تأثیر بگذارید تا از طرف شما یک پست بنویسد. برخلاف پست تبلیغاتی گاه به گاه، در اینصورت در پست وبلاگر یا یک پست مهمان که نوشته اید، شما باید هزینه یک پست اسپانسر را پرداخت کنید. با این حال ، این به نتایج بسیاری از شرکت هایی که حمایت مالی از پست تبلیغاتی در وبلاگ ها را انجام داده اند، آسیب نرسانده است.
البته ، یک وبلاگ تنها نوع محتوای محبوب در اینترنت نیست. نوع دیگر محتوا مورد علاقه ویدئو است. در این حالت ، بیشتر از اینکه هر کریتور ویدیو سایت خود را داشته باشد، بیشتر آنها یک کانال در یوتیوپ ایجاد می کنند. برندها ها اغلب با کریتورهای محبوب محتوای یوتیوپ همسو هستند.
پادکست
پادکست فرم نسبتاً جدیدی از محتوای آنلاین است که محبوبیت آن در حال افزایش است. در حال حاضر تعداد زیادی از نام های خانگی ساخته شده است که احتمالاً بهترین تجسم آن توسط جان لی دوما از کارآفرینان در آتش سوزی انجام شده است. اگر هنوز فرصتی برای لذت بردن از پادکست ها نداشته اید، Digital Trends لیستی جامع از بهترین پادکست های 2019 را تهیه کرده است.
فقط پست های اجتماعی
البته وبلاگرها ، پادکسترها و یوتیوب به ندرت فقط به مخاطبان موجود خود اعتماد می کنند تا فقط به سایت آن ها مراجعه کنند، به این امید که مطالب جدیدی در دسترس باشد. آنها معمولاً پست ها یا فیلم های جدید را به شدت در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند – که باعث می شود بیشتر این وبلاگرها و سازندگان محتوا نیز تأثیرات ریز داشته باشند.
در واقع ، اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسرها اکنون نام خود را در شبکه های اجتماعی نشان می دهند. در حالی که اینفلوئنسرها را در تمام کانال های اجتماعی برجسته خواهید یافت ، در سال های اخیر اینستاگرام محبوب تر بوده است، جایی که بسیاری از اینفلوئنسرها پست های خود را در اطراف یک تصویر خیره کننده طراحی می کنند.
افراد مشهور یا سلبریتی ها
افراد مشهور، تأثیرگذاران یا همان اینفلوئنسرهای اصلی بوده اند و هنوز هم نقشی دارند، اگرچه اهمیت آنها به عنوان اینفلوئنسر در حال کم شدن است، اما اینفلوئنسر مارکتینگ با حمایت افراد مشهور رشد کرد. سال هاست که مشاغل متوجه شده اند که فروش آنها معمولاً هنگامی افزایش می یابد که یک فرد مشهور محصول آن ها را تبلیغ یا تأیید کند. هنوز موارد زیادی وجود دارد که شرکت ها ، به ویژه برند های سطح بالا ، از افراد مشهور به عنوان اینفلوئنسر استفاده می کنند.
مشکل اکثر برند ها این است که افراد مشهور سنتی که مایل به شرکت در این نوع فعالیت های تأثیرگذار هستند، قیمت ارزانی نخواهند داشت. البته اگر یک شرکت محصولی را تولید کند که یک فرد مشهور قبلاً آن را دوست داشته باشد و از آن استفاده کند، استثنا است. در این شرایط ، فرد مشهور می تواند آماده باشد تا از نفوذ خود برای بیان اینکه چقدر زیاد محصول را باور دارد، استفاده کند. من مطمئن هستم كه بسیاری از سازندگان سازهای موسیقی از انتخاب نوازندگان در انتخاب سازهایشان سود می برند.
یک مشکل در استفاده از افراد مشهور به عنوان اینفلوئنسر این است که ممکن است در مورد برخی از محصولات نتواند بر مخاطبان خود اثرگذار باشد. مثلاً جاستین بیبر در صورت توصیه به استفاده از نوعی کرم آکنه، ممکن است بسیار تأثیرگذار باشد، اما شانس کمی برای تأثیرگذاری بر الگوی خرید افرادی که به دنبال دهکده بازنشستگی هستند، خواهد داشت. افراد مشهور ممکن است طرفداران زیادی داشته باشند و فالوورهای زیادی در شبکه های اجتماعی غول پیکر آن ها را دنبال کنند، با این حال ، این که دقیقاً تأثیر واقعی آنها بر کسانی که آنها فالو می کنند چقدر است، جای بحث و تامل دارد.
اینفلوئنسرهای برتر
کارشناسان صنعتی و رهبران فکر و اندیشه مانند روزنامه نگاران را نیز می توان اینفلوئنسر دانست که از جایگاه مهمی برای برند ها برخوردار باشند. رهبران صنعتی و رهبران اندیشه به دلیل صلاحیت ها ، موقعیت یا تجربه خود در مورد موضوع تخصصی خود احترام زیادی دارند. این احترام اغلب به دلیل شهرت محل کارشان بیشتر بدست می آید. به عنوان مثال ، یک روزنامه نگار در یک روزنامه مهم در زمینه موضوعاتی که گزارش خبری در باره آن ها می نویسد، خبره نیست، اما به دلیل اینکه نویسنده خوبی در یک روزنامه معتبر است، مورد احترام است.
این متخصصان عبارتند از:
- روزنامه نگاران
- دانشگاهیان
- کارشناسان صنعت
- مشاوران حرفه ای
اگر می توانید توجه روزنامه نگاری را در یک روزنامه ملی جلب کنید، که به نوبه خود در یک مقاله در مورد شرکت شما مثبت صحبت کند، پس شما از او به عنوان اینفلوئنسر استفاده می کنید. دقیقاً همان شیوه ای که برای یک وبلاگر یا یک شبکه اجتماعی استفاده می کنید. در اصل در این شرایط باید پاداش پرداخت شود، اما روزنامه نگار گزارش خود را به صورت رایگان می نویسد.
وبلاگ نویسان و تولیدکنندگان محتوا اغلب با رهبران صنعتی و لیدرهای فکری کار می کنند و دیدن نقل قول آنها در پست های وبلاگ و حتی استفاده از آنها در کمپین های شبکه های اجتماعی امری غیرمعمول نیست. مرز بین شبکه های سنتی و شبکه های اجتماعی مبهم است.
نکته ای که هنگام کار با رهبران صنعتی و فکری باید از آن آگاه باشید، این است که بسیاری از افراد شهرت خود را در یک فضای آفلاین ایجاد کرده اند و ممکن است افراد اجتماعی زیاد و فعال نداشته باشند.
افرادی که بیش از حد متوسط بر مخاطبان خود تأثیر می گذارند.
از بسیاری جهات، بهترین اینفلوئنسرها، شهرت خود را به دلیل تخصص در برخی از طیف های خاص به صورت آنلاین به دست آورده اند. آنها شبیه رهبران اصلی نظرات هستند اما معمولاً شهرت خود را به طور غیررسمی بیشتر از طریق فعالیت آنلاین کسب می کنند. و این شهرت را از طریق کیفیت پست های اجتماعی خود ، پست های وبلاگی که می نویسند ، پادکست هایی که صحبت می کنند و فیلم هایی که ایجاد و ارسال می کنند در کانال های یوتیوپ به دست می آورند.
این اینفلوئنسرها بهترین مهارت های ارتباطی و تعامل با مخاطبان خود را دارند. آنها فالوورهای خود را فریب داده و به عنوان متخصص در زمینه خود شناخته شده اند. تعداد فالوورهای آنها بسیار به موضوع تخصص آنها بستگی دارد. با این حال ، خواهید فهمید که این افراد فالوورهای فوق العاده زیادی در مقایسه با دیگران در زمینه تخصصی خود دارند.
اینفلوئنسر کیست؟
همانطور که در این مقاله مشخص کردیم ، تأثیرگذار کسی است که:
– قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید دیگران به دلیل اقتدار ، دانش ، موقعیت یا ارتباط با مخاطبانشان دارد.
– یک فردی که در به خوبی با فالوورهای خود درگیر می شود. البته تعداد فالوورها و میزان تعامل بسته به موضوعی که دنبال می کند دارد.
– اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی به دلیل دانش و تخصص خود در مورد یک موضوع خاص شهرت پیدا کرده اند.
اینفلوئنسر چه کاری انجام می دهد؟
برخلاف تصور رایج برخی، اینفلوئنسر کسی نیست که تمام وقت خود را در شبکه های اجتماعی بگذارد، سلفی بگیرد و سعی کند مهم به نظر برسد. بلکه اینفلوئنسرها باید به طور واقعی رفتار فالوورهای خود را تحت تأثیر قرار دهند. آنها برای دانش و تخصص خود در مورد یک موضوع خاص شهرت پیدا کرده اند. آنها به طور منظم در مورد آن موضوع در کانال های شبکه های اجتماعی مورد نظر خود پست می گذارند و افراد زیادی را که علاقه مند به آن موضوع هستند و به دیدگاه های آنها توجه زیادی دارند، این افراد را دنبال می کنند.
به چند فالوور برای تأثیرگذاری نیاز دارید؟
تعداد فالوورهایی که شما برای اینفلوئنسر بودن به آنها نیاز دارید، بسیار بستگی به جایگاهی دارد که در آن فعالیت می کنید. مگا اینفلوئنسر ها در شبکه های اجتماعی خود پیروان زیادی دارند و اغلب بیش از 1 میلیون دنبال کننده در یک پلتفرم دارند. افرادی که در محدوده بین 40 هزار تا 1 میلیون دنبال کننده در یک شبکه اجتماعی دارند، ماکرو اینفلوئنسر هستند. بیشتر اینفلوئنسرهای تاثیرگذاری، میکرو اینفلوئنسرها با 1000 تا 40 هزار فالوور هستند. در موضوعات واقعاً تخصصی ، نانو اینفلوئنسر ها با کمتر از 1000 دنبال کننده قرار دارند.
اینفلوئنسرهای برتر در شبکه های اجتماعی چه کسانی هستند؟
مقایسه اینفلوئنسر هایی که در پلتفرم های مختلف اجتماعی فعالیت می کنند، می تواند چالش برانگیز باشد. چگونه می توانید برترین اینفلوئنسر های یوتیوب را به عنوان مثال با کسانی که پیج های اینستاگرام را اداره می کنند به راحتی مقایسه کنید؟ با این حال ، از اکتبر 2020 ، 10 اینفلوئنسر برتر در اینستاگرام ، که توسط HypeAuditor محاسبه شده است ، عبارتند از:
- Kylie Jenner
- Cristiano Ronaldo
- Ariana Grande
- Leo Messi
- Selena Gomez
- Kendall Jenner
- Kim Kardashian West
- Zendaya
- Beyonce
- Taylor Swift
بیشتر این افراد در اینفلوئنسر و سلبریتی مارکتینگ، در حال فعالیت هستند.
چگونه اینفلوئنسر دستمزد دریافت می کند؟
داشتن درآمد بستگی به پلتفرم های اجتماعی دارد که اینفلوئنسر در آن فعالیت می کند. برخی از روش های متداول برای داشتن درآمد توسط اینفلوئنسرها عبارتند از:
بازاریابی وابسته (Affiliate marketing)
نمایش تبلیغات
پست ها / تصاویر / فیلم ها و کمپین های تجاری با حمایت مالی
دوره ها ، اشتراک ها و کتاب های الکترونیکی
فروش عکس و فیلم
به عنوان نماینده یا سفیران برند فعالیت می کنند
پرداخت به عنوان اکانت پشتیبانی برای محتوای اختصاصی
لاین های تولید مشترک
تبلیغ کالاهای آن ها
اینفلوئنسرها هم به مخاطبان خود دسترسی دارند و هم تأثیر می گذارند که این موضوع باعث ایجاد وضعیتی ایده آل برای برند هایی که می خواهند به مخاطبانی خاص مطابق با هدف خاصی برسند، می گردد.
آیا اینفلوئنسرها هزینه فالوور را می پردازند؟
در حالی که برخی از افراد بدون شک هزینه فالوورها را بصورت آنلاین پرداخت می کنند ، اما اینفلوئنسرهای واقعی مجبور نیستند. بسیاری از حساب های مشهور بزرگ سهمی از فالوورهای آن ها را فالوورهای جعلی تشکیل می دهند ، که توسط ربات ها ایجاد شده است. ربات ها در حساب های افراد مشهور غرق می شوند تا معتبر به نظر برسند. با این حال ، اینفلوئنسرهای واقعی، عمده طرفداران آنها اصیل هستند.
اگر شما نیز علاقه مند به بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی مختلف به ویژه اینستاگرام هستید، مجموعه لاین استور در کنار شماست. تخصص و حرفه ی ما تبلیغات و بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی است. همچنین مجموعه ما دوره های آموزشی جامعی را در رابطه با تبلیغات و روش های کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهد. کافی است با ما در ارتباط باشید.
دوستان و همراهان گرامی لاین استور شما می توانید از سایر مقالات آموزشی و همچنین دوره های جامع و کاملی که کارشناسان ما برای شما فراهم کرده اند بهره مند شوید.
5 Comments
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.